Auteur Topic: Maya (Roemeens)  (gelezen 9400 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Maya (Roemeens)
« Gepost op: 28 januari 2013, 23:17:44 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (wel wat kapot gebakken door föhns enzo)
lengte dame: 1,60-1,65
postuur/cupmaat: slank (prachtige)/stevige maar zachte b-cup (nog prachtiger)
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: ik dacht van niet
service: Zoenen, PZC, NMC

Een heel mooi lijfje, maar wat moeilijk om echt contact mee te krijgen. Ik denk dat het feit dat ze haar laatste dagen aan het aftellen is tot vakantie - na 7 maanden 7 dagen per week werken - op zijn minst een rolletje hierin speelt. Ze is niet echt op zoek naar klanten en lijkt een beetje haar tijd uit te zitten. Als je even met haar kletst wil ze best met je mee, maar volgens mij vindt ze het op het moment ook niet erg als ze met rust gelaten wordt.

Ze zoent met zachte lipjes en als je wilt mag je best even met je tong naar binnen; een tegenspeler kon ik echter niet vinden. Maar goed, dat is bij velen nog veel minder. Pijpen interesseert me eigenlijk weinig, maar het viel wel op dat dit niet echt sterk was; weinig diepgang en eerst te zacht en daarna te hard. Seks zelf was opvallend lekker. Geen glijmiddel of spuug en met veel nabijheid en lichaamscontact. Ook in missionaris trok ze me heel stevig tegen zich aan en eigenlijk was het neuken heel lekker met dit meisje. Toch zal het bij deze ene sessie blijven...tenzij ze de volgende keer enorm vrolijk en blij is of zo.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Maya (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2016, 01:01:30 »
Niet meer aanwezig.