Auteur Topic: 1 uur en 15 minuten gepijpt geweest.  (gelezen 2290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
1 uur en 15 minuten gepijpt geweest.
« Gepost op: 1 mei 2012, 21:31:18 »
Daria, Daria... die Daria.  Dat super mooie elegante jonge mooie blondje.  Ik wist het, ik wist het op voorhand.  Ik schreef het hier al neer.  Met haar nog eens gaan als ik in Sharks was, het zou er van komen. 

Afgelopen donderdag in Sharks.

Geen Daria te bespeuren toen ik aankwam.  Nergens.  Niet in het restaurant, niet in de bar, niet in de kino, niet bij de wellness... nergens.  Tenminste ik zag ze niet.  Ik ging er nu ook niet ijverig naar op zoek.  Enige uren later had ik ze nog altijd niet gezien.  Ondertussen was ik wel al op kamer geweest met Maraya en Jessica (twee zusjes).  Intussen was het al half vier.  Nog steeds geen Daria te bespeuren.  Daria zal nog in Roemenië zijn.  Ze vertelde me immers de laatste keer dat ze met orthodoxe Pasen niet in de club zou zijn, gezien haar geloof.  Ik had verstaan dat ze voor een poos naar haar thuisland was maar vandaag zou ik te horen krijgen dat ze enkel die dag niet zou komen werken.

Half vier dus en nog geen Daria te zien.  Of toch....  Ineens zagen we mekaar.  Ze vroeg om gezellig ergens in een sofa te gaan zitten.  Ze kwam al ineens op mijn schoot gekropen en kroop bijna helemaal in me.  Zo kwam ze me knuffelen.  Nog wat tongzoentjes ook.  Toen vond ik dat ik haar duidelijk moest maken dat ik nog niet in goede vorm was om met haar te gaan kameren.  Ze had daar precies andere gedachten over maar merkte al snel dat ik niet op mijn mening zou terugkomen.

Ze kwam in de loop van de dag nog drie keer naar mij.  Telkens probeerde ik het aan haar verstand te brengen dat ik haar "gepland" had later op de avond.  Telkens probeerde ze mij op te geilen en op andere gedachten te brengen maar het lukte niet.  Zij heeft een karakterke maar ik ook! 
In de loop van de dag was het in Sharks (doordeweeks) nog niet zo heel erg druk.  Natuurlijk heeft zij er alle belang bij om te proberen om een zekere klant te winnen op minder drukke momenten.  Ik begrijp dat wel.
Intussen was ze dus al vier keer naar mij toe gekomen.  Vorige keer wou ze eerst al geen derde keer meer komen.  Vandaag maakte ze me (gespeeld een beetje nukkig) duidelijk dat ik een vijfde keer mooi kon vergeten.  Ik maakte haar duidelijk dat ik zeker en vast wel zelf naar haar zou toekomen als ik er 200 % klaar voor was en zin in had. 

De dag verliep zijn gangetje.  Na het avondeten (ik at niet te veel om nog actief te kunnen zijn op kamer, wat naderhand eigenlijk niet nodig bleek) en een drankje besteld te hebben aan de bar, liep ik naar boven.  Naar de ontspanningsruimte, bij de HWP's.  Daar trof ik zeppos.  Hij vertelde mij eerder op de dag dat ik met mijn planning het risico liep om Daria niet meer te pakken te krijgen.  Ik zei hem dat dat dan ook zo maar was.  In werkelijkheid zou ik dat toch minstens een beetje jammer gevonden hebben, bij nader inzien.  Ik vertrouwde zeppos bij de HWP net toe dat ik inderdaad begon te vrezen dat het wel eens zou kunnen mislopen met Daria omdat het drukker begon te worden en omdat ik ze al een tijd niet meer zag.

Ineens zie ik ze vanuit mijn ooghoeken.  Ze zou geen vijfde keer meer naar mij komen maar was me wel achtervolgt en hing dus vlak in mijn buurt.  Ik maakte mijn zinnen tegen zeppos nog af en deed alsof ik haar nog niet gezien had.  Wat in werkelijheid dus wel het geval was.  Het zou in het andere geval wel heel erg stom van me geweest zijn. 
Ineens draai ik me om.  Zij was naar mij aan het kijken.  Ik wees naar haar.  Ik deed teken dat ik haar moest hebben.  We gingen op een poef zitten in de rustruimte en ik vertelde haar dat ik er helemaal klaar voor was. Ik stak haar wel door dat ze toch weer een vijfde keer....  Daarop antwoordde ze dat dat niet het geval was want dat ze op weg was om een van de twee mannen die in een ligzetel lagen te gaan verleiden.  Vrouwen moet je altijd gelijk geven maar daarvoor talmde ze veel te veel.

Het zou niet meer zo heel gek lang duren vooraleer we weeral de trappen afliepen als twee geliefden om daarna andere trappen weer in alle stijl op te lopen om een van de mooie kamers boven te gaan bewonen voor enkele uren.

Net als vorige keer begon alles rustig aan.  We plaagden mekaar eerst al rechtstaand en daarna vielen we op het bed en begonnen mekaar van de weinige tierlantijntjes om ons lijf te ontdoen.  Mekaar innig vastpakken, strelen en kussen en heel veel lekker tongzoenen.  Daarmee vervolgde de sessie.  Dit gedeelte duurde niet zo heel erg lang.  Ze begon me overal te kussen en duwde me zachtjes maar met enige vastberadenheid op het bed op mijn rug en begon waarin ze uitblinkt, als je het mij vraagt.  Ze startte een blow job.  Dat doet ze enorm goed.  Met veel speeksel, veel gevoel, heel veel gevoel, veel afwisseling, diep, de balletjes, het topje van de eikel, de grote aders likken, snel, traag.  Ze doet maar.  Heerlijk om dat zo te mogen ondergaan.  Heerlijk als je weet dat zij het graag doet.  Kwatongen zullen zeggen: graag doen, kom nu, zo verstrijkt voor haar de tijd op een manier die ze het aangenaamst vindt.  Wat hier telt is dat ik er maar mooi erg intens van geniet.  Na veel geteas liet ze mij na een klein halfuurtje eindelijk klaarkomen en nam alles mooi in haar mondje.  Tot de laatste druppel.  Meer nog, tot ik helemaal klaargekomen was.  Volgens de boekjes duurt dat zeven seconden.  Ik denk dat het langer was. 

Na nog wat geknuffel liet ik haar weten dat ik dorst had en wou ik wat te drinken gaan halen in de bar en vroeg dus wat zij wenste.  Ze wou inderdaad ook wat drinken maar ze wou niet dat ik dat ging halen.  Ze ging er zelf om.  Zo kon ik ondertussen even een plasje gaan plegen.  Na een orgasme moet ik 8/10 keer gaan plassen.
Ze was erg snel terug want ze vroeg nog wat ik was gaan doen. 

Ze wou even een sigaretje roken en vroeg of ik dat niet erg vond.  Natuurlijk niet.  Die kettingrooksters toch.  Tijdens het roken van haar sigaretje knuffelden we voort, tongzoenden we heerlijk, blies ze plagend de sigarettenrook in mijn gezicht.  Ik heb het wel heel erg voor haar.  Het kon me helemaal niet schelen dat ze aan het roken was en dat we tongzoenden.  Normaal gezien laat ik ze dan eerst een muntje snoepen. 
Ze kon haar sigaretje zelfs amper half oproken.  Ik was weeral zo geil.  Mijn lul stond weeral helemaal stijf.  Ze deed haar sigaret uit, zonder dat ik wat moest zeggen.  Ze duidde op mijn geilheid en nam mijn lul meteen terug in haar mond.  Wederom volgde een sublieme pijpbeurt. 

Daria kreeg echter weer een hele moeilijke opdracht te vervullen.  Zij zou mij oraal moeten doen klaarkomen na drie dagen clubs en elke keer drie keer (soms lang) te zijn gaan kameren maar zoals je al las, was dat voor haar geen probleem.  Deze tweede pijpbeurt bleef mijn lul heel lang heel stijf.  Superverwonderlijk voor mezelf.  Zo snel weer stijf, zo'n zware dagen al achter de rug en nu die tweede pijpbeurt weer zo lang een stijve.  Het windt me natuurlijk extra op als je ziet dat zij er ook van "geniet".  Wie het nog niet moest weten.  Bijkomend belangrijk detail is dat het blow job gedeelte normaal niet mijn favoriete onderdeel van de kamergang is.  Meer nog, ik kan dat gerust eens overslaan. 
Uiteindelijk werd mijn lul iets minder keihard.  Ze dacht hieraan te kunnen verhelpen door op haar knieën voor mij te gaan zitten en zo een beetje als een onderdanige haar karwei voort te zetten maar ze zag dat dat geen effect had.  Daar is ze veel te mooi en veel te lief voor.  Ik kon het bijna niet zien, bij manier van spreke.

