Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270274 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #315 Gepost op: 5 september 2020, 13:35:38 »
Johan, zowel in de soep als op de frietjes, moet je al eens een korreltje zout gooien. Dat is met humoristisch bedoelde commentaren ook zo. Als Amanda jou bevalt, zou ik niet aarzelen hoor. Ik ken iemand die er zeer tevreden over is, en zoals je op de foto's kan zien, is zij best mooi en aantrekkelijk.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #316 Gepost op: 5 september 2020, 22:15:25 »
Onzen eigen Elwood is poepeloere zot van haar, betere reclame is er niet!!

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #317 Gepost op: 6 september 2020, 00:18:13 »
Ik schrijf niet veel doch kan enkel bevestigen: Amanda is een topdame :shakekontje ondanks ik ze 'slechts' 2 x bezocht toen ze nog dubbele shiften deed (ben nu éénmaal een avondstapper)
Behandel ze met het nodige respect en je hebt een ... tijd met haar (zelf in te vullen)  :laydown

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #318 Gepost op: 6 september 2020, 10:10:39 »
Onzen eigen Elwood is poepeloere zot van haar, betere reclame is er niet!!
Die loopt zot van alles wat een rok draagt, dat is geen referentie  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #319 Gepost op: 6 september 2020, 10:57:06 »
Onzen eigen Elwood is poepeloere zot van haar, betere reclame is er niet!!
Die loopt zot van alles wat een rok draagt,
Tiens, ik had geen weet van zijn homoseksuele voorkeur voor Schotten. Ik dacht dat hij enkel meisjes deed

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #320 Gepost op: 6 september 2020, 11:12:58 »
Onzen eigen Elwood is poepeloere zot van haar, betere reclame is er niet!!
Die loopt zot van alles wat een rok draagt,
Tiens, ik had geen weet van zijn homoseksuele voorkeur voor Schotten. Ik dacht dat hij enkel meisjes deed

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Als jij daar ronddoolt 's avonds aan de ingang van de Villa Tinto (kant Verversrui), ben je ook te mooi om eens dag te zeggen tegen de mensen   ;D ;D ;D
ik weet niet waar je naar op zoek was, iets om te likken?  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #321 Gepost op: 6 september 2020, 11:41:31 »
Onzen eigen Elwood is poepeloere zot van haar, betere reclame is er niet!!
Die loopt zot van alles wat een rok draagt,
Tiens, ik had geen weet van zijn homoseksuele voorkeur voor Schotten. Ik dacht dat hij enkel meisjes deed

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Schotten dragen een kilt en geen rok. Daar ben ik dus niet in geïnteresseerd. Het hoeft ook niet perse een rok te zijn. Een mooi lingeriesetje of strakke broek aan een lekker kontje kan ik ook wel appreciëren. :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #322 Gepost op: 6 september 2020, 12:00:44 »
Een mooi lingeriesetje of strakke broek aan een lekker kontje kan ik ook wel appreciëren. :lol_hitting:
Laten we het dan houden op de klassieker: meisjes in een leren broekje, want die hebben leren pijpen

 :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #323 Gepost op: 6 september 2020, 12:34:56 »
Als jij daar ronddoolt 's avonds aan de ingang van de Villa Tinto (kant Verversrui), ben je ook te mooi om eens dag te zeggen tegen de mensen   ;D ;D ;D
ik weet niet waar je naar op zoek was, iets om te likken?  :lol :lol :lol
Te mooi, dat geloof ik niet... Verstrooid en in dromen verzeild? Niks bewust gezien. Ik sta nochtans vaak wat rond te kijken of ik iemand van kennis zie. Je mag me altijd aanspreken, want samen een toertje lopen of iets gaan drinken is aangenamer dan eenzaam wachten op het einde van iemand haar shift  ;D ;D ;D   

En nee, ik was gisteren al 'ergens geweest' en zelfs - je gelooft het nooit - zonder likken deze keer.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #324 Gepost op: 6 september 2020, 17:47:18 »
Onzen eigen Elwood is poepeloere zot van haar, betere reclame is er niet!!

Ik ben niet poepeloere zot van Amanda zoals je het noemt. Maar het is wel met ruime voorsprong mijn nummer 1 favoriet. De laatste waar ik wel poepeloere zot van was mag ik gelukkig nog steeds als een vriendin beschouwen ondanks dat ze sl meerdere jaren gestopt is.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #325 Gepost op: 6 september 2020, 19:24:37 »
We gaan eens splitsen, iedereen begint tegen mekaar bij ADS te lullen, dat is niet de bedoeling.
Ik zal deze niet-relevante ADS berichten naar ons praatcafé verplaatsen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #326 Gepost op: 6 september 2020, 22:36:11 »
Ik ben niet poepeloere zot van Amanda zoals je het noemt. Maar het is wel met ruime voorsprong mijn nummer 1 favoriet. De laatste waar ik wel poepeloere zot van was mag ik gelukkig nog steeds als een vriendin beschouwen ondanks dat ze sl meerdere jaren gestopt is.
De hamvraag is: wat noem je poepeloere zot. Je kan seksueel zodanig van een meisje opgewonden geraken dat je er steeds naartoe wil om te seksen, en dan sta je misschien poepeloere zot van haar. Maar je kan idd ook heel uitzonderlijke wegen bewandelen en/of bewandeld hebben, en in een echte vriendschapsband belanden. De natte droom van veel wandelaars die meestal meer fantasie dan realiteit bevat. Maar het kàn wel degelijk.

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #327 Gepost op: 9 september 2020, 08:50:18 »
Ik las hieronder al iets wat een beetje raakt aan waar ik zelf al een tijd mee zit en waarin ik vast en zeker niet de eerste ben. Ondertussen kom ik denk ik zo'n 10 jaar bij de dames in Antwerpen, maar sinds een jaar of 3 heb ik een meisje waar ik nu serieus gevoelens voor krijg. Ja ik weet het... het is hun werk, je betaalt dus ze doen wat je wilt, maar ik kom er soms ook gewoon zonder voor de sex te gaan. En ze geeft ook zelf aan het heel tof te vinden dat ik oprecht interesse voor haar heb. Mijn vraag is eigenlijk : Zijn er hier die succesverhalen kennen van echt een relatie te krijgen met een 'working girl'? Of is het vooral 'bezint eer ge begint' of zelf begin er sowieso niet aan?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #328 Gepost op: 9 september 2020, 12:06:21 »
Ik las hieronder al iets wat een beetje raakt aan waar ik zelf al een tijd mee zit en waarin ik vast en zeker niet de eerste ben. Ondertussen kom ik denk ik zo'n 10 jaar bij de dames in Antwerpen, maar sinds een jaar of 3 heb ik een meisje waar ik nu serieus gevoelens voor krijg. Ja ik weet het... het is hun werk, je betaalt dus ze doen wat je wilt, maar ik kom er soms ook gewoon zonder voor de sex te gaan. En ze geeft ook zelf aan het heel tof te vinden dat ik oprecht interesse voor haar heb. Mijn vraag is eigenlijk : Zijn er hier die succesverhalen kennen van echt een relatie te krijgen met een 'working girl'? Of is het vooral 'bezint eer ge begint' of zelf begin er sowieso niet aan?
Keihard: FUCK AND FORGET THEM
Genuanceerder:
Het is en blijft een "mission impossible", maar dat is Euromillions ook en toch zijn er ieder jaar mensen die de grote pot winnen.

Je zal voor een working girl enkel krijgen waarvoor je betaalt. Het is heel erg makkelijk om dat te testen en keihard terug de begane grond op te bonken.
Probeer eens gratis te gaan, zeg haar (on)eerlijk dat je het financieel wat moeilijk hebt, en probeer dan toch een leuke tijd met haar te hebben zonder te betalen. Niet één keer, maar een keer of vijf.

Het gevaar schuilt erin dat je gewoon financieel geplukt wordt, en daarna in de goot gedumpt wordt, of onder de brug.
Ik heb al veel mannen zien komen en gaan die dachten dat de gevoelens wederzijds waren, tot hun geld op was, en toen waren ook de gevoelens langs de andere kant wederzijds weg, en hun appeke, en een huis, en een lening op hun naam en het geld naar madame.
Neem het hen eens kwalijk, ze zitten er om geneukt te worden (en neen, dat is niet onrespectvol)


Of kortweg, prostitutie is geen datingsite, ze zitten er niet om een vent te zoeken .... dat het zou kunnen gebeuren, ja, dat kan, maar ik zou dan toch maar mijn geld iedere week op Euromillions zetten, de suspens is groter en je gaat er niet door failliet.

Ik zeg niet dat vriendschap niet mogelijk is, maar nogmaals, voor een datingsite ben je bij een hoertje aan het verkeerde adres.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #329 Gepost op: 9 september 2020, 12:11:36 »
Sinds de corona ramp ons Amanda meestal privé bezocht met dank aan het relaxboard met de reclame! Doe zo voort!
Wij zijn gewoon blij voor jou en haar, al zijn Elwood en Kippenneuker nu wel ergens een cursus "likken" aan het volgen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal