Auteur Topic: Monique (roem)  (gelezen 8477 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Monique (roem)
« Gepost op: 25 mei 2015, 12:32:15 »
Monique is een Roemeense van ca. 25 jaar. Ze heeft lang blond (nep)haar. Toen ik haar zag liep ze met blote borsten (kleine b) die gedeeltelijk werden verhuld door een rijk kralensnoer.

Monique is een intelligente aardige meid waarmee ik een tijd heb gesproken zonder dat ze naar een kamer hintte. Ze heeft 3 dagen in LR gewerkt en ook nog korte tijd in YY.

De kamervraag gesteld en daar aangekomen aangenaam verrast. Monique is een echte GFE. Heerlijk tongzoenen en strelen. Gebeft tot genoegen van Monique. Vervolgens nam zij me onder handen. Mijn tepels werden met haar tongetje bewerkt en vervolgens mijn leuter en ballen. Zelden heb ik zoveel plezier aan het likken van mijn scrotum beleefd als bij Monique. Heerlijk gewoon. Tussendoor regelmatig mijn lul gepijpt en vervolgens weer de ballen.

Op verzoek spetterend afgemaakt in cowgirl.

Daarna nog geruime tijd blijven praten waarbij ze veel over zichzelf vertelde. Toen ik haar vroeg hoeveel ze kreeg, zei ze dat we drie kwartier op de kamer waren geweest maar dat ik een half uur kon afrekenen. Dat gedaan met een fooi uiteraard.

Herhalingsgevaar: Zeker!