Auteur Topic: Sui (Thaise)  (gelezen 4416 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Sui (Thaise)
« Gepost op: 20 november 2016, 12:07:39 »
Naam: Sui
Nationaliteit: Thaise
Leeftijd: 30
Lengte: 1.55-1.60
Postuur: normaal
Borsten: C (natuur)
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Duits (redelijk)
Service genoten: PZC, HJ, NMC
Extra info: hele lieve en aardige dame waarmee de klik buiten de kamer groter was als op de kamer. Meest teleurstellende ervaring in GT.

Sessie
Hele aardige dame maar op de een of andere manier kwam de sessie maar niet van de grond en kan helaas de positieve recensies op andere fora niet bevestigen. In alle opzichten de minste kamer die ik in GT heb gedaan. Op voorhand gezien de klik een uurtje afgesproken. Haar geroemde pijpkunsten had ze schijnbaar ditmaal thuis gelaten. Leek meer op eindeloos gesoebel en rondjes draaien (tijdrekken?). Van DT was geen enkele sprake. Wel probeerde ze er een FT uit te slepen. Uiteindelijk in cowgirl me laten klaarrijden. Ze wilde me hierna nog een massage geven, maar aangezien het uur er bijna opzat en de povere prestatie voorheen voelde ik geen enkele behoefte tot verlenging. Herhalingsgevaar voor mij nul. Chemie op de kamer ontbrak. Tevens de bevestiging dat ik nooit naar Thailand hoef te gaan. Eerder al eens op de Vulkaan bij een veelgeroemde Thaise geweest en ook dat was een teleurstelling. TAFKAP en Thaise dames zijn geen match.