Auteur Topic: MORENA  (gelezen 40352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MORENA
« Gepost op: 10 augustus 2013, 23:01:10 »
Naam : Morena
 Nationaliteit/taal : Roemeense / Engels, (beetje?) Duits
 Leeftijd : 23 jaar
 Haarkleur/lengte : Zwart / Lang
 Lengte : 1.70m
 Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup
 Tatoeage / Piercing : JA / Weet-niet-meer (info volgt)

Recensie:
Gisteren (vrijdag) met o.a. KanariePiet en eagelke in HP geweest. Nadat ik zo nobel (en stom) was geweest om Paula voor KanariePiet te schaken en eagelke al naar huis was (volgens mij) zat ik even aan de bar het een en ander rustig te bekijken. Ik had Morena al een paar keer gezien en wow wat een lekker ding is dat! Die wilde ik wel eens van nader bekijken en betasten...

Op een gegeven moment kwam ze naar de bar, zogenaamd om een drankje te pakken, en hing ze verleidelijk kort met haar borstjes tegen me aan. Op puur instinct greep ik met mijn linkerhand haar achterste hetgeen gelukkig niet op bezwaren stuitte. Ze boog zich naar mij over en gaf me een dikke zoen (nee, geen tongzoen), een dikke knipoog en een zwoele glimlach. Ik smolt...
 
Voorgesteld om op een bankje te gaan zitten en daar knuffelde ze en vleide zich meermalen tegen mij aan. Wat een mooi koppie, dito glimlach, schoon gezichtje en heerlijke harenbos! Ik smolt nog verder...
 
Voordat ik als waterig plasje berengeil de club via een putje zou verlaten heb ik haar snel voorgesteld om naar een kamer te gaan, uiteraard met haar toestemming. Daar aangekomen begon ze weer tegen me op te rijden, gaf korte zoentjes (nog steeds geen tongzoen) en zakte door haar knieën om me te pijpen. Lekker, maar ik heb beter gehad, eerlijk is eerlijk.

Daarna duwde ze me op bed en begon uitgebreid mijn tepels te likken, terwlijk ze me geil aankeek. Tja, dat moet je bij Licky Luke niet doen want daar zitten zijn "aan"-knopjes... ik heb haar dus maar heerlijk laten begaan totdat ik opeens, zonder aanleiding, enorme zin kreeg om haar mooie body te masseren... De ervaring die ik hiermee met Maya/Isabelle in SixSense heb gehad herinnerde me er aan dat dat wel eens zeer erotisch kon werken en dat zou dan weer betekenen dat ik met deze schoonheid wat meer tijd op de kamer kon vertoeven dan na een standaard sessie...
 
Gelukkig had de lieverd een hele fles baby olie in haar kastje staat wat ze direct is gaan halen en waar ik haar lekker lijf (achter- en voorzijde) mee gemasseerd heb. Ik zal nooit zeggen dat ik goed in massaeren ben maar deze lieverd gaf toch meerdere malen kreuntjes en evenzoveel complimentjes, dus mijn schare fans in volgens mij wel met eentje uitgebreid...
 
Ze was overigens wel verbaasd dat ik na een half uur nog verder wilde gaan met masseren omdat ik natuurlijk de tijd met haar op de kamer moest betalen en ze in de stellige veronderstelling verkeerde dat zij dan het werk moet doen om mij "happy" te maken en niet andersom. Het bleef haar verbazen en ze heeft dan ook gisteren geleerd dat het wel erg leuk kan zijn als zij ook een beetje verwend wordt...

Na een tijdje stond ze er op dat ze mij ook mocht masseren en dat heeft ze dan ook gedaan. Over haar massaage kuntsten zal ik niet utweiden, maar alleen al haar warme handjes met baby olie over mijn lichaam was een heerlijk gevoel. Ondanks dat ik altijd geniet met mijn ogen dicht kon ik ze nu echt niet van haar afhouden...

Wat een heel mooie (en ook wel lange) sessie had kunnen worden, had ze mijn kleine Luke ook met die olie gemasseerd, werd langzamerhand echter meer een knuffel- en praatsessie. Je (ik) heb(t) dat wel eens, dat je (ik) te lang met een dame kamer ben(t) en dat het opeens allemaal wat persoonlijker wordt. Dat je (ik) de dame opeens niet meer als lustobject zie(t) maar ook als persoon (met alle respect)... Dan communiceer je opeens op een geheel ander niveau, die helaas veel minder erotisch is ... Met al mijn goede manieren (bedankt ouders, grrr) heb ik niet aangedrongen op een hoogtepunt maar heb ik de sessie beeindigd en zijn we samen gaan douchen en koffie drinken.
 
Het is niet dat ik er spijt van heb of dat ik het geen fijne sessie vond, maar een hoogtepunt met dit lekker ding had ik eigenlijk vooraf wel in gedachten gehad... Van de andere kant ben ik nu eenmaal iemand die weet wanneer ik de handdoek in de ring moet gooien om welke reden dan ook. Deze keer niet vanwege slechte prestaties van de dame maar meer uit een soort van medelijden. Ze was erg moe, en dankzij (!) mijn massage vielen haar lieve oogjes bijna ter plaatse dicht. Ik kreeg een stortvloed van complimentjes, knuffels, kusjes enzovoorts omdat ze na mijn massage zo relaxed was en hoewel dat niet mijn oorsponkelijke bedoeling was geweest nam ik er toch genoegen mee. Ik ga er vooralsnog gewoon van uit dat ik de nodige punten heb gespaard welke ik de eerstvolgende keer mag gaan inwisselen... ;-) Meer info volgt dus binnenkort...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PICS
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2013, 12:48:00 »



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MORENA
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2013, 00:21:11 »
Er zijn nieuwe foto's van de lieve Morena gemaakt:


















Het is en blijft een lekker ding...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Morena (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2013, 10:23:17 »
Morena staat nu op de website van Bij Haus Dupont Wuppertal (http://hausdupont.de) een andere club van Bob.

Bij Panthera kreeg ik van enkele dames te horen dat ze daar weg was...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...