Auteur Topic: Samya: Duits-Colombiaans  (gelezen 10484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya: Duits-Colombiaans
« Gepost op: 2 juli 2014, 12:39:03 »
SAMYA
Duits-Colombiaanse mengelmoes dixit haarzelve
1m65
C/D-cups silicone (vakwerk)
lange gladde donkere haren
tattoos en of piercings al regelrecht vergeten net als de rest eigenlijk, doch voor de goede zaak toch een topicje aanmaken (lees en versta: ter 50 Euro-besparing der mederakkers  :111:)
spreekt prima Duits, matig Engels
presales doorgaans van 13 in een dozijn leek me stellig, ss kon er een kwartiertje brabbelen uitpersen wat algeheel niet onaangenaam was waarvan aktetas
aftersales as usual in da fickfactory: op peuterschoollevel

Service:

TZ: eigenlijk niet haar ding dixit haarzelve, weigert ze doorgaans... in effect kon ss "genieten" van lauwe probeersels met zowaar enkele noemenswaardige tongzoenen, doch verwacht geen hochzeitnacht ditaangaand, zelfs mits gute laune of sogenennte stimmung... te verwaarlozen of verneint lijkt me het hoogst haalbare

PZC: boring en druipend van onkunde eigenlijk, ongeïnspireerd af en aan gerutsch zonder noemenswaardige diepgang of variatie, een kaartspel ter verwijlen onderwijl lijkt aangeboden ter opleuking van dit intermezzo...

Lecken: yup Fingern: nein
pussysliden/droogneuken haar ondanks probeersel met overmatige afstand inbouwende onkunde lichtjes onbekend

NMC: fantastisch.... euhm: grapje hoor, in lijn van de voorgaande uitspattingen ongeïnspireerd en booooring te noemen...

Fazit: servicepalet zoals men dat jammerlijk genoeg ten overvloede vindt around da border...Meisje draait kamers in overdrive, en heeft als klap op de vuurpijl nog een rist tevreden wiederholungswellustelingen in haar kielzog, ongelooflijk doch waar...Anspruchlevel in GT daalt naar angstaanjagende diepten nadat ik met enkele heren sprak over dit meisje voor (thanks a lot jochies  ::)) en na de ietwat onmemorabele sessie...

Wiederholungsgefahr: nog in geen duizend jaar

Erg mooie verschijning die qua looks er toch wel uitsprong in een voorts van stunners niet overlopend GT, qua service knudde, bezigt zoals na betreden van de luxueuze fickhut de uurprijs van 100 knaken, what a surprise...ss hield het wegens plausibele redenen binnen de eerste tijdslimiet voor bekeken en gniffelde zich nog lichtjes te plette aangaande haar stelling dat naturelle tieten toch een festijntje zijn...WG-approval: 9.5  ;D

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya: Duits-Colombiaans
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2015, 19:22:41 »
Au Mann, na haar tijdelijke uitstap in Artemis potdorie wederom in GT aanwezig effe geleden...deswegen effe deze reminder voor degenen die niet wensen 50E door het fenster te smijten...

djside

  • Gast
Samya: Duits-Colombiaans
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2016, 23:02:28 »
ja, ik ben ook verschillende keren bij Samya geweest. 

Ze ziet er heel mooi uit maar de service is nogal wisselend.

Soms geeft ze een goede service, maar in de meeste gevallen verzon ze een excuus om niet te PZC of te zoenen (ze was zogezegd bij de tandarts geweest).

Sinds dan heb ik haar niet meer in de club gezien.... waarschijnlijk zullen er teveel klachten geweest zijn.