Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270179 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #240 Gepost op: 2 maart 2020, 20:29:08 »
Iets helemaal anders en als hij het zélf niet zou verklapt hebben zou ik het niet geweten hebben, we hebben een JARIGE onder ons!

HAPPY BIRTHDAY Vanderbeffen ! ! !

 :happybirthday3:

Hoe jong of oud hij precies wordt weet ik niet maar het is ergens iets tussen de 40 en de 70 denk ik. Of is dat getal van ergens tussen de 40 en de 70 het aantal SKW kippetjes dat hij elke maand pakt?

 :lol
Ne gelukkige 50e verjaardag, VDB  :censored :adult :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #241 Gepost op: 2 maart 2020, 20:59:53 »
Vanmiddag, iets na 12u30 keek ik door mijn keukenraam naar buiten en wie zag ik daar voorbij fietsen? Bet(d)weter of all people! Ik dacht "wat komt die nu doen in Deurne Zuid in de buurt van het Monica ziekenhuis?". Daar zijn namelijk geen "ramen met meisjes", behalve dan mijn echtgenote die af en toe aan het raam verschijnt maar die ga je niet zo ver krijgen dat je die voor 50 Eur mag neuken.  :sex

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Maar Kippenneuker toch, ik doe zo'n 25 000 km. per jaar met de fiets, en dat is heus niet alleen in het skw hoor ! :bud
25000 km, dat is maar 5000 km minder dan Jurgen Roelandts .... ik kom supporteren aan de start van de Ronde  van Vlaanderen, bet(d)weter, DCQ is geïnteresseerd in je voor  de eerste 200 km kop te trekken   ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Die 25 000 km. heeft niks te maken met snelheid, wel met regelmaat !
Gemiddeld doe ik 15 km. per uur en met 4.30 uur gemiddeld per dag kom je dan uit op  67 km. ongeveer.Hier dient ook rekening gehouden te worden met het feit dat ik een uitzondering onder de fietsers ben: ik volg de verkeersregels altijd, en je zal mij dus b.v. nooit door het rode (of oranje) licht zien rijden...
Er zijn uiteraard dagen dat ik dat gemiddelde niet haal- zeker niet bij het huidige weer- maar er zijn ook dagen dat ik daar ver boven ga, zeker in de zomer op mijn koersfiets buiten de stad...Ik fiets ook niet altijd in één ruk door, iets dat ik ook nooit beweerd heb.
Mijn record is tot op heden 180 km. op één dag; maar die dag was dan wel begonnen om 8 u. 's ochtends en geëindigd om 1 uur 's nachts...
Ik heb je ooit gevraagd om eens een dagje mee te gaan fietsen, sexmachine, maar dat heb je (natuurlijk) geweigerd, jij betweter ! ;D ;D ;D ;D

Je volgt altijd de verkeersregels?  Ik heb je nochtans wel eens door de gang van de Villa Tinto zien fietsen en dat is een WANDELSTRAAT waar je eigenlijk niet mag fietsen.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Dat verbodsteken aan de kant van de Schippersstraat is al lang verdwenen, dus wie beweert dat ik daar niet mag fietsen ?
Overigens heb ik op dit forum ooit het verhaal verteld van wat me overkomen is op woensdag 22 augustus 2018: toen werd ik om 22 u.- op een moment dat ik al een halfuur uit het skw verdwenen was- op de Schoenmarkt, aan de boerentoren, van mijn fiets geduwd :17: :17: door een (eveneens fietsende) kerel die mij gewaarschuwd heeft met de mededeling dat ik het niet zou overleven :17: :17: als ik het zou aandurven nog één keer door VT te fietsen.Er hebben toen- gelukkig voor mij- twee mannen hem kunnen afwimpelen.
Hij gaf als reden op dat ik maar wat meer respect voor de dames moest hebben...
Feit is dat ik sedertdien nog maar nauwelijks 's avonds/'s nachts in het skw geweest ben; en als dat dan toch het geval was, ben ik altijd te voet door VT gegaan... ;)
Ik ben nu eenmaal een zachtaardig iemand, maar heb dus nooit geweten wie die kerel was: misschien een (would be) pimp ? Ik weet het gewoon niet, en zou hem ook niet herkennen :-\, gewoon omdat ik even het noorden totaal kwijt was, iets dat je ook wel hoort bij mensen die overvallen of verkracht worden...


Ik herinner me dat verhaal nog levendig, was toen wel even schrikken hé. :-\

Net daarom probeerde ik er nu op een grappige manier allusie op te maken door te zeggen dat de gang van de Villa Tinto een WANDELstraat is en dat je daar niet mag fietsen. ;)

Ik was niet die kerel die jou toen van je fiets geduwd heeft toen hoor, ik kom trouwens nooit 's avonds of 's nachts in het SKW. ::)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #242 Gepost op: 3 maart 2020, 00:19:26 »
Je volgt altijd de verkeersregels?  Ik heb je nochtans wel eens door de gang van de Villa Tinto zien fietsen en dat is een WANDELSTRAAT waar je eigenlijk niet mag fietsen.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Bet(d)weter zal gedacht hebben: als je hier met de meisjes mag rijden, mag ik met mijn fiets ook rijden...  :bud

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #243 Gepost op: 3 maart 2020, 00:26:54 »
Iets helemaal anders en als hij het zélf niet zou verklapt hebben zou ik het niet geweten hebben, we hebben een JARIGE onder ons!

