Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 270208 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

guest142220

  • Gast
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #615 Gepost op: 4 juni 2021, 18:16:26 »
haha, helaas ben ik geen 18 meer dus mijn recuperatietijd duurt wat langer  :lol en 10x = 500 Euro, mijn (goddank) ex gaf dat ook per week uit maar dan voor haar noodzakelijke persoonlijke "levensbehoeften", makeup, zonnebank, nagels, haar  :lol_hitting:
Mocht ik het over doen, nooit maar dan echt nooit meer een schoonfamilie. Maar niet getreurd ben de schade ruimschoots aan het inhalen  :pompe

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #616 Gepost op: 5 juni 2021, 03:41:11 »

Ik vind trouwens dat er in het SKW best een soort klantenbindingssysteem mag komen voor jarenlange trouwe bezoekers. Dat hoeft niet eens gesofisticeerd te zijn. Nostalgie troef, met de goeie oude plakzegeltjes, geïnspireerd op de Valois bonnetjes. Bij elk bezoekje per schijf van 20 betaalde minuten, een SKW-plakkertje op je fluit. Plakt ze vol: een gratis beurt met een meisje naar keuze.


Dat lijkt me toch lichtelijk discriminerend hoor VDB. Stel je voor dat jouw fluit al vol is met 10 SKW- plakkertjes en dat ik er 20 nodig heb voordat mijn fluit vol plakt  :lol_hitting:

Simpel: in plaats van te rukken, denk je gewoon aan je schoonmoeder. Wil je reeds met 2 plakkertjes je fluit vol hebben, denk dan aan Van Ranst.

 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2 :dance2

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #617 Gepost op: 5 juni 2021, 03:47:09 »
De mannen die niet van korting willen weten, onze Kippenneuker en VDB, stellen een systeem van korting voor  ;D
Zeg eens he, ik doe ook maar gewoon wat mijn maat, de Marc, me vanuit zijn bunker vroeg he: de regels een beetje versoepelen

 :bud :bud :bud :bud :bud

Schiet niet op de pianist, in een meisje is 't schieten veel plezanter.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #618 Gepost op: 5 juni 2021, 03:54:24 »
Ik probeer dan niet te finishen om bij de laatste helemaal los te gaan, je moet het gezicht van die dame zien als je zegt dat je niet bij haar maar bij een ander wil finishen  :pica
Wie heeft er nog meer van die wilde ideeen?  :laughingchick
Je neemt een groot risico, weet je... Stel je voor, dat je bij 9 meisjes binnen ging. 9 keer een stijve knoert, 9 keer tot net aan the point of no return. En dan kom je bij die 10de, net op het moment dat de boel sluit. Kan je thuis je moegetergde ballen gaan leegblaffen.

Nee, ik denk bij de meisjes puur in the Italian way. Ik blokkeer mijn afloopremmen.

 :xrated :xrated :bonken :bonken :xrated :xrated

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #619 Gepost op: 5 juni 2021, 03:57:58 »
Die vijf keer? Dat kan toch met finishen?
Die tien wordt moeilijker....
Een vaccintje van Pfizer mag je qua werking niet verwarren met die blauwe pilletjes van Pfizer he...

 :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #620 Gepost op: 5 juni 2021, 04:04:06 »
10x = 500 Euro, mijn (goddank) ex gaf dat ook per week uit maar dan voor haar noodzakelijke persoonlijke "levensbehoeften", makeup, zonnebank, nagels, haar 
Het is zoals met een auto he: bij aanschaf moet je niet enkel naar de knappe carosserie kijken, maar ook naar de onderhoudskosten.  En komen er te veel kosten aan: in Antwerpen den boot op voor export naar Afrika.

 :dance2 :dance2 :dance2

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #621 Gepost op: 7 juni 2021, 16:41:19 »
Pffffft.... mijn fluit staat spontaan op spuiten, dat het maar snel woensdag is. Stilletjes hoop ik dat Flory haar poepenolleke en Roemeense cava terug is. Maar anders zal het alleszins een andere Anna of Maya zijn die deze worst, net als vele andere, weer in haar doos gesopt krijgt.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #622 Gepost op: 8 juni 2021, 17:08:52 »
Hopelijk voor de meisjes zijn er de komende weken veel klanten. Net van een raamdame gehoord dat de huurprijzen per week weer naar boven zijn gegaan. Er zou wel vanaf 5 ´s morgens gewerkt mogen worden, maar of er dan klanten zijn dat is een andere vraag...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #623 Gepost op: 8 juni 2021, 18:04:20 »
Hopelijk voor de meisjes zijn er de komende weken veel klanten. Net van een raamdame gehoord dat de huurprijzen per week weer naar boven zijn gegaan. Er zou wel vanaf 5 ´s morgens gewerkt mogen worden, maar of er dan klanten zijn dat is een andere vraag...

De huurprijzen en voorwaarden zijn sowieso niet gelijk bij de bureau's en andere verhuurders.
De shiften zouden tussen 7.00u en 23.30u liggen, maar wie weet verandert dat morgenvroeg nog een of andere politieker.  ;D :kissass

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #624 Gepost op: 8 juni 2021, 19:21:44 »
Hopelijk voor de meisjes zijn er de komende weken veel klanten. Net van een raamdame gehoord dat de huurprijzen per week weer naar boven zijn gegaan. Er zou wel vanaf 5 ´s morgens gewerkt mogen worden, maar of er dan klanten zijn dat is een andere vraag...

De huurprijzen en voorwaarden zijn sowieso niet gelijk bij de bureau's en andere verhuurders.
De shiften zouden tussen 7.00u en 23.30u liggen, maar wie weet verandert dat morgenvroeg nog een of andere politieker.  ;D :kissass

Indien de huurprijzen omhoog zouden gaan, zouden alle dames moeten weigeren te beginnen ... ALLEMAAL

Maar het zal weer zijn zoals altijd zeker, de verhiuuders willen hun jaar schade inhalen, en de dames (en wandelaars) gaan daar voor opdraaien.

ik heb nochtans gehoord van enkele verhuurders dat ze de prijzen van voor de tussengolf gaan aanhouden, wat nog schandalige huurprijzen zijn voor zulke korte shifts.
Er zullen er dus een hoop zijn die na hun shift (17u of 24u) verder gaan werken in hun appeke, dat ze nu toch al huren.
2 kortere shifts (7 tot 15-16 en 16-17 tot 23u30), daar zullen wij (en de dames) het voorlopig mee doen.

Van 5 uur 's morgens geloof ik nougabollen, dan hoeven ze ook niet te sluiten om half twaalf 's nachts namelijk :-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #625 Gepost op: 8 juni 2021, 20:23:51 »
ik heb nochtans gehoord van enkele verhuurders dat ze de prijzen van voor de tussengolf gaan aanhouden, wat nog schandalige huurprijzen zijn voor zulke korte shifts.
Er zullen er dus een hoop zijn die na hun shift (17u of 24u) verder gaan werken in hun appeke, dat ze nu toch al huren.
2 kortere shifts (7 tot 15-16 en 16-17 tot 23u30), daar zullen wij (en de dames) het voorlopig mee doen.

Van 5 uur 's morgens geloof ik nougabollen, dan hoeven ze ook niet te sluiten om half twaalf 's nachts namelijk :-)

5 uur is zeker niet realistisch om te beginnen. Of het twee korte shiften worden, of dat het slechts 1 shift zal zijn, dat hangt van de verhuurder af. Een bepaald verhuurbureau bood tot voor de sluiting in oktober slechts 1 shift aan, lopende over heel de tijd dat het SKW open mocht zijn. De prijs was gunstiger dan de som van twee shiften en bood de meisjes de mogelijkheid om midden in de voormiddag te starten en bij het einde van de opening te stoppen, zonder twee shifts te moeten betalen.

Dat er bij de verhuurders die toch met 2 superkorte shifts werken, meisjes zullen bij zijn die hun vaste klanten na hun shift naar hun flatje proberen te dirigeren, is heel waarschijnlijk. Als je zulke hoge prijzen moet betalen voor zo een korte shiftduur, dan moet het rendabel zijn: dan moeten er genoeg passanten kunnen binnen gehaald worden aan het raam.

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #626 Gepost op: 8 juni 2021, 20:29:34 »
 Ben net aan het wandelen geweest en 2 meisjes bevestigen me dat ze om 5 uur MOGEN starten...maar of ze daadwerkelijk gaan proberen, weten ze nog niet zeker. In ieder geval hangt er een positieve sfeer in het skw op dit moment

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #627 Gepost op: 8 juni 2021, 20:34:32 »
Ben net aan het wandelen geweest en 2 meisjes bevestigen me dat ze om 5 uur MOGEN starten...maar of ze daadwerkelijk gaan proberen, weten ze nog niet zeker. In ieder geval hangt er een positieve sfeer in het skw op dit moment
Als je gelijk hebt, heb je gelijk, net ook bevestiging gekregen dat de dames MOGEN beginnen om 5 uur.

Ocharme die meiskes van de ochtendshift dan, geen kat die daar om 5 uur gaat neuken, en ze zitten nog volop in vergadering wanneer ze de shift gaan doen stoppen

Stel je voor .... van 5 tot 23u30 ... dat zou dus kunnen van 5 tot 14u30 en van 15u tot 23u30, wie wil de vroege shift doen? Tegen dat de eerste wandelaars komen (buiten die enkelingen die voor hun werk gaan) kunnen ze opdoeken .... er gaan er veel de huurprijs niet terugverdienen op die manier
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #628 Gepost op: 9 juni 2021, 08:02:51 »

Ik ben op mijn 19 gestart met wandelen toevallig beetje verloren gelopen van de kerstmarkt in antwerpen en in het skw beland. Ik moet 40 min in de auto zitten ik heb toen op hookers een account gemaakt anoniemeboy19. Hookers begon saai te worden en ben toen relaxxxboard ( wat veel beter is) tegengekomen en Boy21 aangemaakt.
Heb vorige week mijn account laten verwijderen daar aangezien je werkelijk niets meer mag plaatsen over de dames, zal binnenkort wat meer Haagse recensies plaatsen  :bonken

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #629 Gepost op: 9 juni 2021, 09:10:42 »
Ocharme die meiskes van de ochtendshift dan, geen kat die daar om 5 uur gaat neuken, en ze zitten nog volop in vergadering wanneer ze de shift gaan doen stoppen
Het is een beetje blijven foefelen op de kap van de meisjes toch... Waarom blijven verhuurders vasthangen aan een systeem met twee shiften denk je.... Vroeger was dat logisch: de dag en de nacht. Maar sinds je in het donker blijkbaar rapper een virus kan opscharrelen volgens sommige briljante denkers bij onze leiders, werd er een sluitingsuur ingevooerd. Naar analogie met de avondklok kwam er ook een poepersklok.

Dat maakt het twee shiften systeem nutteloos, en onrendabel voor de meisjes. Wel rendabel voor de verhuurders natuurlijk. Laten we realistisch blijven: voor 10 uur in de voormiddag valt er in normale tijden niet zo veel te verdienen hoor. Een enkele vroege vogelaar, en een meisje dat er dan al staat heeft kans dat zij die binnenkrijgt. Want in de vroege uren staan er normaal heel weinig meisjes, en heb je dus ook weinig kijkers. Wie zo vroeg komt, komt vaak daadwerkelijk om binnen te gaan.

Maar zet van in de vroege morgen alle ramen vol (als je dat zou kunnen), dan is het aanbod op dat moment royaal te groot voor die paar wandelaars. En dan verdient er niemand van de meisjes iets. Het is dus perfect mogelijk om een shift te draaien van pakweg 10 of 11 uur of zelfs 12 uur tot 's avonds. Gesteld dat je dan bij je verhuurder niet dubbel moet betalen uiteraard.