Auteur Topic: Clara, Bulgaarse  (gelezen 4515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Clara, Bulgaarse
« Gepost op: 28 februari 2016, 13:10:04 »
Al vroeg in de middag werd ik opgewarmd door Clara. Tijdens een show van twee blondines gingen haar handen alle kanten op in mijn berenvel. Dit lied mij niet onberoerd. Dus na de show haar weer opgezocht en haar een sleutel laten halen voor een kamer. Rond 17.30 was de wachttijd maar een kleine 15 min. dus viel wel mee. Ze vertelde dat ze al 2 jaar in GT werkte, dus ik had verwacht dat er al een draadje van haar zou liggen, maar heb ik nog niet kunnen vinden.

Eenmaal op de kamer begon ze voortvarend, het TZ viel me erg mee. Haar borsten waren wel van enig formaat CC-cup (met silliconen.) Verder heeft zij een slank figuur. Of zij lang blond haar heeft, moet ik maar even in het midden laten omdat een aantal dames hun haar hadden opgestoken met twee chinese stokjes. Al snel wilde ze naar PZC gaan, waarbij me opviel dat ze erg aan het slurpen was….hahaha….maar tegelijkertijd ook erg aan het springen was op het bed. Maar goed, het was niet verkeerd!!!

Daarna was het tijd voor NMC in een paar standjes. Beffen was ze niet erg dol van, maar liet het uiteindelijk wel toe. Toch begin ik het idee te krijgen dat als een dame dat niet wilt...ze  we weet hoe ze moet gaan zitten in 69 zodat je er maar lastig bijkomt!! Toen ik haar wilde vingeren reageerde ze afwijzend (waarvan ze vooraf nog zei dat het geen probleem was), daar baalde ik van….en de tijd ging blijkbaar sneller dan ik had verwacht….want opeens was de tijd voorbij….en zijn we weer beiden onze weg gegaan in de club.