Auteur Topic: Mijn eerste bezoek aan Sauna Club Golden Time  (gelezen 8133 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Spikey73

  • Gast
Mijn eerste bezoek aan Sauna Club Golden Time
« Gepost op: 22 januari 2016, 11:25:47 »
Ik had al paar keer over "Sauna Club Golden Time" gehoord.
Samen met een vriend dan toch een bezoek aan deze Sauna Club.

Bij aankomst was het toch effe zoeken na een parkeer plek.
Of ik heb niet goed opgelet of het parkeer terein is erg klein.

Ook liepen er wat van die opgeblazen jongens over het terein rond.

Bij binnekomst werden we goed ontvangen.
Achter de bali zat een leuke dame, en ook een leuke hongaarse. Ze was erg spontaan. En had later die dag ook met haar gekamert.

Ontvangst was een 10+

We kregen zoals elders ook een badjas, handoek en een bandje met magneet optie om de lockers open en dicht te maken. Persoonlijk erg prettig, hoef je ook niet net als elders met je sleutel armbandje te hannesen.

Na uitkleden en de badjas en slipper aan. Was ik toch wel ontdaan van de badjas, klein en dun. Lol en buiten op strandstoel waaide het ook zo van je komkommer af.
Opzich vind ik dat niet erg maar was toch wel irritant met alles wel. Ook tijdens het eten.

Ja de kluisjes met de magneet sleutel was voor mij dan weer een 10 plus.

De kleedgedeelte zag er goed uit.

We hadden ons omgekleed en liepen na de bar gedeelte.
Dat viel erg tegen wat groote betreft.

Maar de dames zoals mij het verteld was, zagen er inderdaad veel beter uit. En ook veel meer keuze uit nationaliteiten.

We gingen aan de bar zitten. Bestelde koffie en ik zag al een lust object. Weet haar naam niet. maar ze was slank en heeft lang zwart haar. Ze zag dat ik keek en ze kwam op me af met haar mooie opvallende blauwe ogen.

En ik kan nergens mijn geduld houden dus ook bij golden time niet, als t daar op aankomt. Ik ging met haar in gesprek en pakte bij haar super strakke kontje. Ze was voor mij toch wel puur lust object. Maar uit mijn ervaring binnen de sauna clubs en uit dagelijks leven zijn de minder knappe beter op sex gebied.

Ze was erg zakellijk tot me, voor ik het wist had ik een uur afgesproken. Ik was er met me hoofd dan ook niet meer bij.
Ze ging de sleutel halen. We liepen samen na een blokhutje buiten. Eenmaal binnen begon ze haar zakellijke babbelte voort te zetten. In hoe we t gingen doen en 2 x klaarkomen met daar tussen wat gaan drinken en buiten op strand stoel chillen. Ik dacht ja okey 100 € voor een uur. Maar later in gesprek zij ze 150 €

Ik begon het steeds minder prettig te vinden.
Ze begon over dat ze heel zuiver was. Dat ze alleen klanten pakt die zij wil. Dat ze niet zoals hongaarse of bulgaren was of andere meiden die zonder condoom pijpte of wat ook. Afijn een heel verhaal. Ook nog met haar doekjes over mijn eikel om zeker van te zijn dat het wel schoon is. Nou als er iemand daar schoon is ben ik t wel.
Ze bleef maar door lullen. Ze zei ga maar liggen, ze deed meteen een condoom om mijn snikkel. En ging pijpen, ik dacht dit word een zware tegenvaller.
Ik mocht haar niet zoenen.
Ik zei tegen haar, ik hou t op een half uur.
Maar omdat ik haar had gebeft zij ze ik wil 70€

Ik dacht bij me eigen in begin al, mens zeur niet zo, en niet zo preuts haha ik wil gewoon neuken tongen en beffen standaard. Geen uitgebreid verhaal waar ik niks aan heb. Wat intresseerd het mij nou hoe schoon je bent of wil zijn of je niet zomaar met alle mannen doet. Ik zei waarom ik dan wel. Ik pak alleen verzorgde mannen. Toen had ik al zoiete van een dwangneuroosje. Ze vergelijkte zich tot hongaarse en bulgaarse die voor haar alles toe laten. Ik denk ja daar kom ik niet voor, niet miepen dacht ik lol.

Maar idd zoals ze bij de balie al vertelde dat de dames hun eigen prijzen hebben.

Hierna terug na de bar, en weer een koffie. Ze zou me volgen voor een drankje maar dat hoefde voor mij ook al niet.
Maar dat was ook duidelijk bij haar.

Ben hierna dan een sauna gaan pakken samen met de mede bezoeker.  en we zaten in de sauna met glazen deuren.

Wat me verbaasde was dat de dames ook heen en weer liepen langs de bubbelbad en de sauna. En nog leuker was dat er een de sauna instapte met haar mooie badpakje.
En ze probeerde om een klantje te werven.
Dat was toch weer erg prettig om te zien. Liefst ook nog naakt. Of bij je in de bubbelbad komen zitten.

De sauna was voor mij niet uit te houden. Even later zijn we in bubbelbad gegaan. En de dames bleven maar voorbij lopen. Speels en flirten. Bij sommige dacht kom maar op pappie's schootje zitten en niet wiebellen ;)

Hierna gingen we wat eten buiten in een over groote tent.
We gingen aan tafel zitten. en althans ik zeker genoot van de aandacht van de dames die je opvallent zag kijken. Het eten was denk ik deze dag healthy day, konijnenvoer maar niet verkeerd. Er was ook een thaise aanwezig, ze zat schuin tegen over ons aan een andere tafel. Na oogcontoogcont ik in het thais hallo. En er gingen wat thaise woordjes heen en weer. Maar ze was totaal niet mijn type. Althans ik houd niet van vol vol.

Even later gingen we relaxen buiten op strandstoel.
Kop koffie er bij;) alleen het waaide af en toe best wel.
En de badjas waaide dan ook bij me jongeheer steeds omhoog. Ik hield uit fatsoen zo goed mogelijk vast.

Even later kwam die thaise voorbij lopen en ze zei sexy man en in t thaise knappe man. Ze kwam heel even bij ons zitten en probeerde t toch. Maar heel subtiel liet ik wel merken dat ik niet geintresseerd was. Maar ze bleef lachen. en speels met haar zelf bezig en liep weer verder en keek om, en uite een kus. Even later liep ze weer richting de bar.
En weer lachte ze. Ik zei tegen me maat dat ik haar niet wilde en ik zeker weet dat zij hem goed zou aanpakken. Maar ook hij wilde haar niet.

Enkele minuten later kwam ze met een klant weer voorbij. En ze lachte en weer een flirt gebaar.

Even later ging ik ook weer richting de bar en zag die leuke hongaarse zitten. Die mij bij de balie uitlegde in hoe en wat. en ik maakte een gebaar dat ik haar wilde. Ze was lekker spontaan, mooie lach en vriendellijk.
Ze ging sleutel halen en hoppa na een blokhutje.

Dit keer ging t zoals het voor mij hoort te zijn. Volle passie, tongen, beffen, vingeren. Ze pijpte me. Neuken was lekkerder. Ze was ook lekker nat. Lekkere billetjes niet strak ook nier slap. Verder Standje 69 liggend. Ze pijpte met volle passie. Helemaal geen gezeik of wat ook. Gewoon 50 € voor ongeremde sex.

Deze hongaarse zou ik wel als partner willen dacht ik zo. Ik zag ook niet aan haar af dat ze hongaars was. Maar zo'n lief koppie en spontaan dat ze was heeft het de vorige dame helemaal doen vergeten.

Zoals velen maak je het mee dat je een goeie hebt maar ook een tegenvaller. En persoonlijk blijft me mening dat de lust objecten ofwel super knap toch vrijwel allemaal slecht zijn op sex gebied of te verwaand. Op ooit enkele na dan.

Nogmaals ik heb mijn beste sex ervaringen doch zeker met de minder knappe cq normale dan de knappe gehad als ik in alles terug kijk.

Maar uit alles was mijn eerste ervaring tot Golden Time erg super. Ik ga dit jaar in juni weer een bezoekje brengen.

Opweg terug na onze lockers, vlak bij de deuropening tot de balie. Ik klede me om. En hoorde later terug dat die leuke meid achter de balie opvallend zat te kijken. Na we op het punt stonden om weer te gaan en onze armband inleverden reageerde ze heel spontaan, hoe was het, was alles na wens en kom je weer terug. Ik gaf antwoord ja zeker.

Later kwam mijn vriend er achter dat ze voorheen ook daar werkte anders dan op de balie.
Ik zou zeker open staan voor haar als ze zo geintresseerd is tot me. Maar of ze er zelf ook voormalig als sexwerker werkte dat weet ik niet.

Verder als slot

Ik zou graag,  "Sauna Club Golden Time" willen adviseren tot het overgaan na andere (badjassen).
haha meer voor mij persoonlijk lol.
En dan wel de zelfde badjassen zoals bij de ander wel bekende Sauna Club.

Het terras en de velen twee zitters waren erg top.
De blokhutjes hebben wel wat.
De keuze uit de nationaliteiten en de klasse dames zijn ideaal.

De dames die heen en weer lopen tussen de sauna en bubbelbad is ook top

De lockers met magneet slot is erg handig en praktisch.

De dames
pas op je hebt zoals hierboven beschreven echte premie jagers. Elders ook maar hier ook een hele gerafineerde dame.
Hun namen weet ik niet meer.

Golden time is in de zomer maanden toch wel mijn eerste keuze.








« Laatst bewerkt op: 22 januari 2016, 12:59:12 door Spikey73 »

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Mijn eerste bezoek aan Sauna Club Golden Time
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2016, 13:16:31 »
Ik had al paar keer over "Sauna Club Golden Time" gehoord.
Samen met een vriend dan toch een bezoek aan deze Sauna Club.........

Goed te horen dat GT je goed bevallen is!

Een tip voor de volgende keer: als je een andere (grotere of dikkere) badjas wilt, gewoon vragen bij de balie. Ze hebben er genoeg (groot, klein, dik, dun) dus moet geen probleem zijn er een te krijgen die je lekker zit.

Je eerste dame heeft je te grazen genomen. Normale prijs is E 100/uur. Beffen kost niet extra. PZC is standaard. Ze heeft duidelijk misbruik van je GT-onervarenheid gemaakt. Achteraf zeggen dat beffen extra kost is pure oplichterij.
Jammer dat je de naam van deze 'dame' niet meer weet, dan hadden we er ons voordeel mee kunnen doen. Een gewaarschuwde rakker telt voor twee.

Gelukkig heeft je tweede sessie het weer helemaal goed gemaakt en heeft dit incident je dag niet bedorven.

GT is een hele fijne club, maar het is wel zaak inderdaad om die paar rotte appeltjes die er lopen te herkennen. 

Spikey73

  • Gast
Mijn eerste bezoek aan Sauna Club Golden Time
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2016, 15:08:00 »
Hallo teiressas

Bedankt voor deze reactie

Tja, dat ik bij de eerste keer te grazen ben genomen, lag ook deels aan mezelf. Ik wijk namelijk normaal nooit af van 50 € per half uur. Alleen dat ander koppie nam het denkwerk over.

En omdat ik bij ontvangst hoorde dat de dames hun eigen prijzen hanteerde. Dacht ik om verder geen problemen te veroorzaken, haar dan maar 70 € te geven. Maar het is me nu bekent en ik had mijn maat al op aangewezen tijdens bezoek op 50 € per half uur te blijven.
Gellukig nog voor het half uur verstreken was met haar. Ik heb aangegeven, dat ik als nog maar een half uur wilde.
Anders was het nog meer geweest.

En ik heb liever dat de mannen die hier komen mijn verhaal lezen en er les uit trekken.

Ik weet wel dat ik haar zo zal herkennen. Ook al heeft zo kort haar of andere kleur haar.

Maar goed het is ook weer geen ramp al verdiende ze nog niet eens 50 € maar je hebt een afspraak.
Ook al klopt het niet.
Alleen snap ik nu niet dat er toch wel vaste prijzen worden gehanteerd.

Betreft badjassen, dat wist ik niet. 

Maar inderdaad de tweede was 1000 % goed. Als dat ook tegenvaller was geweest dan kun je na huiswaards gaan en denken nee een keer nooit meer.

Maar feit blijft wel. Soms is t een tegenvaller soms standaard en dat je een top meid hebt.

Shit happens ;)



Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Mijn eerste bezoek aan Sauna Club Golden Time
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2016, 18:06:22 »
Iedereen heeft in het begin leergeld betaald.. dus des te vaker je clubt des te meer lampjes gaan branden bij dit soort gold diggers.

En wat een feit is. . Een slechte ervaring moet je direkt overtreffen met een goede.

Heb dit zelf al es meegemaakt in phg.

Dame waar ik notabene voor gewaarschuwd was toch mee wezen kameren.  Zo slecht dat ik niet kwam. Afgebroken ,  betaald en een vaste Russische dame direct  na terugkomst uit de bar geplukt om het vorige toch te overtreffen..
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!