Auteur Topic: Nieuwe Vulkanhaus 17-19, kamer 504, JAY,  (gelezen 30916 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Duckie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Nieuwe Vulkanhaus 17-19, kamer 504, JAY,
« Gepost op: 27 november 2013, 15:22:50 »
Afgelopen zaterdag waren we dan weer zoals altijd na een lange uitgaansavond :035: gearriveerd in Duisburg.
Het was al erg laat, zo rond 3 uur 's nachts. Het verbaasde me hoe druk het nog rond dit late tijdstip was.
Een parkeerplaats was nauwelijks te vinden. We waren alle drie zo geil als het bekende pakje boter. In het uitgaansleven ontmoeten we natuurlijk ook de nodige leuke chicks maar of, a: ze zijn uit op gratis drankjes :party0036: , of b: ze zijn van alle verkregen drankjes al zo lam dat er sowieso niets meer mee te beginnen valt. Dan is Duisburg toch de betere optie.
Na een paar rondjes lopen zag ik een zeer sexy brunette in de deuropening van kamer 111 op de eerste etage van het Vulkanhaus. Haar naam is Jayjay. Aparte naam. Doet mij denken aan Jaylo. Jullie weten wel, die lekkere latina zangeres met die heerlijke ronde ass. :shakekontje Nou, daar lijkt deze Jayjay totaal niet op. Jayjay is vrij tenger gebouwd en voorzien van de nodige tattoos. Jayjay komt uit Duitsland en met Duitse meiden heb ik goede ervaringen opgedaan een paar weken terug nog met die geile Rosalinda :fuck . Qua figuur heeft die Jayjay wel iets van haar weg. Alleen is Jayjay dus brunette.
Het was al laat. De kleine Duckie stond op springen bij het zien van Jayjay dus moest er gekamerd worden. Ik heb van te voren even gevraagd wat bij haar het standaard Duckie verwen/pretpakket ging kosten en dat was 30 euro. Daar kun je je toch geen buil aan vallen dacht ik zo.
Nou, ik kan jullie zeggen, deze meid was weer een topper voor mij. Pijpen zoals de kleine Duckie dat graag wil. Opvallend was dat ze me een paar keer flink over me ballen spuugde en haar warme speeksel met ruime hoeveelheden over kleine Duckie droop :lekker . Daarna heb ik haar ééns flink in de doggy genomen. Jayjay werd hier zelf ontzettend geil van. Hoe harder ik haar nam hoe harder zij begon te krijsen. Ze schreeuwde zowat dat halve huis bij elkaar :sign0065: . Daarna liet ik haar op mij komen en begon ze mij stevig te berijden. Echt super diep nam ze kleine Duckie in haar op en kwam ze met haar bovenlichaam op me liggen. Super close! Opeens voelde ik me ballen en lies enorm nat worden :wtf: . Jahoor, Jayjay scheen behoorlijk gekomen te zijn. Echter, reed ze me gewoon verder om mij ook klaar te krijgen. En wel in de hoogste versnelling :steeringwheel: . Ze scheen er geen genoeg van te kunnen krijgen! Met een enorme lading spoot ik het rubbertje dan ook vol. :swim Toen Jayjay doorhad dat ik ook gekomen was kwam ze rechtop op me zitten en met me lul nog in me maakte ze een soort dansje van plezier op me :character0029: . Wat een vrolijke en gekke meid is zij zeg!
Die Duitse meiden zijn echt te wild voor woorden in bed. Het wordt echt tijd dat ik en me kamaraden ons eens gaan orienteren op het Duitse uitgaansleven. In die Duitse meiden zit echt meer leven en vuur dan in onze Nederlandse chicks hoor :showtits .
Ach, we zullen ééns zien aankomend weekend. Weet iemand van jullie toevallig of er in de buurt van Duisburg trouwens iets te beleven is qua nachtleven? Wij staan voor suggesties open. Dan kunne we dit mooi kombineren met een nachtje Vulkanstrasse! :06:
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2014, 03:03:46 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
JAY, Nieuwe Vulkanhaus 17-19, kamer 504
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2014, 10:02:36 »
Deze dame is na een korte vakantie van kamer verandert ze is nu werkzaam op kamer 504 van het nieuwe vulkaanhuis  ;D

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Megan: Spaanse
« Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2015, 14:05:50 »
MEGAN
Spaanse (opgegroeid in Duitsland)
1m60
lange donkere gladde haren
B-cups silicone
slank
enkele tattoos en piercings
al behoorlijk lang in GT, zeker meer dan een jaar
volgens sommigen look-a-like van Megan Fox, naja, de kleine versie ervan misschien met een boel goede wil, voorts wel een fraaie dame
spreekt perfect Duits

Service: mevrouw gaf aan niet aan NMC te doen voor de sessie wegens "probleempje", owké

TZ: opgelet, 25E extra dixit haarzelve 
 in praktijk dus gezien het feit dat ze keurig aangaf niet te NMC wegens...  owkidoki doch nou niks om vanachterovertevallen, laat staan 25E extra voor te betalen
PZC: zou dixit menigen fabuleus zijn, euhm... dat is me dan toch ontglipt waarom dat zo zou zijn, degelijk zonder meer met variatie en degelijke tonginzet, that's it
Lecken/Fingern: nope wegens...
NMC: nope wegens...

Leuk meisje dat blijkbaar voor Tongzoenen van matige factuur 25E extra wenst, nou dolletjes, dat geeft ze wel keurig aan voor de sessie. Gezien de voorts middle of the road service zal een herhaling er niet inzitten, dat zou zelfs zonder "probleempje" problematisch worden dixit...Egal voorts, 13 in een dozijn service anyway, geen herhaling gepland...Halfuurtje zonder hoogte- of dieptepunten aan 50E zoals voorheen afgesproken zonder neuken maar mét zoenen, het is potdorie nogal een bedoening somtijds... Egal, not to be repeated


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Nieuwe Vulkanhaus 17-19, kamer 504, JAY,
« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2016, 12:31:50 »
ik ben Er bijna zeker van dat dit de zelfde dvp is hier de link van fasbook https://www.facebook.com/SunnyDevilhamburg/videos/831518843629650/?video_source=pages_finch_main_video&theater en vanaf zondag zou ze in hamburg moeten zijn als ik er naast zit meld het me gerust zo houden we de info op dit forum Correct bij  ;)