Forum > CLUB VENUS

VENUS: echte mannen komen van mars ... algemeen topic

<< < (20/25) > >>

Zapzarap:
Kun je je bij deze club weer gratis laten testen op covid net als in de zomer van dit jaar? Weet iemand dat?

forgetskinnyletsgetfatty:

--- Citaat van: Zapzarap op 30 november 2021, 22:23:53 ---Kun je je bij deze club weer gratis laten testen op covid net als in de zomer van dit jaar? Weet iemand dat?

--- Einde van citaat ---

Afgelopen zaterdag kon dat nog wel.  ;)

mentholbear:
WHAT'S IN A NAME

Noten over een bepaalde DVP zongen online rond. Dat een zekere nachtegaal op het Venus heuveltje zou zijn geland. Dat nieuws klonk me als muziek in de oren.
En zodoende bezadelde deze troubadour zijn stalen ros en trok op de 26e van de 10 richting het het land van karakter en eerlijkheid, om een nieuw deuntje te leren over genieten en plezier...

Eenmaal aangekomen in Hamminkeln m'n stalen rosje z'n dorst laten lessen aan de pomp.
Aangezien ik wat vroeg was besloot ik een kleine detour te maken naar voormalig herberg Gallardo/Marisol. Tjonge, wat een kaal gezicht is het nu. De verbrande uitbouw is weggevaagd tot een kaal vlak terrein. Een beeldenstorm is er niks bij vergeleken...
Enkel de villa staat er nog. De ruimte er achter heb ik niet mee bekeken. Het inmiddels ook bijna openingstijd van die andere tent, en gaf ik mijn stalen ros de sporen.

Eenmaal op de parking... ik bedoel stal van de herberg, viel het me pas op dat het gebouw aan de overkant ook van dezelfde waard behoort. Wellicht is dat het gebouw waar men getest wordt op de pest virus? Ik vermoed dat dit tevens het nachtverblijf is van menig vrouwelijke gast van de herberg?

Afijn, ik kwam vanavond niet voor een warme kruik, dus betrad ik de entree. Daar stond de herbergier al klaar om me van wat comfortabelere kledij te voorzien tegen de schappelijke vergoeding van 50 zilveren florijn.
Jammer dat voor die prijs je ros geen nieuwe hoeven en krachtvoer krijgt. Voer voor de innerlijke mens was er echter wel, en daar stortte ik me dan ook op.
Lekker eitje en wat worstjes genomen. De bloot liggende rauwkost liet ik voor wat het was.

De tent was voorzien van allerhande moderne ontspanningsvoorzieningen, zoals een jacuzzi, mini badje en een sauna in de tuin. Helaas waren de 1e twee afgedekt en stond de laatste uit.
Gelukkig hebben ze binnen ook een jacuzzi en sauna. Bovendien hebben ze er nu ook aufguss bij. Lekker wellness rondje gedaan om even rustig uit te buiken.
Daarna besloot ik de gelagkamer te betreden. Er werd door de bezoekers wat gedronken en met wat dames gedold. Maar de meeste mannelijke bezoekers waren redelijk op zichzelf. Er waren een stuk of 12 jonkvrouwen en continue 6 a 8 reizigers aanwezig. Er waren dus telkens wel enkele dames beschikbaar.

De tovenaresse achter de toog, die rond het weekend in een klapeksters veranderd, tapte vrolijk drankje voor de gasten. Een praatje met haar gaf me aanwijzingen naar de be-inkte 'veren' op het zangvogeltje.
Waarempel, dat was zeer waarschijnlijk de dame die ik even zag toen ze eten kwam halen in het restaurant.
Baalde beetje dat ik haar niet had aangesproken. Straks zou ze misschien een vol dansboekje hebben.

Gelukkig bleek dat niet het geval en werd mijn geduld beloont. Kameraad Klaus was er ook, en zoals een goeie wingman betaamt zorgde die er voor dat ik vlot in contact met deze Bulgaarse Nachtegaal kwam.
Het blijkt een vriendelijke en lieve dame te zijn. Ik bespeelde de snaren op m'n cithern naar haar smaak, en ze zag een duet met me wel zitten.
Een privé concertje leek ons beter dan een openbaar optreden, en zodoende trokken we ons terug in een kamertje achter de kino.
Ik speelde op m'n lute, en zij op m'n flute ;)
Het ene deuntje na de andere melody passeerden de revue.
De tijd vliegt voorbij als je plezier hebt. Correct als ze is liet ze me bijtijds weten dat het uurtje er ongeveer op zat. Maar we zaten zo lekker in het ritme dat de tijd me gestolen kon worden. We hebben uitbundig van elkaar genoten in een uitmuntende kamergang.
Maar na 2 uur was ik toch echt uitgezongen, en na uitwisseling van 200 zilveren dukaten namen we afscheid van elkaar.

Ik snelde me na een lange douche naar de toog om m'n keel te smeren.
Snap wel waarom de pannenkoekers een drankje meenemen naar de kamer. Of dat een dame tussentijds even een glaasje water komt halen...

Erna hun gaarkeuken ingedoken voor een simpele hap pasta, kip en vlees in 1 of ander sausje. Het onafgedekte groenvoer liet ik voor de paarden...

Om uit te buiken had ik voor die dag de ideale plek gevonden. Aangezien de buiten sauna namelijk uit stond had ik die op een aangename temperatuur gezet en kon toen in alle rust een dutje doen in m'n warme ijsberengrotje.
Complimenten ook voor de club dat ze de kapotte houten vloer van de buiten sauna vervangen/hersteld hebben.

Eenmaal terug op krachten, ging ik naar binnen voor een wellness rondje. Om erna me weer in de gelag kamer te begeven om aan de toog m'n dorst te lessen en even uit te puffen. Melody bleek weer beschikbaar en gaf een vriendelijk glimlach.

Marianna had m'n optreden gemist en wilde een toegift. Ik ben de beroerdste niet en trokken ons terug voor een privé optreden.
Ook hier was de flow prima en geweldig van elkaar genoten.

De rest van de avond nog een hapje gegeten, genoten van de wellness en dutje gedaan in de glazen mentholgrot, alvorens de lange toch terug te ondernemen.

Bij het omkleden kwam ik nog de 'beul' tegen met middeleeuwse marteltuig. Zwepen, bindmiddelen, en wat 'slappe stokken'. Niet om mee te slaan, maar om mee te... porren ;)

Deed me terugdenken aan de tijd dat ik zelf vol enthousiasme met zakken vol speeltjes langs de clubs trok. Tegenwoordig zijn die speeltjes meer knuffelbaar...

Enfin, al met al genoten van mijn bezoek aan herberg de Venusheuvel. In het bijzonder door Melody.
Als een goed deuntje, blijft ze in je hoofd zitten. Melody, WHAT'S IN A NAME...

Johan35:
Eugenia en de Masseuse

Gezakt
Op Tweede Kerstdag ben ik met mede-ijsbeer Lesyeux naar Venus gereden. Even een dagje ontspannen.
Eerst inderdaad een test halen bij het teststation, aan de zijkant van het toch al niet ruime terrein van de club.
Het is volgens mij een gewone testlokatie voor het hele dorp, want de meeste mensen leken mij geen notoire h**renlopers, of ik moet de nachbarin von nebenan verkeerd ingeschat hebben.
De kleine caravan in, je gegevens invullen op een papiertje, en afgeven aan het loket. Hopelijk snappen ze alles. Door naar de brede dame achterin, die vriendelijk met het wattenstaafje door je mond gaat.
Tien minuten buiten op het stoepje wachten, en we kregen het A4tje in ons handen gedrukt. 'Gezakt', oftewel geen virus te bekennen.

Entree
Goed, naar binnen. Op de parkeerplaats vooral Nederlandse kentekens, een auto of tien.
De theke werpt een blik op je vers verworven A4tje en dat is 't dan, en vraagt je de 50 euri toegang. Drie briefjes uit mijn portemonnee gefrommeld, en ik kreeg een schoongewassen versleten badjas mee.
Omkleden in de donkere gang ('Hé, dat is even geleden. Ja, toen met Piets verjaardag begin 2020.'), en rechtsaf naar binnen.
Ja, de club is donker, maar op de een of andere manier voelt het echt om in een club te zijn. Clubsfeer.
Er zijn een stuk of drie dames, allen gekleed. Dat mag blijkbaar die dag.
Al gauw zie je zo links en rechts wat meer dames lopen. Soms eentje naakt, meestal als ze net van de kamer komen. Waarom ze dan de bar in lopen is me niet duidelijk, maar het is wel een prettig gezicht.
De kooi is leeg, er is en paar man volk dat wat verspreid over de banken zit.

Eugenia
We zijn een hapje gaan eten. Het eten is van redelijke kwaliteit.
Er zijn clubs waar het beter is, en clubs waar je zowat niets krijgt. Venus heeft een klein restaurantje, een kleine etenstheke. Zeker geen haute cuisine, maar alleszins acceptabel.
Het eten laten zakken in de barruimte, met een bakje koffie en een drankje.
Er is in de club niet veel te doen, de sauna is redelijk. Mede-ijsbeer heeft er twee zitten zweten.
Ik heb wat heen en weer gelopen. De dames waren vrij passief. Uiteindelijk met Eugenia een kamertje gemaakt.
Moet gezegd dat was goed. Een echt goede pijpbeurt, daarna een mooie missio.

de Masseuse
Bij terugkomst was mede-ijsbeer bij de Thaise masseuse geweest, een uur goede massage. Hij raadde het me aan.
Hij ging zijn kansen wagen met een dame, ik ben zijn advies opgevolgd, en naar de massage ruimte gelopen. Daarvoor moet je de rookruimte in, links zit de deur. Het bordje 'Frei' hing aan de deurklink, dus naar binnen.
De oudere dame geeft je in een uur tijd een prima massage. Thaise massage is altijd wat stevig, maar niets mis mee. Voor 60 euri ben je na een uur goed los gemaakt.
Tweederde van de tijd wordt je rug onderhanden genomen, eenderde je voorkant. Stevig drukken, hot stone, met de elleboog. Af en toe diep zuchten, maar je kunt het haar aangeven als het je te stevig is. Ik had er geen moeite me, massage mag soms best stevig zijn. Geen happy ending: het is echte massage, geen erotische. Maar prima.

Avondstemming
Na het avondeten werd de stemming disco-achtig: harde muziek, en een deel van de dames ging 'los': dat bepaalde de sfeer. Zij wilden dansen, en wat keten met jong manvolk. Dat gebeurde ook.
Kameren zat er niet meer in. Rond 21.30 zijn we vertrokken.

Conclusie
Er zijn niet veel dames, maar ik had de indruk dat je je keus wel kon maken. Niet op favorietjes gaan zitten wachten, maar het doen met de dames die er zijn.
Ik heb het bij een kamer gehouden, en ik was tevreden met de goede massage.
Ik had behoorlijk gegeten, en gedronken.
Nadeel blijft dat er niet te veel in de club te doen is. Het buiten gedeelte was uiteraard gesloten.
Dan is het leuker om met een groepje te zijn, wij hadden nu aan elkaar gezelschap.
Dus een dagje rustig clubben kan hier op dit moment, maar je hebt dan ook letterlijk bijna niets te doen.
Ik kom zeker een keer terug, het damesaanbod is over het algemeen wel goed volgens mij. Moet het wel wat drukker zijn, met dames dan.

Johan

Titlover:
Aankomende woensdag wil ik misschien naar deze club gaan. Kan iemand mij zeggen of het de moeite waard is om er naartoe te gaan? Is de line up vanaf 11.00 al iets?
Lopen de dames inderdaad naakt daar?
Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.
Alvast bedankt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie