Auteur Topic: Schippersstraat 38/4, Anna  (gelezen 10028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Anna
« Gepost op: 5 januari 2015, 19:57:34 »
NAAM : ANNA
Land: GRIEKENLAND
Taal: Engels
Leeftijd: 28



UITERLIJK
Lengte: 1,55 m
Postuur:  normaal
Cup: E/F
Kont: klein
Haarkleur: bruin
Haarlengte:



DIENSTEN: PMC, NMC, BEFFEN, VINGEREN, RUSSICH, zeer goede service



PRO EN CONTRA+
+ Lieve, vriendelijke dame, mooie grote borsten, geen klokkijkster

- Ik zou het niet weten



EXTRA INFO

Een paar weken geleden voor de eerste maal deze dame bezocht en ik heb er geen spijt van gehad.
Anna is een heel vriendelijke dame die onmiddellijk het ijs breekt en een leuke babbel opzet. Nadat ik me wat had opgefrist, begon ze me lekker op te geilen door o.a. (beide nog rechtstaand) met haar lekker kontje tegen kleine Nico te schuren :)) . Een beetje later draaide ze zich om en stak kleine Nico tussen die heerlijke borsten :-P . Hmmm. Ze gebruikte haar joekels zeer goed zodat ik al vrij snel in de stemming kwam. Deze meid weet je echt wel op te geilen :))
Hierna zijn we het bed opgetrokken, heeft ze een cd over mijn naar de lucht starende ;) kleine Nico en begon aan een zeer lekkere pijpbeurt. Dit hield ze vol tot ik zelf aangaf om te stoppen. ik zou anders niet tot neuken gekomen zijn, en dat wou ik niet missen. Zij on top :tietjes :tietjes :tietjes begonnen zodat ik lekker met die joekels :movingtits kon spelen.
Ik werd zo geil dat ik ze nog snel op haar knietjes liet gaan zitten om uiteindelijk heerlijk in doggy klaar te komen. Hierna hebben we nog even een leuke "social talk" gehad, hebben we ons hierna opgefrist, en ben ik zeer voldaan vertokken.

 
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2015, 14:55:09 door Rolly »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Anna
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2015, 00:26:16 »
werkt deze dame daar nog, zou er morgen overdag eventueel eens willen passeren
NAAM : ANNA
Land: GRIEKENLAND
Taal: Engels
Leeftijd: 28



UITERLIJK
Lengte: 1,55 m
Postuur:  normaal
Cup: E/F
Kont: klein
Haarkleur: bruin
Haarlengte:



DIENSTEN: PMC, NMC, BEFFEN, VINGEREN, RUSSICH, zeer goede service



PRO EN CONTRA+
+ Lieve, vriendelijke dame, mooie grote borsten, geen klokkijkster

- Ik zou het niet weten



EXTRA INFO

Een paar weken geleden voor de eerste maal deze dame bezocht en ik heb er geen spijt van gehad.
Anna is een heel vriendelijke dame die onmiddellijk het ijs breekt en een leuke babbel opzet. Nadat ik me wat had opgefrist, begon ze me lekker op te geilen door o.a. (beide nog rechtstaand) met haar lekker kontje tegen kleine Nico te schuren :)) . Een beetje later draaide ze zich om en stak kleine Nico tussen die heerlijke borsten :-P . Hmmm. Ze gebruikte haar joekels zeer goed zodat ik al vrij snel in de stemming kwam. Deze meid weet je echt wel op te geilen :))
Hierna zijn we het bed opgetrokken, heeft ze een cd over mijn naar de lucht starende ;) kleine Nico en begon aan een zeer lekkere pijpbeurt. Dit hield ze vol tot ik zelf aangaf om te stoppen. ik zou anders niet tot neuken gekomen zijn, en dat wou ik niet missen. Zij on top :tietjes :tietjes :tietjes begonnen zodat ik lekker met die joekels :movingtits kon spelen.
Ik werd zo geil dat ik ze nog snel op haar knietjes liet gaan zitten om uiteindelijk heerlijk in doggy klaar te komen. Hierna hebben we nog even een leuke "social talk" gehad, hebben we ons hierna opgefrist, en ben ik zeer voldaan vertokken.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Anna
« Reactie #2 Gepost op: 6 juni 2015, 01:01:54 »
Wees gerust, ze is er nog altijd , dus ook gisteren nog !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Anna
« Reactie #3 Gepost op: 1 april 2016, 01:16:46 »
waar zit deze busty beauty tegenwoordig eigenlijk?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/4, Anna
« Reactie #4 Gepost op: 1 april 2016, 07:47:07 »
Deze dame zou vorige zomer definitief gestopt zijn ! Topic gaat dan ook eerstdaags op slot.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...