HAPPY BIRTHDAY Vanderbeffen ! ! !

 :happybirthday3:

Hoe jong of oud hij precies wordt weet ik niet maar het is ergens iets tussen de 40 en de 70 denk ik. Of is dat getal van ergens tussen de 40 en de 70 het aantal SKW kippetjes dat hij elke maand pakt?

 :lol
Bedankt voor de wensen, Kippenneuker.

Ik had me namelijk 'verraden' door Kippenneuker het verhaal te vertellen van hoe deze morgen al de collegaatjes van mijn Sweety een verjaardagskoortje hadden gevormd toen we binnenkwamen, ze zongen samen uit volle borst (en dat wil wat zeggen in een pand van het SKW) Happy Birthday.

De reële leeftijd ligt idd tussen de 40 en de 70. Bij de ene dame lieg ik al wat harder dan bij de andere
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #244 Gepost op: 3 maart 2020, 00:34:53 »
Ik ben nu eenmaal een zachtaardig iemand, maar heb dus nooit geweten wie die kerel was: misschien een (would be) pimp ?
Een beginnende pimp dan, want hij reed nog per fiets  ;D ;D ;D

Ik denk het niet Bedt(d)weter. Er passeert bij avond en bij nacht wel eens meer wat 'raar' volk in het SKW. Misschien had je naar het meisje geloerd waar hij smoorverliefd op was...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #245 Gepost op: 3 maart 2020, 00:39:33 »
Iets helemaal anders en als hij het zélf niet zou verklapt hebben zou ik het niet geweten hebben, we hebben een JARIGE onder ons!

HAPPY BIRTHDAY Vanderbeffen ! ! !

 :happybirthday3:

Hoe jong of oud hij precies wordt weet ik niet maar het is ergens iets tussen de 40 en de 70 denk ik. Of is dat getal van ergens tussen de 40 en de 70 het aantal SKW kippetjes dat hij elke maand pakt?

 :lol
Ne gelukkige 50e verjaardag, VDB  :censored :adult :cheer:
Bedankt voor de wensen, sexmachine! Dat de 50 niet klopt, is niet erg. Het is een schoon getal  ;D ;D ;D Wie het echt wil weten moet maar eens in de VR24 het juiste meisje daten, misschien verklapt zij het voor een paar euro extra  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #246 Gepost op: 3 maart 2020, 00:47:42 »

Ik herinner me dat verhaal nog levendig, was toen wel even schrikken hé. :-\

Net daarom probeerde ik er nu op een grappige manier allusie op te maken door te zeggen dat de gang van de Villa Tinto een WANDELstraat is en dat je daar niet mag fietsen. ;)

Ik was niet die kerel die jou toen van je fiets geduwd heeft toen hoor, ik kom trouwens nooit 's avonds of 's nachts in het SKW. ::)
Het was toen inderdaad even schrikken, en ook nu stemt het voorval nog tot nadenken. In onze samenleving lopen (en fietsen) er dus blijkbaar mensen rond die niet met de juiste ingesteldheid naar pretparken als het SKW komen. Jammer genoeg spelen dergelijk taferelen zich ook gewoon in het straatbeeld van onze steden af.

Ik kom haast elke dag wel 's morgens, overdag, en 'savonds/'s nachts in het SKW, en er lopen idd soms rare typetjes rond. Meer bij avond dan bij dag. Zelf heb ik er nog nooit last van gehad. Wat ik dan zelf aan het Bet(d)weter verhaal zo akelig vind, is net het feit dat dat heerschap blijkbaar tot ver buiten het SKW gevolgd was en zijn haat kwam etaleren. Eigenlijk is het SKW met zijn regelmatige en stricte politiecontroles op de duur nog veiliger dan de stad zelf.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #247 Gepost op: 3 maart 2020, 18:01:04 »
Weliswaar een dag te laat, maar toch ook mijn gelukwensen, Vanderbeffen !!! :happybirthday3:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #248 Gepost op: 3 maart 2020, 18:04:46 »

Ik herinner me dat verhaal nog levendig, was toen wel even schrikken hé. :-\

Net daarom probeerde ik er nu op een grappige manier allusie op te maken door te zeggen dat de gang van de Villa Tinto een WANDELstraat is en dat je daar niet mag fietsen. ;)

Ik was niet die kerel die jou toen van je fiets geduwd heeft toen hoor, ik kom trouwens nooit 's avonds of 's nachts in het SKW. ::)
Het was toen inderdaad even schrikken, en ook nu stemt het voorval nog tot nadenken. In onze samenleving lopen (en fietsen) er dus blijkbaar mensen rond die niet met de juiste ingesteldheid naar pretparken als het SKW komen. Jammer genoeg spelen dergelijk taferelen zich ook gewoon in het straatbeeld van onze steden af.

Ik kom haast elke dag wel 's morgens, overdag, en 'savonds/'s nachts in het SKW, en er lopen idd soms rare typetjes rond. Meer bij avond dan bij dag. Zelf heb ik er nog nooit last van gehad. Wat ik dan zelf aan het Bet(d)weter verhaal zo akelig vind, is net het feit dat dat heerschap blijkbaar tot ver buiten het SKW gevolgd was en zijn haat kwam etaleren. Eigenlijk is het SKW met zijn regelmatige en stricte politiecontroles op de duur nog veiliger dan de stad zelf.
Ik weet zelfs niet dat hij mij gevolgd was; 't kan ook zijn dat hij me gewoon herkend heeft.....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #249 Gepost op: 3 maart 2020, 22:57:56 »
Weliswaar een dag te laat, maar toch ook mijn gelukwensen, Vanderbeffen !!! :happybirthday3:
Bedankt Bet(d)weter!


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #250 Gepost op: 12 maart 2020, 17:36:42 »


Een stoel tussenlaten, dat is andere koek. Ik zit elke dag een hele tijd vlak naast een skw-meisje in de auto en ik heb geen drie zetels naast elkaar. Wat nu? Een camionetteke kopen?

De logica is soms ver zoek he. Zelfs heel voorzichtige mensen nemen nog altijd zonder handschoenen mijn geld aan.  ;D ;D ;D

Een SKW meisje afzetten met een camionetteke ? Dan gaan er héél veel pooier verhalen opduiken op de fora. Nee doe het dan maar met een limo. Zo gaan de andere meisjes misschien een nog betere service geven in de hoop dat ze ook genoeg geld bijeen gepoept krijgen om een eigen limo met chauffeur te verdienen. 8) C:-)



Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #251 Gepost op: 12 maart 2020, 17:44:43 »
[quote ]
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/live-zeker-87-extra-besmettingen-in-ons-land-nationale-veiligheidsraad-bespreekt-nieuwe-maatregelen-grootste-artsenvakbond-roept-op-tot-sluiten-van-scholen~ab85b994/

17:00
"Stad Antwerpen sluit musea en gaat over tot "enkel essentiële dienstverlening"

De stad Antwerpen sluit alle stedelijke culturele instellingen (bibliotheken, cultuur- en ontmoetingscentra, musea), sportinfrastructuur (sportlocaties en zwembaden), jeugdinfrastructuur en het stadsarchief tot eind maart.

De stad gaat ook over tot "enkel essentiële dienstverlening" en vraagt haar inwoners om daarmee rekening te houden" [/quote]

Ik mag hopen dat SKW bezoekjes ook bij essentiële dienstverlening horen ?  ;D




Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #252 Gepost op: 12 maart 2020, 22:13:54 »


Een stoel tussenlaten, dat is andere koek. Ik zit elke dag een hele tijd vlak naast een skw-meisje in de auto en ik heb geen drie zetels naast elkaar. Wat nu? Een camionetteke kopen?

De logica is soms ver zoek he. Zelfs heel voorzichtige mensen nemen nog altijd zonder handschoenen mijn geld aan.  ;D ;D ;D

Een SKW meisje afzetten met een camionetteke ? Dan gaan er héél veel pooier verhalen opduiken op de fora. Nee doe het dan maar met een limo. Zo gaan de andere meisjes misschien een nog betere service geven in de hoop dat ze ook genoeg geld bijeen gepoept krijgen om een eigen limo met chauffeur te verdienen. 8) C:-)
Als Bart de Kever het SKW afsluit, kan ik natuurlijk nog altijd een matras in dat camionetteke leggen he. Zolang ze gene gangbang doen (= een evenement met veel deelnemers) ben ik niet strafbaar. 
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #253 Gepost op: 12 maart 2020, 23:28:10 »
De tijdelijke sluiting van het SKW zit er waarschijnlijk aan te komen. Tijdens de persconferentie van de Nationale Veiligheidsraad is medegedeeld dat bars, restaurants en discotheken moeten sluiten. Zijn de ramen in het SKW officieel bars? (Dit is zo in BXL en Gent).

Waar moet  Half Antwaarpe dan naartoe?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #254 Gepost op: 13 maart 2020, 00:01:46 »
Het SKW sluiten of niet sluiten zal weinig verschil opleveren. Verschillende meisjes zijn al naar hun thuisland gevlucht en ik heb vandaag alweer van een 5 tal meisjes vernomen dat ze tijdelijk verkassen. Er komt al enkele dagen nauwelijks nog volk, ze verdienen minder dan de huur van hun raam, en ALS ze zouden ziek worden (niet zo erg waarschijnlijk, want het zijn doorgaans jonge mensen) dan zijn de meisjes liever bij familie die voor hen kan zorgen, ipv hier moederziel alleen ervoor te staan.