Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464668 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #600 Gepost op: 16 januari 2015, 13:03:16 »
Misschien heb ik een dame vergeten ?

Et was nog een dame van ongeveer 40. Blonde. Gekrulde. Blijkbaar Duitse.
Heeft iemand een idee?
Gabi die haar haar heeft geverfd?   ;D :cheer:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10510.msg30602#msg30602
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #601 Gepost op: 16 januari 2015, 16:49:39 »
Misschien heb ik een dame vergeten ?

Et was nog een dame van ongeveer 40. Blonde. Gekrulde. Blijkbaar Duitse.
Heeft iemand een idee?

Jacqueline, Duits, ex Blue Note, is aanwezig op woensdag en zaterdag en heeft waarschijnlijk minder dan 40 jaar. kwaliteitsdienst  :)).

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #602 Gepost op: 16 januari 2015, 17:20:36 »
Misschien heb ik een dame vergeten ?

Et was nog een dame van ongeveer 40. Blonde. Gekrulde. Blijkbaar Duitse.
Heeft iemand een idee?

Jacqueline, Duits, ex Blue Note, is aanwezig op woensdag en zaterdag en heeft waarschijnlijk minder dan 40 jaar. kwaliteitsdienst  :)).
Merci  yourock
Maintenant ma liste des présences est complète  8)

PS Dis-moi, entre nous, la cinquantenaire qui vient du Freud, tu l'as essayée :017: Elle s'appelle comment?   ;D

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #603 Gepost op: 16 januari 2015, 19:44:05 »
Misschien heb ik een dame vergeten ?

Et was nog een dame van ongeveer 40. Blonde. Gekrulde. Blijkbaar Duitse.
Heeft iemand een idee?

Jacqueline, Duits, ex Blue Note, is aanwezig op woensdag en zaterdag en heeft waarschijnlijk minder dan 40 jaar. kwaliteitsdienst  :)).
Merci  yourock
Maintenant ma liste des présences est complète  8)

PS Dis-moi, entre nous, la cinquantenaire qui vient du Freud, tu l'as essayée :017: Elle s'appelle comment?   ;D

Salut Laurent,

Non mais je vois de qui il s'agit... Elle me dit bonjour en français ... Elle est certainement allemande.

Elle a bcp de succès donc j'imagine que son service est bon. Je demanderai son nom mardi.


Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #604 Gepost op: 17 januari 2015, 23:45:42 »
Belle journée avec mes potes Seigneur des Anus et Ne le dis à Personne, rejoints par Laurent74.
A l'accueil, grand sourire de la Theke, plein de mots gentils, et c'est même avec joie qu'elle prend mon entrée gratuite gagnée sur Relaxxboard, c'est vraiment sympa ..

Peu de fréquentation, offre restreinte au niveau filles, mais quelle ambiance entre nous !!
Puis nous allâmes de Charybde et Scylla, je vous passe les détails, j'ai été obligé de sodomiser une jeune bulgare qui me présentait sa croupe de manière bien trop suggestive, puis perdu une heure en chambre avec Luzianna, bien trop belle pour être honnête, j'ai toujours pas compris pourquoi elle m'embrassait avec tant d'ardeur, c'est sûr, ça cachait quelque chose !!! ;D ;D

Seul éclaircie dans cette journée , j'ai déjoué les plans d'un trans brésilien aussi baraqué que David Douillet, maquillé comme une voiture volée, qui avait manifestement décidé de faire virer de bord les malheureux francophones égarés à Ratingen ce mercredi. Mais que nenni, j'ai tout de suite flairé le plan, et j'ai vaillement résisté aux touts petits nichons qu'elle laissait innocemment apercevoir.

Bref, une bien bonne journée, mais faut pas y aller seul sous peine de s'ennuyer un peu entre les chambres ..
East Tripper

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #605 Gepost op: 18 januari 2015, 10:32:30 »
Peu de fréquentation, offre restreinte au niveau filles, mais quelle ambiance entre nous !!
Puis nous allâmes de Charybde et Scylla, je vous passe les détails, j'ai été obligé de sodomiser une jeune bulgare qui me présentait sa croupe de manière bien trop suggestive, 
You fucked her ass, Miss options Melanie (ex Rosa) was probably very happy. 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13532.0

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #606 Gepost op: 19 januari 2015, 18:51:36 »
ter info voor de partypeople vendredi: Melody en Paulina zijn weer aanwezig...

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #607 Gepost op: 21 januari 2015, 20:09:35 »
PS Dis-moi, entre nous, la cinquantenaire qui vient du Freud, tu l'as essayée :017: Elle s'appelle comment?

Chris (ex Vivian au Freude), heeft gedurende 18 jaar aan Freude gewerkt.



Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #608 Gepost op: 21 januari 2015, 20:13:53 »
First visit this year yesterday (Tuesday) in HP. Much pleasure to see again charming Arletta at the reception and smiling Jasmin in the bar.

About 15 girls were present this Tuesday: Melody, Laura, Paulina, Lena, Eva, Marina, Chris (ex Vivian in Freude), Nicole, Denisa, Luciana, Ina, Roxana, Natalia, a brown hair girl with some tatoos (I forgot her  name) and a blonde hair girl (with a few kilos in excess).

Diana is on holidays this week and I didn’t see Veronika and Paula (maybe still on holidays), Maya, Manuela, Selin, Sabrina, Rebecca, Elena, Gaby, …

Very quiet at the beginning of day (I was the first arrived at 11:30) and many clients at the end of the afternoon (parking full).

Pleasant conversations with some girls : Melody, Laura, Lena, Eva, Marina, Chris.

Very happy to see Niels again, a nice guys coming from Hasselt, that I met sometimes in HP.

Some girls were busy all day long and the others didn’t have any client. That’s a recurring problem in HP.

I shared a very long session with Laura, always an excellent moment with this very sensual woman.

In advance, I wish a happy birthday this Friday to Knaktuut.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #609 Gepost op: 23 januari 2015, 16:46:02 »
a brown hair girl with some tatoos (I forgot her name)

Her name is Angie from Germany, ex-Babylon, LR, DV .

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #610 Gepost op: 24 januari 2015, 11:07:53 »
@rakkers aanwezig gisteren : Zijn er dames terug van vakantie (Veronika, Paula, Diana, Elena,...)   :017:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #611 Gepost op: 24 januari 2015, 11:29:04 »
Alleen Diana is nog niet terug. Vertrokken naar psr. Rebecca en sabrina. Milena schijnt ook vertrokken te zijn
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #612 Gepost op: 24 januari 2015, 12:54:59 »
Celine gisteren ook niet gespot, evenals Melanie (ex Rosa) en Sunny.

Wel een paar mooie nieuwe gezichtjes gezien...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #613 Gepost op: 24 januari 2015, 13:08:18 »
Celine is momenteel met verlof 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Wijze grijze

  • Gast
Undercovermissie in Sjengenland
« Reactie #614 Gepost op: 24 januari 2015, 19:03:32 »
Dan zal ik maar de spits afbijten met mijn recensie over het verjaardagfeest van Knaktuut en OudeBelg. Hopelijk doet goed voorbeeld goed volgen.
 
 Sinds dit seizoen zijn er weer voetbalderby’s mogelijk tussen MVV en Roda JC. Dus als geboren en getogen Koempel is de nodige voorzichtigheid geboden als je een verjaardagsfeest van een rasechte Sjeng bezoekt. Het beste ga je dan volledig undercover en je meldt je komst vooral niet van te voren via het forum aan om de tegenstander geen gelegenheid te bieden Haus Panthera van allerlei boobytraps te voorzien. Bij aankomst tegen 16:30 in het hol van de leeuw (of Panthers) ontmoette ik meteen al Mr Pussy in de kleedruimte en Knaktuut volgde even later. Uiteraard de feestsjeng “vaaaaaaaaaan haaaaaaaaaaaaaaaaarte perfisijaaaaaaaaaaaaaat” gewenst (ja, ja, Wijze Grijze beheerst zelfs het Sjengentaaltje). In de doucheruimte werd OudeBelg in z’n adamskostuum op z’n Vlaams begroet en gelukgewenst.
 
 In de barruimte aangekomen waren er toch al best wat Nederlandse en Vlaamse gasten verzameld rond de twee eettafels. Het merendeel van de aangemelde gasten was ook daadwerkelijk gekomen. Dat maakte deze dag ook tot een geslaagd gezellig sociaal evenement. Altijd leuk om weer wat gezichten aan nicknames te kunnen koppelen en wellicht heb ik de een of de ander teleurgesteld door ze met mijn fysieke aanwezigheid te confronteren en op die manier afbreuk aan mijn charismatische imago te doen: “Dat was WG? Was dat nu alles?”. Om m’n koolhydratenbalans wat op peil te brengen en voor de snelle energietoevoer verorberde ook meteen maar een stuk Limburgse vlaai, die regelmatig werd aangevuld. Dat hadden de feestvarkens goed geregeld. Niet alles in een keer neerzetten, maar, in overleg met de club, werd ervoor gezorgd dat er steeds nieuw gebak stond als de vorige vlaai op was. Het was meteen een gezellige groep daar. Omdat de muziek toen nog op achtergrondgeluidsniveau stond (DJ Sunny was er nog niet!) kon er wat over en weer geouwehoerd worden.
 
 
 
Anni 1:
 
Dat had ook Anni in de gaten, de Bulgaarse furie. Ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, maar op de een of andere manier weet ze me steeds te vinden en probeert me dan te strikken voor een kamer. Ik was de dag van tevoren nog in Pauschalclub Bochum geweest en had daar een tiental kamers gedraaid. Dus mijn plan was eigenlijk om vandaag gezellig wat uit te rusten en af en toe wat met de mannen te kletsen. Anni had echter andere plannen. Ze moest blijkbaar even inspecteren of en wat ik al gegeten had, want ik kreeg meteen haar tong in de mond geduwd. De versammelte Mannschaft van Nederlanders en Vlamingen keek besmuikt toe. Halfhartig probeerde ik het nog enigszins netjes te houden en dat lukte in eerste instantie ook, want ik kreeg mijn bord eten, een geweldig lekker stuk pangasiusfilet, gebracht en had even rust om te kunnen eten. Anni bleef echter naast me zitten en hield me in de gaten. Ze gaf me geen kans om te ontsnappen.
 
 Ik had m’n eten net op, toen Anni blijkbaar het idee had opgevat om te kijken of ik, behalve m’n bord, ook m’n mond netjes had leeggegeten. Tonginspectie volgde. Tafelmanieren had Anni niet echt, want wellicht hebben we sommigen de eetlust bedorven door deze onzedige activiteiten. “Sorry, bij dezen dan!” Maar daar niet genoeg van, want Anni kroop over me heen en ging op de bank naast me zitten. Blijkbaar dacht ze dat ik ook wat eten in mijn schoot gemorst had? Dat moest in ieder geval ook nader onderzocht worden. En blijkbaar vond ze wat gemorste jus op Wijze Stijve, want die diende er met haar tong van af gelikt te worden. Het leek wel alsof er een volledige sauskom weggelikt moest worden, want navenant gulzig en volhardend was Anni. Zag ik daar wat aanwezigen hoofdschuddend de tafel verlaten? Ik was in ieder geval niet langer heer en meester over deze situatie, want Wijze Stijve had de controle weer eens volledig overgenomen. Wijze Stijve is in dat opzicht absoluut niet meer te vertrouwen. Hoezo geplande rustpauze na een hele dag Pauschalsex in Bochum?
 
 Tsja daar zit je dan met je goede voornemens en een paal van hier tot Tokyo. Anni duwde me in een fauteuil naast de eettafel. Misschien omdat het licht daar beter was, of omdat ze dan nog betere toegang had om ook m’n klokkenspel nog eens schoon te likken? In een vlaag van verstandsterugkeer kon ik nog net uitbrengen dat dit te gortig werd. Ik moest bij het opstaan erg uitkijken dat Wijze Stijve niet per ongeluk nog wat glazen en borden van de tafel zwiepte, maar we vertrokken voor nog wat meer vunzigheden naar de kino. Terwijl Anni me daar verder pijpte en het duidelijk op een publieke finish aanlegde, had ik gelukkig nog net de tegenwoordigheid van geest om in mijn Bulgaarse woordenboek te graven en de woorden ключ (=sleutel) en стая (=kamer) te stamelen.
 
 De kameractie was weer vertrouwd als vanouds. Anni weet m’n gevoelige snaren te raken en dientengevolge heb ik ook zalig genoten. Het half uur volmaken, was best nog een opgave want onverzadigbare Wijze Stijve had al na 5 minuten z’n verzet willen opgeven en alles eruit willen laten spuiten. Zo werd het nog een prettige afwisseling tussen me net tot de fotofinish te laten brengen en dan weer wat in te houden. Anni speelde het spel prachtig mee en was absoluut niet Abspritzorientiert. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
 
 Toen ik terug naar beneden kwam, was ik nu wel aan wat rust toe. De rook op het buitenterras was om te snijden, dus dat was ook niet echt een optie. Maar er is ook een rustruimte op de eerste verdieping en daar heb ik toch een gezellig uurtje doorgebracht en gezellig gekeuveld. Tijd om m’n meegebrachte krant te lezen was er de hele dag niet.
 
 Maar weer eens terug naar beneden en wat met de mannen bijkletsen. Vrijwel iedereen zat buiten, want binnen zat DJ Sunny in z’n eentje voor zichzelf te spelen. Is dat nu zo moeilijk in te schatten? Allemaal gasten die elkaar een tijd niet gezien hebben en wat met elkaar bij te praten hebben en dan draai je je muziek op standje 9,0? Wat is daarvan de meerwaarde?
 
 Anni 1,5:
 Anni was ook naar buiten gekomen voor een nicotinepauze. Ik zat ingeklemd en naast mij was geen zitplaats meer vrij. Maar zodra mijn buurman opgestaan was, wurmde Anni zich naast mij en begon haar ijshandjes aan Wijze Stijve op te warmen. Die had daar niets op tegen en ontwaakte subiet.
 “Anni, wat had ik je nu eerder verteld? Ik wilde het wat rustiger aan doen. Ik had gisteren al een zeer intensieve dag achter de rug”.
 
Nur bisschen Spaß machen, du bist gute Mann. Kein Zimmer!
 
Tsja, ein bisschen Spaß kann immers nooit kwaad, dus we knuffelden en friemelden een beetje verder buiten op de bank. Totdat Anni aangaf dat ze het koud begon te krijgen. Bovendien was Anni net de eerste dag weer aan het werk, nadat ze 3 weken vakantie genomen had. Ze had er een tweedaagse busreis opzitten en had last van gespannen nek-, schouder- en rugspieren. Wilde ik misschien weer ….? Kom maar meisje, jij was lief voor mij, dan mag jij ook wel eens aan de beurt zijn.
 
 We gingen naar binnen naar de kleine kino en daar kreeg Anni een ontspannende oliemassage van me. Ze lag lekker op haar buik op m’n schoot en genoot. En dan kan ik ook genieten. Anni begon weg te doezelen en viel zowat in slaap. Anni deed uiteindelijk nog een serieuze orale poging me tot een kamergang te verleiden, maar besloot toen er voor vandaag een eind aan te breien. Ze was moe.
 
 Ik bestelde m’n tweede gerecht en was door Anni’s opgeilen wel toe aan een lekker toetje. Nu had ik in de loop van de dag gemeend dat ik Paulina had gezien en daar had ik bijzonder goede herinneringen aan over gehouden. Zij was een serieuze optie geweest om nog eens delinquent bij te worden. Ik ging wat rustig zitten in zo’n tweezitter en wachtte maar eens wat af en observeerde het gebeuren een beetje. Echter, oftewel Paulina was met een pannenkoeker op de kamer, of reeds gestopt, want ik zag haar niet meer.
 
 Denisa:
 Ik ging wat nieuw drinken halen aan de bar en kwam toevallig naast Denisa terecht. Met Denisa heb ik wel wat legendarische kamergangen verbracht (ook wel eens 3 stuks op één dag), maar om de een of andere reden was het er al enige tijd niet meer van gekomen. We moesten nog maar eens praten…. Praatjes vullen natuurlijk geen gaatjes, dus het gesprek werd van een barkruk naar een bankstel verlegd. En al snel had ik niet meer veel praatjes, want Denisa’s tong belemmerde me in mijn spraakvermogen. En net als vroeger, dook Denisa ook nu weer onder m’n badjas en trakteerde me op een voorproefje van haar fenomenale pijpkwaliteiten.
 
 OK, dat geven we een vervolg op de kamer. Denisa heeft nog steeds geen grammetje vet teveel en de blik op dat blote kontje deed Wijze Stijve al steigeren. Boven op de gang moesten we ons nog even een weg banen langs Knaktuut die ons daar de weg met zijn tijdelijke Duitse vlam versperde omdat hij met haar in een innig tongduel was verwikkeld.
En op de kamer gaf Denisa me weer het all inclusive, feel good, live your dream and enjoy the moment, package.
Kortom, the full shabang aan vunzigheden passeerde de revue. Met de complimenten en bedankjes aan Wijze Stijve. Ik had niet verwacht dat hij zo goed stand zou houden. Maar anderzijds pleit dat ook voor de kwaliteiten van Denisa. Het was een zeer bijzondere kamergang met een paar zeer memorabele momenten. Een topmeid die er zichtbaar plezier in beleefde (of me althans die illusie perfect weet voor te spiegelen) om mij optimaal te laten genieten. Wijze Grijze sexapproval™ 9,5/10
 
 Kijk en dat vind ik nu zo fantastisch aan Panthera en ten dele vind je dat ook terug in Babylon. Ook al ben je niet geil, als een meid het op haar heupen krijgt en je in het vizier neemt dan moet je van goeden huize komen om niet te bezwijken aan de geraffineerde avances. Uiteraard ligt het aan jezelf om daarin al of niet mee te gaan en dien je steeds goed in de gaten te houden dat je de boog niet overspant en als profiteur afgeschilderd wordt. Daar bestaat geen handleiding voor, maar met een beetje ervaring voel je dat wel heel goed aan. Dan weet je ook precies wanneer je een kamercontract getekend hebt en er niet meer met goed fatsoen onderuit kunt.
 
 Ondanks de harde muziek die menige bezoeker regelmatig naar buiten joeg en pas laat op de avond gedurende een half uurtje voor wat sfeer en dansactie zorgde was het een topdag. Goed eten, leuke gasten, aardige aanwezige meiden. Ik heb me goed geamuseerd. Om 02:00 verliet ik de tent.
 
 Knaktuut en OudeBelg: jullie kunnen op een geslaagd verjaardagsfeest terugblikken. Wat mij betreft, mogen jullie vaker verjaren, dan slechts eens per jaar.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Haus Panthera vandaag: 8,0/10
 
 
Adieë tsezame
 Wijze Grijze