Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313813 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #60 Gepost op: 5 januari 2013, 17:32:37 »
Helaas heb ik net voor het nieuwe jaar ook moeten vaststellen dat "het compleet op orde houden en verzorgen" van de club geen prioriteit meer is voor de eigenaars (tenminste zo komt het over)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #61 Gepost op: 13 januari 2013, 18:46:32 »
Eden zaterdag 12-1

Na de vrijdag in Babylon, deed ik enorm mijn best om vooral niet te vroeg bij Eden aan te komen. Uiteindelijk zo rond half vier de parkeerplaats opgepeddeld. Een keertje puntsgewijs:

-   Hardwarematig heb ik het idee dat het elke keer weer een beetje minder wordt. De douches in de kleedkamer waren lauw, dus ik ben maar bij de wellness gaan douchen (als ze goed zijn, nog steeds de beste douches in clubland). Aan de koude jacuzzi is nog steeds niks gedaan, dus hij staat een beetje leeg te zijn met een hoopvol bordje met ’32 graden’… waarschijnlijk nog geen 22.

-   Het buffet bestond in de middag uitsluitend uit bijgerechten: pasta zonder noemenswaardige saus en een aardappelgerecht. Later wel een redelijke wienerschnitzel en in de nachtelijke uurtjes nog wat pasta en pizza.

-   Overdag was het behoorlijk rustig qua mannen, maar zo rond middernacht liep het redelijk vol. Het percentage sudlander ging ook van 2% naar 89% (gokje).

-   Je blijft het gevoel hebben dat er weinig vrouwen zijn en veel komen er gedurende de avond ook niet veel meer bij: totaal 25/30, meer dan genoeg (=animatie) overdag; moeilijk om bij te komen in de avond. Voor mij in principe genoeg pino’s voor een avondvullend programma.

-   In de avond veel dames die door een groep met fles drank bezet worden gehouden, met uiteindelijk collectief 2 gasten die een half uurtje kameren. Ook meisjes die uren achter elkaar aan de piccolo’s zitten (zonde, zeker bij dit meisje ;)).

-   Met afstand de beste sfeer die ik in Eden heb gezien; goede DJ, dansende Roemeentjes, etc… nadeel is dat sommige pino’s het dansen alleen onderbraken voor een half uurtje met een stamklant en voor de rest ‘keine lust’ hadden.

-   Eerste kamergang was eigenlijk kort na aankomst. Snel wat gegeten en met een koffie wat rond gaan kijken; ik werd eigenlijk meteen al koffie morsend een bankje ingetrokken…ik dacht dat ze zei Mariana te heten, maar ik was bezig met de bruine vlekken op het ijsberenvel weg te deppen. Mooie slanke brunette in een leuk jurkje, ze is een paar weken geleden door een nichtje (die er naast zat) naar Duitsland gehaald, na eerder in Spanje te hebben gewerkt. Niet geheel vloeiend Engels, maar goed genoeg. Een tijdje knuffelen, zoentjes, nog wat voorzichtige tongzoentjes, beetje lachen…

Om bij de kamers te komen moet je door een niet verwarmde tunneltent… en het was buiten dus -5. Er ligt nu ook een stapel slippertje bij de deur, zodat de dames wat sneller naar de andere kant kunnen sprinten. Mariana deed het op blote voetjes en na van 3 afgeteld te hebben, deden we de deur open en sprintten giebelend de kou in; je kunt veel zeggen, maar de sfeer zit er meteen wel in ;D.

Die jurkjes vertrouw ik meestal niet zo, maar in dit geval was dat onterecht: prachtig slank lichaam met mooie stevige borstjes. Op bed zoende ze me even – nou ja, een paar halen van haar tong, waar je zelf niks mee te maken hebt – en begon al ‘bischen blasen?’…’God, no!’. Dus kwam ze lachend weer naast me liggen om een potje te muilen, al snel veel beter dan de inleidende schermutselingen me hadden kunnen doen hopen. Er werd wat met piemels en poesjes gespeeld en de vingertjes werden aanmoedigend ontvangen… nat, warm en strak. Een tijdje zo liggen tongen en vingeren, terwijl ze steeds dichter en steviger tegen me aan kroop en inmiddels met haar pizda tegen mijn pula zat te rijden. Het is dat mijn vingers daar al zaten, anders zou je bijna denken… Aan al het geile komt een eind, zo ook hier. Nog even een kort pijpbeurtje en intiem had het wat intiemer gekund. Op zich nog steeds goed en lekker, maar het kon niet tippen aan het voorspel; maar dat was dan ook de geilste (halve) sessie sinds tijden. Mooie en leuke meid met service die er mag wezen.

-   De tweede kamergang, nou ja, laten we zeggen ‘date’, was voornamelijk op toeval gebaseerd. Toen ik besloot Babylon met Eden te combineren, had ik geen idee dat mijn toppertje net die ochtend haar heimat weer verlaten zou. Maar goed, ze kwam dus ergens in de avond binnen en al snel een hoop geknuffel en zo. Beetje kletsen en zoentjes, maar voor haar doen duurde het behoorlijk lang voordat ze met wat tongzoenen begon; zei ook een beetje moe te zijn. Na een goed half uur wilde ze gaan poolen… maar die werd net voor onze neus ingepikt; die gasten en dames konden er geen flikker van, dus het schoot niet op. Weer naar de bar en terwijl we een drankje haalde, opperde ze dat we ook naar een kamer konden (als ik al wilde). Laten we zeggen dat het niet voor niets is dat ik haar zei, dat ik alleen naar de kamer wilde als zij dat ook wilde. ‘Natuurlijk!’ want ze had mijn pula gemist. 

