Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270244 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #285 Gepost op: 20 juni 2020, 14:07:00 »
Er is er eentje jarig vandaag ! ! ! ! !

Happy Birthday MOCATA ! ! ! ! ! Hopelijk heb je een TOPdag vandaag in het SKW! ! ! ! !

Eva?     Diana?     En wie nog allemaal?     Het mag iet koste vandaag hé!



 :happybirthday3:      :birthday:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #286 Gepost op: 20 juni 2020, 17:14:59 »
Merci Kippenneuker ! ! !

Ik ben uiteraard naar het SKW gebolt en keek uit naar Eva. Rond 15:00 aangekomen en direct richting VT 21 gehuppeld. Jammer genoeg was Eva al vertrokken. Dju toch ! Ik had vroeger moet gaan.  Dan nog een rondje of tien gewandeld en na dat typische eeuwige getwijfel bij Lora binnengesprongen. Deze knappe griet was weer even enthousiast als altijd en haar babbel stond niet stil. Helaas kan ik dat Engels/Duits taaltje van haar niet altijd evengoed volgen  ;D. Ze is wat slanker geworden maar heeft nog steeds een mooie ronde kont (en wat zacht velletje heeft ze toch  :kissass).

Me lekker traag en zwoel laten pijpen want dat kan ze toch zo goed. Me dan laten aftrekken want zo goed als Lora kan ik het zelf niet eens  :019a ;D. Tijdens het nawasje stond mijn fluit nog altijd pal omhoog. Hij had duidelijk zin om bij Lora te blijven maar mijn portefeuille had dat niet  ;D.

Voor ik bij Lora binnenstapte was ik nog aan het twijfelen tussen die nieuwe meid op Vingerling 6/1 en VT Gabriella. Aangezien ik beide dames nog niet bezocht heb besloot ik maar op safe te spelen door naar Lora te gaan. Hoewel Gabriella een enorm knap ding is wou ik toch geen risico's pakken vandaag , maar ze staat wel op het lijstje van "te bezoeken dames".


Allé vooruit , 6x op één week naar het SKW. Dat is 300€ lichter maar wel 125 km in de beentjes dus slecht voor de bankrekening maar goed voor de conditie. En gezondheid is toch het belangrijkste zeggen ze altijd  :lol
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2020, 17:29:56 door Mocata »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #287 Gepost op: 21 juni 2020, 12:53:09 »
Er is er eentje jarig vandaag ! ! ! ! !

Happy Birthday MOCATA ! ! ! ! ! Hopelijk heb je een TOPdag vandaag in het SKW! ! ! ! !

Eva?     Diana?     En wie nog allemaal?     Het mag iet koste vandaag hé!



 :happybirthday3:      :birthday:
Happy birthday Mocata! Een beetje te laat, maar ik had te druk.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #288 Gepost op: 28 juni 2020, 21:25:46 »
Terwijl Relaxxxboard terugblikt op een succesrijke periode van 10 jaar, als ontmoetingsplaats van gelijkgestemde hobbyisten, is het pijnlijk om te moeten vaststellen dat het bij onze collega's van 'dat andere forum' momenteel niet zo feestelijk is, tengevolge van de problemen die hun eigenaars menen te moeten zien in de wet op de privacy. Het ontslag als moderator dat Sagaris zonet indiende, is een spijtige maar moedige beslissing. Laten we met zijn allen onze hobby uitoefenen en elkaar daarover blijven informeren, zonder  onderscheid van land.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #289 Gepost op: 28 juni 2020, 22:55:28 »
Ik begrijp Sagaris volledig : hij heeft zoveel tijd en moeite gestoken in het modereren daar dat het frustrerend moet zijn om plots met een compleet waardeloos forum te zitten. Vermits hij zelf een verdienstelijk recensieschrijver was heeft hij nu wat extra tijd om hier recensies te schrijven.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #290 Gepost op: 28 juni 2020, 23:04:26 »
Ik begrijp Sagaris volledig : hij heeft zoveel tijd en moeite gestoken in het modereren daar dat het frustrerend moet zijn om plots met een compleet waardeloos forum te zitten. Vermits hij zelf een verdienstelijk recensieschrijver was heeft hij nu wat extra tijd om hier recensies te schrijven.
Het is hem verdorie geraden, of ik trek hem zaterdag bij zijn oortjes naar Amanda, en laat ze haar lusten botvieren op hem  ;D ;D ;D ;D

Het is uiteraard een spijtige zaak voor hookers, eerst krukkie kwijt, die zich jaaaaaaren heeft ingezet, en nu Sagaris, die het Antwerpse skw samen met Delta1 naar goed vermogen heeft gemodereerd. De heren waren m.i. een beetje streng, maar wel rechtvaardig .... en 't zijn beide toffe knollen (als je ze met hun wortels diep genoeg plant)  ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #291 Gepost op: 29 juni 2020, 01:10:37 »
Wij kondigen het afscheid aan van onze moderator bet(d)weter.
Hij heeft zijn oude liefde terug ontdekt, namelijk klassieke muziek.
Wij wensen hem al het beste en dat hij nog lang moge genieten van zijn oude dag

Bet(d)weter, bedankt voor het werk dat je geleverd hebt en de passie die je toonde.
Het ga je goed, en wie weet komen we mekaar ooit tegen (ergens op de kasseien als ik je op raap )   ;D ;)

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #292 Gepost op: 29 juni 2020, 02:09:41 »
Wij kondigen het afscheid aan van onze moderator bet(d)weter.
Hij heeft zijn oude liefde terug ontdekt, namelijk klassieke muziek.
Wij wensen hem al het beste en dat hij nog lang moge genieten van zijn oude dag

Bet(d)weter, bedankt voor het werk dat je geleverd hebt en de passie die je toonde.
Het ga je goed, en wie weet komen we mekaar ooit tegen (ergens op de kasseien als ik je op raap )   ;D ;)

sm
Goddomme den Bet(d)weter... Man, jij hebt destijds een niet onbelangrijke wending gegeven aan mijn wandelcarrière door op wat vraagjes van mij te antwoorden, over het SKW, en ik heb naar jou geluisterd. ik kwam naar het nieuwe SKW. Dat heeft me ontelbare goeie herinneringen opgeleverd en bovendien ook nog een speciale hartsvriendin. Mercie. Oprecht.

Het ga je goed, amuseer je. Van de meisjes hun viool naar de klassieke viool... wedden dat je nog komt piepen naar onze SKW partituren?

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #293 Gepost op: 29 juni 2020, 06:36:01 »
Wij kondigen het afscheid aan van onze moderator bet(d)weter.
Hij heeft zijn oude liefde terug ontdekt, namelijk klassieke muziek.
Wij wensen hem al het beste en dat hij nog lang moge genieten van zijn oude dag

Bet(d)weter, bedankt voor het werk dat je geleverd hebt en de passie die je toonde.
Het ga je goed, en wie weet komen we mekaar ooit tegen (ergens op de kasseien als ik je op raap )   ;D ;)

sm
Wat spijtig ! Niemand die meer meisjes kende en in welk raam ze stonden. Altijd bereid om te helpen en goede tips te geven.
We zullen je enorm missen man !
Geniet ten volle van je klassieke muziek terwijl je gedachten tijdens het luisteren waarschijnlijk regelmatig naar het skw of een of andere lekkere dame zullen afdwalen.
Thx man en het ga je goed !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #294 Gepost op: 29 juni 2020, 08:49:02 »

Het is hem verdorie geraden, of ik trek hem zaterdag bij zijn oortjes naar Amanda, en laat ze haar lusten botvieren op hem  ;D ;D ;D ;D


Beloofd? :lol_hitting: :sex

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #295 Gepost op: 29 juni 2020, 09:19:37 »

Het is hem verdorie geraden, of ik trek hem zaterdag bij zijn oortjes naar Amanda, en laat ze haar lusten botvieren op hem  ;D ;D ;D ;D


Beloofd? :lol_hitting: :sex
Neen, ik zal je bij deze twee afzetten, moet ik de brandweer al bellen?   ;D ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #296 Gepost op: 29 juni 2020, 10:13:22 »
Wij kondigen het afscheid aan van onze moderator bet(d)weter.
Hij heeft zijn oude liefde terug ontdekt, namelijk klassieke muziek.
Wij wensen hem al het beste en dat hij nog lang moge genieten van zijn oude dag

Bet(d)weter, bedankt voor het werk dat je geleverd hebt en de passie die je toonde.
Het ga je goed, en wie weet komen we mekaar ooit tegen (ergens op de kasseien als ik je op raap )   ;D ;)

sm


Vele leden zullen deze onwaarschijnlijke bron van informatie missen.

Bedankt voor je inzet gedurende vele jaren Bet(d)weter!

Het ga je goed!    (en wees nu een beetje voorzichtiger op je fiets hé)

 yourock

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #297 Gepost op: 29 juni 2020, 11:28:15 »

Het is hem verdorie geraden, of ik trek hem zaterdag bij zijn oortjes naar Amanda, en laat ze haar lusten botvieren op hem  ;D ;D ;D ;D


Beloofd? :lol_hitting: :sex
Neen, ik zal je bij deze twee afzetten, moet ik de brandweer al bellen?   ;D ;D ;D ;D


Ik zal zelf mijn spuit wel meenemen om dat brandje te blussen. :lol :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #298 Gepost op: 29 juni 2020, 11:48:50 »
Spreken we dan van een "paleisrevolutie"? Neen, "den brandweer" heeft geen koning, enkel een kolonel  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #299 Gepost op: 29 juni 2020, 13:23:45 »

Het is hem verdorie geraden, of ik trek hem zaterdag bij zijn oortjes naar Amanda, en laat ze haar lusten botvieren op hem  ;D ;D ;D ;D


Beloofd? :lol_hitting: :sex
Neen, ik zal je bij deze twee afzetten, moet ik de brandweer al bellen?   ;D ;D ;D ;D


Ik zal zelf mijn spuit wel meenemen om dat brandje te blussen. :lol :lol_hitting:
De natuur kan toch schoon zijn he... Als je zo eens rondwandelt... Het is dat mijnen uitvaartorganisator  ;D mij gevraagd heeft om wat af te remmen, want anders heeft hij later op de mijn rouwkaart niet genoeg plaats om al mijn lieven er op te krijgen, zegt em. Dus ja, we moeten selecteren he.

 :pompe