Auteur Topic: Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)  (gelezen 77491 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)
« Reactie #30 Gepost op: 26 mei 2013, 15:54:43 »

 De meeste Duitse dames in GT hebben een vriend ben ik wel inmiddels achter. In eerste instantie laten ze dat niet doorschemeren maar als je al een tijdje meeloopt, komt uiteindelijk de waarheid wel een keer naar boven.  Hun optreden daar is all for the money ;-) en de rest is bijzaak.  ;D
Ben jij dan geïnteresseerd in het feit dat ze een vriend hebben?
Als je een lief zoekt of eentje die geen vriend heeft moet je naar een dame van 45 op zoek, want voor hen is het werken, zoals jij een hoer bent voor je werkgever


En dat heeft niks met GT te maken, ik ken wel een paar dwazen die denken dat ze de liefjes zijn van H7 meiden, maar daarvoor zijn het ook ECHTE dwazen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hunziker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
  • Be selective ladies do the same
    • Bekijk profiel
Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)
« Reactie #31 Gepost op: 26 mei 2013, 16:13:33 »

 De meeste Duitse dames in GT hebben een vriend ben ik wel inmiddels achter. In eerste instantie laten ze dat niet doorschemeren maar als je al een tijdje meeloopt, komt uiteindelijk de waarheid wel een keer naar boven.  Hun optreden daar is all for the money ;-) en de rest is bijzaak.  ;D
Ben jij dan geïnteresseerd in het feit dat ze een vriend hebben?
Als je een lief zoekt of eentje die geen vriend heeft moet je naar een dame van 45 op zoek, want voor hen is het werken, zoals jij een hoer bent voor je werkgever


En dat heeft niks met GT te maken, ik ken wel een paar dwazen die denken dat ze de liefjes zijn van H7 meiden, maar daarvoor zijn het ook ECHTE dwazen

Nee en 30 vind ik al te oud  :lol_hitting: maar ik heb kortgeleden meegemaakt dat een relatie van een betreffende dame over was en ze was opeens veel vrijer  :laughingchick 

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)
« Reactie #32 Gepost op: 15 juni 2013, 15:55:32 »
==> Magnum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)
« Reactie #33 Gepost op: 17 juni 2013, 20:49:19 »
DE enige en echte Nilfisk Nikki naar MAGNUM? Wow, daar gaan we alvast geen spijt van hebben, dat lekker geil dier speelt met Magnums als een Pitbull met een stokje  :111: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)
« Reactie #34 Gepost op: 18 juni 2013, 14:48:41 »
DE enige en echte Nilfisk Nikki naar MAGNUM? Wow, daar gaan we alvast geen spijt van hebben, dat lekker geil dier speelt met Magnums als een Pitbull met een stokje  :111: ;D

Dus dit weekend naar Magnum? :-P  Nu hebt gij geen excuus meer!
Golden Time is uw tent niet, maar Magnum is toch geen fickfabriek met wandfossielen, hé? ;D
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2013, 17:13:24 door RAUL7 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)
« Reactie #35 Gepost op: 18 juni 2013, 14:55:06 »
DE enige en echte Nilfisk Nikki naar MAGNUM? Wow, daar gaan we alvast geen spijt van hebben, dat lekker geil dier speelt met Magnums als een Pitbull met een stokje  :111: ;D

Dus dit weekend naar Magnum? :-P  Nu hebt gij geen excuus meer!
Golden Time is uw tent niet, maar Magnum is toch geen fickfabriek met wandfossielen, hé?  ;D
Golden Time is gewoon mijn tent niet, maar zowat het beste wat er te vinden is van tenten.... al jaren end at zal nog jaren zo blijven.
Het bewijs is dat het er stoempensvol zit, en dat er soms rijen wachtenden aan de ingang staan.


Mijn ervaring met GT is dus persoonlijk en zeker niet representatief, want als je ergens toch wat actie tijdens de week wil hebben, kan dat volgens mij enkel daar.


Dit weekend heb ik de dochter op bezoek, en die is erger dan een hele tent vol, geloof mij vrij, niet te doen dat joch, en die moet je niet hebben geneukt opdat ze je straal voorbijloopt en je aankijkt als een hoop stront, dus pakken erger dan Nikki  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Nicky (Nilfisk Nicky) (Duitsland)
« Reactie #36 Gepost op: 21 juli 2013, 15:31:48 »
==> Villa Vertigo