Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608859 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #405 Gepost op: 24 december 2015, 15:37:34 »
Het beste stukje uit je berichtje.


De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #406 Gepost op: 24 december 2015, 16:01:20 »
Het beste stukje uit je berichtje.


De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).
Hey KP,hoeveel is een beperkt aantal,als er een 25-30 zijn stoort me dat wel niet. ;D
Even serieus,ik zou volgende week nog eens gaan,daarom de vraag. :))
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #407 Gepost op: 24 december 2015, 16:38:39 »
Ik schat 15, max 20 meiden. Grote prob was dat er daarvan regelmatig maar een handvol tegelijk beschikbaar waren.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #408 Gepost op: 24 december 2015, 17:05:19 »
Het beste stukje uit je berichtje.


De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).

Spreektaal.  ;D :cheer:

Wees blij dat KP niet in het Sintruins schrijft.  :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #409 Gepost op: 24 december 2015, 17:14:54 »
Het beste stukje uit je berichtje.


kerst reces slaat overal toe  ;)

De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).
Hey KP,hoeveel is een beperkt aantal,als er een 25-30 zijn stoort me dat wel niet. ;D
Even serieus,ik zou volgende week nog eens gaan,daarom de vraag. :))

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #410 Gepost op: 24 december 2015, 17:16:43 »
Het beste stukje uit je berichtje.


De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).
Hey KP,hoeveel is een beperkt aantal,als er een 25-30 zijn stoort me dat wel niet. ;D
Even serieus,ik zou volgende week nog eens gaan,daarom de vraag. :))

kerst resec slaat overal toe  ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #411 Gepost op: 24 december 2015, 17:21:17 »
Het beste stukje uit je berichtje.


De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).

Spreektaal.  ;D :cheer:

Wees blij dat KP niet in het Sintruins schrijft.  :039:

Tis Truiens :-P 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #412 Gepost op: 24 december 2015, 18:48:37 »
Het beste stukje uit je berichtje.


De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).

Spreektaal.  ;D :cheer:

Wees blij dat KP niet in het Sintruins schrijft.  :039:

Tis Truiens :-P 8)

Truierlands.


https://nl.wikipedia.org/wiki/Truierlands

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #413 Gepost op: 24 december 2015, 19:37:42 »
Het beste stukje uit je berichtje.


De sfeer was héél mat, hetgeen ongetwijfeld te wijten was aan het beperkt aantal meiden. Aangezien ik in het gezelschap was van enkele bekende ijsberen zoals Vendezz, Lesyeux, Cupido en Fritz, stoorde dat me wel niet.


Dat is spreektaal. In het  Haspengouwse vaak gebezigd. Ik bedoel dus uiteraard dat ik geen probleem had met de matte sfeer. Dat het me niet stoorde 8).

Spreektaal.  ;D :cheer:

Wees blij dat KP niet in het Sintruins schrijft.  :039:

Tis Truiens :-P 8)

Truierlands.


https://nl.wikipedia.org/wiki/Truierlands

WTF :o :017:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #414 Gepost op: 28 december 2015, 21:27:04 »
27-12-15


Ik was min of meer al gewaarschuwd dat het niet best zou zijn in LR, ik had de verslagen gelezen en beren gesproken die er afgelopen week nog geweest waren. Veel van de vaste meiden zijn vertrokken, buiten een paar achterblijvers aangevuld met wat (tijdelijk) nieuw spul. Maar toch, geen stress, ik heb in LR altijd m'n twee vaste dames..... Tenminste, nu waren die ook beide afwezig om verschillende redenen, dus wat te doen. Het sprak me ook wel aan om weer eens zonder vaste gezelschapdame in LR te vertoeven, ondanks het risico op een magere line-up.

Rond half 12 parkeerde ik m'n auto (hij stond gewoon recht hoor Bosco....) en had ik vrij zicht op het afleveren van twee Bulgaarse dames door hun 'vriendjes'. Het blijft toch iets.....je weet het, maar het zijn dingen die je net zo lief allemaal niet ziet. Een beleefd ontvangst door de altijd ijzige Monica (Heidi) en een snelle blik in de bar deed me besluiten om eerst maar eens de sauna op te zoeken. Terug in een rustige bar trof ik daar Bosco, het zou heel de dag rustig blijven, geen wachttijden en een redelijke balans tussen mannen&vrouwen. Wel kwamen er tot laat in de avond (ik ging om 11 uur weg) nog altijd mannen binnen, mogelijk waren die toch ietwat teleurgesteld door het aanbod.

Slechts een paar dames waar ik een naam bij het gezicht wist (Patty, Sissi, Larissa), een aantal die me vaag bekend voor kwamen en nog best een paar die volgens mij erg nieuw en wat mij betreft ook erg tijdelijk zijn. Ik had me al een beetje ingesteld op een mogelijk rustige dag en het leek ook die kant op te gaan, tot ver in de middag bracht ik de tijd vooral door met ouwehoeren met Bosco, Patty en Chantal en zag ik eigenlijk geen dames die me een kamergang deden overwegen. Totdat ik opeens een bekend gezicht zag, ik moest Bosco vragen wie het was, maar het bleek Bianca te zijn. Daar had ik al eens mee gekamerd en dat was toen ontzettend goed bevallen, ik zou nog even geduld moeten hebben omdat ze net met een klant bezig was, maar er gloorde in elk geval licht aan de horizon.


Het kwam keurig uit, ik kwam net uit de sauna en ging in een bank in een bar zitten toen Bianca de bar weer in liep om te roken. Kort oogcontact en een beweging naar de lege plek naast me en ze kwam bij me zitten. Ik had Bianca afgelopen maanden weinig gezien volgens mij, zeker in het weekend ben ik ze weinig tegen gekomen. Wel was direct duidelijk waarom het de eerste keer zo leuk was geweest, het klikt met Bianca, ze spreekt haar talen erg goed, ze is slim, heeft wat te vertellen en natuurlijk ook gewoon mooi. We hadden het nog over die eerste kamer en ze wist nog goed te vertellen wat er allemaal gebeurd en besproken was toen. Eigenlijk was het enige wat ze niet meer wist m'n naam, maar dat had ze toen al voorspeld dat ze die zou vergeten. 

Na het sigaretje en een drankje stelde ik voor naar een kamer te verhuizen en kwamen we terecht op kamer 10. Het was zoals de eerste kamer, maar nog weer iets beter. Op een ontspannen, relaxte manier - zonder dat er tijd gerekt wordt - begon het spel. Zoenen waar geen eind aan leek te komen, teasen, strelen, zoenen, wisselen van positie, wat droogneuken, allemaal helemaal top. Daty met een behoorlijke repsons waarna ik op m'n rug geduwd werd voor PZC, top. NMC ging eerst in cowgirl tot ze vond dat ik ook wel eens mocht werken in missio. Ook hier geen klachten, het blijft close, het zoenen stopt niet en ik kwam tot een bijzonder bevredigend hoogtepunt.

We hadden nog een klein kwartiertje over en al knuffelend en zoenend maakten we het uurtje vol. Garanties tot de voordeur, maar wat mij betreft een dikke aanrader als ze aanwezig is.

NB, zo door de dag heb ik eens op Bianca gelet, ze vliegt wat onder de radar en is niet zo opvallend aanwezig, maar ik denk niet dat ze langer dan een half uur in de bar los loopt. Stiekem lijkt het toch wel een behoorlijk populaire dame te zijn. En, laat het duidelijk zijn, volledig terecht.

HHG : 100%


Na de kamer met Bianca was het tijd om wat te eten en aansluitend te kijken of er nog wat leven in de bar was. Het bleef de hele dag een beetje gelijk qua drukte, nooit leeg, maar ook nooit echt druk. Ik zat in de bar toen opeens een bekend gezicht aan kwam lopen dat ik ook al tijden niet gezien had maar me ook nog heel levendig voor de dag stond.

Jennifer kwam weer eens binnen lopen en kwam even een praatje maken toen ze me zag zitten. Ik was net een klein uurtje van de kamer af, dus voor een nieuwe kamergang was het nog wat te vroeg, maar we maakten wel een afspraak om later te gaan kameren als het een beetje uitkwam. Ze werd al snel weggekaapt door een andere beer, begrijpelijk, en ik hoopte dat die kamer niet al te lang zou duren .

Ik had besloten dat ik tot negen uur zou wachten, kwam ze voor die tijd terug in de bar dan konden we nog een kamer doen, werd het later ging ik verstandig zijn en ging ik op huis aan. Ik ging er vanuit dat ze met degene die nu met haar op kamer lag in anderhalf uur wel korte metten zou maken . In de tussentijd kwamen nog wat bekende gezichten binnen lopen, waaronder Aisha en de mooie Sofia. Zo'n beetje rond 5 voor 9 leek het verstand te gaan zegevieren en leek het tijd om op huis aan te gaan, juist toen kwam Jennifer weer inlopen, pakte m'n badjas vast en vroeg me nog even een kwartiertje te wachten tot ze gedoucht had. Ok, een kwartiertje, dat moet lukken. Na 20 minuten was ze weer beneden en vroeg ze of het ok was dat ze eerst even wat ging eten, ze was pas laat binnen gekomen en had nog niets gegeten. Sjah, nee zeggen is niet echt een optie is het wel. Na het eten moest er in de bar nog even gerookt worden en onder de nodige grappen en opmerkingen van Sissy en nog een dame begonnen we ons toch voorzichtig maar nadrukkelijk met elkaar bezig te houden.

Ik verzocht haar toch dringend een sleutel te gaan halen en uiteindelijk lagen we om 21:45 op kamer 22. Het is volgens mij al een maand of 10 terug dat ik met Jennifer op kamer was en hoewel ik het me als een goede kamer herinner was het deze keer nog veel beter. Misschien had ze er nu zelf meer zin in, of alles viel nu nog beter op z'n plek, maar het was vanaf het moment dat we de kamer op liepen gelijk vol erop. Ze trok me bovenop haar en al zoenend draaiden we ons in een positie om een beetje te droogneuken, dit beviel erg goed en leidde al gauw tot pussy sliden op hoog niveau. Deze dame beheerst dit spel en het werd zo nat dat ik af en toe toch even naar beneden gluurde om te kijken of het daar nog wel goed ging. We lagen zo eens een minuut of 10 toen ze me langzaam maar zeker zuidwaarts dirigeerde om daar wat werk te verrichten. Het is altijd moeilijk in te schatten in hoeverre het toneelspel is, maar ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat mijn inspanning in dit geval niet voor niks waren.

Op zoek naar frisse lucht kwam ik wat later weer naar boven en in plaats van op m'n rug werd ik overeind geduwd en getrakteerd op uitstekend PZC werk. Iets later duwde ze me alsnog op m'n rug, ik verwachtte eigenlijk een vervolg van het pijpen, maar zodra ik lag kroop ze weer bovenop me en wilde ze nog meer pussy-sliden, maar dit keer met haar bovenop. Ik heb haar een tijdje laten begaan maar toen ze op een gegeven moment haar ogen weer open deed vroeg ik toch maar eens met een klein stemmetje om een condoom. Een vloek en een zucht, het condoom zat erop en mevrouw zat er al weer bovenop, ze leek zich even niet meer echt om mij te bekommeren, maar vooral bezig te zijn met zichzelf. Laat duidelijk zijn dat dat geen klacht is van mijn kant, ik vond het zelf ook heerlijk en bijzonder geil om te zien.

Na een paar minuten was ze weer bij de wereld, ging het tempo terug naar nul en kroop ze even bijna helemaal in me. Een orgasme? Misschien, ik ga er altijd uit van niet, maar ze had het wel naar haar zin geloof ik. We draaiden om naar missio en voerden langzaam het tempo en intensiteit weer op tot ik vanuit m'n tenen het laatste orgasme van dit weekend voelde komen. Ik had even een momentje nodig en toen ik haar weer aankeek kreeg ik een dikke zoen en een lachte ze naar me, 'ach du......nicht slecht'  De laatste minuten hebben we nog wat liggen kletsen en net na het uur gingen we weer van kamer. Wel hebben we afgesproken om niet weer 10 maanden te wachten.

HHG : 110%

Op weg naar huis kwam ik bij de lockers Sissi nog tegen, ze knipoogt en vraagt, 'and?', ik haal m'n schouders op, steek m'n hand in de lucht en schommel hem een beetje heen en weer 'mwah, so-so'. Ik krijg een grote grijns terug en ze roept 'uhuh'. Ik denk dat ze me niet geloofde


Uiteindelijk won de lust het dus weer van het verstand en het was al weer 11 uur voor ik in de auto zat en naar huis reed. Het verschil was behoorlijk groot, zaterdag in GT was het volle bak, druk, flinke line-up en ook wel een redelijke sfeer. Zondag in LR was het rustig, nooit druk, geen wachttijden, ietwat mat qua sfeer, weinig bekende meiden....maar toch....Met een Bianca en Jennifer aanwezig is de keuze voor mij simpel uiteindelijk. Dan heb ik liever twee geweldige uurtjes in een halfvol maar voor mij toch wel gezellig LR dan maar weer te moeten hopen op fatsoenlijke service in de ramvolle fickfabriek.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #415 Gepost op: 31 januari 2016, 11:05:11 »
Après une petite pause en ce début d'année sachant qu'en général c'est toujours très calme les 2 ou 3 premières semaines de Janvier, j'en ai donc profité pour prendre un repos bien mérité chez moi, ça fait du bien de temps en temps de rester à la maison, surtout après cette longue chevauchée bien sympathique d'une semaine jusque Hambourg en fin d'année dernière agrémentée d'une bonne dizaine de sessions en passant par l'Aca, Great Palace, Aca Gold etc:))

Retour au LR donc vendredi dernier, j'avais souvent raté l'occasion de revenir en cette fin d'année dernière et j'avais en tête depuis un certain temps d'y faire un passage, vendredi était enfin la bonne occasion  :-P

Arrivé vers 20 heure, douche et direction le bar où j'ai eu le temps de prendre 2 bonnes bières avant que Janet ne vienne me saluer, j'étais content de la revoir car je l'avais rencontrée au Magnum quelques mois plus tôt (d'ailleurs je me suis trompé de nom quand j'ai ouvert son fil, ce n'était donc pas Janine mais bien Janet  8) )

Je décidais très vite de retourner en chambre avec elle, et encore une bonne session avec elle, juste dommage qu'elle ne donne que de simples baisers, bonne fellation mais ensuite quand elle est sur moi c'est inévitable, j'ai tout de suite envie de venir très rapidement car elle est bien serrée dans cette position et elle bouge formidablement bien, j'ai donc fait durer le plus longtemps que j'ai pu mais impossible de me retenir pour passer à une autre position, damn  8) !

De retour au bar, j'étais heureux de rencontrer un collègue belge, on a célébré cela dignement avec quelques nombreuses bières  :))
L'ambiance était vraiment bonne, beaucoup de monde et aussi suffisamment de filles, heureusement, je dirai autour de 40 filles

Vers 1 heure du matin j'étais fin prêt pour aller voir une fille qui me plaisait bien, j'espère avoir bien entendu son nom car avec la musique forte ce n'est pas toujours très évident, je pense donc qu'il s'agissait de Shelby, allemande avec un joli minois qui me plaisait bien

En chambre, malheureusement elle ne m'a pas embrassé, sinon la fellation était vraiment bonne, je dirais même super bonne, bonne partie de sex également, elle était endurante en tout cas, car cela a duré en doggy mais je n'ai pas réussi à conclure, du coup j'ai demandé pour finir en blowjob, ce qu'elle a admirablement fait pendant encore un bon moment, finalement on est resté 1 heure en chambre  :-P

c'était une bonne session en chambre avec Shelby mais c'était juste dommage qu'il manquait les embrassades

Fin de soirée avec quelques Cola light pour le décrassage et je m'en allais vers 3 heures du matin, j'ai passé une excellente soirée au LR  :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #416 Gepost op: 6 februari 2016, 17:09:02 »
Kom ik hier de Belgische Stella tegen die voorheen gewerkt heeft in magnum nu vallen me plannen in het water ik hoop dat ik niet na Isa moet om te pinnen en Dana is er ook  :kissass

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #417 Gepost op: 7 februari 2016, 11:20:33 »
Hi !
Another visit with a friend on friday evening, he wanted to go there  :-P
We arrived in the evening after 8 pm, we had a couple of beers until a sexy girl smiled to me at the bar  :))
She introduced herself as Sunny, if i understood well, ex Rachel in GT, http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12026.0, she was very friendly with me, so we went towards a room

She has a beautiful face, so i was intimidated by her beauty and i did not know what to expect because as usual i never asked anything about service before going to a room, let's live dangerously in fkk life  ;D
At my big surprise, she immediately went for kissing, then it was a lot of french kissing  :-P woaw ! honestly i did not expect that from this beautiful girl, last week with the 2 girls in LR i had no french kisses at all with both of them, so i said to myself that it would be the same with her, but hell no ! what a good surprise, i loved it  :))   
Then she started with blowjob, nothing special, i was very much excited and she took a condom but i stopped her and asked for a cunni, she had a short hesitation before answering to me OK  :)), it was delicious  :-P
And i was ready for sex, it was torrid with again a lot of french kisses, especially on missio
In the end i asked for finish in mouth and it was no problem for her, she rushed towards my cock and started again with a long blowjob, she is definitely a good girl  :))

Social time was very good with her, she wanted to stay in the room and smoke a cigarette, it was a nice chat, i was only wondering if she would count this time together in the room because we probably stayed around 40/45 minutes in the room bacause of this cigarette but when i asked her in the locker room how much i had to pay, she answered to me : 75 euros
I was very pleased that she did not count the time for the cigarette and this pleasant social time we spent together  :111:
So i gave her 80 but she even wanted to give me back 5 euros  ;D

It was a very good room with Sunny but i am not sure that i would repeat with her because she is slightly too much thin for me despite her beautiful face, i really prefer girls with more curbs, that's life  :))

We spent again a nice evening in LR, my friend had 2 rooms, one with Sandy and the other one with Aïcha, he was not disappointed

Compared to last week, there were less guys, approximatively the same number of girls, many were not busy ...
I will probably be back in LR in one or two months, i like very much this bar atmosphere  :))

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #418 Gepost op: 7 februari 2016, 15:24:26 »
Zaterdag 06-02  toch ma besloten om na LR te gaan om 15 30  kwam ik aan .om kleden en even een capetjino besteld in de bar trof ik kasandra een Belgische die. Ik nog kende van magnum . samen wat gegeten in de snackbar van LR . de kok maakte nog een omelet op mijn verzoek heerlijk kasandra zorgde voor een natje en een droogje . en begon al uit te zoeken welke kamer ik het liefst had . even aangegeven dat ik eerst één jacuzzi ging pakken en daarna wel is verder zou kijken . na de jacuzzi heb ik haar niet veel meer gezien en Dana had de agenda ook vol . ik kon me draai niet vinden deze dag in LR misschien kwam het door vorige week zaterdag toen ik in Babylon was ik weet het niet ma ik heb LR ongepopt verlaten om klokslag 0.00 uur en heb er ma 1 op de vukkaanstrasse gescoord volgende keer beter zullen we ma zeggen

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #419 Gepost op: 7 februari 2016, 23:37:16 »
Ook op de zondag maar even naar de woonkamer gegaan, was me een aantal nederlanders best gezellig. voor de meeste dames een rustig dagje. Chantal had niet te klagen en 1 beer gaf haar veel aandacht en hing de hele middg en avond om haar heen, nee hed was niet Deket.
Zelf gekamerd met de gewillige Poolse marguerita. werd weer een knuffelsesse. Draadje volgt)



Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk