Forum > SALOME MEN'S SPA - Herne

SALOME MEN'S SPA - ALGEMEEN

(1/5) > >>

Sjeufke:
Salome Men's Spa heeft de afgelopen tijd enkele naamswissellingen ondergaan. Het lijkt er op dat de naam Salome Men's Spa een langer leven in beschoren.

Weblink naar Salome Men's Spa in Herne: http://www.fkk-salome.de/

Tikinui:
I was in Salome last Saturday

Last time was this summer :
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13956.msg65465#msg65465

I arrived around 11 o'clock and paid 30 euros, happy hour time

Until 2 pm, there were around 15 girls, among them Veronika ex Sandra PSR/LR with polish friends, former F39 girls

I had a good meal at 2 pm then i finally decided to go again with Veronika
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18141.msg65491#msg65491

and it was again a fantastic encounter, service is unbelievable with her, deep and passionate french kisses everytime, super blowjob, great sex, i almost came right in the beginning when she was on top of me ! i asked for switching position in order to get some break  :-P
In missio, i fucked her very well, great sensations in this position, i tried to last as long as possible but i shot after around 5 minutes only, too much excited

Then i had some rest around in the club and enjoyed another good meal in the evening, around 40 girls were there

I finally decided to go and talk to Veronika's friend, it was Viviane, young blond Polish girl, born and raised in Aachen, around 2 weeks in Salome, before she was in another clubs, introducing was short and we quickly headed towards a room upstairs

In the room, she immediately asked me if i wanted to stay 1 hour, i quickly answered that it would be half an hour, no bargain or whatsoever with me and i do not mind if it could influence her service, if it is not good then i would never go again with her and i would talk about it on forum ! as simple as that ! and if it is good i honestly do not look at the time, only on that case i could stay 1 hour with a girl in a room

She has a nice body, she put some gel against bacteria in my hand and also clean my sex and then she asked me to take off her bra, she has small tits, she kissed me softly and i tried immediately to put my tongue, she put her tongue only one time , that was the only one time !  she obviously does not like that very much, not her thing certainly ...

Then she started with the blowjob which was quite good, around 5 minutes, i was very much excited by her body, she came on top and moved very well, we changed in doggy, sensations were excellent again, i was trying to last as long as i could but i came after 5 minutes only, i was surprised because i had a session 3 hours ago and i did not expect to be so much excited already, i usually personally need more time, she was even surprised when i told her that it was my second time of the day, nice social time in the end, she speaks very well english, even understands and speaks french un petit peu because she lived in Aachen near the belgium border, she is clever and i guess that she has a good level of studies, in the end she wanted me to stay longer in the room with her because the feeling was not bad when we were together but i was done

It was a good room with Viviane, only a pity she did not really kiss very much, only once for me

a DJ arrived in the evening, the music was not so loud, so it was pleasant, line up was quite good and i would say that there were around 40 girls, mainly Romanian girls of course, 5 or 6 polish girls, a couple of german girls, among them Mona ex Luder Lounge or Manuella ex Aca, a couple of turkish and black girls as well, atmosphere was good 

I would certainly visit again Salome before the end of the year because it certainly worths it, especially Veronika, one of the best service i had this year, technically speaking !

There will be a Christmas party on the 5th December, only 25 euros until 6 pm with free beers included ! i believe that there will be a lot of people on that day ! not sure if it could be interesting to visit the club on that day but who knows  :))

noglangnietuitgewandeld:
Een vrije middag in Duisburg. Wat doe je er mee. Mogelijkheden genoeg in de regio. In de stad zelf alleen Villa Venus, maar dat staat bekend als AO en is me een stap te ver. Ik weet wel, het mag ook met, maar ik ken mezelf, en in het heetst van de strijd floept hij er soms in voordat je het in de gaten hebt. Verder zou ik niet weten waar je in Duisburg nou eens fatsoenlijk kunt neuken.

Het rijtje clubs langslopende viel me ineens in dat Salomé al meer dan een jaar geleden was. En op redelijke afstand, een half uurtje. Voorheen kwam ik er regelmatig, en trof daar altijd ex-Freude dames. Dus besloot ik om nog eens poolshoogte te gaan nemen.

Wat is er veranderd sinds de laatste keer? De buffethoek is vernieuwd en wat opener geworden. De rooktent is vernieuwd en ook open. Dat gaan koude rookpauzes worden als de winter toeslaat, je moet wat over hebben voor je verslaving. Verder geen veranderingen gesignaleerd, alleen het zwembad stond leeg. Aan het polsbandje twee sleutels en een nummerplaatje, waardoor je loopt te rammelen als een Zwitserse koe in de Alpenwei. Dus dat ding maar in mijn jaszak gepropt.

Weinig gasten, ook weinig dames. Wel trof ik Alice, die net op weg was naar een klant. Ook een paar gezichten die ik kende uit de oude Freude, maar geen namen bij wist. Eerst een saunaatje genomen en op een bankje wat uit zitten rusten. Tot ik een lange haardos boven een paar onvervalste latinabillen langs zag schuiven. Er begon meteen een belletje te rinkelen. Erachteraan! En jawel, Rosemarie was de eigenares van dat fraais. Hey hallo, das lang geleden. Verder kwamen we niet, want ik had haar tong alweer bij mijn amandelen zitten. Daar was geen halve minuut voor nodig. In het privé leven kom ik ook wel eens vrouwen tegen die ik lang niet gezien heb, maar dan verloopt de begroeting toch altijd een stuk stijver. Ik voel me toch beter thuis in een hoerenkast, dan in de nette wereld daarbuiten. Al zoenend zakten we op het eerste bankje neer, en zaten daar een tijdlang elkaars mond uit te likken. Vervolgens werd ik ongegeneerd in het openbaar voorgepijpt, daarna struikelde ik met een joekel van een erectie achter een wiebelende Caraïbische kont de trap op. Er volgde een half uur hete seks en het eindigde met een volgespoten mondje. De rit naar Herne was niet voor niets geweest.

Er stond een goede keus aan kip, rijst, macaroni, salade en soep. Maar het bleef een half leeg huis. Schijnt normaal te zijn, de drukte komt pas in de avond en vooral tijdens weekenden. Intussen was Alice ook weer present. Met haar even bijgepraat en een tweede kamertje gedraaid. Beetje anders dan met haar voorgangster, rustiger, zachter, maar niet minder lekker. Nadat ik voor de tweede keer leeggezogen was, had ik voor deze dag wel genoeg gehad en begaf me weer naar Duisburg. Jammer dat daar geen gelijkwaardige wandelmogelijkheden zijn, maar ach die 45 kilometer naar Herne zijn te overzien, dus we zullen maar niet klagen.

TnA Addict:
Ik ben wel nieuwsgierig naar deze club, dus als iemand wat info kan geven zoals hoeveel dames werken er in het weekend, is het met een andere club en welke dan te vergelijken, wat voor dames werken er enz.? Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

noglangnietuitgewandeld:
Gisteren heb ik het er met de dames nog over gehad. In het weekend, en dan speciaal in de avond- nachturen is het full house. Geen idee hoeveel dames, maar dat kunnen er zomaar een 40 á 50 zijn. Doordeweeks overdag tussen de 15 en 20 schat ik. Voornamelijk Balkan. Gasten zijn dan hoofdzakelijk Turken. Discostemming met dansen op Turkse muziek. Voor mij is dat niks, en de dames waar ik gewoonlijk mee kamer zijn dan ook vertrokken, want die houden er ook niet van. Die hebben liever het rustige Westerse publiek dat overdag komt. Rosemarie was er een keer voor gebleven, maar ondanks de uitbundige discosfeer gingen de heren nauwelijks op kamer. Tot ze tegen sluitingstijd een idioot onveilig voorstel kreeg, en ook nog tegen een bodemprijs. Toen was ze er klaar mee. Kan ik inkomen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie