Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270179 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #390 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:05:05 »
Aha, die ronde, dat ging dus over een koers, snap ik nu. Ik dacht dat dit nog altijd iets te maken had met Maggie De Block, de meest 'ronde' van Vlaanderen toch.

 :lol_hitting:

Offline duvelke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #391 Gepost op: 2 november 2020, 22:21:44 »
Ik zal me hier eens achter zeten een der weken, heb nog wel wat gevonden, ook van de vorige keer.
Bedankt.

Ik was aan he surfen op Redlights en zie ik ineens een Amanda staan, Kippenneuker en elwood???? Wat steken jullie allemaal uit  ;D ;D ;D ;D ;D
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-amanda-6.html
En nog altijd een even dik gat  :lol :lol :lol

Die Amanda heeft echt wel een lekkere neuk-kont  :-P :-P

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #392 Gepost op: 2 november 2020, 22:34:44 »
Die zwoele blik en die ferme kont, wat moet een mens nog meer hebben in deze donkere tijden?  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #393 Gepost op: 2 november 2020, 23:24:25 »
Een andere benaderde mij en probeerde mij te overhalen om mijn vriendin gratis te mogen daten, omdat hij moderator was. Dan weet je het wel zeker... Maar ja, het is de site waar we de ads vinden he...
Ben ik blij dat ik geen moderator ben, anders moest ik nog gratis op je vriendin  ;D :lol :lol
(grapje he VDB)
We zouden dat pleziertje dan nog eerder aan jou gunnen dan aan zo een mongool-moderator op de RedLights chat.  ;D ;D ;D 


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #394 Gepost op: 2 november 2020, 23:31:01 »
Meer nog Wil07, ik heb net even gecheckt bij privé-ontvangst, Antwerpen aangevinkt, en de eerste 10 zoek-vind-pagina' die ik doorblader staat er bij geen enkele Ad virtuele sexxx.
Jij bezoekt een andere RedLights dan alle anderen hier  ;)
Virtuele seks, DE oplichterij waar tot begin maart van dit jaar op de RedLights chat werd voor gewaarschuwd telkens als je inlogde. Tijdens de lockdown begonnen zij dan zelf uit te pakken met deze 'mogelijkheid'... die hen geld opbracht/opbrengt. Ook hier hypocritie ten top. Tijdens de eerste lock down heb ik uit nieuwsgierigheid enkele 'dames ' gecontacteerd die op de chat van RedLights zaten, en die zeer duidelijk enkel virtuele seks aanboden. Ik kon overal binnen het uur terecht voor een fysische date. Voor vele meisjes gaat het over 'overleven' he.

Er zijn er ook die een virtuele date starten, en tijdens die (reeds betaalde) camsessie gewoon aanbieden om 'in het echt' af te komen.

Offline duvelke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #395 Gepost op: 2 november 2020, 23:31:17 »
Een andere benaderde mij en probeerde mij te overhalen om mijn vriendin gratis te mogen daten, omdat hij moderator was. Dan weet je het wel zeker... Maar ja, het is de site waar we de ads vinden he...
Ben ik blij dat ik geen moderator ben, anders moest ik nog gratis op je vriendin  ;D :lol :lol
(grapje he VDB)
We zouden dat pleziertje dan nog eerder aan jou gunnen dan aan zo een mongool-moderator op de RedLights chat.  ;D ;D ;D

Pleziertje ????? :lol_hitting: :lol_hitting: :lol :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #396 Gepost op: 2 november 2020, 23:34:21 »
Die zwoele blik en die ferme kont, wat moet een mens nog meer hebben in deze donkere tijden?  :lol_hitting:
Een paar briefkes van 50 euro en haar telefoonnummer  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #397 Gepost op: 2 november 2020, 23:38:31 »
Pleziertje ????? :lol_hitting: :lol_hitting: :lol :lol
Tegen de goesting gaat niemand van ons ergens binnen, denk ik he ;D ;D ;D

Offline duvelke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #398 Gepost op: 2 november 2020, 23:45:48 »
Pleziertje ????? :lol_hitting: :lol_hitting: :lol :lol
Tegen de goesting gaat niemand van ons ergens binnen, denk ik he ;D ;D ;D

 en al zeker ni bij uw vriendin ... :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #399 Gepost op: 3 november 2020, 00:42:13 »
Die zwoele blik en die ferme kont, wat moet een mens nog meer hebben in deze donkere tijden?  :lol_hitting:
Een paar briefkes van 50 euro en haar telefoonnummer  :lol

Haar telefoonnummer heb ik. Dus als jij me een paar briefjes van 50 bezorgt, dan kan ik haar bellen.  :lol_hitting: :lol

Mijn eigen voorraad briefjes heb ik Zaterdag nog gauw  even daar achter gelaten. :dance2 :kissass :showtits1

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #400 Gepost op: 3 november 2020, 00:46:07 »
en al zeker ni bij uw vriendin ... :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Dat komt dan goed uit. Naar Duvel stinkende zatlappen die dingen willen die niet aangeboden worden, mogen gerust elders gaan.  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 3 november 2020, 01:07:16 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #401 Gepost op: 3 november 2020, 00:51:15 »
Haar telefoonnummer heb ik. Dus als jij me een paar briefjes van 50 bezorgt, dan kan ik haar bellen.  :lol_hitting: :lol

Mijn eigen voorraad briefjes heb ik Zaterdag nog gauw  even daar achter gelaten. :dance2 :kissass :showtits1
Altijd bereid om te helpen. Ik wil je ook de niet-essentiële reis vanuit Nederland besparen hoor. Ik ben best bereid om haar op te zoeken en (geheel gratis) de groeten van jou te doen

  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #402 Gepost op: 3 november 2020, 06:13:58 »
Hoezo niet essentiële reis? Deze is zeer essentieel. Volgens de belgische regels mag ik twee knuffelcontacten hebben. Ik kom hen al tegemoet door het bij één te houden, maar daar zou ik dan wel graag dubbel gebruik van maken. :bud :lol :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #403 Gepost op: 3 november 2020, 12:21:34 »
Ik ga het hier ook nog eens proberen, heren.
Ik merk dat er de laatste tijd "veel te veel" op de "quote" knop gedrukt wordt, zonder meer.
Dat is nu al een keer of vijf dat ik jullie allen vriendelijk vraag dit te laten, en gericht te quoten, indien er iets uit een eerder bericht moet aangehaald worden bij jullie antwoord.

Het is echt niet zo moeilijk, haal al de rest weg, anders krijgen we ellenlange quotes.

Dank jullie daarvoor.

We hebben hier ook "gerichte" topics, zo zijn er bijvoorbeeld:

- Live vanuit het skw
- Praatcafé 't Kleintje
- wandelen in het skw
- dames topics

Hogere wiskunde is dat niet, denk ik, en moeilijk al zeker niet.
Jullie maken mijn leven hier veel aangenamer om in de juiste topics te posten.
Live vanuit het skw - je bent in 't skw en wil iets meedelen
Wandelen in het skw - jullie ervaringen over algemene wandelingen in het skw
Dames topic - over de dames zelf
Praatcafé 't Kleintje - lekker gezellig (laten we het altijd gezellig houden, dat is onze hobby ook, gezellig) lullen onder mekaar

Ik ga niet meer, zoals ik nu al maanden blijf doen en blijf herhalen, beginnen met uit te vogelen wat waar hoort, dan topics liggen te splitsen en quotes weg halen en al mijn tijd daarin steken. Nope, ik ga er gewoon met de grove borstel door vanaf nu. Zonder pardon, en ik viseer niemand of spaar niemand. Dat is niet nodig indien jullie je aan de basisregels houden. Dat moet je op 't werk of thuis ook, anders krijgen jullie van de mattenklopper van jullie wijf.

Ik reken op jullie medewerking

De dank is groot

team rb
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #404 Gepost op: 3 november 2020, 22:54:00 »
Dat is niet nodig indien jullie je aan de basisregels houden.
voila, eerst een voorbeeld van doeltreffend quoten  :lol_hitting:

Dan ter zake. Lees ik nu ook hier al iets van 'basisregels'? Ik kreeg er bijna covid 69 van... sexmachine die in het spoor van de experten van onze coronasamenleving gaat lopen???

 :dance2 :dance2 :dance2