Auteur Topic: Belgradostraat 33, Agnes (Pools)  (gelezen 82165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 22 (bar : Elite - linker raam), Agnes (Pools)
« Reactie #15 Gepost op: 5 juni 2012, 17:07:27 »
Zowel vrijdag (01/06/2012) als zondag (03/06/2012) naar Gent geweest.
Ik weet wel, op vrijdag werkt Agnes  niet en verder was niemand van de aanwezige meisjes die mij konden bekoren.
Ik ben dan ook onverichterzake terug gekeerd.
Zondag echter was Agnes er wel.
Ik heb wel geduld moeten uitoefenen want 2 maal na elkaar was er eentje me te snel af.
Ik had dus ruimschoots de tijd om de andere aanwezige dames te bekijken.
Ik was wel snel rond want net zoals het weer, was het ook triestig gesteld met het aantal aanwezige dames.
Maar na een tijdje wachten hoorde ik mijn voorganger buiten gaan en kon ik dan toch binnen.
Agnes had niet eens de tijd om terug te gaan zitten.
Op die manier zal ze lang met dat ene boek doen.

Haar nieuwe adres is zoals reeds gesignaleerd "Belgradostraat 22 (bar : Elite)".
Ik moetde begroeting verliep hartelijk en verliep bijna volledig in het nederlands.
Terloops heb ik haar eens gevraagd welke stekze nu zelf beter vond.
Haar antwoord was duidelijk en begrijpbaar, "Met de euros die ze minder betaald aan huur in de Belgradostraat, kan ze de huur van haar appartement betalen".
Begrijpelijk dan dat ze verhuisd is naar de overkant nietwaar ?

Zelf vind ik de accomodatie niet zo slecht.
Je hebt er ook sanitair en er is voldoende plaats.
Het enige minpuntje is het binnenkomen en buitengaan, daar is niet veel plaats. :)
Voor het overige is haar service nog evengoed als voorheen.
Zondag ben ik er zo'n 35 minuten binnen geweest. 35 vol van genot.
Dat ik terug ga moet ik niet zeggen zeker ?

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Gent, Belgradostraat 35 (bar : VIP), Agnes (Pools)
« Reactie #16 Gepost op: 22 augustus 2012, 09:02:02 »
Verhuis bericht :

Agnes zit niet meer in de Belgradostraat 22 maar Agnes zit nu terug aan de overkant.
Agnes is daar maar een goede maand gebleven.
Haar nieuwe adres is dus opnieuw "Belgradostraat 35 (bar : Eden - The VIP)


Agnes is momenteel met verlof.
Begin september komt ze opnieuw opdagen.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #17 Gepost op: 23 november 2012, 19:06:23 »
Agnes, voor velen de mooiste dvp in Gent.

Zelf ook al binnengesprongen bij haar. Zeer goede service dat zeker maar ik had geen klik bij haar.
Was het door het lange wachten tot wanneer ze vrij was? Ik weet het niet ma ik denk het wel.
Agnes wordt zo druk bezocht dat je echt het gevoel hebt dat er bandwerk is voor haar.
Afgelopen week even gepasseerd bij Agnes haar raam. Alles toe en rond haar raam stonden er twee mannen te wachten.
Zodra ze vrijkwam (juist op mijn terugtocht) ging de eerste wachtende naar binnen.
Staan wachten in de straat doe ik niet en zal ik niet doen. Er zijn nog anders dames die evengoed zijn en waar je niet moet wachten.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #18 Gepost op: 2 december 2012, 17:31:34 »
Agnes, voor velen de mooiste dvp in Gent.

Zelf ook al binnengesprongen bij haar. Zeer goede service dat zeker maar ik had geen klik bij haar.
Was het door het lange wachten tot wanneer ze vrij was? Ik weet het niet ma ik denk het wel.
Agnes wordt zo druk bezocht dat je echt het gevoel hebt dat er bandwerk is voor haar.
Afgelopen week even gepasseerd bij Agnes haar raam. Alles toe en rond haar raam stonden er twee mannen te wachten.
Zodra ze vrijkwam (juist op mijn terugtocht) ging de eerste wachtende naar binnen.
Staan wachten in de straat doe ik niet en zal ik niet doen. Er zijn nog anders dames die evengoed zijn en waar je niet moet wachten.

Dat is inderdaad zo.
Ook vandaag heb ik van Agnes maar een vluchtige glimp opgevangen.
Zij was voortdurend bezet.
Een beetje Adnoh's (ook al een banneling op dat andere forum ) :) en mijn schuld denk ik, sinds Adnoh met de topic van Agnes van start ging (d.d 14/01/2011) krijgt ze veel meer bezoekers over de vloer.
Niet verwonderlijk natuurlijk omdat alle er op volgende recensies (waaronder een hele boel geschreven door mijn hand)  :) alleen maar positief zijn.
Al zal haar MEER DAN UITSTEKENDE SERVICE dit ook wel in de hand werken.
IN elk geval is Agnes een van de weinige dames waarover niets negatief valt te schrijven.  :)




........ Ben ik nu fan of niet ?
« Laatst bewerkt op: 6 december 2012, 17:24:59 door Tellme »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #19 Gepost op: 16 december 2012, 16:00:43 »
Wel, gelukkig wist ik mij nog te herinneren welk dat ander forum was waar vele medewandelaars actief op zijn ;)

idd, ik werd gebanned omdat ik openlijk kritiek uitte op de manier van werken van de mods, redelijk stom om mij te bannen aangezien ik wel een frequente wandelaar ben met nogal wat relevante info over de dames in de 3 steden: Gent - Antwerpen - Brussel.

soit dat gezegd zijnde, Agnes gaat op verlof maandag en dinsdag in de week van de 24e.

Agnes, voor velen de mooiste dvp in Gent.

Zelf ook al binnengesprongen bij haar. Zeer goede service dat zeker maar ik had geen klik bij haar.
Was het door het lange wachten tot wanneer ze vrij was? Ik weet het niet ma ik denk het wel.
Agnes wordt zo druk bezocht dat je echt het gevoel hebt dat er bandwerk is voor haar.
Afgelopen week even gepasseerd bij Agnes haar raam. Alles toe en rond haar raam stonden er twee mannen te wachten.
Zodra ze vrijkwam (juist op mijn terugtocht) ging de eerste wachtende naar binnen.
Staan wachten in de straat doe ik niet en zal ik niet doen. Er zijn nog anders dames die evengoed zijn en waar je niet moet wachten.

Dat is inderdaad zo.
Ook vandaag heb ik van Agnes maar een vluchtige glimp opgevangen.
Zij was voortdurend bezet.
Een beetje Adnoh's (ook al een banneling op dat andere forum ) :) en mijn schuld denk ik, sinds Adnoh met de topic van Agnes van start ging (d.d 14/01/2011) krijgt ze veel meer bezoekers over de vloer.
Niet verwonderlijk natuurlijk omdat alle er op volgende recensies (waaronder een hele boel geschreven door mijn hand)  :) alleen maar positief zijn.
Al zal haar MEER DAN UITSTEKENDE SERVICE dit ook wel in de hand werken.
IN elk geval is Agnes een van de weinige dames waarover niets negatief valt te schrijven.  :)




........ Ben ik nu fan of niet ?

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #20 Gepost op: 16 december 2012, 16:03:20 »
Hey Adnoh

Heb jij nog nieuws van Betty?

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #21 Gepost op: 16 december 2012, 17:42:51 »
Iemand bannen doen wij echt heel zelden hoor; behalve de spammers natuurlijk.

In elk geval, alle info over de dames (uitgezonderd privézaken) is welkom.

En ADNOH, je mag je alvast ook inschrijven voor de tombola's...
« Laatst bewerkt op: 16 december 2012, 17:53:05 door mechelen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #22 Gepost op: 16 december 2012, 20:46:28 »
Wij bannen niet omdat je kritiek op de mods zou hebben, laat die kritiek maar komen  ;D
Zolang je maar geen kritiek hebt op de admins LOL (en das ook een grapje uiteraard)  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #23 Gepost op: 14 april 2013, 14:18:41 »
Hoe ik nu bij Agnes terecht kwam en wie er allemaal aanwezig waren, kunnen jullie lezen in de topic 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  . Hier ga ik hierover niets meer vertellen.

Niet te geloven hoe snel de tijd verstrijkt,
Het was al van juni 2012 dat ik Agnes nog een bezoekje bracht.
Deels te verklaren natuurlijk omdat Agnes zeer druk bezet is en je al wat geluk moet hebben om bij haar binnen te kunnen. Toen ik binnen stapte viel ik meteen zelf met de deur in huis en zei "It was a long time i didn't came in, isn't it ?". Waarop ze al lachent reposteerde "Ja inderdaad, heel lang geleden". Meer moest daar niet over gezegd worden en we gingen naar haar kamer. Toen we voorbij Monika stapten, keek die enigzinds ontstemd in mijn richting omdat ik niet bij haar binnen gestapt was.
Daar heb ik me natuurlijk niets van aan getrokken.

Agnes ontdeed zich van haar jurkje en waste zichzelf aan het bidet (doet ze altijd voor en ook erna).
Een aangename temperatuur buiten en dus stond de venster al op een kier om wat frisse lucht binnen te laten.
Over het sex gedeelte kan ik kort zijn en jullie vragen om mijn vorige bijdrages te lezen.
Echter lukte het nu niet zo goed aan mijn kant en moest Agnes dubbel zo hard werken, wat de schat zonder morren en met de glimlach op de mond ook deed.
Toen de spanning dreigde weg te hebben deed ze vlug een nieuw condoom om en begon vol overgave opnieuw te pijpen.
Na een tijdje was er dan geen reden meer om het eindschot uit te stellen.
Beiden bezweet door de geleverde inspanningen rustten we even uit.

Moe en voldaan (ik toch) deden we onze kledingstukken weer aan.
Met een glimlach op de lippen wenste ze me een fijn week-end toe en tot ziens.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #24 Gepost op: 11 mei 2013, 15:02:08 »
Op het andere, welbekende forum, gelezen dat Agnes er mee stopt binnen 2 maanden.
Dan zal ze een eigen zaak starten in Oostende.

In het begin zal ze nog in de weekends werken maar of dit zo zal blijven weet ik niet

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #25 Gepost op: 12 mei 2013, 10:20:18 »
Op het andere, welbekende forum, gelezen dat Agnes er mee stopt binnen 2 maanden.
Dan zal ze een eigen zaak starten in Oostende.
In het begin zal ze nog in de weekends werken maar of dit zo zal blijven weet ik niet

Zal dan een paar bezoekjes aan Agnes moeten toevoegen aan mijn "To do list".
Voordat het te laat is.
Met Agnes zal er weer een hoop kwaliteit verdwijnen uit Gent, we zullen haar allemaal missen.
Zeker weten.
Nog wel wat vroeg, maar toch .....
Agnes, ik wens je nu reeds het allerbeste toe voor je verdere leven.
Het ga je goed, en voor wat mij betreft "Tot nog eens (voor je weg bent)". ;)

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #26 Gepost op: 12 mei 2013, 10:28:10 »
Dan zal je best ook voldoende tijd uitrekken voor je bezoekjes.

Als het bericht zich verspreid onder de wandelaars dat ze stopt zullen er zeeeeeeeeeeeeer langde wachttijden zijn vrees ik.
Misschien kan stad Gent zitbanken voorzien.  ;D

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #27 Gepost op: 12 mei 2013, 12:03:46 »
Dan zal je best ook voldoende tijd uitrekken voor je bezoekjes.
Als het bericht zich verspreid onder de wandelaars dat ze stopt zullen er zeeeeeeeeeeeeer langde wachttijden zijn vrees ik.
Misschien kan stad Gent zitbanken voorzien.  ;D

Urinoirs staan er al (mogen wel eens gekuist worden),
Ik kan dus een frigobox meenemen en een plooibaar zitje, dan kan ik er een daguitstap van maken.  ;)
Kan ik rustig mijn beurt afwachten en terwijl genieten van een frisdrank (liefst in een warm lente zonnetje)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #28 Gepost op: 14 mei 2013, 20:38:55 »
dat had ik al van haar persoonlijk opgevangen 2 of 3 jaar geleden, toen ze zei dat ze dit nog maar 2-3 jaar ging doen :)

dus ik ben niet verrast :)

Op het andere, welbekende forum, gelezen dat Agnes er mee stopt binnen 2 maanden.
Dan zal ze een eigen zaak starten in Oostende.

In het begin zal ze nog in de weekends werken maar of dit zo zal blijven weet ik niet

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 35 bar : Eden - The VIP, Agnes (Pools)
« Reactie #29 Gepost op: 16 juni 2013, 13:53:54 »
Na de gebeurtenissen van vorige keer toch nog eens tot in Gent geraakt.
Veel volk was er niet maar het bordje van Agnes hing voor het raam.
Natuurlijk kon ik niet dadelijk binnen want Agnes is, zeker nu, een druk bezette dame.
Dat ze niet dadelijk ter beschikking was kon me niet deeren, dat gaf me de gelegenheid om de andere aanwezigen eens te bekijken.
Na een tijdje zag ik dan toch beweging en ging de vorige klant buiten.
Agnes ging niet dadelijk zitten en trok naar het achter gelegen deel van de bar.
Intussen had ik toch al een paar concurenten bij gekregen.
Van zodra Agnes er was ging ik op de deur af, die zij met een glimlach opende en me in het nederlands welkom hete.

We kennen elkaar al en dus moest er niet veel gezegd worden over de prijs en de mogelijkheden.
We gingen dadelijk naar haar kamer.
Ze vertelde dat dit haar laatste maand full time was en dat ze dan nog een maand of zo in de weekends ging komen.
Ze gaat een eigen zaak beginnen.
Maar dit is allemaal info die jullie wel al weten nietwaar.

Over de ontmoeting kan ik kort zijn.
Zoals gewoonlijk spande Agnes zich in om me het aangenaam te maken en luisterde naar elk signaal ik gaf.
Na al die tijd heeft Agnes nog niets ingeboed aan kwaliteit en geduld.
Na een happy 30 minutes (kan ook iets meer geweest zijn) stond ik als een tevreden man terug op straat.
Ik ga proberen om haar toch nog eens te bezoeken alvorens ze van de scene voorgoed verdwijnt.
In elk geval,
Agnes ik wens je veel success toe in je eigen zaak.
Het moge je wel varen in de toekomst.
Aan ons, de wandelaars, zal je waarschijnlijk niet veel meer denken, maar wij zullen wel aan jou denken en mooie herinneringen aan jou hebben.
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2013, 17:33:34 door Tellme »