Forum > ALGEMEEN

NEUKEN ZONDER CONDOOM: ONZE VISIE

<< < (3/4) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: CWP op  2 april 2018, 20:41:54 ---
--- Citaat van: sexmachine op  2 april 2018, 20:06:37 ---Diegenen die een account hebben op dat forumpje .... veel leesplezier ...
Diegenen die geen account hebben, jullie mogen me een IM sturen, ik geef met plezier mijn account daar en mijn wachtwoord aan jullie door ....


http://www.nzcforum.be/viewtopic.php?f=159&p=47932#p47932

--- Einde van citaat ---

Niet doen, vinden wij niet leuk, idem als jij het niet leuk zou vinden als we accounts gaan sharen. ( en ik ben zot op IP adressen.. )

Om af te sluiten met de volgende text "Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking"

Topic gaat bij ons op slot, zou je ook kunnen doen...

--- Einde van citaat ---


Zoek dan eerst maar eens uit wie ik ben, CWP  :lol




Ik ben volledig akkoord dat iedereen het recht heeft op zijn eigen afwijking, niks mis mee, je kan zelfs mijn handtekening lezen, flink  ;D ;D ;D


WEL fout indien je er meiden me in de problemen brengt, zwaar in de problemen. Of boeit dat je niet in het minst, dat je door die schrijfsels meiden hun werk kan afnemen, hen in de ellende kan brengen, meiden die jullie het hoogste genot verschaffen (want daar gaat het bij jullie om, het ultieme genot zonder condoom)
Je kan uiteraard geen ene kant op want jullie forum noemt het NZC forum, dan kan je moeilijk aan jezelf toegeven dat het compleet respectloos is tegenover de dienstverlenende dames daarover openbaar en openlijk te berichten.


Ik herhaal, CWP, want onze vriend Victor schrijft je reinste onzin .... wij hebben NIETS tegen mensen die neuken zonder condoom, kan iedereen overkomen, en wij veroordelen die mensen NIET, dan lees je nogmaals dit topic door, en dan kan je zelf zien wat ik schrijf en bedoel.

Wij hebben WEL problemen dat jullie er mensen mee in de problemen brengen (de dames in kwestie, en de clubs)
Dat besef is er doodgewoon niet bij jullie, helaas.


Topic gaat bij ons niet op slot, wij geven jou recht op wederwoord, en wij ontketenen geen oorlog tegen mensen die neuken zonder, wij vinden het gewoon niet kunnen dat er, in 2018, over geschreven wordt.


Ik zal jou dezelfde vraag stellen .... jij doet iets dat tegen de wet is, of waardoor je minstens het risico loopt dat je werkgever je stante pede op straat kan zetten, aangezien je hem een torenhoge boeten kan aan zijn been lappen .... jij hebt klanten die van deze diensten gebruik maken ... en diezelfde klanten gaan die illegale praktijken open en bloot op een forum zetten waar ook je baas kan lezen .... tevreden met de gang van zaken ????  .... want dat doet jullie forum met meiden ..... ze bieden iets aan waar je beter niet over schrijft om hen te beschermen .... wat is het doel van jullie forum ..... dat open en bloot te zetten voor iedereen die kan registreren .... dus lezen en schrijven ...... met alle mogelijke gevolgen voor die meiden in kwestie ... onmiddellijke uitwijzing uit de clubs (en het is een klein wereldje, clubeigenaren kennen mekaar nu eenmaal en nemen met dit heikel thema geen enkel risico)


Ik meldde hier, in een apart topic, aangezien wij de laatste tijd enkele meldingen van NZC onder onze leden hadden openlijk .... dat wij dit niet toestaan en dat wij dat stante pede wissen ... om de meiden te beschermen ...


Nog geen halve dag later komt een moderator van een nzc forum ons vragen om dat topic te sluiten .... het antwoord is NEEN.


Indien jij het verstand had zou je dat topic gewoon wissen, want jij gaat uit van wat Victor schrijft, ook al kan je zelf raden (je schrijft zelf dat het duidelijk is dat ie iets tegen me heeft) dat dat nonsens zijn.
Maar net zoals heel je forum draait om nzc, zal je ook wel klakkeloos aannemen wat Victor over me schrijft.


Ik wens je een fijne dag, en hoop dat je nog vel kan genieten van meiden bare te neuken (dat mag namelijk iedereen voor zich uitmaken), ik hoop alleen dat we je aan het denken hebben gezet over normen en waarden, en hoe de meiden in kwestie dat te verwerken krijgen, en de gevolgen die zouden kunnen volgen voor deze meiden.


Een zeer fijne tweede paasdag verder gewenst van RB


gr


sexmachine

CWP:
Oeverloze discussie, die ik op zoveel fora wordt gevoerd.. Veel plezier Jef.
Wij sluiten dit soort onzin topics wel zeker, elkaar de maat meten doen we niet, of wordt niet getolereerd. En jij heb schijnbaar niet zo veel te doen op deze paasdag dat je hele boeken gaat schrijven over wat er allemaal mis is met Neuken zonder condoom. nou veel plezier, misschien win je het boekenbal er mee.

Gr CWP

sexmachine:

--- Citaat van: CWP op  2 april 2018, 21:13:27 ---Oeverloze discussie, die ik op zoveel fora wordt gevoerd.. Veel plezier Jef.
Wij sluiten dit soort onzin topics wel zeker, elkaar de maat meten doen we niet, of wordt niet getolereerd. En jij heb schijnbaar niet zo veel te doen op deze paasdag dat je hele boeken gaat schrijven over wat er allemaal mis is met Neuken zonder condoom. nou veel plezier, misschien win je het boekenbal er mee.

Gr CWP

--- Einde van citaat ---
Neen, het is geen oeverloze discussie, CWJ Jef  ;D


Wat wij wel hebben, is respect voor de meiden die seksuele diensten aanbieden.
Ik herhaal dat wij NIETS hebben tegen neuken zonder condoom. het bloed zit nog steeds niet op de juiste plaats, als je blijft beweren dat ik iets tegen NZC op zich heb.


Maar een forum dat meewerkt aan illegale praktijken zal ooit gesloten worden. Bij wet.
Je kent duidelijk de Duitse wetgeving niet.
Ik zou me toch maar zorgen maken over ALLE postings over DE, er moest zo maar eens een Duitse ambtenaar op vallen die maar al te graag de wet na gaat leven (en de talloze invallen in de De clubs bewijst dat ze het ernstig menen/nemen)
Jullie werken namelijk mee aan illegale praktijken, er is namelijk de condoomwet in DE.
Jullie forum overtreedt die wet. Ik zou me toch maar zorgen maken, of jullie boekje zou wel eens worden kunnen uit de handel genomen worden .... om het in jouw bewoordingen te benoemen.
En dat is een goede raad, Jef CWP  ;)


gr


sexmachine

Taylor:

--- Citaat van: CWP op  2 april 2018, 21:13:27 ---Oeverloze discussie, die ik op zoveel fora wordt gevoerd.. Veel plezier Jef.
Wij sluiten dit soort onzin topics wel zeker, elkaar de maat meten doen we niet, of wordt niet getolereerd. En jij heb schijnbaar niet zo veel te doen op deze paasdag dat je hele boeken gaat schrijven over wat er allemaal mis is met Neuken zonder condoom. nou veel plezier, misschien win je het boekenbal er mee.

Gr CWP

--- Einde van citaat ---

Ik ga nog iets verder dan Sexmachine. Je bent gewoon een viezerik CWP, inclusief de rest van je vieze vriendjes op dat smerige forum van je! NEUKEN ZONDER CONDOOM IS NOT DONE! Jij brengt mensen in gevaar en ik hoop dat ze jouw zielige forumpje snel zullen opdoeken, samen met die zielige vriendjes van je.

PoarNeemn:
Hier in het oosten hebben we daar een mooie spreuk voor:

Aanpassen of oprotten!

Pas je aan aan het feit dat wij deze hardwerkende dames en onszelf wél respecteren of rot gewoon lekker een eind op.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie