Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270241 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #375 Gepost op: 20 september 2020, 16:08:35 »
Ik had het zelf net beter kunnen zeggen!
Zeg het dan maar "net beter"  ;D :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #376 Gepost op: 20 september 2020, 16:20:52 »
Ik had het zelf net beter kunnen zeggen!
Zeg het dan maar "net beter"  ;D :lol :lol :lol :lol

Dedju, je hebt mijn typfoutje opgemerkt!  :-[

Dat moest natuurlijk "NIET beter" zijn  ;)

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #377 Gepost op: 20 september 2020, 16:21:10 »
Afbieden gebeurt niet alleen bij de meisjes, ook in andere sectoren. Afbieden voor andere producten is ook voor een groot deel vervangen overigens door op het internet te gaan zoeken naar de allerlaagste prijs voor een product, wat voor de 'gewone' locale handelaars ook een doodsteek is.

Dat is echter slechts een uitleg om het fenomeen een plaats te geven. Indertijd, lang geleden toen de dieren nog spraken  ;D , gaf ik aan mijn eerste hoertje 1000 Belgische Frank.

Afbieden is iets wat ik echt nog nooit hebt gedaan. Ik begrijp het echt niet. Ook bij andere aankopen buiten mijn hoerenhobby, nog nooit gedaan. Ik denk dat het me in het buitenland al veel geld heeft gekost . Ik betaalde altijd wat een produkt geprijsd was of wat de verkoper er voor vroeg.
Is het onderhandelen over prijs niet vaak cultureel gebonden ?

Ik ben mijn wandelingen begonnen in Brussel eind de jaren 70. Was voor de heer Vanden Boeynants, alias Polle Pens, begon aan de kaalslag van de Noordwijk.
Was toen een super gezellige, wat groezelige hoerenbuurt , met veel cafés, restaurants, en vooral alle soorten hoeren uit verschillende landen.

Je kon er neuken voor 500 à 1000 BF. Eind de jaren 80 begin 90 lagen de prijzen er al 1500 à 2000 BF. Als ik dit nu omreken naar EUR, merk ik dat de prijzen voor " naar de hoeren gaan "  sindsdien praktisch niet meer zijn gestegen.  De omstandigheden waarin we onze hobby kunnen uitoefen zijn er enorm op vooruit gegaan . Dus " hoer is niet duur " en ik begrijp echt niet dat iemand op 50 EUR NOG wil afbieden. Dat is al een spotprijs .

Morgen ga ik kijken wat de prijssetting is momenteel. Misschien is er al een evolutie sinds vorige week ?  ;D
Ik moet immers op de hoogte blijven.  ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #378 Gepost op: 20 september 2020, 16:51:25 »
Praatcafé 't Kleintje, een interessant topic.

Ik lees hier normaal wat minder of meer 'diagonaal', zoals men dat ook wel noemt. De saunaclubs zijn meer mijn ding.
Ik begin toch wel meer en meer met interesse te lezen hier.

Dat terzijde! Over verliefdheden en goeie vriendinnen zal ik het maar niet hebben. Ik eindig altijd mijn recensies met Illusion Plopp! Als ik de deur uitstap trek ik de deur dicht en klaar.
Niets is mij vreemd overigens, maar wel door schade en schande wijs geworden  ;D  Dat is bij mij overigens vrij snel gegaan.....dat wijs worden! Als ik hier zo lees, heeft nog niet iedereen dat proces volledig doorlopen.  :lol
Ieder zijn ding overigens! Leven en laten leven. Wellicht toch een idee om daar eens wat dieper over na te denken.  :17:

Een paar dingen die opvallen in veel Antwerpse topics.
- Soms wat irritatie merk ik. Laten we het vooral gezellig houden;
- We zijn blij met positieve en negatieve recensies. Een negatief bezoek hoeft niet tot in het oneindige herhaald te worden. Positieve ook trouwens. Als je 10x met de dezelfde meid hebt liggen Bumsen en hoe goed was dat weten we het op gegeven moment wel. Algemene wandelverslagen uiteraard altijd welkom;
- We zijn allemaal verschillend, maar goed ook  ;). Wat de één geil vindt, vindt de ander helemaal niks. De tietendokter doet voor de ene wandelaar de ogen twinkelen en voor de ander zijn het opgeblazen ballonnen. Gelukkig hoeven wij die keuze niet te maken. Respecteer dat van elkaar.
In het SC-jargon kennen we o.a. DKC (dikke kontenclub) meiden en deketmeiden. De uitleg van een deketmeid mag medelid deket zelf uitleggen. Zo'n dame haalt de 50 kg niet.  ;)

Over afdingen dan nog tot slot. Dat is de wet van de vraag en aanbod. Niet meer of minder. Dat hoeft nog niet eens in geld te worden uitgedrukt. Kan ook in service worden uitgedrukt. Hoe lelijker de dame (relatief), des te beter de service (en ook dat is relatief). 90% van de meiden zit daar om geld te verdienen en niet om oude mannen te plezieren. De meiden bekijken dit zakelijk, althans de meesten toch. Ze willen op zijn minst de kosten van de dag er uit hebben. Dan liever 10 van €30, dan 5 van €50. ('t Is maar een voorbeeld)

Verder zal Elwood de Antwerpse topics wel onder controle houden.  :sign0098:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #379 Gepost op: 20 september 2020, 17:32:05 »
Je kon er neuken voor 500 à 1000 BF. Eind de jaren 80 begin 90 lagen de prijzen er al 1500 à 2000 BF. Als ik dit nu omreken naar EUR, merk ik dat de prijzen voor " naar de hoeren gaan "  sindsdien praktisch niet meer zijn gestegen.  De omstandigheden waarin we onze hobby kunnen uitoefen zijn er enorm op vooruit gegaan . Dus " hoer is niet duur " en ik begrijp echt niet dat iemand op 50 EUR NOG wil afbieden. Dat is al een spotprijs .
Dat is precies zoals ik er dus ook over denk...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #380 Gepost op: 20 september 2020, 17:39:06 »
Je kon er neuken voor 500 à 1000 BF. Eind de jaren 80 begin 90 lagen de prijzen er al 1500 à 2000 BF. Als ik dit nu omreken naar EUR, merk ik dat de prijzen voor " naar de hoeren gaan "  sindsdien praktisch niet meer zijn gestegen.  De omstandigheden waarin we onze hobby kunnen uitoefen zijn er enorm op vooruit gegaan . Dus " hoer is niet duur " en ik begrijp echt niet dat iemand op 50 EUR NOG wil afbieden. Dat is al een spotprijs .
Dat is precies zoals ik er dus ook over denk...
Dat klopt ook .... alleen is 50 euro nog steeds 50 euro, en heel veel mensen moeten daar bijna een dag voor gaan werken (niet om het over te houden, maar om te verdienen)
Soms denken mensen dat het MAAR 50 euro is, en toch blijft het voor de gemiddelde wandelaar meer dan een halve dag werken, en ze moeten dat betalen voor 20 minuten of een half uur plezier.
Dus het mes snijdt langs twee kanten.

Afbieden zou ik ook noot doen, maar dat meiden er in deze crisis op in gaan, is langs de andere kant begrijpelijk .... liever 5 maal 40 euro dan 0 maal 50 euro ....

Wij moeten ook de rekening niet maken van de meiden, zijn onze zaken helemaal niet eigenlijk, zij beslissen best voor welk bedrag ze het doen, wat wij ervan vinden doet niet terzake.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #381 Gepost op: 20 september 2020, 18:54:16 »
Praatcafé 't Kleintje, een interessant topic.
Inderdaad, hier kan er rustig gepraat worden over onze hobby, zonder het topic van een of andere dame daarvoor eerder 'toevallig' te gebruiken.

Over verliefdheden en goeie vriendinnen zal ik het maar niet hebben. Ik eindig altijd mijn recensies met Illusion Plopp! Als ik de deur uitstap trek ik de deur dicht en klaar.
Niets is mij vreemd overigens, maar wel door schade en schande wijs geworden  ;D  Dat is bij mij overigens vrij snel gegaan.....dat wijs worden! Als ik hier zo lees, heeft nog niet iedereen dat proces volledig doorlopen.  :lol
Hierover gaf ik mijn mening al voldoende. Ik sluit me volledig aan bij de onderliggende 'gedachte', zelfs ook bij de uitdrukking 'door schade en schande wijs geworden', want dat wijst m.i. op het feit dat ook Sjeufke wel eens gedacht heeft dat hij de Euro Millions gewonnen had, zoals wij het hier eerder omschreven.  ;D

Alleen dat laatste zinnetje, dat niet iedereen het proces volledig doorlopen heeft, suggereert een beetje dat elk proces hetzelfde verloop zou kennen. Nee Sjeufke, in de loop van vele jaren (we worden te rap oud) heb ik in de sector drie blijvende eerlijke vriendschappen weten op te bouwen. De derde hiervan is idd met een SKW meisje, nu toch ook al behoorlijk lang, en dat bracht me in een positie waarin ik op een andere manier in contact kon komen met een aantal andere meisjes. Dat begint met degenen die in het zelfde pand werken en die men dagelijks ziet. Zo krijgt men een beetje meer inzicht in het werk van die meisjes.

Over afdingen dan nog tot slot. Dat is de wet van de vraag en aanbod.
Dit klopt niet helemaal hoor. De wet van de prijsbrekers, zou ik het eerder noemen. Het dalen van de de-facto betaalde prijzen heeft niet zo direct te maken met vraag en aanbod, maar wel met het feit dat er door de klant altijd al wel werd gepoogd om zoveel mogelijk te krijgen voor zo weinig mogelijk geld, maar in moeilijkere tijden zijn er gewoon een aantal meisjes die daar effectief op in gaan en op die manier eigenlijk de prijzen zelf doen kelderen. Als je als meisje jezelf hebt voorgenomen om de standaard instapprijs van 50 euro trouw te blijven, dan ga je natuurlijk heel vaak voor hebben dat de afbieders naar iemand anders doorwandelen, want ze hebben 'gehoord en gelezen' dat er meisjes zijn die op het afbieden in gaan.

Na 5 ontgoochelingen moet je al behoorlijk sterk in je schoenen staan om 'nee' te blijven zeggen tegen 40 euro bv. Maar er wordt verder gegaan, eens neuken met een meisje is voor sommigen zelfs nauwelijks 30 euro nog waard. Dat noem ik geen vraag en aanbod, maar een soort marktverzieking door een (beperkt) aantal meisjes. Ik weet niet he, noem me naïef, maar 'eens neuken' is toch wel iets anders dan een paar pinten drinken, een broodje eten en een pakje sigaretten kopen voor datzelfde geld. Ik ken de mentaliteit wel hoor: het zijn hoeren, ze staan er om seks mee te hebben. Met een klein beetje respect zou ik dat ombuigen tot 'ze staan er om jou seksplezier te geven en daar iets mee te kunnen verdienen'. Het is een job. En een job moet betaald worden.

Dan liever 10 van €30, dan 5 van €50. ('t Is maar een voorbeeld)
Puur financieel gezien is 300 euro beter dan 250. Of die 10 van 30 daarmee 'beter' zijn dan 5 van 50, dat zou ik niet in het algemeen durven beweren. Volgens ditzelfde denkpatroon kan men ook voortredeneren dat neuken zonder condoom meer geld oplevert dan neuken met condoom. Vermits ze er staan voor het geld, is de conclusie dan ook rap getrokken als men zo zou denken. Gelukkig zijn er ook nog die het enigszins anders zien...

Soms denk ik dat mannen toch niet echt goed snappen wat er komt bij kijken. Een punt dat voor de meesten geen enkel belang heeft natuurlijk, maar elk meisje stopt vroeg of laat wel met de stiel, en de vraag is, hoe zij eruit komt. Welke schade heeft ze mentaal opgelopen aan die periode? Is er nog een normaal leven mogelijk na hun 'carrière'? Wie na de date de deur dicht trekt en klaar (het is je goede recht, Sjeufke, ik lever daar geen kritiek op), zal hier waarschijnlijk een andere visie op hebben dan ik vanuit mijn situatie.

Verder zal Elwood de Antwerpse topics wel onder controle houden.  :sign0098:
Ik denk niet dat er veel problemen zijn op dat vlak. Er mag toch wel eens gepraat worden over acute situaties in het SKW die de zaak geen goed doen, zoals dat steeds extremer afbieden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #382 Gepost op: 20 september 2020, 19:26:56 »
Dat klopt ook .... alleen is 50 euro nog steeds 50 euro, en heel veel mensen moeten daar bijna een dag voor gaan werken (niet om het over te houden, maar om te verdienen)
Soms denken mensen dat het MAAR 50 euro is, en toch blijft het voor de gemiddelde wandelaar meer dan een halve dag werken, en ze moeten dat betalen voor 20 minuten of een half uur plezier.
Dus het mes snijdt langs twee kanten.
Ja en nee eigenlijk, want ik maakte de vergelijking met een kamerverhuur. 50 euro is daar zeker geen uitzondering, integendeel. Het is toch niet logisch dat een 'nevenactiviteit' meer 'mag' kosten dan de 'corebuisisness'. Voor die 50 euro die kamerverhuurders aanrekenen, moet de klant evenzeer werken.

En 50 euro is voor sommigen veel geld, akkoord, maar op andere momenten gaan ze dan met gemak enkele pinten drinken op een terrasje, ze kopen een grote smos en een pakje sigaretten, en dat kan er dan allemaal zo maar vanaf. Ik kan bij benadering niet meer zeggen hoeveel honderden betaalde dates ik in mijn leven deed, puur voor het plezier, maar toch blijft het volgens mij nog altijd iets 'méér speciaals' dat een jong meisje voor ons uit de kleren gaat, overal laat aanzitten, je pijpt, en dat je haar ook nog mag neuken. Dat is toch nog wel van een andere orde dan iets drinken, wat eten en sigaretten paffen he. of is dat tegenwoordig niet meer zo?  ;D Seks is maar seks, maar toch.
Afbieden zou ik ook noot doen, maar dat meiden er in deze crisis op in gaan, is langs de andere kant begrijpelijk .... liever 5 maal 40 euro dan 0 maal 50 euro ....
De evolutie van 40 ipv 50 is jammer, maar wie helemaal geen 40 euro klantjes toelaat, ziet het klantebestand met 2/3 minderen. Het is hetzelfde als zeggen: liever 20% minder verdienen dan geen werk hebben. Toch denk ik dat weinige mannen gelukkig zouden zijn met minder loon.
Wij moeten ook de rekening niet maken van de meiden, zijn onze zaken helemaal niet eigenlijk, zij beslissen best voor welk bedrag ze het doen, wat wij ervan vinden doet niet terzake.
De rekening van de meiden is voor de wandelaar inderdaad niet van belang. Evenmin als dat het belangheeft of die meid daar nu onder dwang zou staan of niet. Moreel ligt het enigszins anders.

Dat zij zelf beslissen voor welk bedrag zij het doen, klopt vaak niet. Je zal als meisje maar de pech hebben dat er in de buurt van jouw raam op een bepaalde dag een paar van die prijzenbrekers opdagen. Dan sta je daar mooi voor schut.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #383 Gepost op: 20 september 2020, 20:37:16 »
alleen is 50 euro nog steeds 50 euro, en heel veel mensen moeten daar bijna een dag voor gaan werken (niet om het over te houden, maar om te verdienen)
Dat is juist het verwonderlijke, sexmachine.

Mannen komen naar het SKW om eens lekker voor de fun te komen vogelen met 'onze' meisjes. Zalig toch. Ze drinken vaak eerst een paar pintjes op een terraske, beetje wandelen, ze eten iets, ze zitten te roken, enz. Dat kost ook al gauw wat eurootjes. 20 euro is zo erdoor gejaagd. Maar dat geeft blijkbaar niet.

En daarna gaan ze dan seksen. Wel, ik heb er in de winkel nog gene ene weten 20 % of 40 % korting vragen op zijn sigaretten. Op het terrasje betalen zij ook netjes wat er aangerekend wordt. En hetzelfde geldt voor wat zij eten. Maar dan, als ze gaan wandelen, de core buisiness, dan wordt er opeens afgeboden op de vraagprijs van meisjes.  Dan is 10 of 20 euro ineens terug héél belangrijk geworden.

