Auteur Topic: Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)  (gelezen 34891 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Gepost op: 5 juli 2020, 00:38:00 »

 
[box title=MAISSA]
Land:            Roemenië
Taal:             Roemeens, Engels (goed)
Leeftijd:        Geschat op 25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:         1,55m
Model:           Slank
BH:                B/C cup
Kontje:          Lekker
Haarkleur:     Donkerbruin
Haarlengte:   Krullend tot op schouderlengte
Piercing :       Op de navel, dacht ik
Tatoo :          Neen
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC, NMC
[/box]

[box title=pro en contra]
+ Heel mooi meisje
+ Prachtige naturelle borsten (de mooiste van het SKW)
+ Communicatie is goed
+ Komt vrij intelligent over

- Service is gemiddeld (alhoewel ze goed pijpt)
[/box]

[box title=extra info]
Tweede raam van rechts
Avondshift
Te herkennen aan de krulletjes
Maghrebijns uiterlijk (maar ze is wel degelijk roemeens)
Naturel
[/box]

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2020, 23:13:38 »
Maïssa heb ik intussen al een viertal keer bezocht, waarvan tweemaal reeds voor Corona. Waarom? Laat ik beginnen met te zeggen dat ze de mooiste naturelle borsten heeft van het SKW en ver daarbuiten, ik ben nu eenmaal een tettenman. Daarnaast mag ik haar wel, het is een schrandere meid.

De sessie begint meestal ontspannen met een babbel, daar is ze erg goed in. Ze spreekt trouwens vlotter Engels dan menig hoerenloper. Tijdens de opbouw laat ze voldoende intimiteit toe, en mag je lekker ongebreideld met haar zijdezachte borsten spelen. Pijpen doet ze erg sensueel, ik moest me zelfs inhouden om niet hetzelfde scenario mee te maken als vanmorgen in Gent (namelijk, te snel klaarkomen tijdens het pijpen).

Een nadeel is dat ze altijd wilt beslissen over hoe je moet liggen tijdens het pijpen, een vervelend trekje waaraan de helft van die raamdames lijdt. 1) Ik ben nu eenmaal geen ligger, ik wil zitten of staan tijdens het pijpen. Schildpaddenseks is mijn ding niet. 2) In mijn wereld moet seks spontaan zijn, en geen voorgekauwd gebeuren zonder inspraak. Misschien dat dit wederkerend spanningsmoment zich ooit wel eens wreekt...

Tijdens mijn vorige bezoekjes heb ik ze al in verschillende posities genomen. Vandaag was het missio met... een handje tussen. Doordat ze zo klein is, is ze volgens mij niet helemaal opgewassen tegen mijn zwaard, die nogal ruim bemeten is. Vreemd, vorige keer was er bij doggy geen probleem.

Samengevat is de service gewoon OK te noemen. Ik heb er al betere gehad, maar ook erg veel mindere.









Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2020, 19:55:43 »
Laat ik beginnen met te zeggen dat ze de mooiste naturelle borsten heeft van het SKW en ver daarbuiten,
Mooi en naturel zeker en vast, maar de mooiSTE, daar gaan we nog eens over praten tussen pot en pint he Shakir.  Voor de corona stonden de mooiste idd in de VR24 haha :lol_hitting:
Een nadeel is dat ze altijd wilt beslissen over hoe je moet liggen tijdens het pijpen, een vervelend trekje waaraan de helft van die raamdames lijdt. 1) Ik ben nu eenmaal geen ligger, ik wil zitten of staan tijdens het pijpen.
Dat is iets waar ik me zelf ook vaak stiekem aan erger, zonder dat ik een meisje daar iets van zeg trouwens. Maar ik heb zo bepaalde 'gewoontes' van hoe en langs welke kant ik wil staan of liggen, en als je dan een 'bevel' krijgt waar je moet gaan liggen, dan wringt me dat een beetje. Seks 'tegen de hand' of zoiets.  :dance2 :dance2

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2020, 23:48:45 »
Laat ik beginnen met te zeggen dat ze de mooiste naturelle borsten heeft van het SKW en ver daarbuiten,
Mooi en naturel zeker en vast, maar de mooiSTE, daar gaan we nog eens over praten tussen pot en pint he Shakir.  Voor de corona stonden de mooiste idd in de VR24 haha :lol_hitting:
Een nadeel is dat ze altijd wilt beslissen over hoe je moet liggen tijdens het pijpen, een vervelend trekje waaraan de helft van die raamdames lijdt. 1) Ik ben nu eenmaal geen ligger, ik wil zitten of staan tijdens het pijpen.
Dat is iets waar ik me zelf ook vaak stiekem aan erger, zonder dat ik een meisje daar iets van zeg trouwens. Maar ik heb zo bepaalde 'gewoontes' van hoe en langs welke kant ik wil staan of liggen, en als je dan een 'bevel' krijgt waar je moet gaan liggen, dan wringt me dat een beetje. Seks 'tegen de hand' of zoiets.  :dance2 :dance2
Ik ga met plezier liggen hoe de dame dat wilt. Als ze er maar goed bij kan! en voor zorgt dat het plafond wordt gewit. Als ik moet beffen, wil ik er ook comfortabel bij kunnen liggen  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Reactie #4 Gepost op: 21 februari 2021, 16:05:47 »
https://www.redlights.be/profiel/maissa-9/

Ik zeg je er wel bij dat ze niet thuishoort tussen de top SKW-dames.


Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Reactie #5 Gepost op: 21 februari 2021, 17:55:11 »
Dit meisje ooit ook bezocht. Moet eind 2018 geweest zijn, denk ik.
Ik vond ze aantrekkelijk met haar dikke melkmeloenen, die door haar t-shirtje goed zichbaar waren, met priemende tepels en haar zuiderse look. En ik wou ze wel melk geven met mijn tuinslang. :movingtits


Wat is me bijgebleven:
- een hoertje met iets met noten en zang, je kent de uitdrukking, en zij heeft dit inderdaad.
- Het neuken was lekker, het pijpen goed voor zover ik me herinner en beffen heb ik niet gedaan, waarschijnlijk was er iets wat me weerhield. ;D
- De kamer was heel rommelig, papieren zakdoelen slingerden overal in het rond.
- Het moest allemaal rap rap rap gaan.
- Was haar naam al compleet vergeten, maar mss wip ik ooit nog eens binnen voor een tweede keer te genieten van het fruit .. :cheer:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Reactie #6 Gepost op: 21 februari 2021, 23:42:09 »
Mooi gezichtje hoor en die stijve tegels op die dikke borsten onder dat witte t-shirt hebben mij ook al wel eens in de verleiding gebracht. Er was echter altijd "iets" dat me tegenhield en volgens de commentaren  hieronder was dat wellicht terecht.

Wat "deze categorie" van dames (lees niet-toppers) niet beseffen is dat ze zichzelf met een tarief van 200 € per uur compleet uit de markt prijzen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/7, Maïssa (avondshift)
« Reactie #7 Gepost op: 22 februari 2021, 04:08:07 »
Ik hen hier de onzin van onze  "wetenschapper" Shakir gewist, met de volgende opmerking:
Schrijf aub over dames waar jij je wel goed bij voelt, dames op ras beoordelen is puur  racisme en discriminatie .... omdat jij een rare smaak hebt en het slechtste in hen boven haalt
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal