Auteur Topic: Verversrui 02/1, Sonya  (gelezen 6224 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 02/1, Sonya
« Gepost op: 3 juni 2012, 15:58:28 »
Naam:         Sonya       
Land:          Roemeens
Taal:           Engels
Leeftijd:      24 (was afgelopen woensdag jarig!!!)
Lengte:       1m60
Kleur ogen: bruin
Model:         slank
Cup:            A (echt)
Haarkleur:   zwart
Piercing:      neen
tatoo:          ja (op haar stuitje)
Prijs:           50 euro


Na mijn goede sessie bij Laura, kreeg ik nog een uitnodiging bij deze Sonya. Haar aanbod klonk goed, dus dacht why not....dus eenmaal binnen zei ze me dat we toch naar boven moesten...naar haar kamer. Dus ben de trap weer eens opgeklommen. eenmaal boven op bed, bleek dat ze dus niet betrouwbaar was in wat ze nog bij de deur had aangeboden. Ik mocht haar niet meer vingeren.....sterker nog..moest een condoom om me hand doen voor ik haar poesje wilde aanraken. Het voelde boven niet meer goed met haar. Ze was heel afstandelijk en maakte een indruk alsof ze niet gelukkig was. tja.....nu kan ik me daar wel iets bij voorstellen, maar veel kom je ze niet tegen. Het was een hele koude en afstandelijke sessie waarvan je eigenlijk al vanaf  het begin al uitkijkt naar het afscheid. Maar toen ik ik dus naar buiten ging was haar behulpzaamheid ook echt weg.....ik wilde mijn rolstoel van het trapje afhalen maartegelijkertijd zat ik met mijn vingers tussen mijn wiel en zijschot.....maar helpen...no way!! Dus een herhaling bij deze dame is uitgesloten!!!             

guest9105

  • Gast
Sonya, Verversrui 2, raam 1
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2012, 22:43:47 »
Deze dame staat in de avond/nachtshift!!! Ze droeg de afgelopen drie dagen een geel pakje...of hoe zeg je dat met bandjes!

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Sonya
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2015, 02:47:14 »
Ik ben er niet dagelijks...zelfs niet wekelijks....geen verhuisbericht gehad....enig idee waar ze wel is dan?


Rolly  :sign0144:
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Sonya
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2015, 04:51:36 »
Op Verversrui 2/1 staat gedurende de avond/nachtshift al een paar jaar de Libanese Asia !

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15706
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Sonya
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2015, 04:57:14 »
Huidig topic dus op slot gedaan !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...