Auteur Topic: Alina, Roemeense  (gelezen 51913 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Alina, Roemeense
« Gepost op: 31 maart 2013, 12:19:47 »
Naam: Alina
Land/Taal: Roemenië/Roemeens en Engels           
Leeftijd: 20             
Lengte/Model: 1,61 m/normaal
Cup/Kont: Cup C/lekker vol
Haarkleur/-lengte: donker bruin/lang
Service: PZC / NMC / TZ / Beffen / vingeren
Pre: Lief buurmeisje look met neuk body, natste kusser tot op heden
Contra: verslavend   
Extra:


In de rustige bar was ik aan het chillen, was vermoeid van mijn 2 sessies van deze dag en bekeek vanuit de hippe bank alle stelletjes die aan het pre-salen waren.
Een jonge dame liep voorbij, type buurmeisje, maar een heerlijk lichaam met alles op de goede plaats. Maar paste niet in het VV geheel. Ze vroeg of ik alleen zat en ik zei dat het altijd zo was. Ze neemt plaats en stelt zich voor als Alina, 20 jaar en pas 3 weken in de business! Ik moet uitleggen waarom ik altijd alleen zit, dus ik vertel haar dat ik een klootzak ben en niemand met me naar de kamer wil. Ik ben sinds een half jaar weer welkom na een toegangsverbod van 6 maanden.
Ze kijkt me heel serieus aan en vraagt wat ik gedaan heb, ik zeg tegen haar dat ik graag de dames in het openbaar streel en ik hel graag ze dan ook tongzoen. Het kwartje begint te vallen en ze moet lachen. Ik begin haar te strelen en bied gelijk mijn verontschuldiging aan. Ze lacht weer en zegt dat het wel mag. Ik probeer me te beheersen om je niet te zoenen, want anders moet ik weer eruit.
Het gesprek gaar over haar korte carrière, waarop ik haar onze sessie beschrijf hoe die plaats gaat vinden in mijn gedachten. Kussen met een man 2 keer zo oud, gaat niet gebeuren, 3 weken ervaring in pijpen mond uit in het likken van mijn eikel met een condoom erom. Hard trekken en hopen dat ik snel kom. Lukt dat niet, dan gaan we neuken, waarop blijkt dat mijn lul te groot is voor het bijna maagdelijk klein onervaren kutje.

Ze komt bijna niet meer bij en begint alles te ontkennen, ze is een van de beste kussers die ik zal leren kennen, ze is geboren voor dit vak waardoor ik erachter kom dat pijpen haar kunst is en neuken haar hobby. Waarop ik moet lachen om haar adremme reactie.
Ze wilt me kussen op de voorwaarde dat ik met haar naar de kamer neem als de kus goed is. Ik weiger omdat ik mezelf niet voor het blok wil zetten en bang ben om weer eruit gegooid te worden. Ze komt toch met haar hoofd naar me toe en ik hou mijn lippen stijf. Na een paar keer proberen geeft ze het op. Ik vertel haar dat ik trots op mezelf ben met zoveel zelfbeheersing, ze kon zich niet voorstellen dat ik me gigantisch moet inhouden om haar niet te kussen.
Teleurgesteld kijkt ze me aan en draait haar hoofd quasi boos weg. Als ze me toch weer aankijkt kus ik haar vol op de mond waarop deze beantwoord wordt door een botermalse grote tong, haar mond ver open en een super natte geile tongzoen. Na een minuut of wat halen we adem en ik vraag voor de sleutel.

We wachten op een kamer met een douche, maar op de kamer zelf hebben we geen tijd om samen te douchen. Onze tongen wisselen speeksel, veel speeksel. Ik word beregeil van haar passie, maak de BH open en neem de grote tieten in mijn hand, cup C hangend met heerlijke tepels die lekker groeien na likken. Ik draai haar om en neem beide tieten in de handen en kus haar in de nek. Wat een heerlijk lichaam, we gaan op het bed verder, ze doet haar grote slip uit, van die lingerie waar de slip tot de navel komt.
Ik grijp haar in het kruis en voel al nattigheid, ze is echt geil. Ik kan het niet laten, na het lekkere tongzoenen, kussen in nek en tepels moet ik dat kutje likken. Ik vraag voor de zekerheid of ze dat kan waarderen, ik heb geen zin om daar voor de joeks te beffen, maar ze wilde het heel erg graag.
Mooi befbaar kutje met een kleine klit, ze was al nat en werd alleen maar natter. Ze maakte geen geluid, blijkbaar had ze the Silent Mode aan. Ik wrijf zachtjes met mijn duim voor haar grotje en steek hem toch erin. er komt ook leven in haar, oftewel geluid. Ik doe extra mijn best en moet dit meesterwerk bekopen met een hoofdklem. Waarom kunnen die vrouwen gewoon stop zeggen, is alles duidelijk, want ondanks die hoofdklem lik ik door.

Ze moet even bijkomen, ze speelt het goed of is echt tevreden. Het was de eerste keer dat ze op haar werk was klaargekomen, ze kijkt me verast aan, maar voor mij is het niks nieuws. Ze kust me en trekt zich niets van haar kutsaprestjes aan.
Ik moet gaan liggen en moet ook verwent worden, ik geef haar netjes aan dat ze de tepels niet moet vergeten, vind ik wel lekker.
Bij mijn lul aangekomen word ik getrakteerd op een hemelse pijpbeurt, 3 weken in het vak? My Ass! Of toch geboren voor dit vak, dat leek me ook wel waarschijnlijker.
Tijdens ons bankgesprek gaf ik al aan dat ik niet wilde neuken en ook niet wilde klaarkomen, Hans wilde nog naar Magnum en ik had een dame iets belooft wat ik al bij me had.
Ik kan dit redelijk goed volhouden als ik maar vaker aan mijn tante Tillie denk.
Als tante Tillie niet meer helpt, trek ik aan haar en zag dat ze naar me toe moet komen. Maar ze weigert, dit heb ik fucking nog nooooit meegemaakt. Een vrouw die niet luistert.
Ze pijpt me nog wat en dan moet ik toch hardhandig ingrijpen. We kussen nog wat en maken de tijd met veel kussen en strelen vol.
Ze geeft aan dat ik anders ben dan andere klanten, rustig en beheerst. Ik krijg meer complimenten, maar gezien land van herkomst niet nader te beschrijven. Ze heeft geen idee dat ik haar keihard had willen neuken, hard op de billen willen slaan en aan de haren zou willen trekken. We nemen afscheid en ik laat haar in de waan dat Carlos een rustige man is.

Herhalingsgevaar 100%, waardering bijna een 8.
I like to  :dance: and have  :06: