Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270183 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #360 Gepost op: 18 september 2020, 16:06:08 »
Ruzie en gezeik is nergens voor nodig , laat ons het hier gezellig houden. Waar kunnen we anders zeveren en lullen over hoeren en onze ervaringen delen?

Berichten over dat een dame al dan niet lelijk is heb ik geen problemen mee. Maar wat draagt het bij ? Als ik dame A een mottige doos vind haalt het niets uit om dat te vermelden want degene die dame A wel knap vindt trekt zich er niets van aan en zal haar blijven bezoeken. Als ze een slechte service geeft is dat natuurlijk wel goed om te vermelden , daar zijn we namenlijk iets mee. Zo zijn er een aantal dames in de fotolijst waar ik never nooit zal binnenstappen maar ik voel niet de drang om dat in hun topic te vermelden.

« Laatst bewerkt op: 18 september 2020, 16:13:43 door Mocata »

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #361 Gepost op: 18 september 2020, 16:16:59 »
Volledig gelijk.
Ik bedoelde niet dat de meisjes schunnig zijn of dergelijke.
De meesten zijn waarschijnlijk zoals de meesten onder ons, gewone mensen. En gewoon is meestal al gek genoeg.
Ik behandel alle hoertjes met veel respect, dat ze ook verdienen, voor de zware job die ze uitoefen om mannen zoals ik te plezieren.
Maar eenmaal dat we er  :bonken  aan beginnen, geen taboes meer, alles kan gedaan,geroepen en gezegd worden, mits zij akkoord is natuurlkjk.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #362 Gepost op: 18 september 2020, 17:54:11 »
Volledig gelijk.
Ik bedoelde niet dat de meisjes schunnig zijn of dergelijke.
De meesten zijn waarschijnlijk zoals de meesten onder ons, gewone mensen. En gewoon is meestal al gek genoeg.
Ik behandel alle hoertjes met veel respect, dat ze ook verdienen, voor de zware job die ze uitoefen om mannen zoals ik te plezieren.
Maar eenmaal dat we er  :bonken  aan beginnen, geen taboes meer, alles kan gedaan,geroepen en gezegd worden, mits zij akkoord is natuurlkjk.
Het doet me veel plezier dat je tot de respectvolle wandelaars behoort. Want het is inderdaad voor ons een speeltuin maar voor hen geen gemakkelijke job. De ene klant is ook de andere niet, en iedereen verwacht (terecht overigens) een blij en goedgezind sekskameraadje.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #363 Gepost op: 18 september 2020, 17:58:21 »
Zo zijn er een aantal dames in de fotolijst waar ik never nooit zal binnenstappen maar ik voel niet de drang om dat in hun topic te vermelden.
Dat is ook bij mij het geval, Mocata, en wie me een beetje kent (zelfs alleen van hier op RB) haalt er zo degenen uit waar ik niet op kick. Dat is dan meteen het groepje waar sexmachine een kwadratische erectie van krijgt  ;D ;D ;D ;D ;D 

Vermoedelijk gaan sexmachine en vanderbeffen nooit slaags geraken voor hetzelfde meiske  :lol   En toch kunnen we samen opschieten. Zo hoort het.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #364 Gepost op: 18 september 2020, 19:08:34 »
Mijn mama heeft mij ( heel heel lang geleden) geleerd dat je van alles moet proeven .
Je moet je smaakpapillen voortdurend stimuleren, maar misschien zij er hier veel fijnproevers die bij dezelfde gerechten blijven.
Ik ga van friet met stoverij tot El Bulli , maar het is vooral " honger doet alles eten " ( als het met liefde en zorg is klaargemaakt )  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #365 Gepost op: 18 september 2020, 20:09:19 »
( als het met liefde en zorg is klaargemaakt )  :lol
Als je graag met liefde en zorg wordt klaar gemaakt, heb ik wel een paar goei adreskes in het SKW hoor

 ;D ;D ;D :lol_hitting: :lol_hitting: ;D ;D ;D

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #366 Gepost op: 18 september 2020, 20:21:41 »
( als het met liefde en zorg is klaargemaakt )  :lol
Als je graag met liefde en zorg wordt klaar gemaakt, heb ik wel een paar goei adreskes in het SKW hoor   
 ;D ;D ;D :lol_hitting: :lol_hitting: ;D ;D ;D
.   Vertel?

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #367 Gepost op: 19 september 2020, 22:37:32 »
( als het met liefde en zorg is klaargemaakt )  :lol
[
Als je graag met liefde en zorg wordt klaar gemaakt, heb ik wel een paar goei adreskes in het SKW hoor   
 ;D ;D ;D :lol_hitting: :lol_hitting: ;D ;D ;D
.   Vertel?
    Weinig reacties vandaag!! Vandaag lekker druk in de straten! Corona is precies verleden tijd

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #368 Gepost op: 20 september 2020, 02:40:42 »

Weinig reacties vandaag!! Vandaag lekker druk in de straten! Corona is precies verleden tijd
Lekker druk in de straat, inderdaad. Maar je moet eens met de meisjes gaan praten: veel volk op straat betekent niet noodzakelijk ook veel binnenkomers. Wel afbieders, die dan vroeg of laat toch ergens een of ander meisje vinden dat bereid is om het voor een respectloos lage biedprijs te doen.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #369 Gepost op: 20 september 2020, 11:19:04 »
Voor een deel van de meisjes, inderdaad. Maar verschillende van mijn toppertjes waren gisteren aan de lopende band bezet. Lang geleden dat ik zo lang heb moeten staan wachten. 't Was inderdaad druk like it was 2019 ;D Tijdens het wachten zag ik toch wel veel meer mannen binnen en buiten lopen dan de vorige keren dat ik er was.

Ook leuk: er zijn steeds meer nachtshiftmeisjes die de goede dagshiftgewoonte overnemen om naambordjes te hangen. Zo hebben Selena en Alina van SS30 nu ook een naamkaartje. Beiden waren tussen 21u en middernacht quasi constant bezet.

Gisteren ben ik zelf nog eens bij Flory geweest om ze eens lekker anaal te vingeren. Haar kontje stond al een beetje open toen ik eraan begon, dus ik denk dat ik niet de eerste viespeuk van de avond was :lol

De drukte had blijkbaar ook de aandacht van de politie. Ik zag op véél plekken in Antwerpen controles, vooral van patserwagens.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #370 Gepost op: 20 september 2020, 12:45:47 »
Voor een deel van de meisjes, inderdaad. Maar verschillende van mijn toppertjes waren gisteren aan de lopende band bezet. Lang geleden dat ik zo lang heb moeten staan wachten. 't Was inderdaad druk like it was 2019 ;D Tijdens het wachten zag ik toch wel veel meer mannen binnen en buiten lopen dan de vorige keren dat ik er was.
Het probleem is wel wat complexer. De 'toppertjes' waar je volk ziet binnen en buiten gaan, vormen om te beginnen een minderheid op het totaal aantal meisjes. En de vraag is ook hoeveel er betaald wordt. Het afbieden is weer geweldig in trek de laatste tijd. Er zijn enkele toppertjes die zich aan 'de prijs' kunnen houden, maar er zijn er ook die wat meer volk over de vloer krijgen, net omdat zij de prijsafbiedingen noodgedwongen aanvaarden en op die manier een deel van de commerce saboteren. Je laten neuken voor 40 of zelfs 30 euro werkt niet positief op de geleverde service of de motivatie. Iedereen wil alles voor zo weinig mogelijk geld, begrijpelijk, maar op de duur lijkt het wel of seks bijna gratis moet zijn.

Maar het 'hoofdprobleem' is, dat jij een tijdssample ziet van de gang van zaken tijdens een weekendavond. Gedurende de dag staan veel meisjes heel lang werkloos, veel vragen en gezever aan de deur, vriendelijk blijven, maar het is pas in de late uurtjes dat er effectief vlotter binnengegaan wordt. Maar daar kamp je als meisje dan weer met het te vroege sluitingsuur, zodat er eigenlijk al moet gestopt worden net op het ogenblik dat de zaken wat beginnen te draaien.

Ik zie bv vooral tijdens weekdagen ook toppertjes die geruime tijd geen klanten hebben. Ik kan het niet met cijfers aantonen natuurlijk, maar ik heb bv de indruk dat de middagen de laatste tijd veel kalmer zijn dan voorheen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #371 Gepost op: 20 september 2020, 13:58:09 »
Het is inderdaad terug drukker de laatste weken in het skw.
En er wordt terug "meer" verdiend, al is het dan nog helemaal niet zoals "voor Corona"
Dat heeft te maken met de situatie waar we allen in zitten, de economie die naar de kloten is door de maatregelen van onze regering.

Het haalt echter niks uit daar steeds over te blijven doodrammen, dat is geen oplossing.
Iedereen weet het en de eerste stap is toch al gezet .....
Namelijk de langere openingsuren.
De tweede stap zal zijn tegen dat de horeca terug normale openingsuren heeft en daarna ook de hoereca terug tot 's morgens open is.

Het is nu wat het is, en we kunnen daar maar weinig aan verhelpen. De meeste mensen hier gaan wel binnen bij de dames, en sponsoren hen dus wel.

Nu is het wachten tot de economie herpakt, en ja, ik begrijp dat bij de meesten het water aan de lippen staat, maar dat is net zo goed bij de bevolking.
En laat dat nu net het eerste zijn waar op bespaard wordt, luxe.
En naar de hoereca gaan is een luxe, en daar besparen de mensen het meeste op.

Het afbieden bij de meiden is van alle tijden, VDB, alleen valt het nu meer op, omdat bij de meeste meiden het water aan de lippen staat. Vroeger wuifden ze dat weg, ze hadden genoeg betalende klanten.
Nu niet meer, dus dat is een verschijnsel dat nu gewoon meer opvalt door de grote crisis.

Het is gewoon hopen op betere tijden, er zijn ook 2 miljoen mensen allen in Belgenland die door de crisis de rekeningen niet meer kunnen betalen, het zijn heus niet enkel de meiden van het skw die daar mee te maken krijgen nu.

Het is gewoon proberen te overleven en te wachten tot de economie herpakt. En dat geldt voor iedereen.
Wij kunnen enkel helpen met hen gewoon blijven te bezoeken, en hopen op een opleving van de economie.
Blijven herhalen dat het momenteel "ellende" is voor de werkende dames helpt niet, hen bezoeken wel.
En dat brengt een meer positieve sfeer teweeg dan te blijven doemdenken.
Het is wat het is, en wij kunnen alleen maar de meiden bezoeken en hen met respect behandelen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #372 Gepost op: 20 september 2020, 14:25:01 »
Afbieden gebeurt niet alleen bij de meisjes, ook in andere sectoren. Afbieden voor andere producten is ook voor een groot deel vervangen overigens door op het internet te gaan zoeken naar de allerlaagste prijs voor een product, wat voor de 'gewone' locale handelaars ook een doodsteek is.

Dat is echter slechts een uitleg om het fenomeen een plaats te geven. Indertijd, lang geleden toen de dieren nog spraken  ;D , gaf ik aan mijn eerste hoertje 1000 Belgische Frank. Omgerekend 25 euro om haar eens te mogen neuken en om overal eens te mogen aan zitten. Ik had haar opgepikt, en ik trok er mee naar een 'kamer' die me toen 500 Belgische frank kostte. Dat zou nu dus 12,5 euro zijn.

Als je nu naar Carotel een standaardkamertje gaat nemen, kost dat in Rumst 50 euro. Vier keer zoveel dus. De logica zou zijn, dat de meisjes dus ook in eenzelfde mate hun prijzen zouden kunnen aanhouden, want voor hen is de wereld even duur als voor die kamerverhuurder. Ik doe met plezier dates die me 50, 100 of meer euro kosten. Maar blijbaar is het dus een teken des tijds dat veel mannen, gedreven door de crisis dan, steeds minder geld aan die meisjes willen/kunnen geven.

Ik weet best ook wel dat ik de wereld niet ga veranderen door hierover te blijven voortpraten. Maar het is toch schrijnend, dat 'zich eens goed laten neuken' blijkbaar minder waarde heeft gekregen voor veel mensen dan een kamertje huren. Ze willen voor 30 of 40 euro de intimiteit van een meisje  gebruiken, terwijl enkele kilometer verderop een kamer verhuurd wordt voor 50 euro. Ik vind dat bizar en eigenlijk respectloos tegenover onze meisjes. Zuipen mag geld kosten, maar seks is blijkbaar niks speciaals meer. Mag ik de dochter van die 40 euroklant ook eens flink pakken voor die prijs???

Sexmachine heeft gelijk. Mijn 'betoog' helpt niets. Hooguit probeer ik wat te sensibiliseren. Het gaat me niet om een bepaald meisje dat me nauw aan het hart ligt, want die houdt zich aan haar principes. Maar het gaat me wel om 'de algemeenheid'. Van netjes betaalde meisjes mag men (meestal) ook wat meer verwachten dan van onderbetaalde meisjes.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #373 Gepost op: 20 september 2020, 15:08:44 »

Nu is het wachten tot de economie herpakt, en ja, ik begrijp dat bij de meesten het water aan de lippen staat, maar dat is net zo goed bij de bevolking.
En laat dat nu net het eerste zijn waar op bespaard wordt, luxe.
En naar de hoereca gaan is een luxe, en daar besparen de mensen het meeste op.



Naar de hoereca gaan is inderdaad een luxe en wát voor één! Ik prijs me elke keer weer gelukkig dat ik van die ongelooflijke luxe kan genieten!

Ik ben bij de gelukkigen waarop dat klotevirus tot op vandaag geen financiële impact gehad heeft, ook daarvoor prijs ik mezelf op het einde van elke maand gelukkig maar ik begrijp dat dit niet voor iedereen zo is.

Ik heb dus op mijn hoereca bezoekjes tot op vandaag niet moeten besparen, dus ook daarvoor prijs in mezelf gelukkig! Ik zou zelfs durven stellen dat het omgekeerde waar is. Tijdens deze Corona gekte doen we ook een aantal dingen NIET die anders geld zouden kosten. Ik geef maar als voorbeeld (voor mezelf dan) wat minder op café en/of op restaurant gaan. Dat maakt dat er soms zelfs eerder een overschot is dan een tekort en dat overschot spendeer ik dan met veel plezier in ons SKW!

« Laatst bewerkt op: 20 september 2020, 15:14:57 door Kippenneuker »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #374 Gepost op: 20 september 2020, 15:14:32 »

Het is gewoon proberen te overleven en te wachten tot de economie herpakt. En dat geldt voor iedereen.
Wij kunnen enkel helpen met hen gewoon blijven te bezoeken, en hopen op een opleving van de economie.
Blijven herhalen dat het momenteel "ellende" is voor de werkende dames helpt niet, hen bezoeken wel.
En dat brengt een meer positieve sfeer teweeg dan te blijven doemdenken.
Het is wat het is, en wij kunnen alleen maar de meiden bezoeken en hen met respect behandelen.


Ik had het zelf net beter kunnen zeggen!

POSITIVE THINKING, daar draait het inderdaad allemaal om al is dat niet voor iedereen elke dag even gemakkelijk in deze vleermuisvirus-tijden waarin één of andere communist al onze vrijheden probeert af te pakken.

Ik zou zeggen: steun de dames in ons SKW en bezoek hen een keertje meer! Of spendeer eens een bruin eurobriefje meer, of 2, of 3, of 4 ..... de dames zullen je dankbaar zijn!