Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270186 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #495 Gepost op: 27 november 2020, 12:18:22 »


Zo eentje live op (je) antenne... De perfecte (zaad)uitzending.  :lol_hitting:
Is die dan niet 'te mooi' voor jou?  :blonde :shakekontje :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #496 Gepost op: 27 november 2020, 12:33:48 »
van die tweede kan zelfs een 200% hetero toch alleen maar geil worden?
Ik ben dan toch 200% hetero  ;D ;D ;D

Hier nog zoiets waar ik helemaal wild van wordt, niet mager, wat een fucking geile slet ha ha



Doe die ramen open, dat we dat allemaal terug mogen gaan beleven  :lol :lol :lol

Nooit gedacht dat sexmachine me nog eens een stijve zou bezorgen  ;D. Please God, Allah, Boeddha, Frau Merkel en alle andere
 goden, gooi asap die saunaclubs weer open. Daar heb je altijd wel zo'n kont binnen handbereik.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #497 Gepost op: 27 november 2020, 13:19:52 »


Nooit gedacht dat sexmachine me nog eens een stijve zou bezorgen  ;D. Please God, Allah, Boeddha, Frau Merkel en alle andere
 goden, gooi asap die saunaclubs weer open. Daar heb je altijd wel zo'n kont binnen handbereik.
Als ik deze zie lopen op mijn scherm, gaan mijn gedachten uit naar Micky (Babylon) en dan draait mijn kutmobiel al warm om zo eentje te gaan bevuilen ....

Ik lees net mijn eigen recensie terug van Micky, en ik had daar verdorie destijds ook al dat bewegend kontje gepost ....  :cheer: :cheer: :cheer:
https://relaxxxboard.com/index.php/topic,15729.msg138827.html#msg138827




Nog Micky ... nog Micky ... de slet verdorie  :lol








Stijve nummer twee die nlnu van mij krijgt, ik ga een diep bord in mijn broek steken  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #498 Gepost op: 27 november 2020, 17:07:50 »
Ik zal precies toch eens naar babylon moeten
....  :-\
En nu wachten op die persconferentie, ziet er naar uit dat contactberoepen niet mogen openen.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #499 Gepost op: 27 november 2020, 17:39:45 »

Ik ben dan toch 200% hetero  ;D ;D ;D

Hier nog zoiets waar ik helemaal wild van wordt, niet mager, wat een fucking geile slet ha ha



Doe die ramen open, dat we dat allemaal terug mogen gaan beleven  :lol :lol :lol
De virologen zeggen dat we de "curve moeten flatten "
Voor mij mogen de curves blijven zoals ze zijn .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #500 Gepost op: 27 november 2020, 17:49:33 »
Ik zal precies toch eens naar babylon moeten
....  :-\
En nu wachten op die persconferentie, ziet er naar uit dat contactberoepen niet mogen openen.....
Ik wil je gerust eens een keertje meenemen, ze zien wel graag viespeukjes zoals jij er eentje bent, komen, die geile stoten in Babylon.
En als we dan afspreken met sjeufke, dan is er toch 1 normale bij die de boel wat in de gaten houdt .... ik namelijk  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #501 Gepost op: 27 november 2020, 18:21:04 »
Die Micky móet ik toch echt wel eens bezoeken.... als ze niet op viespeukjes valt hou ik me wel in.....


Ik zal precies toch eens naar babylon moeten
....  :-\
En nu wachten op die persconferentie, ziet er naar uit dat contactberoepen niet mogen openen.....
Ik wil je gerust eens een keertje meenemen, ze zien wel graag viespeukjes zoals jij er eentje bent, komen, die geile stoten in Babylon.
En als we dan afspreken met sjeufke, dan is er toch 1 normale bij die de boel wat in de gaten houdt .... ik namelijk  ;D ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #502 Gepost op: 27 november 2020, 18:49:53 »
Die Micky móet ik toch echt wel eens bezoeken.... als ze niet op viespeukjes valt hou ik me wel in.....
Moet ik nogmaals de link naar haar topic hier neerpoten misschen .... lees eens, ze is vettiger an jij en ik bij mekaar, en dat wil al iets zeggen.

Trouwens, dat geldt voor veel grieten in Babylon .... den Ed geeft namelijk een deftige opleiding, en de meeste dames die er werken lusten er wel pap van ... meer dan pap alleen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #503 Gepost op: 27 november 2020, 19:55:02 »
@ barti. Een wijze raad: begin niet aan saunaclubs, want binnen de korste keren raak je verslaafd!

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #504 Gepost op: 27 november 2020, 21:47:07 »
Ik denk dat dat een gouden tip is....


@ barti. Een wijze raad: begin niet aan saunaclubs, want binnen de korste keren raak je verslaafd!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #505 Gepost op: 28 november 2020, 00:09:44 »

Ik ben dan toch 200% hetero  ;D ;D ;D

Hier nog zoiets waar ik helemaal wild van wordt, niet mager, wat een fucking geile slet ha ha



Doe die ramen open, dat we dat allemaal terug mogen gaan beleven  :lol :lol :lol
De virologen zeggen dat we de "curve moeten flatten "
Voor mij mogen de curves blijven zoals ze zijn .
Ik wil niemand jaloers maken maar ik geniet gelukkig meermaals per week van eentje met zulke curve. Noem het een compensatie voor de geleden schade in het SKW, omdat de boel dicht is.  :pompe :lol

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #506 Gepost op: 28 november 2020, 08:22:32 »
Die Micky móet ik toch echt wel eens bezoeken.... als ze niet op viespeukjes valt hou ik me wel in.....
Moet ik nogmaals de link naar haar topic hier neerpoten misschen .... lees eens, ze is vettiger dan jij en ik bij mekaar, en dat wil al iets zeggen.

Trouwens, dat geldt voor veel grieten in Babylon .... den Ed geeft namelijk een deftige opleiding, en de meeste dames die er werken lusten er wel pap van ... meer dan pap alleen  ;D

Alleen heb je de link van Maria SKW daar neergepoot. Ziet er ook niet verkeerd uit trouwens.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #507 Gepost op: 28 november 2020, 10:53:53 »
Ja, ben Micky zelf moeten gaan zoeken in he Babylon topic, want die link van SM .... "die heb ik toch wel al een paar keer gehad, en dat was niet een Micky 😆"

Alleen heb je de link van Maria SKW daar neergepoot. Ziet er ook niet verkeerd uit trouwens.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #508 Gepost op: 28 november 2020, 11:00:10 »
Die Micky móet ik toch echt wel eens bezoeken.... als ze niet op viespeukjes valt hou ik me wel in.....
Moet ik nogmaals de link naar haar topic hier neerpoten misschen .... lees eens, ze is vettiger dan jij en ik bij mekaar, en dat wil al iets zeggen.

Trouwens, dat geldt voor veel grieten in Babylon .... den Ed geeft namelijk een deftige opleiding, en de meeste dames die er werken lusten er wel pap van ... meer dan pap alleen  ;D

Alleen heb je de link van Maria SKW daar neergepoot. Ziet er ook niet verkeerd uit trouwens.
Ik ben een soepkieke ...
HIER   ....    https://relaxxxboard.com/index.php/topic,23036.msg120187.html#msg120187
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #509 Gepost op: 28 november 2020, 11:07:20 »

Ik wil niemand jaloers maken maar ik geniet gelukkig meermaals per week van eentje met zulke curve. Noem het een compensatie voor de geleden schade in het SKW, omdat de boel dicht is.  :pompe :lol
Hoe noemt die stoot dan?  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal