Auteur Topic: ROXANA  (gelezen 54564 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ROXANA
« Gepost op: 17 april 2013, 15:12:46 »
[box title=ROXANA]

[/box]
[box title=PICS]




[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ROXANA
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2013, 12:55:14 »
Gisteren 2 keer gekamerd met Roemeense Roxana. Eigenlijk is het absoluut niet mijn type, maar we hebben zo'n leuk kennismakend gesprek gehad, dat ik uiteindelijk toch met haar op de kamer ben beland.

Roxana is 1,65m groot, heeft een mooi gezicht en mooie, grote ogen. Ze is 24 jaar oud. Ze heeft lang, bruin haar. Ze heeft een klein buikje en kleine hangtietjes met grote tepels. Ze heeft een volle, maar mooi gevormde, stevige poep. Geen tatoeages of piercings.

We hebben elkaar aan de bar leren kennen en hebben, zoals ik al heb verteld, een heel leuk gesprek gehad. Roxana is een intelligente vrouw die heel goed weet wat ze nog wil bereiken in haar leven. Na een gesprek van een klein uurtje (af en toe wel onderbroken door sensuele tongzoenen) heb ik haar een sleutel laten halen.

Haar service op de kamer: heel goed. Zoenen doet ze overvloedig en uitstekend. Pijpen doet ze goed, maar jammer genoeg nooit echt lang. Het neuken was uitstekend. Cowgirl was rustig, maar desondanks 1 van de betere cowgirls die ik dit jaar al heb gehad: ze deed iets met haar poes dat heel leuk aanvoelde. Kleine Piet wist het absoluut te appreciëren! Missio was uitstekend, met weerom overvloedig zoenen. Een stevige sessie hondjes was ideaal om het af te maken! Roxana was zelf heel 'nat' en leek echt van de sex te genieten.

Net als Lorena vind ik Roxana (op haar gezicht na) eigenlijk geen mooie meid, maar haar service maakt heel veel goed! Herhaling zit er zeker nog in!

After-sales zijn btw ook uitstekend.

Roxana vertrekt morgen voor een weekje vakantie naar Parijs. Het is haar gegund!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ROXANA
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2013, 18:11:21 »

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal