Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270186 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #570 Gepost op: 1 maart 2021, 11:39:33 »
Ik mis Trump eigenlijk wel. Toen hij aan de macht was, kon je nog eens lachen om de politiek. De grootste joke, was dat hij het persies altijd zelf geloofde, wat hij zei. En niet te vergeten: hij zat ver weg van hier. Onze onverkozen politiekers doen ook dingen waar ik kan mee lachen, maar jammer genoeg dringen ze ons ook hun gedachtengoed op.

 :lol :lol :lol


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #571 Gepost op: 1 maart 2021, 11:45:02 »
De grootste joke, was dat hij het persies altijd zelf geloofde, wat hij zei.
Juist, ja, boenk erop .... zie mijn vorige post in dit topic  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #572 Gepost op: 1 maart 2021, 11:54:41 »
Mag ik nuanceren?

Je kan geloven wat je zelf zegt op basis van 'de duidelijke wetenschap' dat je ook de waarheid vertelt. Ik verdenk Trump ervan dat dit niet het geval was bij hem.

Je kan ook geloven wat je zelf zegt op basis van een vermoedelijk 'weten' van sommige dingen. Wat impliceert dat je er dan soms boenk op zit en soms ook flagrant er neven.

En je kan, tenslotte, ook in je eigen woorden lijken te geloven als middel om te indoctrineren (onze virologen en politiekers bv), om een imago op te bouwen (Trump?) of gewoon om gelijk te krijgen in stellingen waarvan je de basis niet kent. Dat laatste is een techniek die ik bv op heel veel vergaderingen en discussies e.d. opgemerkt heb.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #573 Gepost op: 1 maart 2021, 12:12:45 »
Heb je echt niks anders te doen dan op alles op te springen als een vlieg op een stront?   :lol
Straks moet ik nog echt geloven dat je "lief" met haar echtgenoot in Roemenië zit.
Goed gokje .... ga je eens verdiepen in de privé-ontvangsten tot het skw weer opent  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #574 Gepost op: 1 maart 2021, 12:25:15 »
Heb je echt niks anders te doen dan op alles op te springen als een vlieg op een stront?   :lol
Straks moet ik nog echt geloven dat je "lief" met haar echtgenoot in Roemenië zit.
Goed gokje .... ga je eens verdiepen in de privé-ontvangsten tot het skw weer opent  ;D ;D ;D ;D ;D
Zoals je weet heeft de coronazever heel wat werk stilgelegd en voor de rest de mensen tot thuiswerk verplicht. De hobby van het wandelen, een amusement, is voor een deel verschoven naar wat forumlezen over de dingen die we momenteel zegezegd niet mogen. Verdiepen in thuisontvangst is een goede tip: ik ga dat dadelijk doen, dat was al gepland. Als we niet openlijk mogen wandelen, dan doen we het op een andere manier. Ik ben niet van plan om enkele jaren uit mijn leven te laten wegknippen door een hoop weinig zinvolle regels. Als we morgen dood vallen, zou het jammer zijn dat we vandaag vergaten te genieten.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #575 Gepost op: 1 maart 2021, 13:59:38 »
Een simpele "neen" volstond als antwoord op mijn vraag  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #576 Gepost op: 1 maart 2021, 15:41:16 »

Ik ben niet van plan om enkele jaren uit mijn leven te laten wegknippen door een hoop weinig zinvolle regels. Als we morgen dood vallen, zou het jammer zijn dat we vandaag vergaten te genieten.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:


Ik kán niet anders dan deze volledig bijtreden!

Mijn buurman ging met zijn echtgenote voor Valentijn een weekendje doorbrengen in een hotelletje in Brugge. Twee weken later was hij dood! Legionellabacterie opgedaan in de douche van dat hotelletje, een paar dagen later zich niet goed gevoeld, een paar dagen later het hospitaal in, een paar dagen later dood! De man was 60 jaar!

Vandaag lukt het niet meer maar morgen ga ik toch alvast nog eens genieten. Dat mag van onze viroliegers niet maar dat maakt het eens zo plezant.

 ;D  ;D  ;D

guest142220

  • Gast
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #577 Gepost op: 1 maart 2021, 20:11:02 »
Citaat
author=sexmachine link=topic=26401.msg141129#msg141129

Sterven van Legionella is erger dan sterven onder Llana  ;D ;D ;D ;D
Goed nieuws, meer pensioen later voor ons, VDB, wil jij ook de geest laten?  :lol :lol :lol :lol
Llana, hou op, ik lig nog wel eens wakker denkend aan haar :040:  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #578 Gepost op: 2 maart 2021, 07:45:36 »
Citaat
author=sexmachine link=topic=26401.msg141129#msg141129

Sterven van Legionella is erger dan sterven onder Llana  ;D ;D ;D ;D
Goed nieuws, meer pensioen later voor ons, VDB, wil jij ook de geest laten?  :lol :lol :lol :lol
Llana, hou op, ik lig nog wel eens wakker denkend aan haar :040:  ;D
Er is hoop ...
... ze heeft haar "lief" buitengegooid ... (gene zever, echt waar)  ;)

Doet me denken aan VDB trouwens, alleen heeft die nooit zijn lief gehad  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #579 Gepost op: 2 maart 2021, 09:27:32 »
Citaat
author=sexmachine link=topic=26401.msg141129#msg141129

Sterven van Legionella is erger dan sterven onder Llana  ;D ;D ;D ;D
Goed nieuws, meer pensioen later voor ons, VDB, wil jij ook de geest laten?  :lol :lol :lol :lol
Llana, hou op, ik lig nog wel eens wakker denkend aan haar :040:  ;D
Er is hoop ...
... ze heeft haar "lief" buitengegooid ... (gene zever, echt waar)  ;)

Doet me denken aan VDB trouwens, alleen heeft die nooit zijn lief gehad  ;D ;D ;D
Dat is goed nieuws nu de straat nog open...
Wat vdb betreft ik herken dit, meer zeg ik niet   :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #580 Gepost op: 2 maart 2021, 09:50:53 »
... ze heeft haar "lief" buitengegooid ... (gene zever, echt waar)  ;)

Nu nog die 'andere' buiten gooien en ze is er weer helemaal klaar voor   :lol :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #581 Gepost op: 4 maart 2021, 16:55:22 »
Waarom mogen massagesalons waar je ook kan poepen wél open, en dienen raambuurten waar je je ook kan laten masseren gesloten te blijven?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #582 Gepost op: 4 maart 2021, 17:13:51 »
Waarom mogen massagesalons waar je ook kan poepen wél open, en dienen raambuurten waar je je ook kan laten masseren gesloten te blijven?
Die vergelijking slaat als een tang op een varken, je kan poepen in massagesalons, officieel mag dat neit.
En bij een kapper kan jij (je) ook (laten) poepen  :-\ :-\ :-\
Massagesalons zijn geen horecazaken ... de ramen worden gelijkgesteld met de horeca ...
Je stelt vragen vandaag die je zelf ook kan beantwoorden, VDB, geef die joints maar terug , je kan er niet tegen  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #583 Gepost op: 4 maart 2021, 17:43:56 »
Mijn wrevel ontstaat omdat er massagesalons zijn die momenteel openlijk 'adverteren' om 'meisjes die willen werken maar niet mogen' aan te trekken. Dat kan dus allemaal.

https://www.a1massagehasselt.com/

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #584 Gepost op: 4 maart 2021, 17:49:03 »
Mijn wrevel ontstaat omdat er openlijk massagesalons zijn die momenteel 'adverteren' om 'meisjes die willen werken maar niet mogen' aan te trekken. Dat kan dus allemaal.

https://www.a1massagehasselt.com/
Je kan niks aan de situatie veranderen, we wij gaan toch niet zeggen dat die massagesalons nu dicht moeten, omdat daar ook gepoept wordt .... dan zijn we net zo erg als zij, VDB
Ik ga ook iedere week een dame van het skw bezoeken, ze adverteert niet, maar ze werkt wel terwijl het verboden is, dan gaan we ons toch niet keren tegen de massagesalons, die nu wat meer geluk hebben dan de dames van het skw.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal