Auteur Topic: Xenia (Duitse met Poolse roots)  (gelezen 4210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Xenia (Duitse met Poolse roots)
« Gepost op: 15 juni 2010, 23:58:16 »


Naam: Xenia
Land/Taal: Duits van Poolse origine/Duits en Pools     
Leeftijd: ca. 25                 
Lengte/Model: 1.70 m/slank, doch met ronde vormen
Cup/Kont: B/vrouwelijk, lekker           
Haarkleur/-lengte: donkerblond (geverfd)/halflang
Service: PZC, NMC, Tongzoenen, Beffen       
Pre: sympathiek, ook buiten de kamer     
Contra: niet bespeurd     
Extra: vrij spontaan, neukte ooit in het Rhein-energie stadion van 1. FC Köln, in de kleedkamer van FC !!


Poolse dames zijn naturel mooi, waarvan weer acte is gegeven.

Xenia heb ik gekamerd op zo 12 juni 2010. Belgie mocht gaan stemmen op deze zondag; Bart de Wever behaalde een glansrijke overwinning met zijn NVA.
Mijn campagne die zondag begon in de kino, alwaar ik even wilde rusten op het rode matras. Niets daarvan, want de kunstmatige blondine Xenia begon tegen mij te praten over koetjes en kalfjes en al gauw lag ze in mijn armen. Ik vond dat niet erg, want bij binnekomst had ik haar al gespot en op mijn lijst gezet van neukbare dames. Xenia is over gekomen uit PHG (heeft daar 3 jaren gewerkt). Ze wilde gewoon eens iets anders.

Op de kamer liet ze me weten dat ze al een maand geen sex had gehad, na haar laatste dag in PHG.
Ik moest dus aan de bak. Het zoenen gebeurde met overgave, en het pijpwerk was verdienstelijk. De 69 die ik haar aanbood, werd in dank afgenomen, gegeven haar lange periode van onthouding.
Neuken kon ik slechts volhouden in 2 standjes, vanwege het broeierige, drukkende weer die dag (had me een koppijn bezorgd).
In juni heb ik vaak last van een bepaalde allergie namelijk.
Uiteindelijk dacht ik alleen aan mijn eigen gerief en een orgasme voor madame zat er net niet in.
Helaas voor Xenia, maar ze was toch niet ontevreden over de performance.

Toen ik van de kamer ging, vroeg 'Herr Lehrer' hoe het was geweest. 'Herr Lehrer' is een zondag-stamgast op leeftijd, die bij interesse in een bepaalde vrouw, altijd aan voorgangers gaat vragen: "Und......, kannst du finger rein stecken?"
Ik zeg dan altijd dat het niet zo mijn ding is (uitgebreid ranzig vingeren), maar toch doet Herr Lehrer altijd een poging.
 
Ik deed verslag over haar prima, degelijke service, en Herr Lehrer zou later ook met Xenia gaan.
Later kwam hij volledig in zijn nopjes naar me toe, om me mede te delen dat ik te gereserveerd was geweest in mijn beoordeling.
Hij vond haar geweldig; ik vond dat hij iets overdreef, maar de man was oprecht blij als een kind.
Zelden zag ik zo'n authentieke lach bij Herr Lehrer, die vaak gemeend kritisch is na zijn kamergangen.

Later op de dag, kreeg ik te horen van Xenia dat dinsdag erna, een vaste klant uit Rotterdam speciaal voor haar zou komen.
Een prima meid dus, met zeker een complete, totale 'naturel' service.

Zeker nog een keer voor mij, in ieder geval.

 
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2010, 02:34:02 door rolly »

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Xenia (Duitse met Poolse roots)
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2010, 02:11:55 »
Ha, is dit dezelfde Xenia die zo nu en dan ook in Deventer achter het raam zit. Weer terug in dde fkk`s...maar dat vond ze toch niet hygienisch, want van zoenen, beffen en vingeren kreeg je maar infecties........ Het wordt weer eens tijd om Aca te gaan bezoeken....niet om Xenia te bepotelen of ermee te kameren....wel om haar uiterst links te laten liggen.....als dit dezelfde Xenia is die ik uit Deventer ken dan!

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

guest51

  • Gast
Xenia (Duitse met Poolse roots)
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2010, 10:34:43 »
Gisteren van deze blonde Xenia mogen proeven, ze kwam spontaan uit de hoek en dat wekte mijn vertrouwen dat dit best wel eens een lekkertje kon zijn. Ze was nu iets meer dan een maand in Acapulco na als ik het goed hoorde ze ook jaren in PHG had gewerkt. Op de kamer een spontaan heftige sexpartij zoals ik wel kan waarderen. ook na de kamer bleef ze heel aardig en kwam steeds terug om een babbeltje te maken, ondanks het het eigenlijk niet mijn type is krijg ze wel een speciaal plekje en zal ik de volgende gelegenheid zeker weer met haar gaan kameren.  :)