Auteur Topic: Tina (Bulgaarse)  (gelezen 26835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tina (Bulgaarse)
« Gepost op: 7 december 2013, 08:48:38 »
Gisteren in GT met 2 vrouwen gekamerd. De eerste was de 25 jaar jonge Bulgaarse Tina (ze ziet er eerder 20-22 uit). Tina is 1,70m groot. Qua gezicht is het een beetje een Selena Gomez look-a-like. Tina heeft lang, zwart, krullend haar. Ze heeft een leuke B-cup en een mooi, volle kont. Ze heeft geen piercings of tatoeages.
 
De pre-sales beperkten zich tot een gesprekje van 5 à 10 minuten aan de bar.

De service op de kamer was gemiddeld: zoenen was heel voorzichtig (kleine kusjes, weinig tong), het pijpen was uitstekend (zacht, hard, veel inzet...), het neuken was tegenvallend: tijdens cowgirl deed ze het rustig aan, bij missio lag ze er bij als een pop en tijdens hondjes plaatste ze zich zo, dat ik niet echt goed kon doorstoten. En toen hondjes haar blijkbaar iets te lang duurde (we waren nochtans echt nog niet zo lang bezig), liet ze zich plots voorover vallen en wou ze dat ik terug op missio overschakelde. Daar had ik op dat moment echter geen zin in. De sfeer was gebroken, mijn lust was grotendeels weg en blijkbaar waren er ondertussen al 25 minuten voorbij, dus ik heb de kamergang wijselikjk afgesloten.
 
After-sales: weet ik niet. Daarvoor ben ik gisteren niet lang genoeg in GT gebleven.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Tina (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2013, 19:22:26 »
Waarschijnlijk moet ze het van haar after sales hebben  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tina (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2013, 02:45:30 »
 :o :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tina (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2016, 07:14:54 »
Tina is nog steeds aanwezig in GT. Gisteren zat ze meestal thv de kino.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum