Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270157 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #585 Gepost op: 4 maart 2021, 17:54:49 »
Dat denk ik ook wel sexmachine.

Maar het is g*dverd*mme toch wel straf he... Er staat nog net niet bij dat ze een dekmantel voor prostitutie zijn.

Nog niet eens zo gek lang geleden moesten vele warenhuizen bepaalde rayons afsluiten en met plastiek bedekken, omdat ze geen producten mochten verkopen die ook in verplicht gesloten niet-essentiële winkels te koop zijn. En als er op het Falconplein 5 mensen te dicht bij elkaar staan, krijgen ze de flikken aan hun rekker.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #586 Gepost op: 4 maart 2021, 17:57:59 »
we wij gaan toch niet zeggen dat die massagesalons nu dicht moeten, omdat daar ook gepoept wordt .... dan zijn we net zo erg als zij, VDB
Ik ga ook iedere week een dame van het skw bezoeken, ze adverteert niet, maar ze werkt wel terwijl het verboden is, dan gaan we ons toch niet keren tegen de massagesalons, die nu wat meer geluk hebben dan de dames van het skw.
Ik wil niks sluiten. Integendeel. Maar bij de eerste lockdown waren de ramen in Antwerpen geen horeca (zijn ze ook niet) en nu ineens worden ze er 'automatisch' wél bij gerekend.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #587 Gepost op: 4 maart 2021, 18:01:45 »
Dat denk ik ook wel sexmachine.

Maar het is g*dverd*mme toch wel straf he... Er staat nog net niet bij dat ze een dekmantel voor prostitutie zijn.

Nog niet eens zo gek lang geleden moesten vele warenhuizen bepaalde rayons afsluiten en met plastiek bedekken, omdat ze geen producten mochten verkopen die ook in verplicht gesloten niet-essentiële winkels te koop zijn. En als er op het Falconplein 5 mensen te dicht bij elkaar staan, krijgen ze de flikken aan hun rekker.
Het is inderdaad verschrikkelijk, maar wij kunnen enkel hopen dat de horeca gaat heropenen, en liefst met de paasvakantie (ik schat nog altijd in dat de horeca heropent op 2 april)
Tuurlijk lees ik ook wat ze daar op de website schrijven, en ze kunnen die meiden nooit inschrijven, dus nog zwartwerk ook ..... die zaak mogen ze van mij om die reden alleen al sluiten.
Maar, we weten allemaal hoe het met Redlights ging/gaat, in 't rood overal vermelden dat fysieke contacten en afspraken maken verboden zijn, en 1000 advertenties van dames die ontvangen plaatsen en geld voor ontvangen iedere dag.
Daar hebben ze ook NIETS tegen gedaan, en dat was toen er NIETS mocht, veel erger volgens mij  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #588 Gepost op: 4 maart 2021, 18:05:39 »
Daar heb je 100% gelijk in sexmachine. Hypocriet tot en met.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #589 Gepost op: 4 maart 2021, 18:11:33 »
Een citaat uit het topic 'Corona':
32 jaar geleden was er grote euforie omdat "de muur" gesloopt werd maar niemand had ooit gedacht dat de toenmalige staatssystemen in het Oostblok wel eens tot hier zouden kunnen waaien. We zijn daar niet ver meer af op dit moment. Puur communisme waarbij we allemaal braaf moeten luisteren naar wat ons opgedrongen wordt, als we dat niet doen dan zijn er "gevolgen".
Ik vind het angsaanjagend hoe men met een schaamteloze willekeur beslist wie er zijn inkomen maar moet op zijn buik schrijven en wie niet.

Niet alleen voor de sekswerkers he. Je mag met een crèmeglacekarretje aan park Spoor Noord gaan staan en een kleine volkstoeloop veroorzaken, maar je mag met dat karretje niet rond rijden ... Om maar iets te noemen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #590 Gepost op: 4 maart 2021, 20:28:43 »

Je mag met een crèmeglacekarretje aan park Spoor Noord gaan staan en een kleine volkstoeloop veroorzaken, maar je mag met dat karretje niet rond rijden ... Om maar iets te noemen.



Typisch Belgisch hé, veel gekker kan het toch allemaal niet worden hé?

Dus dat crèmeglacekarretje mag wel naar een locatie rijden en mag dáár dan crèmeglacekes verkopen maar onderweg dus niet? Welke M.NG..L beslist zoiets?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #591 Gepost op: 4 maart 2021, 20:38:04 »

Het is inderdaad verschrikkelijk, maar wij kunnen enkel hopen dat de horeca gaat heropenen, en liefst met de paasvakantie (ik schat nog altijd in dat de horeca heropent op 2 april)



Ik hoor vandaag dat De Croo werkt aan een "buitenplan" zodat er versoepelingen kunnen komen voor activiteiten die "buiten" plaats vinden.

De kustburgemeesters stellen voor om de caféterrassen op de dijk en in de omliggende straten binnenkort terug te openen. Dat kan natuurlijk niet voor de kust alleen, gaat men dan de caféterrassen in heel België openen? Want dan gaat er dus een deel van de horeca open? En het SKW valt onder de horeca!

ALS dat het geval zou zijn mogen onze meisjes in het SKW dan ook hun bed buiten voor de deur zetten? En kunnen we dan in de buitenlucht op dat bed gaan seksen? Ja zeker hé want dat is dan toch ook een buitenactiviteit?

Waarschijnlijk zal het niet mogen want dat zal dan mogelijk een afzuig aanzuigeffect hebben op pottenkijkers en er mag nog steeds niet té veel volk samenhokken.

Morgen maar eens op zoek naar een mansardekamertje, naar het schijnt is het op zo'n mansardekamertje bijna even koud als buiten dus dat zal dan ook veiliger zijn hé  ;)


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #592 Gepost op: 4 maart 2021, 21:58:00 »
ALS dat het geval zou zijn mogen onze meisjes in het SKW dan ook hun bed buiten voor de deur zetten? En kunnen we dan in de buitenlucht op dat bed gaan seksen? Ja zeker hé want dat is dan toch ook een buitenactiviteit?
Goed idee. En dan zoals bij de Cakewalk op de Sinksenfoor: een tarief om mee te doen en een tarief om toe te kijken. 50 euro voor een wip en 25 euro om er staan op te kijken. Handen in de broekzak  :dance2 :dance2 :dance2

 :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #593 Gepost op: 4 maart 2021, 22:36:40 »
naar het schijnt is het op zo'n mansardekamertje bijna even koud als buiten
Tip van iemand die 't al 3 keer meegemaakt heeft: laat hààr eerst in het bed stappen, en kruip er dan bij, dan lig je zelf met je kont in de richting van t blazerke. Haar kontje wrijf je dan maar wat warm.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #594 Gepost op: 4 maart 2021, 23:26:28 »
naar het schijnt is het op zo'n mansardekamertje bijna even koud als buiten
Tip van iemand die 't al 3 keer meegemaakt heeft: laat hààr eerst in het bed stappen, en kruip er dan bij, dan lig je zelf met je kont in de richting van t blazerke. Haar kontje wrijf je dan maar wat warm.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Amai, ak dan mor gin blazen op men gat kraaig van da blazerke  :lol_hitting:

Bedankt voor de tip VDB!

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #595 Gepost op: 20 maart 2021, 08:42:00 »
Niks met hoererij te maken denk ik, maar wat betekent :"het oscillatorische gedrag van het systeem te boosten"  ?  :lol_hitting:

Toch niet dat de schatjes hun prijzen gaan boosten, hoop ik.
Ik heb al gehoord dat sommigen voor 250 EUR per uur gaan. Dan zullen bezoekjes bij mij maar 30 min. meer duren. Zijn ze dan beter af ... ?

I know, these are rock hard times . Maar ook voor mij . En het einde is niet nabij .....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #596 Gepost op: 20 maart 2021, 13:54:29 »
Niks met hoererij te maken denk ik, maar wat betekent :"het oscillatorische gedrag van het systeem te boosten"  ?  :lol_hitting:

Inderdaad niets met hoererij te maken. Steeds maar blijven sleutelen aan maatregelen die zogezegd direct inspelen op de veranderingen van het aantal besmettingen, zal de schommelingen van de golf nog versterken. Een stabiele regiemetoestand verkrijgt men slechts wanneer men de tijd neemt om te wachten, zodat men het effect van een nieuwe maatregel kan zien. En dan moet men daarop JUIST reageren en niet met 'de natte vinger'.

Deze strategie ontbreekt nu al een jaar aan een stuk in het beleid. Er wordt in paniek gereageerd zonder zicht op de juiste impact van een maatregel, en er ontbreekt de moed om toe te geven dat een aantal genomen beperkingen zinloos blijken te zijn. Alhoewel we allemaal een mondmasker moeten dragen, blijkt het lijden van gezichtsverlies de politiekers en de zogenaamde experten toch erg nauw aan het hart te liggen.

Citaat van: candyshoplifter link=topic=26401.msg141266#msg141266
date=1616226120
Toch niet dat de schatjes hun prijzen gaan boosten, hoop ik.
Ik heb al gehoord dat sommigen voor 250 EUR per uur gaan. Dan zullen bezoekjes bij mij maar 30 min. meer duren. Zijn ze dan beter af ... ?

Ik veronderstel, als momenteel de prijzen wel eens hoger liggen bij privebezoek op het appartementje in vergelijking tot de normale raamprijzen, dat we daarbij moeten denken aan het feit dat die meisjes de gewone 'passanten' kwijt zijn wegens de sluiting, en dat ze het dus moeten hebben van hun vaste klanten. Meisjes die minder vaste klanten hadden en lééfden van de toevallige bezoekers, zullen proberen om een leefbaar inkomen te verwerven door hun prijzen eventueel op te drijven tijdens deze periode.

In normale tijden betaalt ook niet iedereen de standaard instapprijs van 50 euro aan het raam. Er zijn best wel wat mensen die langer blijven en overeenkomstig meer spenderen. Maar, zoals gezegd, zijn er ook veel meisjes die vooral de 50 euroklanten bedienden, en waarschijnlijk is die kategorie van klanten niet zo geneigd om op privebezoek te gaan. Het spontane ontbreekt ook: ongepland impulsief ergens binnen stappen kan nu niet. Een privebezoek moet je wat plannen, afspraakje maken, enz.

Ikzelf durf in het SKW ook simpelweg eens ergens binnenstappen voor 50 euro, bv bij een meisje dat ik nog niet ken, om eens te proberen. Maar als ik  prive op een appartementje langs ga, heb ik dat tot nu toe nog niet voor slechts 50 euro gedaan. Het is een onlogische redenering, dat weet ik wel, maar ik heb zo voor mezelf een gevoel dat 50 euro bij een privebezoek wat krenterig is.

Citaat van: candyshoplifter link=topic=26401.msg141266#msg141266
date=1616226120
I know, these are rock hard times . Maar ook voor mij . En het einde is niet nabij .....

Dat is helaas een "rock hard" feit... Hoe vaak hebben ze ons, en vooral ook andere sectoren, in het afgelopen jaar nu al met valse vooruitzichten proberen te sussen? Een jaar geleden zijn we eraan begonnen 'tot begin april' werd er gezegd. Even doorbijten, en dan was het voorbij. Zogezegd.

Men kan zich bovendien ook afvragen: als het SKW weer open mag gaan, voor hoelang dan? Wat, als er in het najaar een nieuwe piek opdaagt? Het vaccin wordt steeds meer waardeloos naarmate de mutaties zich voltrekken. De gewone griep geraakte ook nooit volledig onder controle (tot 5000 griepdoden per seizoen in Belgie). Bovendien beschermt een vaccin helemaal niet tegen besmetting. Het zorgt er in het beste geval alleen voor dat een besmette persoon minder ziek wordt. Maar hoe gaat de politiestaat daar op reageren?
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2021, 14:00:45 door Vanderbeffen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #597 Gepost op: 20 maart 2021, 18:57:27 »
Ge zit er weer klink naast, VDB, met die prijzen.
De dames vragen gewoon meer per uur omdat het in deze "tijden" voor hen nog duurder is geworden, een "raam" huren.
Het is een goed bewaard geheim dat diezelfde Hollander die al stinkend rijk is door verhuur van ramen aan schandalig hoge prijzen, die "leegstaande" studio's, die hij ook aan woekerprijzen van 500 euro per week verhuurt aan werkende dames (als alles open is), nu verhuurt aan schandalige prijzen voor "ontvangst".

Met andere woorden, hij haalt geen inkomsten meer uit de ramen, en de studio's die nu leeg staan, die verhuurt hij veel te duur per uur aan dames die in het skw werken. en de meeste dames die thuis niet kunnen/willen ontvangen, moeten dus DUUR huren (per uur), en die prijzen worden domweg doorgerekend aan de klanten. Vandaar dat de dames de prijs van 200 euro per uur hanteren.

Ik heb gisteren de ganse nacht hij eentje gehangen die het anders aanpakt: appeke huren om te ontvangen, vaste maandprijs, en die klaagt niet, want ze stond toch bijna nooit in haar raam, en spaart zo per maand 2000 euro uit aan een raam te huren (na aftrek van de huur die ze nu betaalt, is ze 2000 euro per maand goedkoper af).
Ze werkt wel met vaste klanten die ze in 7 jaar heeft opgebouwd, voor haar is dan weer deze crisis goed, ze verdient nu minstens 2000 euro maandelijks meer.

En zo heeft ieder voordeel zijn nadeel, en andersom, maar laat osn wel wezen, dat ze maar rap de ramen open gooien, want het is toch plezanter om iets te kunnen gaan drinken en door de straten te lopen, dan een afspraak te boeken en met je auto naar de plaats des onheils te rijden, het skw heeft zijn charmes, en de sfeer errond vind je uiteraard niet indien je naar een dame uit het skw gaat die nu in een studio ontvangt.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #598 Gepost op: 20 maart 2021, 20:47:06 »
...dat ze maar rap de ramen open gooien, want het is toch plezanter om iets te kunnen gaan drinken en door de straten te lopen, dan een afspraak te boeken en met je auto naar de plaats des onheils te rijden, het skw heeft zijn charmes, en de sfeer errond vind je uiteraard niet indien je naar een dame uit het skw gaat die nu in een studio ontvangt.
Dat is de kern van de zaak. Het SW heeft een bepaalde 'sfeer', idd, en daar hoort de spontaniteit bij die ik al noemde. Ongepland tijdens de wandeling een 'ontdekking' doen en daar eens binnen gaan. Niks geen afspraken vooraf, gewoon de goesting van het ogenblik volgen.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #599 Gepost op: 24 april 2021, 01:13:09 »
Over schietoefeningen, brandjes, en over corona....

In de loop van de week woedde er een gemene brand in Anderlecht. Eindelijk  eens een (tragisch) bericht dat niet over corona gaat. Denk je dan. Want onze linkse nationale zender wist van bij het begin de berichtgeving zodanig te 'muteren' dat het hoofdpunt niet meer was 'er is een brand met slachtoffers' maar wél 'door de corona was het moeilijk om plaats te vinden voor de slachtoffers in de klinieken'.

Een zeer merkwaardige manier van berichtgeving dus. Want uiteraard lezen we tussen die regels door dat het vermanende vingertje ons er op wijst dat de klinieken het moeilijk hebben omdat er te veel stoute mensen zijn die hun kl*ten vegen aan 'de regels', in plaats van die kl*ten te gebruiken voor wat ze gemaakt zijn. Dat laatste stukje na de komma komt dan van mij, niet van de VRT.  ;D ;D ;D

Waar dus met geen woord over gerept werd, is de verduidelijking dat onze klinieken eigenlijk te weinig capaciteit hebben. Men wijt dat nu aan de corona. Na jarenlange misplaatste besparingen in de gezondheidssector (op investeringen en op de lonen van het zorgpersoneel) blijft men het tekort aan bedden afwimpelen op de stoute mensen.

Ik weet niet of er iemand van die statistiekenvreters ook bijgehouden heeft hoeveel miljoen mensen er bv de laatste 20 jaar in den Belgiek geïmporteerd werden, legaal en illegaal, en hoeveel capaciteitsaanpassingen de gezondheidssector hiervoor opgezet heeft. Ik vrees, ALS die cijfers bekend zouden zijn, dat we ze niet ongefilterd zullen te zien krijgen.

Nochtans hoorde ik Madam Dikkenbol, uitvinder van de spreuk 'blijf in je kot', korte tijd voor de coronauitbraak nog spreken over besparingen in de gezondheidssector. Niet elk ziekenhuis moest alles hebben. Het moest alleen genoeg geld opbrengen, dat is het voornaamste.

Het is dus, met andere woorden, niet nodig om voldoende ziekenhuisbedden ter beschikking te houden in een maatschappij met een snel groeiende populatie en een veroudering, want in de tijd waarover we spreken was er (zogezegd) geen sprake van een ondercapaciteit.

Vandaag stel ik vast dat Antwerpen kon genieten van een waas van rook, omdat schietoefeningen onze natuur in brand gestoken hebben. Hoezo, schietoefeningen? Aha, we hebben dus blijkbaar nog een leger ook. Ondanks het feit dat het geen oorlog is, hebben toch een leger. Hoezeer daarop ook bespaard werd in het verleden: een leger hebben, bij 'geen oorlog' is hoe dan ook een overcapaciteit. Dus een contrast met de ondercapaciteit in de gezondheidssector.

Onze (r)overheid maakt natuurlijk de allergrootste prioriteit van onze veiligheid. Net zoals we in de coronastrijd (strijd???) alle mogelijke middelen inzetten (lees: regeltjes uitvinden) om de burgers veiligheid te bieden (veilig failliet gaan bv), zo doet ook Defensie, als onderdeel van den Belgiek, alles wat mogelijk is voor onze veiligheid. Ze kunnen bv al een natuurgebied in brand schieten. Blussen is wat anders. De militaire brandweerwagen is nog kapot en de militaire pompiers zijn al op pensioen, lees ik.

Hierdoor wordt meteen de brand in het natuurgebied als een verschrikkelijke brand verklaard. Niet alleen omdat het zo'n vaart loopt, maar blijkbaar vooral omdat men geen verstand heeft van blussen en omdat men bespaard heeft op de middelen in het verleden.

Het enige verschil met de coronasituatie is, dat men bij zo een brand moeilijk de stoute mensen verantwoordelijk kan stellen.

Voor wie mijn denkpistes ongewoon zou vinden, wil ik overigens nog meegeven dat mijn schietoefeningen in het SKW nog nooit iets in de fik hebben gestoken.  ;D

« Laatst bewerkt op: 24 april 2021, 01:22:55 door Vanderbeffen »