Weer door de kou gesprint en we hadden een kamer helemaal achteraan… kennelijk zonder verwarming en dus ijskoud, maar weer helemaal terug gaan is ook zo een gedoe. Het was zeker wel goed, maar ook duidelijk dat ze er weer even in moest komen (gaf ze zelf ook toe), dus niet helemaal zoals de topsessies die ik eerder met haar heb gehad.

Op de weg terug gaf ze aan eigenlijk geen zin te hebben om te werken, dus werd ik na mijn douche een paar uurtjes gepannenkoekt. Moeite gedaan om niet al te dik te winnen bij het poolen, bankhangen en ik moest verdomme zelfs nog wat dansen toen de manele op werd gezet. Bracht wel een hele leuke sfeer in de club.

- Nog een tijdje blijven hangen in de party bar, maar zoals gezegd waren de dansende pino’s (en er zat me toch een snoetje bij, net het jongere zusje van Anna Dobrev) niet geinteresseerd in werken (komisch om te zien hoe een kerel of 3 - ja en misschien ik ook wel een beetje – hoopvol aan het wachten waren tot ze weer ‘beschikbaar’ waren).

Eigenlijk zou ik moeten concluderen (alweer), dat Planet Eden mijn club niet echt is: overdag is het een saaie boel en de door vodka geleide avonden hoeven van mij ook niet echt. Daar staat wel tegenover dat de seks altijd heel goed is… tja, whataya gonna do?


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
STRING TIME PARTY te PLANET EDEN
« Reactie #62 Gepost op: 13 april 2013, 23:14:31 »
Vanaf morgen wordt het zwembad verwarmd.  Zéker vanaf op de party zal het verwarmd zwembad weer de heerlijke 28° C hebben van vorig jaar.  Zalig  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
toneel
« Reactie #63 Gepost op: 17 april 2013, 20:58:39 »
Misschien ter zijde maar ondenkbaar dat ik het niet zou vernoemen: de zondagbrunch in Planet Eden stelt niets speciaals voor.  Het is het ruime ontbijt van elke dag.

Na het ontbijt in de bar.
Julia vraagt om naast haar te komen zitten.  Ik ging op de vraag in maar had geen bijbedoelingen.  Haar vriendin, daar had ik wel zin in maar die zat aan de geheel andere kant van de bar aan de speelautomaten.  Meestal zijn de dames daar zeer geconcentreerd op knoppen aan het duwen maar deze keer was zij met een staaf aan het spelen.  De man in kwestie die dit onderging, had er helemaal geen bezwaar tegen.  Ik zat nog steeds een vrijblijvend praatje te maken met Julia.  Even later kwam haar vriendin de bar weer ingewandeld.  De man wou enkel half bereden worden op zijn lul terwijl hij wat achterover leunde tegen de speelautomaten en wou het bij deze gratis behandeling houden.  Ik was helemaal in de ban van de schoonheid van haar vriendin.  Haar naam kwam ik nog net te weten toen ik het gesprek met Julia afrondde.  Analia dus.  Meestal heb ik het verdraaid moeilijk met namen onthouden van de dames maar voor Analia kon ik wel een trucje bedenken.  Analia verdween in de kino.  Wat is die toch naarstig op zoek naar seks.  Ik liep wat later ook richting kino.  Ik wou eens kijken of ik hoegenaamd wat zou kunnen zijn met die prachtige jonge dame.  De blow job die ze toen al direct aan het geven was aan een andere man kon ik best als heel o.k. bestempelen. 

Analia heeft een beetje streken.  Analia lijkt helemaal niet zo benaderbaar. 

In het restaurant kan je zelf drinken nemen.  Ik ging daar wat drinken halen en Julia en Analia zaten gezellig aan een tafeltje wat te genieten van een lekker hapje.  Ik zie vaak niet veel maar het was me wel opgevallen dat beide dames zonder drank zaten.  Toen ik vroeg of beide dames niet wat wilden drinken was het antwoord eerder een kort nee.  Over benaderbaarheid gesproken.  Meestal klasseer ik zulke dames dan meteen verticaal.  Voor Analia had ik nu al besloten een grote uitzondering te zullen maken.  Natuurlijk ga ik niet op mijn knieën zitten voor haar. 

Alsof ik niets anders doe dan in het restaurant zitten in Planet Eden zou ik weer tot op zo'n moment moeten wachten om Analia weer te treffen.  Ze gaat naar bijna alle mannen toe maar blijkbaar heb ik iets niet dat die anderen wel hebben.  Terwijl ik mijn avondeten naar binnen aan het spelen was, kwamen Julia en Analia weer in de bar.  Ze gingen ook wat eten.  Weer gingen ze zitten zonder drankje.  Omdat ik dorst had, vroeg ik weer maar eens of de dames ditmaal geen sappig drankje konden pruimen.  Dit keer kreeg ik wel een bestelling mee.  Ik zet wat later de drankjes voor hun neus en vraag heel lief aan Analia of deze service geen klein kusje waard was.  Nee dus. 
Wat later staat Analia op en gaat de boel afruimen.  Ik snel ook en toen ze haar weg naar de bar wou verderzetten draai ik me juist zo om dat ik haar eens goed kon vastpakken.  Of ze dat nu graag heeft of niet.  In het slechtste geval kon ik maar een klap in mijn gezicht krijgen.  Tot mijn grote verbazing pakte ze mij ook eens goed vast.  Ik dacht nochtans dat ik stout (frank) was op dat moment.  Ik dacht dat de kusjes nu wel vanzelf zouden komen maar niets van.  Ze vraagt waar ik naartoe wou gaan.  Ik wou haar wel volgen, vertrouwde ik haar toe.  Daarop wou ze gelijk de kamer induiken.  Dat vond ik dan weer wat snel.  We vervolgden onze weg dan maar naar de bar.  Ze wou absoluut graag op een kruk aan de bar gaan zitten.  Dat strookte wel met de rest van haar laten en doen.  De spontaniteit zelve was ze zeker niet.  Tongzoenen, ik geloof er niets van.  Zoenen gebeurt al niet in het openbaar.  Eigenlijk ben ik goed gek dat ik mijn latijn nog in haar steek... of toch niet, ben ik toch niet gek, ik zie namelijk nog erg goed.  Aan de bar, ieder op zijn eigen krukje met mansbreedte lucht tussen, kwam een gesprek niet zo goed op gang.  Een klik tussen ons was er dus ook al niet.  Pfoe... effe doen of het kan me allemaal geen barst schelen (wat niet was want ze was de mooiste van de klas, met grote voorsprong).  Ik liet de keuze aan haar en lokte wat meer enthousiasme en spontaniteit, losbolligheid uit.  Ik zei dat ik zo vlak na het eten nog even een kleine rustpauze kon gebruiken en dat ik die rustpauze zou nemen in een van de ligsofa's in Planet.  Ik stelde haar voor dat ze geen gaines moest hebben om er bij te komen liggen.  Ze volgde niet.  Toevallig of niet vond ze het nodig om wat lesbisch te beginnen doen met Julia.  Met een half oog volgde ik het maar ik liet dat vooral niet blijken aan haar.  Toen ze terug naar haar kruk wandelde, kon ze het toch niet laten om nog eens naar mij te kijken, mij die ze wat apart (onpersoonlijk, afstandelijk) behandelde en ik wie het precies ineens niets meer kan deren wat ze nu nog wel of niet deed (met mij).  Wat ze mij deed, mezelf... dat was wat anders.  Hoe meer ze mij deed, hoe minder ik het zou laten blijken.  Ik bleef haar onopvallend in het oog houden en kreeg duidelijk de indruk dat ze alle moeite van de wereld deed om niet nog eens naar mij om te kijken.  Ze hing verder nog wat het model uit en met veel show zat ze een sigaret te roken.  Ze brengen haar nog een drankje en ze loopt weer richting automatenhal.  Zou het dit keer zijn om op de knopjes te gaan spelen?  Het was om een sigaret te gaan roken??  Zo vertelde ze me en ze voegde er doodleuk aan toe dat ze me daarna nog wel zou zien.  Ik koos er voor om onbegrijpelijk over te komen en liet ze stikken.  Ik verdween, helemaal uit haar zicht. 
Ineens bots ik weer op Julia.  Julia was niet zo direct mijn eerste keus.  Geen lolita-type zoals Analia maar best een mooie dame.  Julia spreekt me weer aan en polste om een eventuele kamergang.  Ik was best geil (al was het door Analia) en zou dus besluiten om met haar naar kamer te gaan maar niet zonder een rondje te wandelen door de bar.  We waren vrolijk aan het kwetteren over koetjes, kalfjes en seks.  Een beetje luidruchtig zelfs.  Dat kwam me net goed uit.  Zo zou het Analia zeker en vast opvallen met wie ik verdween.  Haar beste vriendin.  Dat rondje lopen had trouwens al de bedoeling om aan Analia te laten zien met wie ik (hopelijk) bedpret zou gaan beleven.  Uiteraard had ze het gezien.  Ik durfde echter niet blijvend naar haar kijken om haar gelaatsuitdrukking te kunnen zien.  Om nog onverklaarbare reden belandden we voor kamer nog in een ligsofa.  Daar gingen de pre sales al heel behoorlijk ver.  We waren bijna aan het seksen.  Misschien daarom dat we, op haar vraag, naar de kino gingen.  Toen ik daar al half op ontploffen stond, stelde ik maar voor om naar een echte kamer te gaan.  Buiten de kamer was het dus erg leuk met Julia.  Op kamer was het spijtig genoeg een stukje minder.  In het begin toch.  De eerste tien minuten.  Was ik nu lomp in haar val getrapt?  Langere kamersessies raken mijn koude kleren.  Ik had er zin in en wou deze flauwe Julia wat pittiger krijgen, een heel stuk.  Een matige kamersessie met een dame die tot veel meer in staat is, zoals ze me al flink liet proeven tijdens de (lok)pre sales, daar kan ik niet mee leven.  Met een beetje goede wilskracht van mezelf lukte het me zelfs om haar compleet heet te krijgen.  Zo wou ze eerst niet gevingerd worden, daarna moest het.  Knuffelen, strelen, tongzoenen, PZC, NMC, allemaal even voortreffelijk.  Blijkbaar had ik een snaar geraakt bij haar.  Een voorbeeldje nog van haar plotse inval: met een flinke zwaai, worp ze haar benen helemaal in de lucht toen ik haar begon te neuken.  Ze was zelfs zo heet dat ik haar makkelijk een zuigplek had kunnen zetten, andersom moest ik ook opletten dat bij mij niet hetzelfde gebeurde.  De rest van de avond is ze bij mij gebleven.  Ze leek gewoon heel erg verliefd ineens op mij.  Uiteraard zal zij wel met mij aan het spelen geweest zijn.  Natuurlijk speelde ik dan maar mee.  Laat op de avond zou ze toch nog eens op herhaling willen gaan met mij maar om een of andere reden vond ik dat geen verstandig idee.  Daarop begon ze me te tongzoenen, benen over mijn schoot, in mijn schoot komen liggen, mijn handen tussen haar benen stoppen, mijn handen naar haar poes leiden....  Ze wou dat ik samen met haar dan nog een stukje zou gaan eten.  Je gelooft het nooit maar ik had geen honger.  Even twijfelde ik nog of ik niet voor de gezelligheid mee zou gaan. 
Met Julia ben ik wel een deel van de interne keuken te weten gekomen van Planet Eden.  Julia... vreemde situatie.  Op een of andere manier was ik op enkele uren helemaal naar haar toe gegroeid.  Een beetje rare gevoelens in mijn onderbuik.  Op onverklaarbare wijze raakte ze mijn hart.  Zij mocht mij ook erg graag.  Onze intiem samenzijn was een dame blijkbaar erg opgevallen.  Ik kreeg langs de neus weg de waarschuwing van haar dat Julia niet zo labiel is en erg verliefd kan raken op een klant maar snel in een andere bui terecht kan komen en ze je dan niet meer ziet staan.  Wat kon mij dat nu maken, ik was niet verliefd op haar. 

Analia, ja Analia.  Ik was ze bijna helemaal vergeten maar zij mij niet.  Omdat ik graag ook mijn ding doe in een saunaclub bleef ik niet continue bij Julia plakken.  Tussendoor had ik een gesprek met een Duitse beer die daar volgens mij praktisch alle dagen zit.  We wisselden wat gegevens uit en net dat had Analia gezien.  Ze was niet nieuwsgierig maar wou wat later toch weten wat ik uitwisselde met die man.  Die man blijkt ontzettend rijk te zijn.  Ik zei daarop dat we business zaken geregeld hadden.  Ik wou graag enige reactie van haar uitlokken want nu zou ik stinkendrijke man twee zijn.  De reactie bleef helemaal niet lang uit.  Vanaf dat moment was ze ongezond erg geïnteresseerd in mij.  Meteen wist ik ook wat ik niet had dat die andere mannen wel hadden.  Tot haar verschrikkelijke verbazing was mijn interesse voor haar helemaal weggeëbd.  Zij had haar kansen eerder maar moeten grijpen.  Ze mag nog eens proberen, heel erg goed proberen, volgende keer, als ze wil  :douchen     
« Laatst bewerkt op: 17 april 2013, 21:43:47 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Prijzen
« Reactie #64 Gepost op: 24 mei 2013, 18:17:07 »
Entree : 35 euros voor 14u00 (van maandag tot zondag). Daarna 50 euros
Kamer : 50 voor 30'. 75 voor 60'.
Eten : Met de Happy hour entree van 35, krijgt  men 10 euros om  "à la carte" te bestellen.  En 20 euros met de gewone 50 euros entree.


Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #65 Gepost op: 7 juni 2013, 23:22:35 »
Ik ben vandaag geweest van 15:15 tot 20:15. Volgens de theke waren er 30 vrouwen binnen, ik denk dat het er toch wel zo'n 20 waren en er zaten toch wel een paar lekkere tussen hoor. Het was een prachtige zonnige hete dag en heel veel roemenen gingen het zwembad in. Ik heb er een paar lekker mogen insmeren met zonnebrand creme.

Ik zag 1 auto staan met nederlandse kentekenplaat maar ik heb niet kunnen ontdekken wie dat nou was. Ik vind het altijd wel leuk om hier en daar een praatje
te maken met andere hollandse ijsberen. Daarom blijf ik toch graag wat dichter bij de grens. En om je alleen maar met die betaalde wijven te vermaken, dat gaat mij
toch wel een beetje vervelen na een poosje daarom heb ik het niet laat gemaakt vandaag.

Het barbeque vlees was gewoon goed. Het is een mooie club. Ik zal hier nog weleens komen. Ik heb vandaag niet gekamerd , ik verloor de lust een beetje door de hitte. Ik heb nog wel leuk contact gehad de hele dag met valentina, 22 jaar. Ik ga komende week nog weleens terug nadat ik mij wat meer heb ingelezen over de dames op dit forum. Helaas hadden ze geen wireless internet ter beschikking anders had ik het daar gedaan en waarschijnlijk toch nog wel een vrouwtje gepakt. Enig minpuntje en wel belangrijk om te melden aan u allen is pas op uw bezittingen. Het is mij daar vandaag overkomen dat ik mij vergiste in de kleding locker. I opende 86 per ongeluk en ik werd gek want ik zag dat mijn tas er niet in zat. Meteen merkte ik dat ik locker 85 gebruik. En jawel daar zaten mijn spullen. Ik heb meteen dus mijn geld en sleutels en alles in het kluisje gestopt, iets wat ik bij acapulco bijvoorbeeld nooit doe. Ik heb het uiteraard even gemeld bij de manager en die geloofde mij niet en wilde het zien .. en natuurlijk toen werkte het ook inderdaad niet meer ! (waarschijnlijk omdat iemand na mij 86 in gebruik heeft genomen en daardoor het mechanisme eventjes anders is gaan zitten. Ja , het lijkt een beetje wazig verhaal te worden , maar lieve mensen pas ermee op want dit is geen gelul

