Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270186 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #420 Gepost op: 9 november 2020, 09:14:45 »
Wat de foto's hiernaast betreft ken ik ongeveer de helft van de dames van ziens. Helaas zijn ze allemaal niet echt mijn ding.... Help, ik moet naar de dokter!
Jij moet alvast niet naar de tietendokter  ;D
Staat er nu echt geen enkele tussen die je knap vindt?  ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #421 Gepost op: 9 november 2020, 11:39:29 »
Staat er nu echt geen enkele tussen die je knap vindt?  ::)
INA  t4533

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #422 Gepost op: 9 november 2020, 12:11:56 »
INA  t4533
En nog wel met veel hartjes  :lol  Ze is enkel te huur hoor, niet te koop  :happy :lol_hitting:

Shakir heeft blijkbaar een gelijkaardige smaak als ik, want ook over de spontane spring-in-het-veld Jessica SS38 deelden wij dezelfde mening.  :dance2  Ze moeten dringend zowel die horeca als die hoereca terug open doen, dan kunnen we eens iets samen gaan drinken. Ik zal alvast Ina meebrengen.   :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #423 Gepost op: 9 november 2020, 12:48:16 »
INA  t4533
En nog wel met veel hartjes  :lol  Ze is enkel te huur hoor, niet te koop  :happy :lol_hitting:

Shakir heeft blijkbaar een gelijkaardige smaak als ik, want ook over de spontane spring-in-het-veld Jessica SS38 deelden wij dezelfde mening.  :dance2  Ze moeten dringend zowel die horeca als die hoereca terug open doen, dan kunnen we eens iets samen gaan drinken. Ik zal alvast Ina meebrengen.   :lol_hitting:
Kan die niet op eigen benen komen of heeft die een chaperone nodig?
En jullie een brilletje?  ;D ;) :lol


Note: k zal er maar heel veel   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D   bijzetten, anders gaan ze nog denken dat ik mij bemoei met schoonheid, en die is verschillend in ieders ogen .... maar we kunnen niet naar de meiskes, dus gaan we proberen hier de boel wat levendig te houden, bij gebrek aan wandelervaringen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #424 Gepost op: 9 november 2020, 19:56:02 »
Staat er nu echt geen enkele tussen die je knap vindt?  ::)
INA  t4533

Nu begrijp ik waarom jij bij Wellcum je gading niet vond  ;) .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #425 Gepost op: 10 november 2020, 20:01:47 »
Zondag eens door een lege schoppersstraat gewandeld. Blijft toch speciaal. Dan met een good old toppertje gaan wippen op de vijfde verdieping van een blok op het falconplein. Ver uitwijken moet een mens niet.....
Voorts mis ik er wel een paar op redlights die vorige keer wel pakbaar bleven. Blijkbaar is at omdat de huisbaas vaak (jeweettwel, die rotzak die 1200 EUR huur vraagt omdat die meiden niet op de reguliere markt terecht kunnen ) niet wil dat ze zich hoereren op zijn appjes....

Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #426 Gepost op: 10 november 2020, 22:31:30 »
Voorts mis ik er wel een paar op redlights die vorige keer wel pakbaar bleven. Blijkbaar is at omdat de huisbaas vaak (jeweettwel, die rotzak die 1200 EUR huur vraagt omdat die meiden niet op de reguliere markt terecht kunnen ) niet wil dat ze zich hoereren op zijn appjes....
Of omdat de buisiness al een tijdlang zo slecht liep, dat ze bij deze sluiting de kansen op overleven hoger inschatten in hun thuisland dan op hun appje met een (kinder)handvol klantjes?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #427 Gepost op: 11 november 2020, 01:05:16 »
Goh, ik ken er toch twee die hier zitten en niet meer op hun app ontvangen. Die overwegen nu een 'ontvangstplaats' te huren.
En in hun thuisland hebben ze overigens ook een Lockdown en dus beperkte contacten, en geen inkomsten....

Voorts mis ik er wel een paar op redlights die vorige keer wel pakbaar bleven. Blijkbaar is at omdat de huisbaas vaak (jeweettwel, die rotzak die 1200 EUR huur vraagt omdat die meiden niet op de reguliere markt terecht kunnen ) niet wil dat ze zich hoereren op zijn appjes....
Of omdat de buisiness al een tijdlang zo slecht liep, dat ze bij deze sluiting de kansen op overleven hoger inschatten in hun thuisland dan op hun appje met een (kinder)handvol klantjes?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #428 Gepost op: 12 november 2020, 23:37:11 »
de dorpspastoor, die preekt dat seks voor het huwelijk verboden is
Seks voor het huwelijk is toch helemààl niet verboden, integendeel. GEEN seks voor het huwelijk, trouwen met een volle zak, dat is pas gevaarlijk. Geen enkele bruidegom, strak in het pak, wil het meemaken dat hij op het avondfeest bij de eerste slow met zijn bruid voor de ogen van de voltallige familie instant los in zijn broek schiet....

 :103: :djparty: :06:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #429 Gepost op: 14 november 2020, 18:07:53 »
Gisteren moest ik bij bema zijn .... bema en computers, dat vloekt namelijk  :lol :lol :lol
En hij kwam ineens op het idee toch eens door het skw te wandelen  :-\

Zo gezegd, zo gedaan .... uiteraard was er niks te zien, maar wat ons op viel was dat zowel de Verversrui 28 als de Verversrui 26 verlicht waren.
Dien Hollander heft dus plaat genoeg, dat hij zomaar alle lampen kan doen branden .... of denkt hij dat we zo dom zijn om 50 euro onder de deur te schuiven?  ;D ;D ;D

Het skw lijkt op een spookstad, is toch bevreemdend, wie had een jaar geleden durven zeggen dat je door het skw kan wandelen op een zaterdagnamiddag en dat er geen enkele dame achter het raam zou zitten, noch een wandelaar door de straten loopt.

Ach 't einde is in zicht, ze zijn daar met een vaccin (misschien wel 3), en ze zouden zelfs gratis zijn.
Kom hier met die spuiten, dan is die ellende eigenlijk voorbij, en kunnen we ons normaal hoerenlopersleven hervatten
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #430 Gepost op: 14 november 2020, 19:34:18 »
Vorige week was ik ook even in de buurt. Kon het niet laten even door de straten te stappen. Zowaar de 1ste x dat ik er overdag was :lol
Leek inderdaad een spookstad. Thv Verversrui 11 bleken werkzaamheden aan de gang. Geen dames/Geen beweging, allemaal zeer vreemd.
Enkele pubers namen naar hartlust selfies voor lege ramen  :lol

Het enige dat het een beetje levendig maakte was een 'zot' die het toch kon niet laten op de fiets met een luidspreker achterop lekker luidrustig door de straten te racen. Ik moest er zowaar van glimlachen.

Neen, laat skw maar snel terug opengaan :movingtits
We missen het allemaal.


« Laatst bewerkt op: 14 november 2020, 19:42:39 door bule »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #431 Gepost op: 14 november 2020, 23:24:02 »
wie had een jaar geleden durven zeggen dat je door het skw kan wandelen op een zaterdagnamiddag en dat er geen enkele dame achter het raam zou zitten, noch een wandelaar door de straten loopt.
Een jaar geleden zouden ze ons ook opgepakt hebben en in de psychiatrie gedumpt hebben, als wij zouden beweerd hebben dat er een avondklok ging komen en dat de mensen hun vrijheid ging afgepakt worden. In de tijd toen er nog legerdienst bestond, waren de Russen de grote vijanden die we moesten zien tegen te houden, waardoor wij een jaar bij 't leger moesten werken tegen een 'loon' van 75 Bfr (net geen 2 euro) per dag, want die Russen gingen ons met het communisme overrompelen.  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #432 Gepost op: 14 november 2020, 23:34:44 »
Vorige week was ik ook even in de buurt. Kon het niet laten even door de straten te stappen. Zowaar de 1ste x dat ik er overdag was :lol
Je moet alles positief blijven bekijken. Het was misschien ook de eerste keer dat je er geen geld hebt uitgegeven  :dance2 :lol_hitting:

Leek inderdaad een spookstad.
 Geen dames/Geen beweging, allemaal zeer vreemd.
Het geeft idd een raar gevoel. Wij zijn klant bij de slager aan de Oudemansstraat, en vorige week was dàt de reden om eens door het SKW daar naartoe te wandelen. Je moet dus slim zijn he, en 't meisje zelf meebrengen want er valt uiteraard niets te pakken.  Volgens de regels zijn boeken, planten, breigaren en tabak essentiële dingen in het leven, maar een normale menselijke behoefte bevredigen is dus niet essentieel  :pompe :lol

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #433 Gepost op: 15 november 2020, 00:01:12 »
Inderdaad geen geld uitgegeven VDB, ik bekeek het zeer positief, de bedragen die we normaal spenderen aan de madeliefjes worden mooi in de 'hoerenportefeuille' apart gelegd. Als skw terug opengaat, gaan zowel de broek als de portefeuille terug open :lol
De jongedames zullen het wel zien doch vooral 'voelen' :lol (op een respectvolle manier uiteraard ;) )

Groetjes aan de slager, daar kan je ten minste nog proeven van fijne vleeswaren in de buurt van skw :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #434 Gepost op: 15 november 2020, 00:20:03 »
Inderdaad geen geld uitgegeven VDB, ik bekeek het zeer positief, de bedragen die we normaal spenderen aan de madeliefjes worden mooi in de 'hoerenportefeuille' apart gelegd.
Is deze spaarpot geen leukere oplossing dan een hoerenportefeuille?