Ze kwam weer rechtstaan en we begonnen zo mekaar heerlijk te strelen, te tongzoenen en ik plaagde haar ook wat met mijn vingers aan haar poesje.  Mijn lul werd op slag weer keihard. 
We hadden redelijk in het begin afgesproken dat we vandaag ook zouden neuken omdat we daar vorige keer niet toe gekomen waren omdat ik naar mijn hotel moest en niet langer dan een uur met haar op kamer kon blijven.
Ze duwde me echter weer op het bed en begon weer te pijpen. Laat maar doen, ze doet dat voortreffelijk. 
Na even kwam ze weer naar boven gekropen.  Op het moment dat ik bijna ging komen.  Ze begon wat te knuffelen, we lagen heel dicht tegen mekaar en tongzoenden wat. Ondertussen speelde ze met haar hand met mijn lul.  Zo kon die natuurlijk niet anders dan stijf blijven. 
Enkele keren twijfelde ik om te vragen om te gaan neuken.  De reden daarvoor was dat ik een beetje schrik had dat het neukgedeelte veel minder zou worden dan het pijpgedeelte bij haar en dat het dan afsluiten zou worden met wat minder dan het begin.
Op een moment wordt het toch tijd om de vraag naar een condoom te stellen.  Ze deed dat gezwind.

Wat had ik vandaag met haar al gedaan?  Niets!  Zij deed al het werk.  Zij sloeg er in om mij één uur en 15 minuten vast te nagelen aan het bed, of toch praktisch 1 uur en 15' aan één stuk.  (Enfin, eigenlijk langer maar ik doel hier op de pijpbeurt.)  Chapeau, chapeau... het heeft je nog niemand voorgedaan.  Of toch?  Iets langer dan een uur, lang geleden in PHG, een "klein Zuid-Afrikaans spuitend ding".  Ja, nu herinner ik het me weer.

En sexmachine hier enkele dagen geleden maar pronken met zijn pijpbeurt van 40'.  Er zijn andere records verbroken door ook iemand wiens ding het pijpen eigenlijk niet zo is.

Ik was dus een beetje bevreesd voor het penetratiegedeelte.  Dat dat in verhouding een beetje flauw zou zijn.  Niets was minder waar.  Ook nu moest ik niet werken.  Ik bleef met andere woorden nog langer op mijn rug liggen.  Ze kwam op mij gekropen.  Tergend langzaam en de gehele rit van 15' kreeg je ze alleen maar in het zweet maar niet vermoeid.  Ongelooflijk maar waar!  Vol afwisseling bereed ze me.  Traag, snel, diep, op het topje, autoreverse....  Ze kreeg het nog voor mekaar om me tussendoor te tongzoenen. 
Geweldige rit!  Geweldige rit!  Gelukkig kon ik niet te snel meer komen vanwege de voorgeschiedenis de vorige dagen.  Zo kon ik ook hier lekker lang van genieten.

Daria is in al wat ze met mij al gedaan heeft de top!

Nadien nog wat innig gedaan en dan van kamer gegaan.  Ze vertelde me dat haar kaakspieren een beetje pijn deden van het pijpen. 

Je kan het waarschijnlijk al raden dat ik volgende keer als ik in Sharks ben en zij is er ook, wéér met haar op kamer zal gaan.  Dan ga ik de boel eens in de war brengen om te zien wat voor effect dat op haar heeft.  Kan ze ook overweg met een andere seksenfun die niet op het bed blijft liggen maar wild en speels er lekker wil tegenaan gaan met vele fantasieën en weinig taboes.  Ik heb er zin in met haar.  Lukt dit maar gedeeltelijk dan zal mijn Daria-verslaving sterk afnemen.

Wordt vervolgd (ergens in de vierde week van mei)  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Daria, Daria, Daria (mijn God!!)
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2012, 17:58:20 »
Geen 24 uur resten meer en ik lig weeral in de armen van een super schoonheid  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man