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #66 Gepost op: 15 juni 2013, 04:50:25 »
Na in centrum merzenich een kwartier in de file te hebben gestaan door wegenwerken, kwamen we op 2 minuten voor 14u als echte klassekerels de theke binnengespurt. Yes, we made it...happy hour! (35 € inkom ipv 50)

Welcome to planet eden, en een planeet is het, want wat is die club groot!
Al rondwandelend werd het al snel duidelijk dat het veel te lang geleden is dat ik hier ben geweest. Qua infrastructuur constateer ik opnieuw dat dit de beste club die ik tot hiertoe al bezocht heb (en dat zijn er toch al een 12-tal in NRW), echt woaw af.
Vandaag breekt ook het zonnetje nu en dan door, en dan is het groot verwarmd buitenzwembad met lekkere ligstoelen en sofa's, lekker muziekje, en uitgestrekte tuin een grote troef. De dames komen er lekker bij zitten aan het zwembad, beetje onzin vertellen, beetje lachen, beetje flikflooien,...

Zoals altijd is het in planet eden niet druk, en dat bevalt mij wel als ik eens op mijn gemak wil zijn. Voor een echte relaxe dag MOET je gewoon hier zijn. Gelukkig waren er voldoende dames (stuk of 15-20), want dat wou in het verleden al eens tegenvallen. En meer nog, de line-up was goed. Er waren er zeker een paar een wipje waard, en dat kon ik in het verleden vaak niet zeggen in deze club.
De dames zijn zeer spontaan en fun als ze je benaderen, en gedragen zich niet geforceerd. Het woordje Schlussel of Zimmer kwam meestal niet te snel bovendrijven. Wat wel gevaarlijk is, is dat ze zeer bedreven zijn om je geil te krijgen.
Zo was er oa. Erica, een leuke meid maar spijtig genoeg veeeeeeeel te dik voor mij. Aangenaam en speels gezelschap, maar meer nog, zij kon me zo geil krijgen, ni normaal. Ik snap het nog steeds niet, want meestal knap ik af als het optisch niet mijn ding is. Dit was echt een uitzondering, want het schol niks of ik had haar te pletter geneukt (of zij mij in that matter)
Omdat ik maar budget bijhad voor 1 wipje vandaag moest ik toch ff streng zijn voor mezelf en haar toch maar afgeschud, hoewel ik wel nieuwsgierig was geworden naar meer.
Maar ja, hoe dan ook, ik was en ik blijf fijnschieter, dus ik moest een fijn hapje.

Mijn clubamigo had ook al wat animeermokkels over zich gehad, tot zijner genoegen, maar toen iets (voor hem te) klein en (te) fijn bij hem kwam solliciteren dacht hij meteen aan mij en kwam hij haar 45 kilotjes letterlijk op mij droppen terwijl ik van het zonnetje lag te genieten. Thanks man!
Mmmmm lekker liggen aan het zwembad met vrouwtje dat op je rijdt, beetje kussen, beetje spelen...so muss dass sein.
Deze schoonheid zei dat het haar eerste dag was in Planet Eden, ze komt van ParkSaunaResidenz.
En naam... ja namen, ben ik zo slecht in, maar ik ga een poging wagen, ik denk.... Lenki?(iemand?)
Ze is van Turkse afkomst, lange zwarte haren, 25j dacht ik, al 10tal jaar in Duitsland waarvan een 5tal jaar in de clubstiel. Anyway, na wat geiligheid aan het zwembad, werd het tijd voor de Schlussel.

Op de kamer stond ik zo hard als een kanon nog voor ze me aanraakte, en dat is een teken dat de klik goed is. Als dat laatste niet het geval is, kan mijn kleine confrater nogal eens tegenwerken namelijk, hem kan je niet snel bedriegen.
Lekkere pijp terwijl ik op mijn knieen zat, en zij met haar kontje naar de spiegel zodat ik alles goed kon zien. Ook de balletjes werden goed in het spel betrokken, zij weet waar ze mee bezig is, en het was dan ook puur genieten. Daarna wat standjes doorgenomen, ze heeft een nauw kutje, en gebruikt geen glijmiddel of zo, dus dat was nog eens een extra meevaller, alleen ff opletten dat ik niet te snel klaarkom.
Uiteindelijk afgewerkt in doggy, met nog rustig wat nastoten en nagenieten. (in plaats van direkt rechtveren uit bed zoals sommigen dames die hun beroep niet verstaan)
We hadden nog beetje tijd over, en die werd mooi opgevuld met wat knuffelen en massage.

De rest van de dag nog erg genoten van de ruime welness (grote sauna, stoombad, jacuzzi)
Pooltafel (met muntstukken) binnen en pingpongtafel buiten zijn er ook voor degenen die zich vervelen.

Het eten was smakelijk. Je hebt het ontbijt : spek met eieren, broodjes allerlei, en beleg allerlei.
Daarnaast heb je ook eten à la carte. Elke schotel op de menukaart heeft een eigen prijs. Als je het happy hour tarief hebt betaald mag je voor 10 euro van de kaart eten. Als je de volle pot (50 euro) hebt betaald mag je voor 20 euro van de kaart eten. Al wat je meer eet moet je bijbetalen. Wij mochten voor 10 euro van de kaart kiezen en dat is voor een hele dag daar te zijn toch wat krapjes, dus je mag erop rekenen dat je toch wat extra gaat betalen, tenzij je genoegen neemt met de overgebleven broodjes van het ontbijt om de honger te stillen. Eerlijk gezegd heb ik het liever zoals vroeger, geen eten à la carte, maar gewoon à volonté wat de pot schaft.

Maar goed ik klaag zeker niet. Integendeel, ik ben vandaag terug verliefd geworden op deze club, en zal er deze zomer zeker nog een paar keer terugkomen.

1 dingetje moet ik misschien nog wel zeggen betreft het animeren. Sommige rakkers beseffen niet goed de grens tussen waar de animatie stopt en de kamer begint, en dat durft wel eens tot misverstanden leiden. Vandaag 2 keer een heftige discussie gezien tussen een meid en een klant over de betaling. 2 keer een gevalletje van: klant die vindt dat blasen in een publieke ruimte nog vrijblijvend was, en de dame vindt dat niet. Dame heeft in deze gelijk lijkt mij (aangenomen dat ze effectief geblasen heeft natuurlijk )
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2013, 05:04:14 door fijnschieter »
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #67 Gepost op: 21 juni 2013, 14:58:13 »
2e visite dans ce club qui dispose d'un potentiel énorme si il était mieux utilisé... Mettez 1 minimum de 40 filles dedans et je suis certain qu'il exploserai...
Le souci est que malgré son énorme superficie,il est loin d'afficher complet...

20 filles (dont 2 jolies) dans 1 si grand club,c'est trop peu et c'est bien dommage...
La bouffe est bonne,la piscine superbe,1 jardin immense,grand sauna,jacuzzi top (mais froid),...

Il suffirait d'un déclic pour que ce club se lance définitivement... et pourtant il n'y arrive pas totalement...
C'est tout le mal que je lui souhaite...  ;)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #68 Gepost op: 23 juni 2013, 14:24:47 »
Onlangs nog een dagje in deze club rondgehangen bij prachtig zomerweer.  Deze club blijft de beste club om te vertoeven op een mooie warme zomerse dag in het NRW-gebied nabij de Nederlandse grens (want aan bijvoorbeeld Sharks in Darmstadt, bij Frankfurt, kan ze de vergelijking niet doorstaan).  De ambiance is apart en leuk aan het zwembad.  Samen met de BBQ en de dolle pret met de dames aan het zwembad, een uitgelezen club op warme zomerdagen.  Het buitenzwembad is, in tegenstelling tot de andere aan de Nederlandse grens liggende NRW-clubs, verwarmd.  Een heel pluspunt.  Op échte zomerse dagen lopen er veel mooie dames rond (niet de eerste uren na opening, het komt allemaal pas op gang in de namiddag).  De dames die vroeger aanwezig zijn, zijn niet de mooiste maar ze maken graag (vrijblijvend) pret aan het zwembad.  De mooiste dames komen eerder tegen dat de zon ondergaat want die komen niet voor pret aan het zwembad maar voor seks op de kamer.  Net zoals in alle andere NRW-clubs is het ook hier oppassen geblazen om niet met een low service dame te vertrekken. 
Een belangrijk tip hierbij: op zomerse dagen moet je al pech hebben om de stamgasten van die club niet te treffen.  Zij zitten in een groepje aan het zwembad daar waar je het zwembad moet instappen, op die hoek aan de kant van het overdekte gedeelte van de tuin aan het zwembad.  Hou goed in het oog welke dames langdurig bij hen hangen want dat zijn de dames die uitblinken in service, heb ik ondervonden en geleerd.
Enkele voorbeelden van die dames: Victoria (zwart  haar), Vanessa (korter blond haar, bles), Ella en Dana.  Maar nog beter natuurlijk: geef je ogen de kost  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #69 Gepost op: 23 juni 2013, 18:27:04 »
Une petite visite samedi avec 5 youppinautes. Arrivés à 11h30, l'entrée est de 35 euros.

Il y avait 2 filles à 11h30  :17:, entre 10 et 15 à 13h00 et sans doute entre 20 et 25 en soirée. C'est le problème de ce club, il est beaucoup trop grand par rapport au nombre de filles et de clients. On a l'impression qu'il est toujours vide. Il manque une certaine promiscuité, comme disait un de mes amis "c'est beau, c'est grand mais ça ne sent pas le sexe".

La situation s'améliore en soirée. Il y a un peu plus de filles et tout le monde se regroupe au bar.

Je trouve la nourriture très bonne. Un buffet jusqu'à 14h00. Le soir, un steak aux champignons. 13 euros au menu. J'ai donc payé 3 euros à la sortie.

Côté sexe, j'ai fait une chambre avec EMY, la Hongroise qui vit aux Pays-Bas. Toujours un excellent service.

Je retournerai au Planet Eden car c'est un beau club confortable, bien situé et pas trop cher. Et très agréable par beau temps.









Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #70 Gepost op: 8 juli 2013, 05:35:37 »
Zondag 7 juli, een zomerse dag, 28 graden en vollen bak zon, ideaal om naar planet eden te trekken zo dachten wij.

Ruim op tijd vertrokken, maar door de speling van het lot, lees files, kwamen we weer net iets vóór 14u de parking opgedraaid en... de parking stond bomvol! Dat zijn we niet gewoon van planet eden.
Maar goed, veel tijd om daar over na te denken hadden we niet, want we wilden de 35€ happy hour eintritt niet missen, dus vlug naar binnen.

Na het omkleden kwamen we in een verlaten bar, doorgelopen naar buiten en...wow... OVERAL rakkers bezaaid over de tuin en rond het zwembad ! WTF?!?  :o
We zijn blijkbaar niet de enigen met het brilliante idee van goed weer met planet eden te combineren.

Plaats genomen op 1 van de weinige overgebleven zitplaatsen rond het zwembad, en onze eerste indruk werd alleen maar erger. Er waren bijna nergens vrouwen te bespeuren. Je kon het aantal vrouwen op 1 hand tellen! En er waren misschien wel 40 à 50 beren.

Het leek wel een gay-club, met al die bradende schwanzen aan het zwembad. Bah, het was echt geen zicht. Hier een daar een loshangende schwanz kan ik nog verdragen, maar hier was precies een bom overjaarde saucissen en gehaktballen ontploft, ik voelde me fysiek misselijk.

Ik had mijn zinnen daarstraks gezet op het zwemmen, maar mijn goesting was over... Wat baantjes gaan trekken in mijne pure zeker, omringd door al die klootzakken... not gonna happen...

Van een duitse rakker gehoord, dat het gisteren omgekeerd was. Blijkbaar waren er zaterdag een 30-tal vrouwen en maar een 20 tal rakkers in planet eden. We hadden dus echt pech met de verhouding vandaag.

Mijn collega had ondertussen ergens een zwarte dame gespot, dus ik als zwartliefhebber meteen op verkenning. Teleurstelling kwam echter snel, want het bleek een wat oudere afrikaanse dvp op haar retour: uitgezakte kont, en een kop nog beestiger dan die van Conshita van Nederlandse hollywoodvrouwen.
Naomi vond ze voor zichzelf een geschiktere naam, en ze had het in mij gezien want de hele dag probeerde ze mij wat eurotjes afhandig te maken.

Verschillende keren kwam ze bij en op me zitten met bijhorende (ongewenste) intimiteiten en kamervraag, vervolgd door een beleefde afwijzing van mijnentwege. Geen probleem, een dame mag gerust wat proberen, zolang ze maar niet overdrijft.
Maar dan stond ze op een gegeven moment plots naast me met een kamersleutel in haar hand, "come we go room". Wat?? Ze zei dat ze dacht gehoord te hebben dat ik haar had geroepen "go get the key". Ja euh nee conshita euh naomi, terugbrengen die handel, en ik articuleerde duidelijk "go get your ears checked"
Wat later ga ik naar de grill (vandaag was het grill à la carte in plaats van het normale eten à la carte), en naomi komt me achterna, vraagt of ze samen met mij mag eten op mijn kosten, "only 4 euro" zei ze. Het was zielig, bedelen voor een paar euro, ook hier een dikke nee.
Na het eten hield ze me tegen toen ik haar passeerde in de bar. Uit haar "grote mond" (ik ga het proper houden) kwam een stevige drankwalm. Achter haar stond een leeg glas, ik vraag wat ze aan het drinken is. Red wine zei ze. Ik zei , "ah you like red wine?", bij wijze van obligatoir zinloos gekeuvel. Plots begint zij te juichen, en roept ze de dame achter de bar.
Ik denk: het is godv*mme niet waar he, ze heeft mij weer verkeerd verstaan. Waarop ik mij omdraai en wegwandel, geen zin hier energie in te steken. Ik hoor haar 2 keer nog achterna roepen: "heeey, where you go?" Mja, als ze dat niet weet, dan heeft ze voor een oudere dame weinig mensenkennis. Wat later is ze nog 1 keer komen proberen me te strikken voor een kamer, en toen had ze eindelijk door dat het niets ging worden tussen ons.

Het was tussen 18u-20u dat het aantal heren begon te minderen, en er nog een paar vrouwtjes bijkwamen. Die waren echter niet veel soeps, en nog steeds minder dan 10 in aantal. Ik was al wel meer op mijn gemak, en begon in mijn plooi te vallen nu ik steeds vrijer kon rondlopen zonder al te veel visueel traumatiserende beelden te moeten processen.

Hier en daar wat vrouwelijk contact, en de hete welness maakten dat mijn testosteron terug naar het normale niveau borrelde, en ik voelde dat er misschien toch nog een kamer zou van komen die dag. In de tuin stond een verhoogd uitkijkplatform waarop een paar matrassen geinstalleerd waren. Het was al donker, nog weinig pottenkijkers, nog aangenaam qua temperatuur, tijd voor een wipje in de buitenlucht? Het prikkelde alleszinds de fantasie.
Ik had ook al 2 dames op het zicht, hoewel het waren beide geen hoogvliegers.

Op de late avond nog ongestoord mijn eerste zwemmetje van de dag gedaan, waarna mijn oog plots viel op een kleine fijne lolita achtige roemeense. Ik had haar eerder op de dag ook al een paar keer zeer kort gespot, maar ze was meestal goed verstopt op een kamer of onder haar paddestoel. Ze zat helaas bij een stel beren, maar toen ze naar het toilet ging zag ik een kans.
Ik zette post op de weg van het toilet naar haar gezelschap om haar te onderscheppen. Veel moeite moest ik niet doen, want ze kwam uit zichzelf naar mij, en toonde haar assets, tot mijn grote tevredenheid. De deal was snel beklonken. Ze ging haar tasje halen, en ik hoorde de beren morren toen ze wegging. Hahaaa suckerrrrrs!!  :d030:

Met pretoogjes samen naar het verhoogde bed in de tuin en let the games begin.
Wat volgde was een verkwikkend ongeremd neukpartijtje in open lucht.
Highlights:
- haar kutje is heerlijk fris, estethisch perfect gevormd en zijdezacht onthaard, ideaal voor een 69
- pijpen was deepthroat, mijn ogen als gevolg daarvan in flipperkast modus.
- stevig tegengas van haar tijdens het standjeswerk, een wilde spring in het veld
- nauwe maar ook natte poes, de geile donder
Minpuntje:
- geen tongzoenen, maar ik miste het niet.
Verdict: groot herhalingsgevaar

Over haar: naam Ella, roemeens, 21j, donkerblonde halflange haren (opgestoken), slank, klein, fijn, stevig smal appelkontje, zeer platte buik, kleine navelpiercing.

Planet eden, zondag 7 juli 2013: Een "kloten" dag die gelukkig overschaduwd werd door een fris jong poesje in de uitkijktoren, vooralsnog tevreden naar huis.
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2013, 06:16:24 door fijnschieter »
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #71 Gepost op: 23 juli 2013, 01:08:06 »
Deze vrijdagavond heb ik besloten om een reis naar het Eden maken.
 Ik was hier afgelopen 3 maanden. :PDT_Armataz_01_37:
 
De club is niet veranderd:
 - € 50 in te voeren
 -Ontbijtbuffet dispinible
 -De tuin is verbeterd
 -40 Meisjes zijn
 
Voor mijn part, meisjes die opvallen zijn:
 -Ella (ex LR): slim lolita, zoet, maar kleverige
 Bianka-(ex FKK sunshine München): een prachtig gezicht en mooie borsten
 -Alexandra (ex samya): wat weerstand, accepteert vele zware klappen
 -Elise (ex Globe) kleine lolita met een mooie kont
 
Tot slot, deze club bereikt om me te ontmoeten, maar ik zou frequent als elke 3 maanden

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #72 Gepost op: 25 juli 2013, 13:36:56 »
Woensdag 24/07 : blitzbezoek :bud

Gisterenavond naar Planet gereden speciaal voor de pool.Ik had echt behoefte aan afkoeling.
Ook omdat het al zo lang geleden was wou ik er nog eens heen.

Hier de high-lichts :

-Line up : vrij pover,slechts een 20 tal dames waar slechts 2 me konden bekoren.

-Prijssetting : geen gezeur over 50/100,dames hanteren 50/75 ;D

-Sessies : 2 echt goede sessies met 2 torenhoge dames,de Roemeense Marianne en de Duits-Hongaarse Amy.

-Bezoekers : erg veel Frankilionen met zelfs enkele verdwaalde Parijzenaars

-Eten : echt super a la carte,vele keuzes!

-Bar : de barman is echt een ramp,dringend tijd voor een mooie bardame

-pool: na de sauna in de pool maakt je helemaal terug een nieuwe mens.

Fazit : supermooie club met ondanks matige line up toch enkele prachtige dames.Voordeel voor mij is dat ik hier niet als een kip zonder kop lig rond te lopen en constant lig te twijfelen wie de volgende wordt. O0

Grtz,Dolfie

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #73 Gepost op: 25 juli 2013, 21:39:58 »
Schijnbaar is er weer (weer!) wat veranderd.  Laatste keer betaalde ik een reductietarief van € 35 omdat ik vroeg binnen was.  Ik kreeg dan een tegoedbon van € 10 om van de kaart te eten.  Het normale tarief was toen € 50 en een eettegoedbon van € 20.  Vermits er nu in de wandelgangen gezegd wordt dat je twee keer gratis mag eten à la carte, vermoed ik dat de inkomprijs nu meer dan € 50 is geworden.  Kan je even verduidelijken a.u.b.  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #74 Gepost op: 25 juli 2013, 22:10:44 »
Schijnbaar is er weer (weer!) wat veranderd.  Laatste keer betaalde ik een reductietarief van € 35 omdat ik vroeg binnen was.  Ik kreeg dan een tegoedbon van € 10 om van de kaart te eten.  Het normale tarief was toen € 50 en een eettegoedbon van € 20.  Vermits er nu in de wandelgangen gezegd wordt dat je twee keer gratis mag eten à la carte, vermoed ik dat de inkomprijs nu meer dan € 50 is geworden.  Kan je even verduidelijken a.u.b.  :douchen ?


Ik denk dat hun website redelijk up to date is, ze hebben me namelijk ferm bij mijn balletjes met al "DERTIG" keer vandaag de "girlspage" te hebben aangepast.
Daaruit leid ik af dat ook hun prijzenpagina wel up to date zal zijn....


[attachimg=1]



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal