Auteur Topic: SIMONA  (gelezen 1185 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
SIMONA
« Gepost op: 4 november 2012, 03:04:20 »
1   Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24316#msg24316

Jessica (ROE) 21. (1,50 mtr, 45 Kg, maatje 32)
Eerder door mij uitvoerig beschreven, maar heb haar vandaag met een extra twist meegemaakt. Toen ik met haar de eerste keer naar de kamer wilde gaan, ging ze zelf een van de nieuwe meisjes erbij halen om er een triootje van te maken. Simona (ROE) 20. Ook een klein dondersteentje (Zwarte haren 1,55 mtr, 45 Kg, maatje 34 echter wel met een ongelofelijke pit).
[smg id=5162]
Tijdens dit trio werd me verteld dat ze zusjes (of schoonzusjes) van elkaar waren. Dit maakt de sex natuurlijk extra geil: “sex met 2 zusjes?” Wijze Stijve begon er in ieder geval van te steigeren en de 2 poppetjes namen de regie over. Graag houd ik controle over de situatie, maar omdat Jessica mij inmiddels goed kent, gaf ik me maar over en liet gebeuren wat moest gebeuren. De sessie werd met een ongelofelijk orgasme afgesloten met Simona in doggy onder me, terwijl Jessica van achter met naar mijn gevoel tientallen vingers en teder krabbelende nagels de onderkant van m’n ballen en bilspleet verwende. Ben gedurende de dag bovendien nog 2 maal met Jessica en 1 maal solo met Simona op kamer geweest.