Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464617 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #615 Gepost op: 5 juni 2017, 16:12:14 »
Du Glücklicher!

Ist das Wetter besser wie bei mir und...
...ist Monika (Ex-Babylon) auch schon da?
(Bin am überlegen, ob ich kommen soll)

vanKees

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #616 Gepost op: 5 juni 2017, 16:32:03 »
Du Glücklicher!

Ist das Wetter besser wie bei mir und...
...ist Monika (Ex-Babylon) auch schon da?
(Bin am überlegen, ob ich kommen soll)

vanKees

Ja und Ja !
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #617 Gepost op: 5 juni 2017, 20:59:42 »
Voedertijd. Lekkere bbq met toebehoren. Met Linetje naast hapje gegeten, wat dames bediend van drank, en het terras is gezellig vol (en de bar nagenoeg leeg).

Sabina trekt me mee de kamer in die ze met Laurent wil gaan delen maar een trio m-m-v is nou niet echt mijn voorkeur.

Mijn aanstaande kamergenote zit naast en deels op me en knuffelt en kriebelt er op los. Nog een sigaretje (voor haar) en we kunnen ons afzonderen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #618 Gepost op: 5 juni 2017, 21:01:15 »
Na een lekker bbq bordje zijn Linet en ik dan toch maar op kamer verder gaan kroelen en kriebelen. Op de bank had ze al snel wat gevoelige snaren weten te vinden en op kamer ging ze verder op ontdekkingstocht. .. met succes, mag ik wel zeggen. Voor een eerste keer met een dame ging dit wel heel erg gladjes. Ze pijpt dan wel met condoom maar doet dat voor mijn ervaring zeer goed. Dus no problem voor mij.

IK heb daarna zonder moeite in missio de aanloop genomen en met cowgirl een heerlijk orgasme bereikt met dit knuffelbeest... en dan zegt ze na afloop verlegen verontschuldigend dat een eerste kamer altijd aftasten is en de volgende kamers alleen maar beter worden...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #619 Gepost op: 5 juni 2017, 21:04:13 »
Na een lekker bbq bordje zijn Linet en ik dan toch maar op kamer verder gaan kroelen en kriebelen. Op de bank had ze al snel wat gevoelige snaren weten te vinden en op kamer ging ze verder op ontdekkingstocht. .. met succes, mag ik wel zeggen. Voor een eerste keer met een dame ging dit wel heel erg gladjes. Ze pijpt dan wel met condoom maar doet dat voor mijn ervaring zeer goed. Dus no problem voor mij.

IK heb daarna zonder moeite in missio de aanloop genomen en met cowgirl een heerlijk orgasme bereikt met dit knuffelbeest... en dan zegt ze na afloop verlegen verontschuldigend dat een eerste kamer altijd aftasten is en de volgende kamers alleen maar beter worden...

Als ze haar dagje heeft, kan het heel leuk zijn met deze mooie Hongaarse ja. Ik heb je Linet btw reeds anderhalf jaar geleden al eens aangeraden :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #620 Gepost op: 10 juni 2017, 15:38:14 »
In Sixsens beland met Deket sinds half 2. Hier aan het zwembad al een update. De club heeft en ander gewijzigd en mooi gemaakt, vooral het kunstgras in buitendeel rond en rond zwembad is geslaagd. Dames gezien die voor kamer in aanmerking komen zoals Melanie,  Mickey en grote kanshebber Cindy. Monica nog niet gespot zou nochtans niet moeilijk moeten zijn. Wellness in orde. Is heet hier en goed toeven.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #621 Gepost op: 10 juni 2017, 18:50:49 »
In Sixsens beland met Deket sinds half 2. Hier aan het zwembad al een update.
Let svp een beetje op deket, dat hij het kleine waterratje vandaag wel weer goed sponsord. Niet dat ik achteraf klachten krijg  :lol_hitting:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #622 Gepost op: 10 juni 2017, 19:22:37 »
In Sixsens beland met Deket sinds half 2. Hier aan het zwembad al een update.
Let svp een beetje op deket, dat hij het kleine waterratje vandaag wel weer goed sponsord. Niet dat ik achteraf klachten krijg  [emoji38]_hitting:
Dat is no problemen 😊

2de update aan het niet zo warme zwembad (best koud eigenlijk cfr yy):

* massagetoestel bovengehaald en dames geplaagd. Mickey een lange massage gegeven tot er geen leven meer kwam uit dat ding terwijl deket zich amuseerde met Sonja in de ligstoel ernaast
* relax aan het zwembad en gezwommen onder de scherpe blik van Monica
* Cindy paar maal mislopen maar kwam tot een kamergang en die was goed
* wellness
* Melanie kwam vaak om een kamer smeken.
* eten van de bbq smaakt heerlijk. Weer 2 bonnen voor strak gekregen.
*  line-up niet de meest overweldigende. Ik heb hier echter mn zekerheidje rondlopen en Kami van LR is naar hier overgelopen en zij niet alleen. Is de DVP-uittocht uit Duitsland ingezet? En het is omwille vd registratie.

Al bij al toch een dag uit je dromen als tiener.

So far

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #623 Gepost op: 10 juni 2017, 21:45:04 »
Nog een update
* tweede kamer met Lila EX-LR en erg goed.
* buitenbar nu al dicht terwijl er nog bbq is al komt het op z'n einde nu
* tevreden over alles hier behalve claimgedrag soms

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #624 Gepost op: 11 juni 2017, 02:59:03 »
Niet mee live vanuit Sixsens.  In totaal 5uur gekamerd, dus in deze niets bijzonders tgo andere zaterdagen in een club. Verhouding mannen vrouwen 50% dus oke. Waterratje Angelina wil terug Sonja genoemd worden en weer in vorm, plezierig, speels en spontaan. Betreffende Crystal kan ik begrijpen waarom ze zo populair is bij de rakkers, Gipsy Andrea zag er weer geil uit. Melanie afgevallen dus goed nü, Vanessa momenteel iets te mager, maar dat is mijn persoonlijke interpretatie.
BBQ vond ik in tegenstelling tot de zwarte wolf wat magertjes en veronderstel dat vele meiden die dit dagelijks eten het beu worden.
Algemene tendens dat verschillende meiden uit de Duitse clubs, waaronder enkele van LR al poolshoogte kwamen nemen en ik denk dat na 1 juli dit zal escaleren in die mate dat 2 Nederlandse clubs dit niet alleen kunnen verwerken.
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2017, 03:16:50 door deket »

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #625 Gepost op: 11 juni 2017, 03:38:36 »
Waterratje Angelina wil terug Sonja genoemd worden en weer in vorm, plezierig, speels en spontaan.
Sjonge jonge, als wispelturigheid een naam had, dan heette zij Angel.. ehh  :mistress Sonia!!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #626 Gepost op: 11 juni 2017, 03:56:21 »
Waterratje Angelina wil terug Sonja genoemd worden en weer in vorm, plezierig, speels en spontaan.
Sjonge jonge, als wispelturigheid een naam had, dan heette zij Angel.. ehh  :mistress Sonia!!
Ik stel voor: TRUUS!
Een heerlijke Nederlandse naam die past bij haar aanwezigheid op dit grondgebied.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #627 Gepost op: 11 juni 2017, 08:20:16 »
Waterratje Angelina wil terug Sonja genoemd worden en weer in vorm, plezierig, speels en spontaan.
Sjonge jonge, als wispelturigheid een naam had, dan heette zij Angel.. ehh  :mistress Sonia!!
Ik stel voor: TRUUS!
Een heerlijke Nederlandse naam die past bij haar aanwezigheid op dit grondgebied.
Nou nee, dank u voor het meedenken, maar..
Dat doet mij teveel denken aan een gebreide broek !  :-\

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #628 Gepost op: 11 juni 2017, 08:50:56 »

Waterratje Angelina wil terug Sonja genoemd worden en weer in vorm, plezierig, speels en spontaan.

topdrama  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Ze wil nogal veel, en als het van mij had afgehangen, hadden we haar naam nooit veranderd naar Annie of Bettie, straks wil ze nog Chantal genoemd worden  ;D :lol_hitting: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #629 Gepost op: 19 juni 2017, 15:17:34 »
Op de laatste dag van mijn vakantie beland in SixSens. :pica

Het is redelijk rustig, de verhouding m/v klopt ook nog aardig. :lol_hitting:

Mij samen met een dame,  ( nee geen naam), schuldig gemaakt aan buitensex op het dakterras.  :bonken

Later meer.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)