Auteur Topic: Verversrui 02/3, Carina (avond/nachtshift)  (gelezen 6587 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/3, Carina (avond/nachtshift)
« Gepost op: 23 november 2017, 01:29:39 »
Vermits men altijd zegt dat alle goeie dingen uit drie bestaan, ben ik na mijn bezoekjes aan eerst Renata (dag) en daarna Ramona (avond) maar meteen verder gewandeld om te kijken wie dat derde goeie ding voor vandaag dan eventueel zou kunnen zijn :-)

Ik zag op de hoek van de Vingerlingstraat en de Verversrui, in derde vitrine van links een ietwat volslanker meisje staan, die mij zowel van gelaat als van lichaam wel beviel. Soms kan ik echt geil lopen voor jonge slanke meisjes, en op andere monenten staat mijne grote wijzer op 12 uur voor mooie wat vollere meisjes, vooral als die ook niet al te oud zijn.

In dat pand op de hoek moet je effe naar links trapje op om uitleg te vragen. Eén deur voor allen daar. Nu ja, uitleg, ik weet onderhand dat het 50 euro standaard kost en ik weet ook wel ongeveer wat ze doen.

Dus niet te lang blijven zeveren, gewoon binnengaan. 50 euro investeren in de schietbarak. Ik was terechtgekomen bij Carina zei ze, ook van Bulgarije (als ik me niet vergis want op de duur sla je al die oostblokdinges al eens door elkaar). Trap op deze keer, naar boven. Nette kamer. Voor de derde keer vandaag uit de kleren, en ook hier kon ik niet volgen: tegen dat ik mijn broek effectief uit had, stond daar al een immens knappe wat vollere griet met haar tieten te teasen.

Ik mocht aan alles aankomen 'maar niet erin' zei ze. Daarmee gaf ze preventief te kennen dat ze niet tuk was op vingers in haar flamoes of in haar gat. Wel haar kut en het holleke van haar gat strelen en wat vingeren, dat was geen probleem, maar niks er in.  Zoenen was uiteraard ook niet mogelijk. Eigenlijk toch wel jammer, dat je daar bij zo een knappe stoot in bed ligt in uwen blote, en dat je mag vingeren en foefelen maar zoenen is er dan weer te veel aan. Het blijft een (vooraf bekende) afknapper hoe dan ook.

Toen kwam ze met een verrassend voorstel: voor 50 euro extra mocht ik dubbel zo lang blijven (40 minuten zei ze) en dan mocht er ook veel meer. Waarschijnlijk was haar voorstel gebaseerd op het feit dat ze ook wel zag dat ik daar niet meteen met een stijve lat stond. Ik zei haar eerlijk dat ik al twee kutjes gepakt had net voor ik naar haar kwam, en ook dat ik 50 wel genoeg vond voor een afsluitertje bij haar. We gaan de dessert niet dubbel zo duur maken als de hoofdschotel he. Ze moest daar eens mee lachen, en ze zei, wel dan mag je kiezen: ofwel mag je me likken, ofwel wil ik pipi (zo noemde ze het) doen met jou. 

Ze zag er erg goed uit, en ik had hoe dan ook al serieus gelikt vandaag, dus ik koos het tweede. Das was wel wat primitiever dan bij bv Renata: ik moest op de grond liggen (in bed mocht niet, tja, ok dan maar he) en ze vroeg dan hoe ze over mij moest komen en waar ze moest op mikken. Die sessie was fantastisch. Zij kon het echt, zonder moeilijke aanloopfase en zonder enige schroom.

Neuken heb ik niet echt geprobeerd bij haar, vermits ik sowieso al de hoofdprijs achtergelaten had in Renata haar spaarpotje en de overschot was ik bij Ramona kwijt gespeeld. Dus speelde ze wat met mijn spel, ze teasde mijn tepels, streelde wat, en ik kon het met wat eigen rukwerk toch nog min of meer geloofwaardig afwerken.

Aan de deur was er ook nog gesproken over massage, maar daar is niks van in huis gekomen. Ze sprak daar niet meer over. Terwijl uitgerekend een massage toch wel fijn zou geweest zijn als je al je zak elders leeg geschoten hebt. Maar ja, de tijdslimiet he. Misschien had ik het toch nog moeten vragen, maar ja, dan krijg je daar vaak op de limiet zo rap rap wat olie op je rug gesmeerd en dat is het dan.

Al bij mekaar was deze derde date toch net iets minder overtuigend dan de wip met Ramona en heel wat minder verslavend voor mij dan seks met Renata. Ik heb er een ietwat dubbel gevoel bij. Carina was me wat te oppervlakkig, te rap-rap vond ik. Ze pist als een brandweervrouw, dat was dan wel super.

Maar misschien is het anders met haar, als je er vol goesting en met een stijve lat aan begint. Ik moet dus misschien eens teruggaan bij haar, zonder dat ik eerst elders de fluit ben gaan leegblazen. Ook nu ik ervaren heb dat ze wat oppervlakkig is, blijf ik haar neukgeil en aantrekkelijk vinden.
« Laatst bewerkt op: 23 november 2017, 15:43:26 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 2/3 (hoek Verversrui en Vingerlingstraat) Avondsshift, Carina
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2017, 12:23:46 »
Ik was terechtgekomen bij Carina zei ze, ook van Bulgarije (als ik me niet vergis want op de duur sla je al die oostblokdinges al eens door elkaar).
Ik heb mij hier idd vergist van land. Na het posten van mijn berichtje schoot het mij te binnen dat ze iets van Hongarije had verteld, dus het zal eerder een Hongaarse zijn. Waar is de tijd dat je in Antwerpen gewoon in' t Vlaams en met wat Frans koekeloeretikkenhaan kon gaan spelen :-)