Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270191 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #435 Gepost op: 15 november 2020, 00:29:48 »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #436 Gepost op: 15 november 2020, 01:28:55 »
Aha, Shakir heeft zich ook al zo een spaarpot aangeschaft  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Het is natuurlijk wel jammer dat je zo een kleinood dan moet stukmaken als je effectief de centjes weer kan gaan gebruiken in het SKW he.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #437 Gepost op: 15 november 2020, 10:43:15 »
Inderdaad geen geld uitgegeven VDB, ik bekeek het zeer positief, de bedragen die we normaal spenderen aan de madeliefjes worden mooi in de 'hoerenportefeuille' apart gelegd.
Is deze spaarpot geen leukere oplossing dan een hoerenportefeuille?
Als je de richtlijnen volgt voor het plaatsen van foto's is dat een mooie spaarpot, anders verdwijnt hij vanzelf  ;D
https://relaxxxboard.com/index.php/topic,24846.msg119638.html#msg119638
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #438 Gepost op: 15 november 2020, 14:23:14 »
In de tijd toen er nog legerdienst bestond, waren de Russen de grote vijanden die we moesten zien tegen te houden, waardoor wij een jaar bij 't leger moesten werken tegen een 'loon' van 75 Bfr (net geen 2 euro) per dag, want die Russen gingen ons met het communisme overrompelen.  ;D ;D ;D
Ben jij ouder dan 70?  :dance2 :dance2 :dance2
De dienstplicht hadden ze nooit mogen afschaffen, naar mijn bescheiden mening.
Iedereen moest erdoor en je leerde er wel wat van 't echte leven, zoals een klein beetje discipline en gehoorzaamheid.
Dat er dwaze dingen gebeurden, jazeker, maar kijk nu eens naar de jeugd van heden, ze aanvaarden al geen enkel vorm van gezag meer.
In mijn tijd moest je niet met een bordenwisser naar een leraar smijten, of gaan klagen bij mama en papa over 't school, want je kreeg nog een verdiend pak rammel erbij.
De jeugd van tegenwoordig heeft geen enkele discipline meegekregen in 't leven en die functie vulde het leger in.
Veel van die jonge gastjes tussen de 20 en de 40 zouden nog wat kunnen leren met een jaar het land te dienen, heel erg veel.

Nu is 't veel beter, al die jeugd aan den dop, niks doen, en geen 4000 BEF maar 900 euro, om de leeghangers uit te hangen.
De dreiging van de Russen was al lang voorbij hoor, ja, er was koude oorlog, maar ook die liep al in beginjaren 80 op zijn einde. Het leger is gewoon erg goed, die mensen moeten er zijn, om, hoe contradictioneel het ook klinkt, de vrede te bewaren.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #439 Gepost op: 15 november 2020, 18:27:10 »

De dienstplicht hadden ze nooit mogen afschaffen, naar mijn bescheiden mening.


Daar denk ik toch anders over.
Mijn nog bescheidener menig   ;), voor mij totaal nutteloos.

Ik heb 1 maand "gediend" in Ekeren "en daarna 7 maanden in Soest.
Wat heb ik er gedaan? Zuipen, kuisen en nog eens kuisen en kuisen (alhoewel er niets te kuisen was ), vegen, vegen en er viel niets te vegen.
Op mijn tanden bijten en zwijgen.
Van een autoritair regime gesproken. Het was er "uw muil houden " en " bakkes toe "

Gehoorzamen aan korporaaltjes, sergeantjes die amper hun naam konden schrijven en die er plezier aan hadden miliciens te vernederen. Word je daar beter van als mens ? Ik denk het niet.
Had ik het geweten, ik had burgerdienst gedaan ( wel 2 jaren, maar misschien toch wel nuttiger en leerzamer ). Ik had gekozen voor 8 maanden dienst ( Duitsland) en het waren er nog 9 teveel.

En het eerste wat ik telkens deed wanneer ik met verlof kwam naar België en met de trein aankwamen in Brussel-Noord ?
Naar de hoeren gaan  :bonken om de ellende te vergeten.


« Laatst bewerkt op: 15 november 2020, 18:33:32 door candyshoplifter »

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #440 Gepost op: 15 november 2020, 18:50:15 »
Het is een feit dat de 'jeugd van tegenwoordig' anders is dan in 'onze tijd'. Ik denk dat we daar allen over eens zijn.
Btw respecteer ik ieders mening over eender welk issue. daar dient een forum voor.

Gaat een legerdienst hierin iets oplossen mbt discipline naar de jeugd toe? Naar mijn mening totaal niet. Met mij alvast niet. Gelukkig had/heb ik een olifantenhuid. Mij raakte het werkelijk geen knikker.
Ook ik vond het jaar met 'klakske op' puur tijdverlies. Afblaffen hielp geen moer naar mij toe. Integendeel: ik kwam in opstand als reactie op een lacherige manier. Geloof me vrij dat ik veel wc's heb mogen kuisen :lol

Gelukkig zat ik dicht bij huis: 11 maanden in Morstel (mooi park geworden ondertussen ;)) na een maand opleiding (lees: ZUIPEN) in Turnhout. Als je ' avonds even het centrum inging met kameraden, moest je nog oppassen voor de para's in de buurt die je liever met 2 blauwe vonken richting kazerne zagen stappen.

Leger? Neen dank u. 0,00 discipline bijgeleerd.

Jammer, ik kende de hoerenwereld toen niet om me even tot kalmte te neuken...

Ik nam lang in overweging om burgerdienst te doen. Ik deed het niet om een jaar te winnen. Achteraf gezien...


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #441 Gepost op: 15 november 2020, 19:35:55 »
Ben jij ouder dan 70?  :dance2 :dance2 :dance2
Neenee, 'gevoelig jonger' nog. Trouwens, tegen de meisjes lieg ik me altijd 20 jaar jonger dan ik ben, en met een briefje van 50 euro in de hand, is er geen enkele die dat in twijfel trekt.  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #442 Gepost op: 16 november 2020, 18:24:36 »
Gisteren moest ik bij bema zijn .... bema en computers, dat vloekt namelijk  :lol :lol :lol
En hij kwam ineens op het idee toch eens door het skw te wandelen  :-\

Zo gezegd, zo gedaan .... uiteraard was er niks te zien, maar wat ons op viel was dat zowel de Verversrui 28 als de Verversrui 26 verlicht waren.
Dien Hollander heft dus plaat genoeg, dat hij zomaar alle lampen kan doen branden .... of denkt hij dat we zo dom zijn om 50 euro onder de deur te schuiven?  ;D ;D ;D

Het skw lijkt op een spookstad, is toch bevreemdend, wie had een jaar geleden durven zeggen dat je door het skw kan wandelen op een zaterdagnamiddag en dat er geen enkele dame achter het raam zou zitten, noch een wandelaar door de straten loopt.

Ach 't einde is in zicht, ze zijn daar met een vaccin (misschien wel 3), en ze zouden zelfs gratis zijn.
Kom hier met die spuiten, dan is die ellende eigenlijk voorbij, en kunnen we ons normaal hoerenlopersleven hervatten
https://www.youtube.com/watch?v=S62yCsDl1gg

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #443 Gepost op: 19 november 2020, 15:30:19 »
In Brussel mogen de hoertjes weer hun benen openen. Hopelijk volgt SKW nu snel....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #444 Gepost op: 19 november 2020, 15:33:07 »
In Brussel mogen de hoertjes weer hun benen openen. Hopelijk volgt SKW nu snel....
Leg eens uit ...
De Aarschotstraat of de prostitutie?
Want dat is een groot verschil
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #445 Gepost op: 19 november 2020, 16:45:09 »
Ik ben ook benieuwd want ik vang sinds deze namiddag zelfs signalen op dat de ramen in Brussel open zijn/gaan. Ik moet er wél bij zeggen dat ik deze info via via via heb dus wat er van waar is weet ik niet. Er zou ook iets over in de Gazet van Antwerpen gestaan hebben maar ik kan het zélf niet terugvinden, ik ben ook geen abonnee van GVA.

Ik kan het toch maar moeilijk geloven dat de ramen in Brussel al terug zouden open zijn/gaan.

Afin, het is te hopen dat het waar is en dat het SKW dan snel volgt.

Hoop doet leven zeker?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #446 Gepost op: 19 november 2020, 16:51:43 »
Het staat op HLN. Google op prostitutie en klik op nieuws. Eerste artikel. Zowel raam- als straat gaat weer open blijkbaar volgens HLN dus.

Het nieuwsblad zegt echter dat het federaal verboden blijft dus dat ook in Brussel pas op 13 december het eventueel weer kan....

Kortom, HLN was wellicht voorbarig, excuses voor de valse hoop in dat geval.


In Brussel mogen de hoertjes weer hun benen openen. Hopelijk volgt SKW nu snel....
Leg eens uit ...
De Aarschotstraat of de prostitutie?
Want dat is een groot verschil
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #447 Gepost op: 19 november 2020, 17:25:40 »
Dit staat op HLN
Het prostitutieverbod sneuvelt wel, om zo in lijn te zijn met de federale maatregelen. Straatprostitutie en prostitutie in inrichtingen die al dan niet aan deze activiteit zijn gewijd, zijn voortaan opnieuw toegestaan. Eind september had de stad Brussel een tijdelijk prostitutieverbod afgekondigd, maar dat verbod was door de Raad van State geschorst. Daaropvolgend nam het Brussels gewest eind oktober de beslissing om prostitutie te verbieden op haar grondgebied, maar die beslissing vervalt nu vanaf 20 november.

Dit staat op het nieuwsblad
BRUSSEL - Het prostitutieverbod dat eerder werd ingesteld, is nu afgestemd op de federale maatregelen. Daar geldt sinds 2 november dat niet-medische contactberoepen, en dus ook sekswerk, verboden is.

Het prostitutieverbod sneuvelt wel, om zo in lijn te zijn met de federale maatregelen. Straatprostitutie en prostitutie in inrichtingen die al dan niet aan deze activiteit zijn gewijd, zijn voortaan opnieuw toegestaan.


Eind september had de stad Brussel al een tijdelijk prostitutieverbod afgekondigd, maar dat verbod was door de Raad van State geschorst. Daaropvolgend nam het Brussels Gewest eind oktober de beslissing om prostitutie te verbieden op haar grondgebied en dat is nu aangepast aan de federale maatregelen. Die stellen dat er een verbod is op niet-medische contactberoepen, waardoor sekswerk verboden is. Het verbod geldt al zeker tot 13 december.


Je kan ook alleen de datum nog geloven in die gazetten tegenwoordig
Als ik dit lees weet ik het niet meer, prostitutie is toegestaan, maar contactberoepen, waaronder prostitutie valt, zijn verboden.

En nu, gazetten?
Dus prostitutie is toegestaan en tegelijk is prostitutie verboden omdat het een contactberoep is.
Ik gok op het laatste.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #448 Gepost op: 19 november 2020, 17:32:02 »
Belgischer kan het niet zijn  ::)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #449 Gepost op: 19 november 2020, 17:38:46 »
Het zal zo simpel zijn als dit.
De Raad van State heeft het verbod op prostitutie teruggefloten een tijdje geleden, en daardoor zouden de terug open mogen op 20 november.
Maar er is intussen een verbod op contactberoepen, waaronder prostitutie valt.

Die gazetten, ze bewijzen maar weer dat die journalisten niet nadenken en gewoon alles schrijven wat ze voorgeschoteld krijgen.
Ze halen gewoon 2 dingen door mekaar.
En dan 2 gazetten, copycats....

Ik zou zeggen: "De boel blijft gewoon dicht tot 13 december"

Voor alle zekerheid stuur ik morgen onze vliegende reporter met zijn kutmobiel morgen naar de Aarschotstraat, maar ik vrees dat hij enkel treinen kan gaan bezichtigen, misschien zit Seks en Fun er wel op  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal