Auteur Topic: Roberta, Roemeense  (gelezen 40925 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Roberta, Roemeense
« Gepost op: 29 juli 2013, 21:50:22 »
ROBERTA is wat je zou kunnen stellen: een bloedmooi meisje. Peroxideblonde halflange haren, mooi gezichtje, mooie lippen, dromerige blikopslag, 1m70, supergetonede bodyline zonder een grammetje vet, proportioneel ietsje té grote B-cup naturel van prachtige allure met parmantige reactieve tepels, naja, onder de kopieermachine die handel zonder verwijlen. Ze spreekt prima Engels, is geen klokkijkster en we hadden wat te kletsen, jongens toch. Erg koddig en lief meisje, verbazend hoe weinig ze kamerde allesbeschouwd want qua looks toch een eyecatcher van jewelste. Egal, des te beter voor dit gepeupel uiteraard en alras werd een klein uurtje gekwebbeld zonder enigerlei kamerintentieopdringing, gezellig. Nou is die ss geen onbehouwen kereltje, dus een Kamervraag werd wel ns tijd op den duur, mal gucken wat deze dame qua service te bieden zou hebben... TZ sympathieafhankelijk dixit haarzelve, naja, dan zat de sympathie wel erg snor dunkt me, erg goed, gulzig en variatierijk, toll. PZC goed zonder meer. Lecken/fingern no problemo, stilzwijgend zoals betaamt in den beginne, participerend zoals betaamt na een tijdje, dolletjes. NMC een genoegen met zulke dame, de chemie stimmte en het werd een allesbeschouwd bovengemiddelde kamergang met een prachtig mooi meisje, veul meer valt daar niet van te maken. Een herhaling an sich valt generlei uit te sluiten, al zou het me verbazen dat ze dan nog eens akkoord gaat met de "oude" huisprijs, want zo is die ss wel weer, lekker consequent zonder melding vooraf  ;D, excusi... O ja, voor 'k het vergeet te melden, ex-Acapulco, doch naam aldaar kan ik me niet meer voor de geest halen...
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2013, 22:30:11 door satanic surfer »