Forum > ROM FKK - Münster

algemeenheden ROM (Münster nabij Altheim)

<< < (2/9) > >>

seksenfun:
Ik was er nog maar net en alweer heel vroeg.  Vlak na openingsuur.  Er waren nog maar enkele dames op dat moment.  Eén dame kwam ontbijt halen om op de kamer op te eten in een soort "gordijn".  Ze zag er bijna niet uit op die manier, ongeschminkt en haar haar nog niet gekamd.  Eigenlijk zouden ze dat ook niet mogen toelaten.  Dames die hun eten in het restaurantgedeelte van de club opeten moeten dat naakt doen maar dus dat even dat eten komen halen zou ook niet mogen toegelaten worden.  Later zou blijken dat ze pracht en praal is al ze opgemaakt is.  Nog meer: mijn "liefje". 
Dit gebeurt wel meer.  Een dame in PSR (één van de knapste lolita's) ziet er ook maar heel gewoon uit als ze in haar nachtjapon vlak na het opstaan aan de buitendeur van het hotel van PSR staat te telefoneren.

Een andere dame was met heel wat anders bezig.  Zij was al volledig opgemaakt en in haar nopjes.  Terwijl ik aan het eten was, showde zij zichzelf ten top aan een ander tafeltje ongeveer midden de bar/lounge.  Door haar haar wrijven, bewust bepaalde poses aannemen voor de krukstoel van het kleine tafeltje, heen en weer paraderen een beetje....  Wat later loopt ze voorbij mij, zonder me een blik te gunnen.  Nog later kom ik ze tegen in de overloop van de loungeruimte naar het wellnessgedeelte en relaxgedeelte.  Daar hield ze mij wel staande.  Het is een prachtige dame maar toch niet mijn type (beetje te groot). 

Vermits het weeral een stralende dag was bracht ik de namiddag vooral door met knappe vrouwen bekijken, saunarondjes, zonnen, zwemmen in het verwarmde zwembad, tussendoor een lekker hapje nemen en de HWP nog eens uitproberen.

Aan de sauna kwam Alice http://relaxxxboard.com/index.php?topic=6897.0 eens piepen.  Gelukkig was ze zo verstandig om te praten met de deur toe.  Sommige dames zijn zo stom om de saunadeur zomaar te openen om wat te komen brabbelen.  Ze kwam na mijn avondeten bij me zitten maar ik bedankte haar voor haar moeite.  Helaas is Alice niet geheel mijn type.  Ze vroeg nog of ik schuchter was.  Ze kent me nog niet.  Nee, ik ben niet schuchter.  Ik bewaarde echter de nodige afstand tussen haar en mij en reageerde best nogal cool omdat ik net niet zinnens was om met haar in bed te duiken.  Ze stond dan even later ook recht en verliet me met de woorden: "vielleicht später".  Doe ik alle moeite van de wereld om zulke woorden niet meer te gebruiken!

Tot voor 15:00 was het erg rustig met de dames.  Ik schat een stuk of tien.  Er waren beduidend meer beren.  De line up was ook niet zo denderend deze keer, naar mijn bescheiden smaak. 

Om iets na 15:00 kwam mijn "liefje" dan de bar binnen.  Zou ze voor het ontbijt en haar haar op te maken bijna drie uur nodig gehad hebben?

Het ontbijt was weer meer dan o.k..  Ook vers fruit ligt er voor het nemen als tussendoortje. 

De zwarte krullenbol (soms heeft ze geen krullen) kwam ook even goedendag tegen me zeggen toen ik buiten aan het zwembad in de zon zat. 

De "showgriet" showde haar overigens de ganse dag. 
Op een gegeven moment speelde ik een spelletje met haar.  Op een redelijke afstand ging ze recht tegenover mij zitten.  We keken mekaar recht in de ogen en gaven niet af.  Doordat het wat donkerder is in de loungeruimte waar ik zat (en wat lichter waar zij zat) kon ze niet met zekerheid weten of ik nu werkelijk zo lang naar haar was aan het staren.  Ik ging even om een yoghurtje met aarbeien, zette me wat verleidelijk-uitdagend weer neer en at de yoghurt ook een beetje verleidelijk op.  Nu moest ze zeker zijn dat ik het op haar had gemund. 
Zowaar begon ik nog interesse in haar te krijgen, écht interesse.  Ze speelde er goed en verleidelijk op in.  Ze kon dus wel wat zin opwekken bij mij. 

Tussendoor nog even meegeven dat ze de HWP een stuk aangenamer hebben gemaakt.  Het is te zeggen: de belichting is helemaal veranderd waardoor de HWP (verouderd type) nu toch mooi tot zijn recht komt.  Als ze er nu nog zouden kunnen voor zorgen dat de broebels langer zouden functioneren, was het perfect.

Meer dan een goedendag van de krollebol kreeg ik in de loop van de dag niet.  Ze had nochtans gezegd dat ze nog eens een lange poos met mij wou slapen op kamer.  Zo verstaat zij blijkbaar GFE.  In werkelijkheid zal ze wel begrepen hebben dat ik niet de neiging heb om nog eens een keer met haar te gaan.

Ook vandaag waren de douches op een bepaald moment koud.  Vanwege het warme weer was dat niet zo een ramp maar toch.  Vorige keer was het druk in de club (dames en beren).  Deze keer niet.  Vorige keer was het 's avonds.  Nu al in de namiddag.  Ik ben daar melding van gaan maken en kreeg als antwoord dat ze er onmiddellijk zouden naar kijken.  Dat gebeurde ook en er was kort nadien weer warm water.  Blijkbaar valt het systeem frequent uit.  Misschien toch maar eens goed naar kijken dan, zou ik zeggen.

Overdag stond de nieuwe sauna ook deze keer niet aan.  's Avonds hadden ze hem wel opgezet.  Het opgietwater is met emulsie.  Vaak is dat in clubs maar gewoon water en ik vind dat dat maar een rare geur afgeeft, in een sauna gewoon water opgieten.

Ik weet niet of ik het al verteld heb maar de hygiëne is bijzonder in orde in ROM.

O.k, mijn "liefje" dan.  Ontzettend knap maar ze gedraagt zich ook volgens het patroon dat de meeste knappe dames (in ROM) volgen.  Weinig herkenning, straal voorbijlopen....  Denken die knappe dames nu echt dat als je een knappe dame wil in ROM dat je er dan maar slaafs naar toe moet komen of dat je anders mag gaan billenkletsen met de mindere dames aldaar?  Ze vergeten in mijn geval dan natuurlijk dat ik de knappe dames aaneenrijg in tal van clubs.  Nochtans, als ik een dame wil, dan heb ik ze ook. 
Ik daag ze met opzet uit totdat ze ineens lacht en me smakelijk eten wenst.  Ik was weer even wat aan het eten.  Daarna liet ze haar interesse in mij weer sterk dalen.  Ze had blijkbaar al veel gedaan voor haar doen. 
Een poosje later ga ik vlak achter haar staan aan de toog van de bar.  Ik had dorst en wou wat drinken bestellen.  Ze keek een keer en liep met haar drinken naar een sofa.  Ik ging met mijn drinken in een andere sofa zitten, achter haar.  Leuk voor mij, vervelend voor haar.  ROM werkt met heel veel spiegels in de bar/lounge.  Ik weet dat een dame die spiegels gebruikt.  Ik wist dus dat ze snel zou doorhebben dat ik haar continue aan het begluren was.  Uiteindelijk lachte ze enkele keren naar mij.  Haar vriendin Alice zei (met gebarentaal) dat zij al een keer bij mij had geprobeerd maar dat ik niet geïnteresseerd was en dat ik er al heel de dag was en in de namiddag de luierik overal had uitgehangen.  Ik versta niet veel Roemeens maar aan de toon, de gebaren... kon ik het wel verstaan.  Mannen die daar de gehele dag blijven zijn daar overigens in de minderheid.  De dames zijn dat niet zo gewend.  In de winter lijkt het mij ook niet de ideale club om lang te vertoeven. 
Ineens draait mijn "liefje" (toen nog niet - werderzijds -) haar hoofd om en vraagt me iets.  Ik kon dat niet goed verstaan door de muziek.  De muziek stond niet te hard maar wij zaten te ver van mekaar.  Niet alleen om te praten.  Ik wou ook veel dichter bij haar zitten.  Ik kroop achter de sofa die tegen haar sofa stond.  Ze herhaalde haar vraag en pakte me al meteen lief vast.  Ze vroeg zich af of er iets met me was omdat ik al zo lang alleen zat.  Ten eerste was ik niet met vrienden op trot en ten tweede bedoelde ze allicht hoe lang ik haar nog wou blijven begluren.  Ze verwoordde het alleen mooi.  Heel waarschijnlijk was het tegen haar verwachtingen in dat ik ineens naast haar kwam zitten.  Ze zat er niet mee in.  Zo zat ik dus niet meer alleen, liet ik haar ook nog weten.  Van het ene kwam het andere.

Na de spetterende mega GFE/PSE-sessie had ik rust nodig.  Ik verpoosde wat in de bar en deed nog snel een saunaatje in de nieuwe sauna.  Buiten aan de sauna stond nog een hele mooie dame.  Weeral een plaatje!  Ze was haar haar nog snel wat aan het opmaken.  Ze wou met een beer op kamer gaan.  Die was zich nog even gaan douchen.  Ik sloeg ze met plezier gade.  Zij was zo druk met haar haar bezig dat ze er geen erg in had.  Toen ze haar echter omdraaide en samen met de man richting kamer vertrok moest ze toch wel toevallig haar handdoek (om haar lijf) even terug goed ronddoen zeker toen ze net voorbij de sauna liep waar een andere man en ik in zaten.  Voor het geval ik nog niet zou gemerkt hebben wat een lekker figuurtje ze had.  Het viel vooral niet op wat haar beweegreden waren om de handdoek net dan nog even uit te zwieren en beter rond te doen.

Bij het rusten na de sauna bij het nuttigen van een drankje, komt de krollenbol toch even op me af.  Ze merkt al snel dat ik geen interesse meer in haar had en loopt dan toch ook weer snel weg.  Ik sta op en loop, vooraleer ik nog wat te drinken ging bestellen, nog even langs haar en zinspeel op het samen slapen, dat het daar nog veel te vroeg voor was.  Toch had ze ondertussen mijn hand al vastgenomen en wou dat precies niet meer loslaten.

In de loop van de avond was het damesaantal opgelopen tot ongeveer 15 voor ongeveer evenveel beren.

Vanwege de meerdaagse clubreis heb ik de rest van de avond nog maar weinig uitgevreten.

Nog een poosje bij mijn "liefje" gezeten en dan afscheid van haar genomen.  Volgend verlengd weekend zie ik haar weer  ;).



seksenfun:
Ongeveer om 12:15 kwam ik rustig aangewandeld bij ROM.  De deur stond op een kier met een opgerolde handdoek ertussen.  Tot zo ver was er nog niets aan de hand.  Als het buiten mooi en warm weer is, gebeurde het nog al eens dat de deur niet gesloten was.  ROM is dan ook een van de weinige clubs die ik ken zonder tralies voor de ingang van de club.  Ik deed de deur open en binnen was alles donker.  De deur naar de bar was dicht, geen muziek, niemand te zien.  Vreemd.  Heel vreemd.  Wat nu?  Wat is hier aan de hand.  Is de club in het weekend dan toch maar om 13:00 open, dacht ik meteen.  Ik heb altijd alles op zak dus keek ik het gelijk even na.  Nee, volgens alle beschikbare info zou de club alle dagen open gaan om 12 uur.  Toch was hier duidelijk geen kat.  Ook geen dames.  Vreemd, heel vreemd.  Zou de club failliet zijn?  Tja, wat moet een mens dan zoal beginnen denken? 
Net toen ik twijfelde om mijn biezen te pakken en naar Mainhattan of Sharks af te zakken, komt een dame van de service er aan.  Zij wist ook niet wat er gaande was.  Normaal komt de theke om 12 uur toe om de gasten binnen te laten.  Nu was ze er dus niet.  Gisteren was er wel een party, liet ze me verstaan.  Iedereen was dus allicht heel moe en laat naar huis gegaan of gaan slapen.  Dat was meteen ook de reden waarom er ook nog geen dames rondliepen.  Plots komt de eerste dame van de kamers boven naar beneden gewandeld.  Ze kon haar ogen ook niet geloven. 
Ondertussen had de dame van de service vernomen dat de theke een ongeval had gehad met de wagen.  Tja, da's minder.  Wat moet er dan nu gebeuren?  De volgende theke komt maar om 16:00.  De dame van de service kon nergens aan.  Alles was op slot.  De omkleedruimte, de sanitaire ruimtes, de bar.... 
Dingen die dus in een kleine club zomaar kunnen voorvallen.  In een grote club is er altijd wel meer personeel aanwezig die over voldoende verantwoordelijke bevoegdheden beschikken om een club te openen.
Gelukkig....
Blijkbaar is er een lek in het afsluitsysteem van ROM.  Via een dubbele deur (waarvan de service dame wel een sleutel heeft) kom je ook in de bar.  Langs daar komt dus het servicepersoneel binnen.  Langs daar mocht ik (als enige klant op dat moment) ook naar binnen met mijn gewone kledij nog aan.  Ik mocht alvast ontbijten.  Dat stond al klaar.  Dat had de servicedame al eerder gedaan. 
Toch een vreemde situatie op zich zo met je gewone kledij nog aan, eten in het restaurant van een club.  Intussen kwam Gina ook binnen.  Druppelsgewijze kwamen ook andere vrouwen naakt het restaurant en de bar/lounge binnengewandeld.  Het werd nog een leuk onderonsje, ik met mijn kledij aan, zij naakt.  We babbelden gewoon, gewoon zoals in het echte leven.  Best een leuk moment.  Sommige dames vielen in de club niet uit hun rol.  Op dat moment waren ze hoer en kwamen ze er niet bij zitten.  Gewoon apart gaan zitten in een sofa of op een barkruk.  Alsof de mannen in bosjes naar hen toe zouden komen. 
Ineens kwam de mooie blonde jonge thekefrau er aan.  Het viel al bij al dus nogal mee van dat autoaccident.  Gelukkig maar voor haar.  Nu kon alles geopend worden, de muziek kon aangezet worden, je kon naar het toilet gaan en douchen.  De sauna werd opgezet....  In een mum van tijd zat ik niet meer in een restaurant maar weer in de saunaclub ROM. 
Als de theke al even binnen was vroeg Gina (na wat kusjes) wanneer dat ik mij zou omkleden.  De theke had me gezegd dat ze eerst de andere gasten zou binnenlaten en dat ik gerust mijn ontbijt rustig verder mocht opeten vooraleer ik me ging omkleden en betalen.  (Betalen moest ik niet want de laatste keer dat ik ROM bezocht was dat op een maandag en dan krijg je voor € 39 inkomprijs er nog een vrijkaartje bovenop.  Dat moet je dan binnen de maand gebruiken, eender op welke dag.  Gina vroeg dus wanneer ik mij ging omkleden omdat ze niet alleen mijn mooie ogen wou zien maar ook mijn mooi lijf.  Een blonde dame aan de bar moest er mee lachen en moedigde mij zelfs aan.  Ze was nieuwsgierig geworden. 
Wat later ben ik mij dan gaan uitkleden.  Iedereen tevree.

Om van dit bijzondere gebeuren toch een beetje te kunnen bekomen en om mijn eten wat te laten uitbuiken, verkoos ik om na de douche eens in de HWP te gaan.  Op weg naar de HWP kom ik Gina toevallig tegen.  Ik vroeg of ze nu tevreden was met heel wat minder om mijn lijf.  Ze knikte.  De HWP was iets minder warm dan voorheen maar nog ruimschoots warm genoeg.  Waar de HWP het vorige keren niet zo best deed, deed de HWP het vandaag helemaal niet.  Toch een blijvend zwak punt in deze club.  Voorheen werkten de jets één keer en dan moest je heel lang wachten.
Terwijl ik in de HWP (eigenlijk gewoon een warm bad aan het nemen was) zat, verwelkomden twee dames mij.  Zo zie je maar dat als je vaker in een club komt de dames toch veranderen, vriendelijker worden. 

Gina zoekt duidelijk weer meer toenadering tot mij.  De eerste sessie met haar vond ik niet zo bijster.  Daarom liet ik haar de keer daarop links liggen.  Ik grapte op het einde van de dag enkel dat het toch nog te vroeg was om al te gaan slapen.  Ze vertelde mij op kamer dat ze bij een volgende gelegenheid op kamer met mij een uurtje wou slapen.  Een totaal verkeerd begrip van GFE dus bij haar.  Nu ook zij merkt dat ik meer dan eens toevallig kom, wil ze haar fout (gok) rechtzetten maar seksenfunkenners weten dat dat niet zo makkelijk zal pakken. 

Ik loop naar mijn locker.  Even nakijken of er geen belangrijke berichten zijn binnengekomen.  Je moet langs de inkomhal passeren om naar de lockers te gaan.  Ik zie daar toch wel een dame zitten die 200 % mijn type is.  Ik bekeek haar eens heel goed en begroette haar.  Hopelijk zat ze niet op een taxi te wachten.  Ik vreesde er wel een beetje voor.  Zo leek het toch.  Gelukkig was mijn vrees onterecht.

Nadat ik al mijn berichten verwerkt en beantwoord had (was me dat een hele job), liep ik terug naar de bar.  Ik vroeg een sinaasappelsapje en kreeg van een blonde dame mijn sinaasappelsap met een parasolletje in het glas. 
Ondertussen was een dame bewust naast mij komen staan aan de toog.  Ze was verlegen.  Ze zei niets.  Ik ook niet.  Ze was niet mijn type.  Nadien draaide ze nog wat rond in de bar.  Duidelijk zin in een wip.  Uit veiligheidsoverweging bleef ik op de kruk aan de bar zitten.  Niet van mijn gewoonte.  Normaal zou ik languit in een makkelijke sofa gaan zitten zijn met mijn drankje maar ik schatte de kans te groot in dat dat voor mevrouw de ideale gelegenheid zou zijn om mij te inviteren en daar had ik geen zin in.
Als mevrouw weg was, ging ik toch in een sofa zitten.  Nog een wondermooi "exemplaar" kwam over mij zitten.  Voor mij was het precies nog iets te vroeg om al op kamer te gaan.  Het is tenslotte nog maar de eerste dag van mijn vierdaagse Frankfurt.  Laat ik mijn krachten en sappen nog maar wat sparen.  Vermits zij geen initiatief nam, gebeurde er dus ook niets.

Het was stralend weer dus ging ik maar eens in de tuin zitten.  Zwembad centraal gelegen met de ligzetels er rond.  Een eindje verder zat een kliekje vrouwen.  Ze waren volop in het Duits aan het tetteren.  Ik kon het dus stiekem mee volgen.  Ze hadden het er over dat een nieuwe dame bewust van een dame die er al langer werkte een vaste klant op schandalige wijze had afgesnoept.  Uit het verdere geroddel bleek dat de dames na sluitingsuur van een club niet altijd vredelievend gaan slapen maar mekaar beginnen af te slaan.  Ik zou er niet tussen willen zitten, tussen een bende ruziënde dames. 

Alsof ik het niet warm genoeg had in de tuin in de zon, ging ik maar eens in de sauna.  Nog wat meer zweten.  Vandaag met geurende "aufguss".

Het serviceperoneel van ROM zijn precies allemaal gewezen DVP's.  Net iets te oud geworden om nog succesvol te zijn als DVP.  Het zou natuurlijk kunnen.  De blonde was in elk geval erg sexy.  Ik wou het wel met haar.  De zwartharige vond ik er gewoon te "hoerig" uitzien.  Niet mijn smaak.  Er zijn er anderen die daar direct op zouden vallen. 

Ook vandaag was de muziek weer perfect.  Niet te hard en overdag vooral jaren '80-muziek met wat new wave er tussen.  Ik hoorde ondermeer Ann Clark met Our Darkness en Suche a shame van Talk Talk. 

Na de saunabeurt en heerlijk wat zwemmen in het verwarmde buitenzwembad laat ik me lui drogen in de zon.  Een mooie dame komt naar mij en zegt me dat ze me wil neuken.  Nu onmiddellijk wel!  Zo lukt dat bij mij natuurlijk niet.  Ze was mooi maar dan toch weer net niet helemaal mijn type.  Ze bleef nog wat hangen en we maakten nog vrijblijvend plezier.  Wat verderop zit een vriendin van haar en die begint in hun eigen taaltje wat te brabbelen.  De dame bij mij wees haar vriendin er op dat ze niet in de reden mag vallen als ze met een man aan het praten is.  Wat later gingen ze zich wat amuseren in de HWP.  Ze vroegen of ik er bij kwam zitten toen ik passeerde.  Eerst wilde ik niet omdat de ene dame niet mijn type was en de andere niet 100 %.  Ze drongen echter aan.  Ik zei hen wel dat het lang nog niet zeker zou zijn dat ik ook met een van hen na het HWP-plezier zou gaan kameren.  Ze konden er mee leven.  Ik moet zeggen dat er heel wat minder leuke dingen in het leven bestaan dan met twee dames in de HWP stoeien en flirten.  Seks in een HWP is natuurlijk verboden maar beide dames gingen wel heel erg ver met ondeugende dingen.  Het was heerlijk.  Tongzoenen, met de poesjes spelen, mijn lul plagen, beetje pijpen....  Ik schatte het HWP-plezier op een klein halfuurtje.  Ik las een kleine teleurstelling bij de dames af van hun gezicht toen ik niet inging op hun voorstel om als trio verder te gaan spelen op een kamer.  Op dat moment kreeg ik onder de dames ook geen vrede toen ik met één dame op kamer verder wou doen.  Dan niets, ook goed voor mij. 
De eerstvolgende uren voelde ik aan dat er iets niet helemaal goed meer zat tussen hen en mij.  Zie je nu wel.  Ik had beter niet in de HWP gekropen (alhoewel).  Ik heb hen op een gegeven moment bij me geroepen.  Ze kwamen, ze vroegen of ik van mening veranderd was en toch een trio wou doen.  We hebben dan maar een triootje gedronken in de bar.  Ik in het midden.  Twee mooie dames naast mij die me continue lief vastpakten.  Een financiële vergoeding voor de fun (zonder seks) was hier ook op zijn plaats, vond ik.  Deze keer las ik geen teleurstelling maar enorme verbazing af van hun gezichten.  Blijkbaar was ik de allereerste man die voor zoveel pre sales (zonder kamergang) toch nog wat euro's over had, na de alcoholtraktatie.  Ik vond het vanzelfsprekend. Toegegeven dat het op dit namiddaguur nog vrij rustig was met mannen in de club en er veel meer vrouwen waren.  De dames vertelden mij dat ze zulke waterpret nog nooit beleefden, dat nog niet eerder deden en daar ook geen gewoonte willen van maken.  Het kwam nu ineens zo in hen op om mij er bij te roepen.  Wie echter eens flinke waterpret wil beleven in een HWP en daarbij wel een kamer garandeert zal de blonde en zwarte normaal tot normaal slanke dames snel vinden.  Waar een wil is, is een weg en de club is nu ook weer niet zo groot.

Ik had het nu wel effe gehad.  Ik had dorst, bestelde drinken en ging er mee aan het zwembad zitten.  Aan het zwembad zaten een vijftal Bulgaarse dames, ook Gena (die knappe van aan het onthaal daarstraks, waarvan ik eerst vreesde dat zou op vakantie zou vertrekken of zo).  De vriendinnetjes van Gena (niet Gina dus!; je spreekt de "g" trouwens meer als een "k" uit) hadden alvast veel lol met mij.  Ik moest me van mijn sterkste kant laten zien.  Ze probeerden mij verlegen te krijgen.  Dat is hen niet gelukt.  Ja, ze probeerden een beetje te lachen met deze oude man die daar in de tuin als enige man zat.  Wie blijft er nu ook binnen met zo'n mooi weer?  Eén van de dames nam steeds het woord weer.  Ze vroeg op een gegeven moment of ik niet eens een flinke blow job wou ondergaan in de buitenlucht.  Ik had al van alles anders ondergaan in het water, nog niet zo gek lang geleden, dat ik nu even bedankte.  Er kwamen wel herinneringen bovendrijven van een tijd geleden.  In Planet Happy Garden heb ik eens een flinke pijpbeurt gekregen aan de rand van het zwembad, terwijl de dame in het zwembad was.  Daarna speelde ze met ijsblokjes aan mijn lul.  Ik ben haar naam vergeten maar weet nog goed dat ze nadien ambras had met den baas van PHG omdat daar zulke taferelen verboden zijn. Je bent toch in een seksclub, denk ik dan. 
Omdat ik het voorstel voor een pijpbeurt afwimpelde stelde ze maar gelijk voor om met z'n zevenen te gaan seksen.  Dat leek me zeker te veel van het goede tijdens de eerste uren op de eerste dag van een vierdaagse. 
Intussen nam af en toe een andere dame mee het woord.  Eén dame hield zich heel erg rustig.  Ze zei niets.  Gena met name.  Zij had het druk met mij te verleiden.  Op alle manieren werkte ze zich in alle poses buiten in de belangstelling.  Natuurlijk had ik dat wel gezien.  Ja, zonder woorden was ze me danig aan het verleiden.  Laat die anderen maar kwebbelen moet ze gedacht hebben.  Ze moet ook nog gedacht hebben dat zij uiteindelijk wel met mij aan de haal zou gaan.  Was het niet nu onmiddellijk zou het later wel zijn.
Voor de meeste dames weer naar binnen gingen vroeg er eentje of ik dan morgen alleen met haar wou neuken nadat ze mijn ontbijt had klaargemaakt en we dat samen zouden opgegeten hebben.  Ja, ze zijn nog niet zo dom en heel opmerkzaam, die dames.  Ze wist nog goed dat ik de eerste keer in ROM twee dagen na mekaar was geweest en dat ik de eerste dag inderdaad de kat daar wat uit de boom had gekeken.  Toen moest ik wel de keuze maken om twee dagen na mekaar te komen omdat er geen andere dag Frankfurt meer zou inzitten binnen de maand.  Ik maakte haar niet heel duidelijk dat ik morgen in een andere club zou zitten. 
Binnen hield ze me nog even tegen aan mijn lul maar ik wist me te bevrijden.
Een weeral knappe dame zei hallo toen ik haar voorbijliep aan de bar en ik zei op dat moment niet meer dan hallo terug en vervolgde mijn weg.  Nadien realiseerde ik me maar pas dat dit wel héél ongeïnteresseerd en vrij cru moet overgekomen zijn.  Misschien moest ik me later op de dag maar even gaan excuseren en dat als intake laten dienen voor wat bedplezier?

Gina aaide eens over mijn schouder en wenste me gelijk smakelijk eten.  Ja het was inmiddels al zo ver.  Tijd voor een eerste avondhap.  Het was kip met tomatensaus, rijst of deegwaren, koude schotel en yoghurt of chocoladepudding als dessert. 
Tijdens het eten kregen de mannen een paaldansact voorgeschoteld van zo'n typisch slanke Roemeense dame met lange zwarte haren en mooi lijfje.  Ze kon er overigens wat van.  Het moet niet altijd het nieuws op tv zijn terwijl je eet. 

Overdag schat ik het aantal vrouwen op een stuk of 15 en het aantal mannen op een stuk of 8.  Leuk voor de mannen, minder leuk voor de vrouwen.  In de avond- en nachturen waren er ongeveer 20 dames en 15 mannen.  Stel je dus geen GT-toestanden voor op zaterdagavond.  Gelukkig maar. 

Ineens zag ik Gena alleen zitten.  Ik greep natuurlijk onmiddellijk mijn kans.  Haar wou ik al van in het begin van de dag knippen, dus.  Ze wou wat snel zijn op de kamer.  Ik had ze nochtans voordien uitgebreid zien tongzoenen aan de bar met een andere man.  Misschien is dat een vaste klant.  Uiteraard remde ik haar af, werd er flink getongzoend en hebben we samen een uur genoten van wat langzamere seks.

Na een toffe kamergang van 60 minuten, afrekenen en een douche ben ik nog maar even naar buiten gelopen.  Eens kijken of de tuin prachtig verlicht is in de avonduren.  Verlicht is de tuin.  Her en der wat theelichtjes in attributen en een paar kleine lampjes.  Mooi maar stel je vooral geen tuin in de avonduren als Sharks voor.
Gina was met een vriendin op dit uur nog gewoon in het zwembad aan het spelen.  Ik zet me daar ook ergens.  Een wat molligere dame komt naar me toe.  Haar slanke vriendin blijft een beetje meer afzijdig.  Ik verwittigde van de eerste seconde de molligere dame dat ik hoegenaamd niet van plan was om met haar te gaan kameren. Daarna beginnen we over koetjes en kalfjes te praten en ineens valt ze me in de reden dat er met haar enkel wordt gepraat over neuken en geen andere flauwekul.  Ik zei haar dat ik begonnen was over neuken (of net niet neuken dan in dit geval).  Haar vriendin knikte instemmend en vertaalde het zaakje nog even.  De dame was blijkbaar zowel het Duits als het Engels niet zo machtig.

"Pizda" en "pulă" deden het weer.  Twee dames kwamen voorbijgewandeld toen ik me aan het afdrogen was.  Terwijl ze verder doorliepen hoorde ik dat ze "pulă" uitspraken.  Ja, ze hadden een blote lul gezien.  Rotverschoten keken ze achterom toen ik antwoordde "pizda".  Flauwer moet het niet zijn.

Wat later aan de bar hoorde ik de theke aan de telefoon alle vragen beantwoorden van een gast.  Ze vertelde dat er inderdaad voor ieders wat wils dames aanwezig waren en ook enkele molligere.  Bruinharige, zwartharige, blondines.  Ze moest eens lachen toen ze de telefoon had ingelegd en ik er haar op attendeerde dat ze vergeten te zeggen was dat ze geen roodharige dames in de aanbieding hadden.

In de bar hield Gina me nog een rakelings tegen.  Ze pakte mijn hand vast en wou mijn hand blijven vasthouden maar ik liet los.  Tja.  Dat ze nu nog eens een keer probeerde lag eigenlijk een beetje aan mij.  Ik had het wat gezocht.  Ik was haar op geraffineerde wijze aan het verleiden.  Hoe?  Om het op zijn Jack's te zeggen: seksenfun is verliefd op zichzelf.

In de avond stoken ze ook de tweede sauna op.  Die tweede sauna is echter voor softies.  Die sauna is slechts 67°C.  Ik wou daarentegen stoer doen en goot er een halve emmer "aufguss" op.  Na tien minuten kon ik het niet meer uithouden.  Snel een koude douche genomen en dan ben ik buiten nog wat gaan nachtzwemmen.

De club heeft ook wel wat pannenkoekenberen rondlopen.  Een dame die ik van heel de dag niet gezien had, was ineens continue door een man bezet.  Die blonde die vanmorgen mijn sinaasappelsap met een parasolletje er bij gaf, liep heel de dag in FKK-kostuum rond maar ineens had ze een kleedje aan en mooie blauwe oogschmink.  Niet veel later zag ik voor welke man ze zich zo extra mooi had gemaakt.  Nog wat later zaten ze buiten op het terras broebels te drinken onder hun tweetjes.

Waar er overdag gevarieerde vooral jaren '80-muziek wordt gepeeld op de achtergrond meer, schakelen ze 's avonds en 's nachts over op een volume hoger en meer recentere beatmuziek.  Het volume benadert gelukkig in de verste verte niet het volume van YY.  Wat de club wel gelijk heeft met YY is dat er ook hier aan het onthaal 's avonds een struise man van een securitybedrijf zit.

In de bar zie ik de dames graag bezig.

Een dame droeg een klein niemendalletje als broekje, verder topless.  Het was een komisch zicht om haar telkens weer bezig te zien om dat niemendalletje nog beter tot zijn recht te laten komen.  Of wou ze juist haar bilspleet meer tot zijn recht laten komen?  Ze wist het zelf niet want de ene moment trok ze er aan en de andere moment hief ze het wat omhoog.  Ze had het in elk geval druk met zichzelf in de spiegel.  Ze moest eens weten.... Af en toe ging ze met haar prachtige figuurtje ook aan de danspaal hangen en kronkelen en vooral ook machtig goed met haar poep snel op en neer en van voor naar achter schudden.  Erg sexy. 
Een andere dame had haar heel lang haar dat loshing veranderd.  Ze kwam van boven met twee paardenstaarten die tot aan haar middel reikten.  Op slag leek ze 2 jaar jonger.
Nog een andere dame was op een gegeven moment door de bar aan het rondlopen met haar hand voor haar poes.  Voelde ze zich plots heel erg naakt?  Ze liep toch al heel de dag in FKK-kostuum rond.  Wat was het probleem?  Navraag leerde me dat ze haar kutpiercing kwijt was.  Ze zocht maar vond niets.  Ik kon het niet langer aanzien hoe ze daar onnozel met haar hand voor haar poes door de club liep.  Ze vermoedde dat hij wel eens in de sofa zou kunnen liggen waar ik op dat moment in zat.  Zij had daar daarvoor gezeten met name.  Toen ze het had opgegeven met zoeken deed ik nog maar eens een extra inspanning.  Uiteindelijk vond ik de kleine piercing.  Hij lag tussen de spleet van de twee zetelkussens in.  Ze was me zo dankbaar dat ik een lapdance van haar kreeg.  Een gratis kamerervaring wou ze dan weer niet weggeven.
Weer een andere dame was lustig aan de paal aan het dansen en had er helemaal geen probleem mee om haar vingers nat te likken en zichzelf te vingeren (op de maat van de muziek).  Voor zoiets betaal je elders veel (stripteasetenten).  Sommige dames zouden beter zoiets gaan doen. 
Er komt ineens een dame op mijn schoot gesprongen.  Weeral niet zo direct mijn type.  Wat is dat toch vandaag?  De verkeerde dames komen op mij af en de knappe zien me soms niet eens staan.  Toen ze merkte dat ik niet zinnens was om op haar wensen in te gaan, kwam ze af met het voorstel van een goede massage en wierp ze op dat ze goede service geeft.  Wel, als ze zo beginnen wantrouw ik ze pas helemaal.
Daniella komt ook nog even bij mij zitten in de sofa.  Echter net voor ik wou vertrekken.  Ik vertelde haar dat dan ook.  Daarop antwoordde ze dat alle mannen dat vandaag tegen haar zeiden.  Pech voor haar.  Tja, wat kan ik daar meer op zeggen?
Twee vrouwen die wat verder in een sofa zaten, vroegen of ik geen zin had in een trio.  Ik antwoordde daarop dat ik enkel zin had om met tien vrouwen tegelijk op kamer te gaan.  Het werd stil.  Eén van de twee kon het even later toch niet laten om toch zelf nog eens te proberen.  Ze zette de grove middelen in.  Ze stond voor me recht aan de sofa en plaatste een been op de sofa.  Haar poes zat over mijn mond.  Ze begon lekker te wrijven.  Ze gaf even later haar flinke borsten.  Ze wreef die in mijn gezicht en ik moest ze even verwennen.  Daarna draaide ze zich om en zette haar poep in mijn gezicht.  Uiteraard was ze een beetje ontevreden dat ik naar huis wou gaan en dat ze zelfs met zulke pre sales haar slag niet thuishaalde.  Dat had ze duidelijk niet verwacht.  Omdat ik nog drie dagen saunaclub gepland had, wou ik het nu vooral niet nog later maken.  Had ze dat wat eerder bedacht, had ik zeker ook met haar op een kamer beland.

In de avond kwam er nog een blinde man de club binnen.  Ik zou niet in zijn plaats willen zijn.  Hij moest eens weten hoeveel vrouwelijk schoon er rondom hem hingen.

Een perfecte start van de vierdaagse Frankfurt.  ;)


 

 

 




seksenfun:
 :douchen

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]

[attachimg=7]

[attachimg=8]

[attachimg=9]

seksenfun:
 :douchen

Fkk Club Rom

seksenfun:
Je betaalt € 39 inkom, alle dagen, alles inbegrepen (excl. seks) maar op maandag krijg je er dan nog een gratis inkomkaartje bovenop dat 1 maand geldig is.  Dat was al lang zo.  Nu krijg je ook nog een klantenkaart (als je er al verschillende keren geweest bent of als je er naar vraagt).  Je elfde bezoek is gratis en je krijgt er dan nog eens bovenop € 50 cash bij uitbetaald (lees: neukbeurtje).  Kom je op maandag dan krijg je alles.  Je gratis kaartje en een stempel op je klantenkaart.  Kan het nog voordeliger  :douchen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie