Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275584 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #135 Gepost op: 26 januari 2020, 15:10:13 »
Vorige week was het vrijdagnacht net even druk en even goed qua bezetting als vandaag hoor.

Of er massaal zaad werd gelost, tja, laten we hopen he. Rond 9 uur zag ik nog een (late) groep toeristen met een gids door de Verversrui trekken. Ook rond de middag was er al zo een vrij grote groep, Franstalige toeristen, die even tevoren aan het MAS een uitleg kregen, en nadien met diezelfde gids (met luide stem) het SKW leerden kennen.



Interessant om te weten zou zijn, hoeveel keurige mannen nadien hun hotelkamer verlaten voor nog een snelle nachtwandeling terwijl mevrouw al slaapt.

Misschien een idee voor ons, geroutineerde SKW kenners, om ons bij de toeristische dienst van de stad ter beschikking te houden voor dergelijke rondleidingen. Ikzelf zou me daar wel kunnen in vinden: uitleg geven en wat degusteren hier en daar.

Voor de meisjes niet echt fijn om als bezienswaardigheid opgevoerd te worden, maar de meesten storen zich daar gelukkig niet aan.

De degustaties van de gids zitten uiteraard begrepen in de rondleidingsprijs betaald door de toeristen. Jij hebt als "degustatie van de gids" misschien een bezoekje bij één van de meisjes in het achterhoofd ...

Een gids krijgt na een rondleiding ook altijd een fooi van de toeristen. Dus, Vanderbeffen, haal die pet van je hoofd en ga er meer rond. Als de groep toeristen groot genoeg is en ze geven allemaal 1 Eur dan kun je daar eens lekker mee naar ........... gaan.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #136 Gepost op: 26 januari 2020, 23:44:23 »

Een gids krijgt na een rondleiding ook altijd een fooi van de toeristen. Dus, Vanderbeffen, haal die pet van je hoofd en ga er meer rond. Als de groep toeristen groot genoeg is en ze geven allemaal 1 Eur dan kun je daar eens lekker mee naar ........... gaan.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Met het koude weer heb ik altijd wel een pet in de auto liggen.

Ik zou de stadsgids natuurlijk ook gewoon kunnen laten bijstaan bij zijn rondleiding in het SKW, door 'een meisje'. En dan beiden laten rondgaan met een pet, en eens kijken waarvoor ze het meeste geven, voor de uitleg over het MAS of voor de uitleg van het meisje.
 :lol :lol :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #137 Gepost op: 26 januari 2020, 23:47:04 »
Vorige week was het vrijdagnacht net even druk en even goed qua bezetting als vandaag hoor.

Of er massaal zaad werd gelost, tja, laten we hopen he. Rond 9 uur zag ik nog een (late) groep toeristen met een gids door de Verversrui trekken. Ook rond de middag was er al zo een vrij grote groep, Franstalige toeristen, die even tevoren aan het MAS een uitleg kregen, en nadien met diezelfde gids (met luide stem) het SKW leerden kennen.



Interessant om te weten zou zijn, hoeveel keurige mannen nadien hun hotelkamer verlaten voor nog een snelle nachtwandeling terwijl mevrouw al slaapt.

Misschien een idee voor ons, geroutineerde SKW kenners, om ons bij de toeristische dienst van de stad ter beschikking te houden voor dergelijke rondleidingen. Ikzelf zou me daar wel kunnen in vinden: uitleg geven en wat degusteren hier en daar.

Voor de meisjes niet echt fijn om als bezienswaardigheid opgevoerd te worden, maar de meesten storen zich daar gelukkig niet aan.

De degustaties van de gids zitten uiteraard begrepen in de rondleidingsprijs betaald door de toeristen. Jij hebt als "degustatie van de gids" misschien een bezoekje bij één van de meisjes in het achterhoofd ...
Euh, nee, niet in het achterhoofd. Meer vooraan. En een meter lager.
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #138 Gepost op: 26 januari 2020, 23:54:22 »
Dat moet anders toch wel frustrerend zijn he, als je zo als toerist (wie weet, mee een Bongobon gekregen van uw schoonmoeder of zo) een bezoek aan Antwerpen brengt, en je staat daar eerst aan het MAS heel die reutemeteut te beluisteren van die gids zijn culturele uitleg, en dan 5 minuten later loopt die gids met jou door het SKW, je ziet daar meer dan 20 keer uw gerief staan, maar uw vrouw is er bij in de groep.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #139 Gepost op: 6 februari 2020, 19:54:52 »
Niemand live aanwezig vannacht?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #140 Gepost op: 7 februari 2020, 01:38:30 »
Ik was er vanmorgen tot de middag en ik was er ook tegen het einde van de dagshift. Het was maar een flauwe dag voor veel meisjes vandaag. De straten mochten bij zo een voorbarig lentezonnetje wel iets drukker geweest zijn.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #141 Gepost op: 9 februari 2020, 03:29:54 »
Vanavond en vannacht was het weer, net als vorige weekends, superdruk en gezellig in het SKW. Alsof iedereen nog eens rap, voor de aangekondigde storm, naar de meisjes wou komen kijken.

Kijken inderdaad, en afbieden. Het begint voor de meeste meisjes een echte plaag te worden: klanten die voor 40 en zelfs voor 30 euro willen poepen. Zeggen de meisjes nee, dan gaan die olijke Aldipoepers gewoon naar de volgende, tot ze ergens een spleetje vinden waar ze mogen lozen tegen die prijs.

Van mij mogen ze al die afbieders een meerpaal in hun gat rammen. Wie dit leest en zelf ook afbiedt: maak je nooit bekend bij VDB, want hij krijgt het daarvan op zijn heupen.

  :sign0065:

Prijs is prijs. 50 euro is al een vriendenprijsje om de allermooiste meisjes zomaar te mogen neuken.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #142 Gepost op: 9 februari 2020, 11:06:33 »
Vanavond en vannacht was het weer, net als vorige weekends, superdruk en gezellig in het SKW. Alsof iedereen nog eens rap, voor de aangekondigde storm, naar de meisjes wou komen kijken.

Kijken inderdaad, en afbieden. Het begint voor de meeste meisjes een echte plaag te worden: klanten die voor 40 en zelfs voor 30 euro willen poepen. Zeggen de meisjes nee, dan gaan die olijke Aldipoepers gewoon naar de volgende, tot ze ergens een spleetje vinden waar ze mogen lozen tegen die prijs.

Van mij mogen ze al die afbieders een meerpaal in hun gat rammen. Wie dit leest en zelf ook afbiedt: maak je nooit bekend bij VDB, want hij krijgt het daarvan op zijn heupen.

  :sign0065:

Prijs is prijs. 50 euro is al een vriendenprijsje om de allermooiste meisjes zomaar te mogen neuken.

VOLLEDIG mee akkoord!  yourock

Als toch iemand het zou aandurven om zich bekend te maken dan kom ik graag helpen om die meerpaal in hun gat te rammen!

Zo'n mooie en lieve dames willen beroven van 20 tot 40% van hun inkomen, hoe durven ze  billenklets. Zullen we bij hen eens 20 tot 40% van hun loon afnemen voor hetzelfde werk? Eens zien hoe ze dan piepen. Misschien zou dat nog een goede zaak zijn want dan hebben de Aldipoepers zelfs geen 30 of 40 Eur meer op overschot om te komen poepen en dan komen ze onze mooie meisjes niet meer lastig vallen.  :019a

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #143 Gepost op: 14 februari 2020, 18:13:22 »
Alleen geweld is zinloos  ;)
Betaalde sexxx doet mij alleen maar meer zin krijgen, dus lustopwekkend  ;D ;D ;D ;D

En dat op 14 februari .... vanavond niet schat  :lol :lol :lol :lol :lol :lol

Ik heb mijn Valentijnrondje vanmiddag al gedaan, MET doosjes hartjes van chocolade voor mijn op dit moment aanwezige favoriete dames. En blij dat ze daarmee waren!

Bij eentje ben ik blijven plakken en daar kreeg ik ook een Valentijncadeautje, niet in een pakje maar in een vorm van extra dienstverlening, wél met een strikje errond.

Nee, ik verklap geen verdere details, viespeuken.

Voilà, en nu allemaal braaf zijn en stoppen met elkaar in de haren te vliegen. Het is Valentijn vandaag en dan moet er vanavond op zijn minst gesekst worden, hetzij thuis, hetzij in het SKW, hetzij elders.   :sex

Have fun!   :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #144 Gepost op: 14 februari 2020, 18:17:42 »
De talrijke berichten van de laatste dagen die verband houden met het afdingen van de prijs, en de al of niet betrokkenheid van pooiers e.d., zijn verplaatst naar de rubriek Praatcafé "'t Kleintje".
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2020, 18:36:10 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #145 Gepost op: 14 februari 2020, 18:30:15 »

Mijn valentijnsronde is voor later, maar mijn favouriete meid haar véél te dure parfum staat alvast klaar.....

Alleen geweld is zinloos  ;)
Betaalde sexxx doet mij alleen maar meer zin krijgen, dus lustopwekkend  ;D ;D ;D ;D

En dat op 14 februari .... vanavond niet schat  :lol :lol :lol :lol :lol :lol

Ik heb mijn Valentijnrondje vanmiddag al gedaan, MET doosjes hartjes van chocolade voor mijn op dit moment aanwezige favoriete dames. En blij dat ze daarmee waren!

Bij eentje ben ik blijven plakken en daar kreeg ik ook een Valentijncadeautje, niet in een pakje maar in een vorm van extra dienstverlening, wél met een strikje errond.

Nee, ik verklap geen verdere details, viespeuken.

Voilà, en nu allemaal braaf zijn en stoppen met elkaar in de haren te vliegen. Het is Valentijn vandaag en dan moet er vanavond op zijn minst gesekst worden, hetzij thuis, hetzij in het SKW, hetzij elders.   :sex

Have fun!   :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #146 Gepost op: 15 februari 2020, 00:24:36 »
De talrijke berichten van de laatste dagen die verband houden met het afdingen van de prijs, en de al of niet betrokkenheid van pooiers e.d., zijn verplaatst naar de rubriek Praatcafé "'t Kleintje".
Bedankt. Dat was ook mijn suggestie. De bedoeling was trouwens alleen maar om iets te zeggen over dat afbieden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #147 Gepost op: 15 februari 2020, 00:27:35 »
Het is Valentijn vandaag en dan moet er vanavond op zijn minst gesekst worden, hetzij thuis, hetzij in het SKW, hetzij elders. 
Thuis en in het SKW, akkoord. Elders gaan seksen, dat noem ik vreemdgaan  ;D ;D ;D
Ik heb vandaag trouwens niet gesekst, maar wel gehouden van  :lol_hitting:

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #148 Gepost op: 15 februari 2020, 11:36:11 »
is Dina aanwezig vandaag? Vingerlingstraat 12 of Verversrui 11?
thx

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #149 Gepost op: 15 februari 2020, 17:46:52 »
is Dina aanwezig vandaag? Vingerlingstraat 12 of Verversrui 11?
thx
Vandaag Dina nergens gezien; gisteren wel, op Vingerling 12.
Overigens de enige keer dat ik haar tot dusver deze week gezien heb...
ADNOH, je zal dus je tentje moeten opstellen in het skw ! :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...