Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

VICKY (Roe)

<< < (2/3) > >>

Sjeufke:

--- Citaat van: TAFKAP op  4 februari 2018, 09:55:27 ---@ SixSens, alwaar ze rondloopt onder de naam Vicky

(Niet te verwarren met de Bulgaarse Vicky die inmiddels ook weer terug is)

--- Einde van citaat ---
Vicky the second  :lol

dendocteur:
Ze heeft haar looks gewijzigd,  korter haar tot halverwege haar nek, licht bruin.  Het staat haar.
Toen ik vertrok heb ik ze in burger ontmoet, niet mis.

Ze vertrekt voor een maand op verlof, haar laatste werkdag is di  13/2.

Ze blijft de naam Vicky gebruiken, ondanks het feit dat cute Vicky.bu ook in het huis terug gekomen is.

Doc

LellebeL:

--- Citaat van: dendocteur op  9 februari 2018, 09:12:41 ---Ze blijft de naam Vicky gebruiken, ondanks het feit dat cute Vicky.bu ook in het huis terug gekomen is.

--- Einde van citaat ---

Ach ja waarom niet.
Het spreekwoord luidt toch ook niet voor niets:
Twee Vicky’s vechten om mijn derde been en Lilly gaat ermee heen  :lol_hitting:

TAFKAP:
Kan samengevoegd worden met topic van Flaviola
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,23699.msg111676.html#msg111676

Is namelijk dezelfde dame.  ;)

Naam in SS is Vicky

Samengevoegd

TAFKAP:

There Can Be Only One The One

Pannenkoekdag vrijdag 22 maart

Om tot de ultieme pannenkoek te komen heb je de juiste ingrediënten nodig maar bovenal de perfecte bereidster. Als er ooit een dame was die synoniem stond voor miss Pancake dan was het wel Vicky. Een aantal factoren zorgden voor een kink in de kabel. Toen ik twee weken terug na een afwezigheid van ruim 7 maanden weer mijn opwachting maakte in het speelpaleis was het haar eerste dag terug na haar vakantie. Een plaatje zoals altijd. Alle herinneringen aan de vele dagen die we samen hebben doorgebracht kwamen bovendrijven en zorgden voor mixed emotions.

Het mooie weer lokte me deze vrijdag om weer een bezoekje te brengen aan het speelpaleis. Op zulke dagen is het naar mijn persoonlijke mening nergens beter vertoeven dan in SS. Door omstandigheden moest Sofia eerder weg en de geplande pannenkoek kwam te vervallen. Ik twijfelde tussen naar huis te gaan of te blijven. Ik stond een sigaretje te roken beneden in de rokers lounge toen Vicky binnen kwam lopen. So close but still far away. De mooie momenten die we in het verleden hebben gedeeld schieten door mijn hoofd en toveren een glimlach op mijn gezicht. Schijnbaar werkt die aanstekelijk gezien het feit dat er ook op haar gezichtje een glimlach verschijnt. Dezelfde glimlach die me ooit voor haar deed smelten in Samya. Het ijs lijkt gebroken. Ze komt naar me toe vraagt ietwat aarzelend of ik een green lollypop voor haar heb. Ooit het startsignaal van onze magische reis en verworden tot running gag tussen ons. Zonder er bij na te denken overhandig ik hem haar. De verbazing is op haar gezicht af te lezen en ze vraagt wat dit nu betekent. Ik zeg haar dat de beslissing bij haar ligt en als zij er een vervolg aan wil geven de keuze aan haar is met de woorden "femeia este boss". Met een glimlach zegt ze dat ze hem zeker zal gebruiken.

Nadat ik een tijdje heb bijgepraat met een Franse veelpleger die ik in YY heb leren kennen ga ik een sigaretje roken. Vicky zit op haar standaard plekje en ik zoek haar op nadat ik de sigaret gedoofd heb. We nemen de tijd om dingen uit te praten en misverstanden uit de wereld te helpen. De lucht is al snel volledig opgeklaard en na een tijdje vraag ik haar of ze wil kijken of er een kamer boven beschikbaar is. Alleen zes is vrij en daar hebben we beiden geen trek in. We besluiten bij Linet op de koffie te gaan totdat er een kamer vrij komt die ons wel kan bekoren. De eerste die vrijkomt is 5A. Niet een van onze voorkeurkamers maar wel eentje met een raam.

Het worden drie onvergetelijke uren en het lijkt wel of de tijd stil heeft gestaan. De afgelopen negen maanden zijn in één klap uit het geheugen gewist. Onze "liefdesbaby" blijkt nog steeds levensvatbaar te zijn. In het verleden vroeg ik me wel eens af "what if" maar dat heb ik me afgeleerd. Maybe there are some things we're not meant to understand anyway.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie