Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270179 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #150 Gepost op: 10 december 2019, 18:16:46 »
Ik ga dat bobbeltje morgen toch weer eens laten behandelen voor minstens 50 eur. Al sluit ik niet uit dat er kont voor nodig is en het mij 100 kost....

Ik heb er daar véél zien rondlopen met een bobbeltje in hun broek  ;D
Ze lopen daar idd bijna allemaal met een bobbeltje in hun broek rond. Jammer voor de meisjes dat er verschillende bij zijn die blijkbaar een te klein bobbeltje in hun portemonnee hebben en het nodig vinden om af te dingen op de prijs  :banghead:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #151 Gepost op: 10 december 2019, 21:06:51 »
Ik ga dat bobbeltje morgen toch weer eens laten behandelen voor minstens 50 eur. Al sluit ik niet uit dat er kont voor nodig is en het mij 100 kost....

Ik heb er daar véél zien rondlopen met een bobbeltje in hun broek  ;D
Ze lopen daar idd bijna allemaal met een bobbeltje in hun broek rond. Jammer voor de meisjes dat er verschillende bij zijn die blijkbaar een te klein bobbeltje in hun portemonnee hebben en het nodig vinden om af te dingen op de prijs  :banghead:


De kans bestaat dat dat bobbeltje na één behandeling al snel terugkomt, mogelijk wordt het dus een chronisch probleem maar aan behandelende dames is er geen tekort. Wellicht is dus een langdurige behandeling noodzakelijk maar let wel op, die behandeling wordt voor zover ik weet niet terugbetaald door de ziekenkas en is dus volledig uit eigen zak te betalen.

 :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #152 Gepost op: 11 december 2019, 00:24:28 »
die behandeling wordt voor zover ik weet niet terugbetaald door de ziekenkas en is dus volledig uit eigen zak te betalen.
Dat is in het SKW normaal he, daar moet alles uit je eigen zak komen  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #153 Gepost op: 11 december 2019, 00:43:11 »
Ik ga dat bobbeltje morgen toch weer eens laten behandelen voor minstens 50 eur. Al sluit ik niet uit dat er kont voor nodig is en het mij 100 kost....
De behandeling door mijn vaste sweety helpt in elk geval geen zier. Zij maakt het bobbeltje alleen maar groter alleen al door haar ogen en haar glimlach.  :dance2 :dance2 :dance2

Ik ben trouwens net behandeld door Jessica, voor 50 euro. Ook na 16 behandelingen door haar, blijft het fenomeen nog steeds hardpietig terug de kop opsteken.  :lol Misschien de moment om een andere aars, pardon arts, op te zoeken, want jammer genoeg vertrekt Jessica vanaf volgende week naar haar thuisbasis voor een flinke poos.

Ook bij Jessica hoorde ik het bekende verhaal van de lowbudget poepers, die in het beste geval 40 euro willen geven ipv 50, en vaak nog minder. Ik wil ook liefst alles aan de meest interessante prijs verwerven, maar als je al voor luttele 50 euro je piet in een prachtig en lief jong meisje van 19 mag ontladen, dan vind ik dat afbieden schandalig. Van veel respect voor de meisjes die ons pleziertje serveren getuigt dat in ieder geval niet.

Voor mij staat dat afbieden gelijk met misbruik maken van het feit dat de buisiness soms wat stroever loopt, en het onder druk zetten van de meisjes. Zij hebben op de duur weinig keuze: wie niet toegeeft, heeft niets. Ik vraag me af of die vetzakken ook op dezelfde manier afdingen op de prijzen in de supermarkten. Verder hoor je elke dag nieuws over stakingen. Meer willen krijgen en meer willen verdienen om minder te doen. Maar de meisjes, die al jaaaaaaaren 50 euro aanrekenen, die zouden moeten goedkoper werken.

Het zijn er dan nog vaak die niet al te vaak komen poepen, die afdingen. Komt dat dan echt op 10 euro aan???
« Laatst bewerkt op: 11 december 2019, 00:50:56 door Vanderbeffen »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #154 Gepost op: 11 december 2019, 07:21:33 »
En dan maar zeveren dat ze geen goede service krijgen!

If you pay peanuts you get monkeys en wie wil er nu een aap neuken?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #155 Gepost op: 11 december 2019, 08:54:41 »

Klopt, 50 is een terecht minimum.... en over die aap.... ik heb er toch al meer afgereden dan de gemiddelde bonobo....

En dan maar zeveren dat ze geen goede service krijgen!

If you pay peanuts you get monkeys en wie wil er nu een aap neuken?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #156 Gepost op: 11 december 2019, 13:19:20 »

Klopt, 50 is een terecht minimum.... en over die aap.... ik heb er toch al meer afgereden dan de gemiddelde bonobo....

En dan maar zeveren dat ze geen goede service krijgen!

If you pay peanuts you get monkeys en wie wil er nu een aap neuken?

En de bonobo's, die poepen wat af heb ik van horen zeggen.

 :017a

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #157 Gepost op: 11 december 2019, 13:20:53 »
en wie wil er nu een aap neuken?
Een andere aap zeker....  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #158 Gepost op: 11 december 2019, 13:26:46 »
Klopt, 50 is een terecht minimum....
Daarover gaat het mij dus. Ik vind 50 euro een zeer faire prijs voor wat je krijgt, in de mooiste, veiligste en properste raambuurt van Europa. Met een rijke keuze aan mooie en vriendelijke jonge meisjes.

En toch wordt er de dag van vandaag hardnekkig afgeboden. Ik snap wel de drang naar de laagste prijs, maar komaan he, laat dan je hart eens spreken en als je voor 40 euro mocht poepen, geef het meisje dan 10 euro drinkgeld. Wedden dat je daar nog een dikke zoen of knuffel extra voor krijgt?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #159 Gepost op: 11 december 2019, 13:29:36 »
En de bonobo's, die poepen wat af heb ik van horen zeggen.
Als je de kans krijgt om te poepen zou je ook wel een aap moeten zijn om die kans niet te grijpen he
  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #160 Gepost op: 28 december 2019, 13:26:10 »
Ik haal dit onderwerp even naar hier, om het topic van het betrokken meisje niet te overladen met een discussie die niet als 'recensie' kan gezien worden, maar niettemin het overdenken waard is.

Elke SKW meid die overweegt om silliconen te laten steken moet even realiseren dat er hen nog een leven buiten het SKW te wachten staat. Ik vermoed dat alle SKW girls genoeg geld bijeen willen sparen om hierna een normaal leven te leiden.

Wil je er dan uitzien als een plastieke barbie pop of als een alledaags meisje? Wat voor Roemeense man (want daar zitten ze op te wachten) wil je aantrekken ? Eentje die op zo'n plastieken griet zit te wachten (en zo'n kerel weet goed genoeg waarom je er zo uitziet) of een normale man die een meid zoekt om een gezin mee te stichten ?

Naar mij moeten die meiden niet luisteren maar eens goed nadenken over hun keuzes zou niet slecht zijn....

Ik zou bovenstaand tekstje niet beter weten te verwoorden. En idd, naar jou, naar mij, naar ons zullen de meisjes niet luisteren.

Zij zijn vrij om zelf te beslissen wat ze doen, een uitdrukking die ik al zo vaak gehoord heb, en helaas dikwijls ook in een context waarbij ik denk: maar meisje toch, denk toch eens even na. Uiteraard zijn het veelal jeugdige meisjes, en we mogen niet vergeten dat ook wij in onze jonge jaren waarschijnlijk dingen hebben beslist die de toenmalige 'oudere en wijzere generatie' niet ok vond.

Maar toch verwondert het mij enigszins. De meisjes in het SKW zijn quasi volledig afkomstig uit landen met heel weinig (financiële) toekomstmogelijkheden. Er zitten er heel wat bij die naar mijn inschatting clever genoeg zouden zijn om mooie studieresultaten neer te zetten, of die dat daadwerkelijk ook al gedaan hebben. Zij komen naar hier om een soort startkapitaal op te bouwen waarna hen, zoals Mocata schrijft, een meer normaal leven wacht. Voor sommigen is dat gepland in hun eigen land, anderen willen hier iets opbouwen.

Daarbij zou men toch verwachten dat de meisjes idd aan hun toekomst denken, waarbij het plastieken pop imago hen zeker geen goed zou doen, en waarbij zij tevens een deel van de centjes verkwanselen aan iets waarvan de rendabiliteit zelfs nu direct absoluut niet duidelijk is.

Het 'niet verder kijken dan de neus lang is' associeer ik eerder aan meisjes die in een diepe put zitten. Die al een hele rugzak meedragen uit hun vaak nog jonge verleden, en vanuit grijze financiële armoede, zonder enig plan, maar 1 uitweg meer zien: prostitutie. Wie in een immense put leeft, ziet enkel de bovenrand van die put, en niet de zonnige omgeving van het landschap naast de put. Het gros van de 'inheemse' meisjes rolt er op die manier in. De glamour die zij op hun RL profiel willen uitstralen, is vaak een schril contrast met de doffe grauwe wereld waarin ze trachten te overleven.

Men kan natuurlijk aanvoeren dat ook de instromers uit andere landen voor de centjes zijn afgekomen, maar toch is er een nuance. Ik denk dat het vroegere communisme diepe sporen heeft nagelaten, ook in het nog steeds ietwat fatalistisch denken van mensen. Wij kunnen die denkwijze niet ombuigen door een vrolijk gesprek tijdens een 50 euro wip met zo een meisje. We kunnen wel ons best doen, maar voor de rest  blijven we 'klanten'.

Op een ander forum las ik dat iemand opwierp dat meisjes in de regel niet willen toelaten dat gewone klanten in hun priveleven proberen binnen te dringen. Heel deze discussie is in feite een inmenging in die privewereld. Zij zien dat zo, ze zien er niet de 'goede raad' in die wij willen meegeven.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #161 Gepost op: 28 december 2019, 14:33:48 »
Het is toch makkelijk?
Ze denken aan de dag van vandaag, en dat mag je heel letterlijk nemen, echt de dag van vandaag.
En vandaag denken ze meer geld te kunnen verdienen met een stel nepprammen, terwijl er zijn die heerlijk mooie naturel borsten hebben.

We focusten ons op Sara, maar je kan net zo goed Beatrijsje als voorbeeld nemen. Toen ze een drietal jaar geleden nog de kamer beneden links had, had die een prachtige naturel 75 B cup, nog mooier dan die van Sara.
En nu streeft ze naar tieten die gigantisch zijn, steeds meer en meer. Van zwaartekracht en van ouder worden heeft ze nog nooit gehoord. De dag komt dat ze geen geld meer verdient om dat jaarlijks te ondehouden, de bottox, de silicoontjes, ...
't Zal haar geen windeieren gelegd hebben, maar ze is dus verminkt voor de rest van haar leven, en ook dat mag ze zelf weten.
En niemand die deze stoot na haar carrière serieus neemt, want voor die Roemeense gast die haar wil trouwen, na haar publieke leven, is het een 'hoer' tout court, met neptieten en opgespoten lippen en en en.
Die Roemenen zijn ook niet gek, en die behandelen een hoer als een hoer, en aan een hoer moet geld verdiend worden. Brengt ze niet meer op, de goot in.

In no time, na de carrière alle centen door de neus van vriendlief in de vorm van wat wit poeder, en na verloop van tijd zijn die prammen aan opfrissing toe, maar de centen zijn er niet meer.
Dan krijgen we ofwel een griet met slappe nepprammen, die veel te grote zijn voor haar bekken, oftewel gaat ze op haar 40e terug hopeloos de prostitutie in. En staat ze daar met haar opgespoten verwelkt lichaam zielig te wezen.

Maar dat is de "ver-van-mijn-bed-show" voor de dames momenteel, neptieten erop, lippen opspuiten, een zweep in de handen en de toekomst, neen, dat brengt geen geld op.
En er is er eentje die denkt daar munt te kunnen uitslaan, en moedigt de mooiste meiden aan hen van prachtige stoten om te toveren tot echte bimbo's
Als 't maar opbrengt.

Feitelijk is Sara nu gewoon een slachtoffer, maar durf haar dat niet te zeggen, want ze is potdoof en stekeblind momenteel, ne mol ziet veel beter.
Wat baten kaars en bril, als de uil niet zienen wil

Ik vind een borstoperatie enkel verantwoord als er sprake is van hangende zakjes, en dan nog maar een versteviging. Ik ken genoeg meiden in het skw die enkel hun borsten lieten verstevigen, en tien jaar later zien die er nog even mooi uit, lekkere peertjes, waar geen mens van denkt dat daar siliconen aan te pas zijn gekomen.
Eigenlijk zien die tieten er dan uit zoals het stel tieten dat Sara nu heeft, ja, er zijn tal van dames die zouden tekenen voor zulke mooie peertjes, die fier rechtop staan.

Einde pleidooi.

En uiteraard doet iedere dame wat zij wil doen met haar lijf, al denk ik dat dit modeverschijnsel enkel kortetermijnvisie is en ze er later, na hun carrière als hoer, er veel spijt van zullen krijgen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #162 Gepost op: 28 december 2019, 15:38:35 »
Ik heb de hele commotie die sinds een post van gisteren ontstaan is wegens tijdsgebrek grotendeels aan mij moeten laten voorbijgaan. Nu ik even tijd heb om mijn visie daarover te geven stel ik vast dat alles wat ik daarover zou willen zeggen of schrijven ondertussen al gezegd en geschreven werd.

Ik wil hier toch even toevoegen dat ik het volledig eens ben met wat Vanderbeffen en Sexmachine hieronder schrijven, ik had het zelf niet beter kunnen schrijven.

Ik ben wel blij dat de discussie naar hier verplaatst werd want het is inderdaad zo dat de focus een beetje te veel op Sara lag. "Dagelijkse" bezoekers van dit forum en van het SKW kunnen dit allemaal uiteraard in de juiste context plaatsen maar voor minder frequente bezoekers is dat iets minder eenvoudig.

Laat ons met z'n allen uit de grond van ons hart hopen:

1.dat mooie Sara NIET aan haar lichaam laat knoeien
2.dat ook geen andere meisjes met mooie, natuurlijk borsten aan hun lichaam laten knoeien
3.dat ze dat ZEKER niet laten doen onder welke invloed dan ook van "eentje die denkt daar munt uit te kunnen slaan"

Ik vrees een beetje dat mijn (ons) pleidooi iets zal hebben van "staan roepen in de woestijn" maar we kunnen het dan toch maar geprobeerd hebben. Als er dames zijn die naar ons niet willen luisteren dan is dat hun goed recht. Wat wij hen proberen te vertellen dat vertellen we hen omdat WIJ begaan zijn met hen en dat is iets wat we om dit moment niet van iedereen kunnen zeggen.

Willen de betrokken dames dan uiteindelijk niet naar ons luisteren en toch met hun zuurverdiende eurootjes hun lichaam laten verprutsen dan is dat hún beslissing. Wij hebben geprobeerd om hen op andere (in onze ogen betere) gedachten te brengen dus wij kunnen onszelf niets verwijten.

Wat wél een feit is dat is dat de dames die hun lichaam laten verminken later zullen moeten leven met de beslissing die ze zogezegd zélf hebben genomen. Ze zullen ook de gevolgen moeten dragen van hun beslissing en wellicht zijn die gevolgen voor een klein stukje "tijdelijk positief" maar vrij zeker voor een veel groter stuk "langdurig negatief"



Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #163 Gepost op: 29 december 2019, 21:09:39 »

Wat wél een feit is dat is dat de dames die hun lichaam laten verminken later zullen moeten leven met de beslissing die ze zogezegd zélf hebben genomen. Ze zullen ook de gevolgen moeten dragen van hun beslissing en wellicht zijn die gevolgen voor een klein stukje "tijdelijk positief" maar vrij zeker voor een veel groter stuk "langdurig negatief"

Wat mij betreft in ieder geval negatief : ik kies in 99% van mijn bezoekjes voor de natural ladies.

Als bv Sara zou gaan voor plastiek ziet ze mij nooit meer want ik heb genoeg vaste,  goede en mooie natural ladies.

Enkel ingeval van slappe theezakjes kunnen sili's verbetering brengen.

Bij een mooie meid is mijns inziens het enige plastiek wat erin mag zitten datgene wat over mijn lul afgerold is.


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #164 Gepost op: 17 januari 2020, 18:22:55 »
We zullen het allemaal wel gehoord hebben van die jongeren in Brussel die een meisje gekocht hadden voor 2000€ en haar dan de prostitutie ingedwongen hadden. Een van die jongeren is ook een rapper (hoe kan het anders ?) en uit nieuwsgierigheid had ik hem/het eens opgezocht.



De mottigaard met bochel en 1 wenkbrauw had ik gelukkig nog nooit gezien maar dat onnozel liedje had ik wel al verschillende keren gehoord bij een dame die ik van tijd tot tijd bezoek. Ik ergerde me al blauw aan die muziek en nu ik weet wat voor gespuis jongeren erachter ziten is het eens zo erg.  Een andere dame die ik ook graag bezoek had ook al van die Marokkaanse rap muziek opstaan. Niet enkel werkt dat heel pikverslappend bij mij maar ik vind het ook jammer dat die meiden fan zijn van de "muziek' van dat gespuis.

Volgende keer maar mijn eigen cd'tjes meebrengen.
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2020, 18:40:07 door Mocata »