Auteur Topic: Vingerlingstraat 01/1, Celine (Macedonië)  (gelezen 7621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/1, Celine (Macedonië)
« Gepost op: 19 december 2012, 21:56:35 »
Met een overladen punthoofd van het bestuderen van deze en andere websites, en met een reeks favo's op een praktisch lijstje (nog net niet met de GPS-coördinaten van de dames) belandde ik in mijn favoriete onderzoeksgebied, het SKW. Eén voor één vielen mijn favo's er af vanwege niet thuis of bezig. Het lijstje belandde dan maar in de vuilnisbak (als ik een nerd was geweest dan had ik er nog een "app" van kunnen maken). Daar sta je dan, met je hoofd vol quizdata over de meisjes die er niet zijn. Gelukkig zijn er nog primaire hersencellen die het dan overnemen.

Zo kwam ik een schatje tegen met een lieve uitstraling, ze noemde zich Celine en ze komt uit Macedonië en ze lachte en toen was ik willoos... Ze staat aan het linkse raam van Vingerlingstraat 1, maar makkelijker is het als ik zeg dat op datzelfde adres rechts de Albanese Cassandra met de big big boobies staat, een dame/landmark waar ik niet zonder zuurstofmasker zou durven tussen liggen.

Maar ik heb het hier over Celientje die deze rechtse in elegantie en zuivere schoonheid totaal overklast.
Ik gebruik het woord "leuk" heel zelden maar voor dit meisje is het uitgevonden. Wij naar boven, ik vanachter, gehypnotiseerd door haar derrière, mijn tong op de grond. Dit meisje combineert het fijne van Oost-Europese meisjes met het zonnige en hartelijke van Zuid-Europa. Ze werkt hier slechts vijf maand. Ze komt uit Skopje en ze heeft een zeer lief kopje (sorry flauw maar die voorzet kon ik niet laten liggen). Ze is nog jong - 20 jaar - en haar Engels is niet zo fantastisch, wat leidde tot enkele grappige verkeerde antwoorden maar we hebben wel wat afgelachen. Ze is supervriendelijk en je kan haar overal kussen. Ik denk dat ze zelf ook wel een kussertje is, heb verschillende zoenen gekregen en we hebben ook getongzoend maar misschien had ik hier nog wat beter moeten op ingaan, verdwaasde stomkop die ik ben. Ze neemt best wel wat initiatief.

Met de hygiëne is het goed gesteld, ze waste eerst zelf aan de lavabo liefdevol en uitgebreid mijn wapenarsenaal. De blowjob was beslist goed en toen ze op mijn vraag op 69 overging kreeg ik het wel héél héérlijk moeilijk. Ik kon niks zeggen want men heeft mij geleerd dat het onbeleefd is te praten met je mond vol (schaamlipjes). Ik klopte daarom af zoals in de judo en dat begreep ze direct. Dan klom ze op mijn paal (die ze ook met lieve woordjes bezong en verheerlijkte, haar Engels was dus toch nog zo slecht nog niet...). Ze neukte zeer hevig mee, we moesten zelfs van condoom verwisselen (niks aan de hand). Dan terug zij van boven, heel fel, haar mooie naturel borstjes op en neer zwiepend. Mijn lanceerplatform stond kaarsrecht en niet veel later werden mijn kruisraketten afgeschoten. Wow wat een explosie. De nazorg mèt kusjes was ook zeer hartelijk, ik vond het erg moeilijk van dit schatje af te blijven en dat vond ze OK. Ze heeft prachtige zwarte haren en mooie ogen met van die schitteringen... Het was de eerste keer dat ik (met alle plezier) 100 euro spendeerde, ongeveer de helft van de totale begroting van Macedonië.
Ik ben met een zalig gevoel huiswaarts getrokken en ben na mijn overweldigend eerste contact met de FYROM (Former Yugoslav Republic of Macedonia) effe het land gaan bestuderen. Of wist jij misschien dat het meer van Ohrid één van de meest ongerepte en diepste van Europa was?


Naam:         Celine
Land:           Macedonië
Taal:            Engels
Leeftijd:       20
Lengte:        1m60
Kleur ogen:   donkerbruin
Cup:            B
Haarkleur:   prachtig zwart haar
Uiterlijk :      uitstekend
Vriendelijkheid : uitstekend
Piercing:      nee
tatoo:          nee
Prijs:           50 euro, is tot veel bereid (heb zelf 100 betaald, GFE is bereikbaar)
Shift :          dag van 10.30 tot 19 uur (ongeveer)
« Laatst bewerkt op: 30 december 2012, 21:45:09 door mechelen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/1, Celine (Macedonië)
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2015, 23:27:53 »
Deze Celine is al jaren spoorloos...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/1, Celine (Macedonië)
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2015, 17:04:54 »
'k Heb haar éénmaal bezocht, nu een dikke 2,5 jaar geleden, en het werd waarschijnlijk de grootste desillusie die ik ooit in het skw heb meegemaakt: ik kon haar nauwelijks aanraken, zo afstandelijk en "ongrijpbaar" bleef ze de ganse tijd... 'k Ben dan maar opgekrast, zeer onvoldaan met de gedachte "Dit nooit meer !" :banghead: Ze is daarna nog heel even terug gekeerd (op Verversrui 4, als ik mij goed herinner) maar dat is bijna even lang geleden...

Zonder tegenreactie gaat dit topic dus kortelings op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/1, Celine (Macedonië)
« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2015, 02:35:09 »
Geen reactie, dus topic op slot....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...