Auteur Topic: Vicky  (gelezen 2028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vicky
« Gepost op: 21 juli 2012, 00:24:12 »
haarkleur/-lengte: donkerblond/lang (samengebonden)
lengte dame: 1,58
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
taal: Duits
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: linker schouderblad/kleine aan bovenlip (rechterkant)
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, PZC, NMC, massage, beffen
nadelen: geen GFE, beetje vluchtig  ;)
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vicky
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2012, 00:28:02 »
Ze kwam buiten in een ligzetel op mij gekropen.  Ze verleidde me goed en vroeg me ook waarom ik al met alle vrouwen van Sharks op kamer was geweest maar nog niet met haar.  Nu ja, met álle vrouwen.  Vrouwen overdrijven altijd zo.

Op kamer heb ik van de sessie genoten en alles kwam aan bod maar allemaal in een te hoog tempo en wat oppervlakkig.  Nergens geen diepgang.  Beetje knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, pijpen en neuken.  Ze probeerde duidelijk de tijd te rekken door nadrukkelijk te vragen om haar eens goed te beffen.  Ik bef niet als er geen 100 % klik aanwezig is.

Op een klein halfuurtje was de zaak beklonken.  Ik had een deftig orgasme gehad.  Zij vroeg om te verlengen.  Ik had daar van mijn kant geen reden toe.

Herhalingsgevaar: voor mij niet  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vicky
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2012, 22:15:56 »
De laatste keer had ze haar haar gewoon los laten hangen.  Dat gebeurt dus minstens ook al eens een keer.  Ze had ook meer (blauwe oogschmink) op.  Ze leek wat hoeriger nu.  Ze zag er nu echt beter uit, ondanks de schmink  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man