Dat is toch op zijn minst een opmerkelijk gedrag. Maar misschien ben ik misvormd door te veel met de meisjes om te gaan

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #384 Gepost op: 21 september 2020, 12:08:14 »
Interessante discussie hieronder wel. Iedereen heeft zo zijn mening blijkbaar, zo heb ik ook de mijne maar ik voel me niet geroepen om die hier helemaal uit de doeken te doen en te gaan argumenteren. Ik zal dus proberen van het kort te houden.

Iedereen beschikt over informatie van dames die hij kent en dames uit hun omgeving, niemand beschikt echter over ALLE informatie van ALLE meisjes. Wat men weet van "bepaalde" meisjes gaan doortrekken naar "alle" meisjes is niet altijd correct.

Laat ik het als volgt samenvatten:

-veralgemenen is nooit goed
-er ZIJN dames die het voor 40 of misschien zelfs wel eens voor 30 Eur doen
-er zijn echter OOK dames die aan dat afbiedspelletje niet meedoen
-er zijn ook dames die het absoluut niet nodig hebben om in te gaan op de voorstellen van de "afbieders"
-er zijn trouwens ook héél wat dames die klanten van 100 Eur of 150 Eur of 200 Eur of zelfs nog meer hebben en zelfs op regelmatige basis maar ook dát mogen we niet veralgemenen

-het is ook niet omdat een bepaalde categorie van wandelaars op een bepaald moment begint af te bieden dat "alle" wandelaars dan plots dat gedrag beginnen vertonen
-het blijft trouwens nog altijd de keuze van de dame in kwestie of ze op "afbiedvoorstellen" ingaat of niet

Ik vraag me trouwens af wat voor een service en tijd die "afbieders" dan allemaal krijgen, dat zal toch ook niet om over naar huis te schrijven zijn (of gebruik ik nu een verkeerde uitdrukking?  ;D) En dán komen zeveren dat de dame waar ze geweest zijn geen goede service gaf en dat ze nergens mochten aanzitten, wat wil je nu voor 30 of 40 Eur?

Voor alle duidelijkheid, ik doe niet mee aan dat "afbiedspelletje"! Bij de dames die ik bezoek doe ik altijd langere dates en de prijs daarvoor is navenant, waarmee ik niet wil zeggen dat niemand mag proberen om af te bieden of dat iedereen meer dan het standaardtarief moet gaan betalen.

Dus nogmaals, veralgemenen is nooit goed; Laat ons het daar maar bij laten.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #385 Gepost op: 21 september 2020, 13:54:19 »
Het klopt dat er ook nog 'goede wandelaars' zijn. Iemand van op RB die me regelmatig wel eens contacteert, spendeert standaard 60 euro ipv 50. Dat vind ik super.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #386 Gepost op: 27 september 2020, 23:23:27 »

Alhoewel men op dit ogenblik niet veel zekerheid heeft over de meisjes hun uren, want de stabiliteit van vroeger, is nog altijd wat zoek door de tijdelijke shifturen.

Het woord stabiliteit gebruiken met betrekking tot het gedrag van hoertjes ..... oei oei oei gevaarlijk, en dat is geen mening maar een feit .

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #387 Gepost op: 27 september 2020, 23:52:38 »
Dat is waar, maar toch was er voor de coronatijd wel minder geschuif met ramen en raamnummers en onregelmatigheid met de shiften die een meisje toen deed.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #388 Gepost op: 18 oktober 2020, 12:03:04 »
Ik zal er straks eens naar kijken, na de Ronde  ;)
En alvast bedankt

Je moet nie kijken ( naar de Ronde).
van der Poel wint  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #389 Gepost op: 18 oktober 2020, 13:00:11 »
Ik zal er straks eens naar kijken, na de Ronde  ;)
En alvast bedankt

Je moet nie kijken ( naar de Ronde).
van der Poel wint  ;D
Ik hoop het
Hij is geen bleiter zoals Van Aert  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal