Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270277 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #345 Gepost op: 10 september 2020, 20:41:55 »
Het is dat verliefd worden op die meisjes dat ik echt niet kan begrijpen. .

Tja, men zou eens een studie moeten maken over waarom men naar de hoeren gaat. Om te seksen, uiteraard.
Maar een flink deel zoekt ook iets anders, een soort van genegenheid... Vaak mensen die een of meer mislukte relaties hebben gehad en zich eenzaam voelen.
Klinkt allemaal melig en is het ook wel, maar dat zijn dus de sukkelaars die zich laten vangen.
En neen ik spreek niet uit ervaring, maar ik ken helaas wel zo iemand...  :o

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #346 Gepost op: 10 september 2020, 21:49:43 »
Het is dat verliefd worden op die meisjes dat ik echt niet kan begrijpen. Het is voor mij onbegrijpelijk dat je samen wilt zijn met iemand met al zoveel kilometers op de teller. Sommige wandelaars lijken echt te vergeten dat dat HOEREN zijn. Stel nu dat zo'n meid er 5 jaar werkt , 300 dagen per jaar en 10 klanten per dag heeft. Dat zijn dan 15.000 klanten op 5 jaar. Nu zijn dat niet allemaal verschillende mannen maar pak toch maar al de helft. Dat zijn 7.500 verschillende mannen die al over jouw toekomstige gegaan zijn.

Langs de andere kant is dat ook 750.000€ als ze enkel 50€ neukers over de vloer heeft gehad.
Het verliefd worden is enigszins wel te begrijpen, aansluitend bij wat ik schreef over de relatie met een inverse volgorde. De klant is al in de fase van seks (betalend uiteraard) en vindt haar 'zo lief'. Uiteraard, ze doet haar best om goeie service te geven.

Wat ik minder goed begrijp is, dat die klanten achteraf thuis niet beginnen in te zien dat het commercieel is. Op de moment zelf bonzen de hormonen, maar nadien moet je toch weer tot rust en inzicht komen?

Met jouw berekening, Mocata, moet ik toch wel even glimlachen hoor. Ten eerste zouden er momenteel in het SKW een flink aantal meisjes een gat in de lucht springen, mochten zij elke dag 10 klantjes hebben, en bovendien werken de meisjes niet elke dag.

Maar de kern van de zaak is: je tracht in te schatten hoeveel klanten er over 'de toekomstige geliefde' heen gegaan zijn. Dat interpreteer is alsof neuken dus iets heel erg speciaals is. Iets dat je van meneer pastoor vroeger alleen maar mocht doen als je al getrouwd was. Het lijkt haast een soort moreel oordeel al, als een meisje teveel pieten heeft gehad, dan is ze niet meer waard om geliefd te worden.

Nochtans gaan wij, mannen, naar het SKW ook gewoon om te neuken. Een echtgenote of een vriendin of een vaste FWB, het kan ons niet veel schelen, wij neuken SKW meisjes puur voor de fun. We stellen ons niet de vraag in hoeveel kutjes onze piemel al gestoken heeft als wij het nog eens thuis doen met onze vaste partner. We huiveren bij het aantal klanten dat het meisje bevredigde, maar zelf poepen we zonder enige deontologische vraag de pannen van het dak. Ok, niet iedereen heeft zo een vaste partner, maar het percentage gebonden mannen dat komt neuken is toch wel hoog. Je begrijpt vast wat ik bedoel.

Eigenlijk werken we dus met twee maten en twee gewichten. Wij mogen fucking around doen, maar een meisje dat als hoertje werkt, ho maar, nee, er hebben er al te veel aangezeten en opgezeten om die nog lief te kunnen hebben. Nochtans is een vrouw nooit het bezit van een man, tenzij er iets grondig scheef zit in de relatie en dan nog is het een verwerpelijke gedachte (een pooier bv).

Voor mij is dat neuken een job dat mijn vriendin doet. Zoals er bejaardenhelpsters zijn die de oudjes hun gat moeten schoonvegen, ook best intiem. Om maar 1 voorbeeld te noemen. Als die vriendin alles netjes met een condoom doet, is er eigenlijk zelfs maar weinig contact. De klant streelt haar? So what... Er is een hemelsbreed verschil tussen effe neuken met een klant en (jaja een grote uitdrukking) de liefde bedrijven met iemand die ze graag ziet. Daarom ook dat velen bv niet willen zoenen. Als klant vind ik dat jammer. Langs de andere kant kan ik het goed begrijpen.

Als een meisje echt je vriendin is (noem je het geliefde? ook goed) dan is er wel meer dan seks ook he. Het is trouwens ook zo, als je een hoertje steeds beter als vriendin leert kennen, dat het seksuele aspect in belang afneemt. Echte vriendschap houdt in dat je elkaar de moeite waard vindt, zonder dat we over seks praten en zonder dat het over geld gaat.

Bij een hoertje laten we de aantrekkelijkheid als geliefde afnemen, omgekeerd evenredig met het aantal geledigde zakken. Wat dan te denken van een tweede relatie met bv iemand die al kinderen heeft. Een vrouw die zich al heeft laten bevruchten door iemand anders. Ik veroordeel niets of niemand, maar ik probeer parallellen te trekken die het onderwerp misschien in een iets ander daglicht kunnen plaatsen.

In de praktijk is het probleem dat de meeste kandidaat lovers-van-dvp's nooit zover geraken. Ze blijven seks-driven. En de meisjes zitten daar ook niet om een lief te vinden he. Tenzij een rijke tist die hen een tijd kan onderhouden, maar dat noem ik dan geen liefde of vriendschap pur sang.

Weet je waar ik zulke vermeende relaties klant-dvp ook nog kan mee vergelijken? Met 'voetballer worden'. Daarmee kan je namelijk bakken vol geld verdienen, kijk maar eens naar wat de voetballers met een bekende naam verdienen. Maar denk er dan ook eens over na hoeveel jongentjes gaan sjotten en ervan dromen om beroemd te worden. En die gaan allemaal gewone amateurkes blijven.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #347 Gepost op: 10 september 2020, 21:53:33 »
Het is dat verliefd worden op die meisjes dat ik echt niet kan begrijpen. .

Tja, men zou eens een studie moeten maken over waarom men naar de hoeren gaat. Om te seksen, uiteraard.
Maar een flink deel zoekt ook iets anders, een soort van genegenheid... Vaak mensen die een of meer mislukte relaties hebben gehad en zich eenzaam voelen.
Klinkt allemaal melig en is het ook wel, maar dat zijn dus de sukkelaars die zich laten vangen.
En neen ik spreek niet uit ervaring, maar ik ken helaas wel zo iemand...  :o
Dat is in deze boeiende discussie een zeer goede opmerking. Wij gaan er hier al te gemakkeljk van uit dat we naar de meisjes gaan omdat we seks willen, maar er zijn inderdaad heel wat mensen die zo een meisje 'gebruiken' als een soort luisterend oor, iemand die wat aandacht schenkt, enz. Het woord amateur psycholoog wil ik daarbij niet gebruiken, maar toch.

En het zijn net die mensen die in een zwakke situatie zitten, die er dan ingeluisd worden. je kan het de meisjes ook niet kwalijk nemen he. Zij doen een job en willen net als iedereen zo goed mogelijk verdienen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #348 Gepost op: 10 september 2020, 22:21:30 »
je kan het de meisjes ook niet kwalijk nemen he. Zij doen een job en willen net als iedereen zo goed mogelijk verdienen.
Tuurlijk niet.
Zitten er hier geen mensen die bonussen krijgen bij de baas als ze goed verkopen of een doelstelling halen?
Of mensen die op een omzet betaald worden?

Wel, zij zijn 'zelfstandige' vertegenwoordigsters, en zij krijgen pakweg 50 percent van de opbregnst net (na afhouding huur en huur en hier leven)
Dus hoe meer ze verkopen ...

En wie betaalt het best ..... iemand die poepeloere zot is op haar ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #349 Gepost op: 10 september 2020, 22:43:19 »
En wie betaalt het best ..... iemand die poepeloere zot is op haar ....
Dat klopt. Maar wat is 'poepeloere zot' he. Een gewone vaste klant die heel vaak naar dezelfde gaat, is eigenlijk ook een beetje poepeloere zot van zijn favorietje. Alleen zal hij allicht niet verliefd zijn, maar hij voelt zich toch een beetje 'thuis' bij dat 'vaste' meisje.

En vergeet niet dat de meeste meisjes die nog goeie zaken doen, dat voor een groot deel te danken hebben aan hun vast clienteel. Als zij dat kunnen uitbreiden met een verliefde klant, waarom zouden zij dat dan niet doen...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #350 Gepost op: 10 september 2020, 23:37:34 »
Nee hoor. Integendeel.... :lol_hitting:

We huiveren bij het aantal klanten dat het meisje bevredigde
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #351 Gepost op: 11 september 2020, 01:41:41 »
En ik denk dan zelf wel eens.... ook de dvp's hebben toch behoefte aan een vriend/relatie in hun leven.
Dat klopt volledig: mensen hebben behoefte aan vriendschap en relaties. Alleen moet je hier OOK wel bedenken dat de meisjes op een leeftijd zijn waarbij ze bijna allemaal al wel een vriend/relatie hebben. Het is niet logisch om te denken dat zij die gaan aan de kant zetten om verder te gaan met een klant die ze hooguit x keer gezien hebben in de speciale biotoop van een hoerenkotje.  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #352 Gepost op: 11 september 2020, 10:26:35 »
En ik denk dan zelf wel eens.... ook de dvp's hebben toch behoefte aan een vriend/relatie in hun leven.
Dat klopt volledig: mensen hebben behoefte aan vriendschap en relaties. Alleen moet je hier OOK wel bedenken dat de meisjes op een leeftijd zijn waarbij ze bijna allemaal al wel een vriend/relatie hebben. Het is niet logisch om te denken dat zij die gaan aan de kant zetten om verder te gaan met een klant die ze hooguit x keer gezien hebben in de speciale biotoop van een hoerenkotje.  ;D
Ik denk dat het hier toch wat genuanceerder mag.
Ik plaats nooit dames in hokjes wat betreft nationaliteit/afkomst, voor mij is iedereen gelijk, zolang ik maar een beetje meer gelijk ben  ;D

Er zitten momenteel een hele "bunch" dames die helemaal geen puist willen (lees: meeëter).
Er zijn er een boel die beseffen dat ze in een heel zwaar beroep zitten, vergelijk het met wielrenners  (voetballers zijn strandjeanetten).
En waarbij ze (net als bij hun sportvrienden) op pakweg 10 (max 15) hun kapitaal moeten vergaren. Om daar dan de rest van hun leven (in het land van herkomst, als dat enigszins kan) te kunnen van rentenieren.

Een tiental jaren geleden was dat schier onmogelijk, maar de dames worden intelligenter, ze hebben allemaal tegenwoordig een iphone en investeren in "steen" (zoals een goede ollandse vriend van me dat mooi zegt)

De trend is gekomen met de latina's, die zijn daar eerst mee begonnen (ik loop nu zowat 45 jaar mee in het skw, ik heb die ganse evolutie gezien van Russische pooiers, over Albanezen, Nigerianen, de Frankfurtse pooiers die schoon schip hielden in de straten, Bulgaren en Roemenen)
Ik ken geen enkele latina die een pooier heeft in het skw, en die ik ken (en ik ken er toch een vijftigtal ERG goed) hebben allemaal geïnvesteerd in appekes, vakantiehuizen, huizen, hotels, kortweg in de vastgoed in de Dominikaanse of een andere thuisbasis)
En neen, die hebben geen enkel diploma, maar zijn wel intelligent.
Intelligentie heeft niks te maken met het behaalde diploma trouwens, dat wil de maatschappij ons maar wijsmaken, intelligent ben je of niet, dat kan je niet op de Uniefbanken leren)

Hebben die dames dan geen relatie in het thuisland? Er zijn er die gehuwd zijn, er zijn er die een vriend hebben daar, maar het overgrote deel blijft alleen (tot het einde van hun loopbaan), domweg omdat ze die ellende niet willen. Klaarblijkelijk snappen de mesten van ons niet ho moeilijk het is deze job te doen en daarna nog eens een "normale" relatie te hebben. Ook om het feit dat de meeste "mannen" die afkomen op prostituées meestal geen relatie zoeken, maar willen meedrijven op het geld.
Dus ja, parasieten en idioten
Alweer tussendoor: Niet alle vriendjes van dames zijn zo, er zijn er ook die een gewone job hebben en hard op hun tanden bijten omdat vriendinlief deze job doet, maar dat zijn uitzonderingen.

Waar ik eigenlijk naartoe wil, als je kijkt naar de uren en de energie die de dames steken in hun job, blijft er gewoon geen tijd over voor een normale relatie ..... opstaan, eten, werken, slapen, opstaan, eten, werken, slapen, en overnieuw. Daar past geen puist meer in, want die doen meestal alles op waar de dames 12 uur voor gaan wroeten.

Ik vind dus dat we best mogen nuanceren, want als je het skw in de jaren 90 bekeek, was hier 90 percent gedwongen, en toen kroop ik er ook op, met oogkleppen op.
Alles is veranderd met "tinternet", ook voor de meiden, die nu door vriendinnetjes en nichtjes en zusjes naar hier gehaald worden.
Wij mogen dus m.i. al heel erg blij zijn dat ze zoveel meiden beschikbaar zijn die voor zichzelf kunnen werken, de niet onder de druk van een poot ons moeten plezieren, maar die zelf een toekomst willen opbouwen later in hun eigen land.


En waar passen wij n dit plaatje? Nergens (nuanceer nergens maar, maar ik vind geen beter woord), net zoals mijn baas NIET in mijn leven past, als ik verander van job, of ik ga met pensioen .... hoef ik die nooit meer te zien en geen haar op mijn kop dat eraan denkt hem dan ooit nog te willen zien.
Ik begin die laatste paragraaf opnieuw, dat was te cru.
Waar passen wij in hun plaatsje? Wel, misschien een kennis die ze overhouden aan een werkrelatie.
Zo ben ik drie jaar geleden op een bedrijf gestopt, en wij gingen iedere eerste vrijdag van de maand met 4 toffe collega's samen pokeren bij één van hen thuis.
We zijn nu drie jaar later, er werkt er daar nog 1 van de 4 en de laatste keer dat we gepokerd hebben is anderhalf jaar geleden .... terwijl we via een whatsappgroepje iedere maand "proberen" af te spreken.
Net zo vergaat het ons met hen, wij kunnen voor hen een "leuke" klant zijn, maar passen niet in hun leven.
En den nu niet dat ze ons als halfgoden aanzien, voor hen zijn wij hoerenlopers, waar ze centjes aan verdienen.
En daar is niks mis mee

En toch gaat iedere keer als ik mijn schatje bezoek steevast deze muziek op haar kamer op, en voel ik me haar vriendje (voor de tijd dat ik heb betaald), en ook daar is niks mis mee, ik ben verliefd zolang ik betaal.



AMEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #353 Gepost op: 11 september 2020, 16:26:42 »
Ik denk dat het hier toch wat genuanceerder mag.
Ik plaats nooit dames in hokjes wat betreft nationaliteit/afkomst, voor mij is iedereen gelijk, zolang ik maar een beetje meer gelijk ben  ;D
Nuanceren kan nooit kwaad.In hokjes volgens afkomst/nationaliteit steek ik de meisjes ook niet. Wel kan je aan de hand van een combinatie van nationaliteit en manier van werken, soms conclusies trekken of voorspellingen maken. Bijvoorbeeld: een meisje van vreemde afkomst afverteert op RedLights voor priveontvangst. Aan de plaats van ontvangst kan ik vaak al inschatten hoe de vork aan de steel zit. We kennen ondertussen al een aantal 'oorden' waar pooiers hun schatjes te werk stellen. Ik schreef het al vaker: wil je gepooierde meisjes daten, ga dan niet meteen naar het SKW maar boek er eentje uit het zogenaamde zelfstandige circuit.

Er zitten momenteel een hele "bunch" dames die helemaal geen puist willen (lees: meeëter).
Er zijn er een boel die beseffen dat ze in een heel zwaar beroep zitten, vergelijk het met wielrenners  (voetballers zijn strandjeanetten).
En waarbij ze (net als bij hun sportvrienden) op pakweg 10 (max 15) hun kapitaal moeten vergaren. Om daar dan de rest van hun leven (in het land van herkomst, als dat enigszins kan) te kunnen van rentenieren.
Toch zijn er ook van de single levende meisjes wel flink wat die een vriend hebben of een echtgenoot. Eventueel (vaak) gewoon in hun thuisland. Eentje zei me eens bij een date: mijn vriend moet niet meer mee naar hier komen hoor, hij kan niet goed tegen de job die ik doe, en hij vreet meer op dan ik verdien (dat was dan met een glimlach eerder als grap bedoeld). Zij vond het beter dat hij in het thuisland zelf werkte voor zijn kost ipv hier op haar kap te komen leven.

Dat de meisjes op enkele jaren tijd hier een mooi startkapitaaltje kunnen vergaren, klopt ten dele, in die zin dat het klopTE maar in de huidige tijd is de verdienste fel onder druk komen te staan.

Een tiental jaren geleden was dat schier onmogelijk, maar de dames worden intelligenter, ze hebben allemaal tegenwoordig een iphone en investeren in "steen" (zoals een goede ollandse vriend van me dat mooi zegt)
Dat loop ik al langer te zeggen he: de meisjes van nu zijn intelligenter dan wat ik in vroegere tijden geweten heb. Onderschat hen niet.

En neen, die hebben geen enkel diploma, maar zijn wel intelligent.
Intelligentie heeft niks te maken met het behaalde diploma trouwens, dat wil de maatschappij ons maar wijsmaken, intelligent ben je of niet, dat kan je niet op de Uniefbanken leren)
Intelligentie heeft wel degelijk iets met diploma's te maken, in die zin dat er een bepaalde intelligentie nodig is om aan diploma's te geraken. En er zijn echt wel meisjes bij die een diploma haalden. Wat sexmachine bedoelt, is denkelijk meer in de zin dat er redelijk wat intelligente meisjes bij zijn die gewoon de kans niet gekregen hebben (thuis geen financiële middelen) om met die intelligentie iets te gaan doen. Studeren kost geld. Dan hebben zij idd geen diploma's, maar wel een gezond vermogen tot denken.

Klaarblijkelijk snappen de mesten van ons niet ho moeilijk het is deze job te doen en daarna nog eens een "normale" relatie te hebben. Ook om het feit dat de meeste "mannen" die afkomen op prostituées meestal geen relatie zoeken, maar willen meedrijven op het geld.
Dus ja, parasieten en idioten
Het snappen van de moeilijke combinatie 'sekswerker - relatie': de meeste klanten snappen dat inderdaad niet. Ik heb soms de indruk dat ze daar ofwel niet eens over nadenken, ofwel denken ze persies allemaal dat zij dat meisje gaan 'redden' uit de zware job waarin zij werkt.

En ja: de mythe van de prostituée die grof geld verdient is bij veel mannen in hun thuisland nog altijd levendig. Dat trekt malafide geesten gemakkelijk aan om meeëter te worden en om zelf de touwtjes in de handen te nemen of te houden als vriendin-lief het wat kalmer aan zou willen gaan doen, want dan zou het inkomen afnemen.

Alweer tussendoor: Niet alle vriendjes van dames zijn zo, er zijn er ook die een gewone job hebben en hard op hun tanden bijten omdat vriendinlief deze job doet, maar dat zijn uitzonderingen.
Tot die soort behoort mijn vriendin die in het SKW actief is. Voor deze mensen is het soms ontmoedigend om door vooroordelen gerekend te worden bij de andere categorie. Vergeet niet, als bij wijze van voorbeeld, alle Polen en alle Roemenen naar hun thuisland zouden terugkeren, dan kan er in Belgie niets meer gebouwd worden. Dat wordt wel eens vergeten.

Ik vind dus dat we best mogen nuanceren, want als je het skw in de jaren 90 bekeek, was hier 90 percent gedwongen, en toen kroop ik er ook op, met oogkleppen op.
Alles is veranderd met "tinternet", ook voor de meiden, die nu door vriendinnetjes en nichtjes en zusjes naar hier gehaald worden.
Wij mogen dus m.i. al heel erg blij zijn dat ze zoveel meiden beschikbaar zijn die voor zichzelf kunnen werken, de niet onder de druk van een poot ons moeten plezieren, maar die zelf een toekomst willen opbouwen later in hun eigen land.
Een toekomst opbouwen in hun land van origine, jawel, maar ook eventueel in Belgie. In de coronatijd werd dat trouwens pijnlijk duidelijk: de opleidingen aan de universiteiten in Roemenie halen een behoorlijk hoog peil. Er worden daar bv goede artsen opgeleid, maar toen Roemenie die nodig had, waren zij er niet. Ah neen, die kunnen een veelvoud verdienen in de westerse landen.

Waar passen wij in hun plaatsje? Wel, misschien een kennis die ze overhouden aan een werkrelatie.
Zo ben ik drie jaar geleden op een bedrijf gestopt, en wij gingen iedere eerste vrijdag van de maand met 4 toffe collega's samen pokeren bij één van hen thuis.
We zijn nu drie jaar later, er werkt er daar nog 1 van de 4 en de laatste keer dat we gepokerd hebben is anderhalf jaar geleden .... terwijl we via een whatsappgroepje iedere maand "proberen" af te spreken.
Net zo vergaat het ons met hen, wij kunnen voor hen een "leuke" klant zijn, maar passen niet in hun leven.
Hier zou ik dan ook nuanceren en een verschil maken tussen degenen die hier tijdelijk komen werken en een kapitaaltje opbouwen waarvoor zij in hun eigen land een hele carrière zouden moeten werken, en anderzijds degenen die de bedoeling hebben Belgie als nieuwe thuisbasis te maken en hun land van afkomst als vakantieland gaan beleven. Wie hier wil blijven, zal gemakkelijker Belgische vriendschapsbanden smeden.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #354 Gepost op: 17 september 2020, 11:39:20 »
Godverdoeme !

Ze blijft toch veruit de knapste van den hoop.

Sexmachine als ik je tegenkom in het SKW trakteer ik je op een Orvalleke als dank voor de foto's van deze ongeloofelijk knappe griet !

Er komt nog veel meer.
Als de ellende wat voorbij is (corona-soep) dan neem ik ze alle drie eens mee op locatie ergens .... altijd veel leuker dan in een peeskamer of één locatie schieten .... gewoon in die bekkies schieten bijvoorbeeld  ;D ;D ;D ;D ;D

Ow, voor die Orval, ik ben herkenbaar hoor .... ik roep de ganse tijd "Orval Orval Orval" als ik door het skw wandel  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #355 Gepost op: 17 september 2020, 12:58:45 »
Godverdoeme !

Ze blijft toch veruit de knapste van den hoop.

Sexmachine als ik je tegenkom in het SKW trakteer ik je op een Orvalleke als dank voor de foto's van deze ongeloofelijk knappe griet !

Er komt nog veel meer.
Als de ellende wat voorbij is (corona-soep) dan neem ik ze alle drie eens mee op locatie ergens .... altijd veel leuker dan in een peeskamer of één locatie schieten .... gewoon in die bekkies schieten bijvoorbeeld  ;D ;D ;D ;D ;D

Ow, voor die Orval, ik ben herkenbaar hoor .... ik roep de ganse tijd "Orval Orval Orval" als ik door het skw wandel  :dance2

Awel kzal m'n oren is spitsen en goed horen of ik Orval hoor en dan weet ik ge wie ge zijt  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #356 Gepost op: 17 september 2020, 13:29:56 »
ik ben herkenbaar hoor .... ik roep de ganse tijd "Orval Orval Orval" als ik door het skw wandel  :dance2
Schril contrast met mij. Ik roep niet, want dat is 'fors stemgebruik' en dan moet ik dus een mondmasker dragen en ik haat die dingen. Ik loop gewoon met een dikke broek  rond en ik doe mijn dagelijkse oefeningen om bronstig te staan  ;D ;D ;D   Of  dat ook 'herkenbaar' is, weet ik niet. Volgens mij lopen daar wel veel mannen met hunne vlaggestok omhoog.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #357 Gepost op: 18 september 2020, 11:32:03 »
Een vraagje ,,, er is al 2 keer een post verwijderd waarbij ik gewoon aangeef dat dit niet het type is waarvoor ik zou vallen ... terwijl er veel berichten zijn waar ze de hemel wordt ingeprezen en zeker haar lichaam ? En ook berichten die niets te melden hebben over de dame blijven staan ,
.  Mogen alleen positieve ( ophemeling) berichten over haar in het  bericht komen en een andere kijk is uit den boze ?? !!   Is dit een democratisch forum of vergis ik mij ?
Je vergist je, maar ik vergis me binnenkort ook als ik op de verkeerde knop ga duwen.

Dit is een democratisch forum, en jij gaat zowat op iedere dame antwoorden dat je ze niet leuk vindt. Met welke reden? Zitten er niet genoeg andere dames die je wel leuk vindt,d at je telkens moet blijven doordrammen over een dame die je neit bezoekt.
Wat jij als niet klant denkt is irrelevant voor het topic van de dame, iedereen heeft een andere mening over schoonheid.
Dat mag en kan (dat je ze niet leuk vindt), maar die opmerking hoeft niet.
Als iedereen gaat reageren op alle dames die hij niet leuk vindt, staat het forum vol ONZIN.

Dus, schrijf recensies over dames die jij leuk vindt, dan weet je wat te doen en vervuil je de topics van dames niet waar jij geen klik mee hebt, of die jij niet leuk vindt.

Ik begrijp je probleem niet, en ik snap niet waarom jij zo nodig opmerkingen moet maken over dames die jij niet leuk vindt.
Kan je niet schrijven over dames waar je je wel toe aangetrokken voelt?

En niet de Calimero uithangen, wij gaan hierover niet in discussie .... het heeft trouwens niks met democratie te maken, maar met normaal doen.

Stel, jij wil een wasmachine kopen, ga jij dan overal reviews negatieve reviews schrijven over andere wasmachines, die jij helemaal niet goed vindt? Neen? Waarom dan wel steeds negatief over dames die jij niet leuk vindt, terwijl je hen geeneens wil bezoeken?

Ik stel geen vragen, ik reageer, en ik hoop dat we hier weer geen ellenlange discussie krijgen over de borsten van Flory, het zijn namelijk HAAR tieten, en ofwel hou je ervan, ofwel niet.
Dus ofwel loop je haar raam voorbij, ofwel loop je erbinnen.
het heeft geen nut op iedere dame te gaan reageren.

leer eens goed wat democratie is vooraleer je zulke woorden gebruikt.
Wij laten erg veel toe in de topics van de dames, wij laten de mensen de vrijheid offtopic te gaan, maar wij zijn allen volwassen, dus je zal zelf toch wel kunnen inschatten wat kan en niet.
En als jij dat zelf niet kan inschatten, dan doen wij dat wel in jouw plaats, op basis van normale waarden en normen.
Dank je voor je aandacht
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #358 Gepost op: 18 september 2020, 14:22:30 »

Ik ga grote schoonmaak houden hier, zulke taal hoort niet thuis in dit topic, noch op RB.

Dju dju , da heb ik weer gemist.
Ik hou wel een beetje van een schunnig taalgebruik. Zeker bij de hoertjes. :040:
mmmmmm slettebekken !

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #359 Gepost op: 18 september 2020, 15:00:24 »

Ik ga grote schoonmaak houden hier, zulke taal hoort niet thuis in dit topic, noch op RB.

Dju dju , da heb ik weer gemist.
Ik hou wel een beetje van een schunnig taalgebruik. Zeker bij de hoertjes. :040:
mmmmmm slettebekken !
Je hebt er geen idee van hoe 'gewoon' sommigen zijn in het leven. Zij doen een wat speciale job, maar zo zijn er nog veel mensen met een speciale job. Je mag hen gerust, met gierende hormonen in je lijf, schunnig omschrijven. Dat hoort bij bronstige klanten die met hun centjes onze speeltuin levendig houden. Zolang je hen maar respectvol behandelt.