Auteur Topic: Anne-Maria  (gelezen 1673 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anne-Maria
« Gepost op: 14 augustus 2012, 21:46:59 »
haarkleur/-lengte: ros-rood/halflang (krollenbol)
ogen: groenige
lengte dame: 1,65
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Hongaars/Duits
leeftijd: ongeveer 26
tatoeages/piercings: -/neus
service: likken, vingeren, tongzoenen, knuffelen, strelen, massage, face sitting, 69, passieve anale verwennerij, NMC, PZC
voordelen: kent de juiste verleidingstrucs, neemt voldoende pre sale tijd en after sale tijd
nadelen: eerste wil op kamer: even gaan verfrissen
opmerkingen: droeg een spannend tijgerpakje
 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anne-Maria
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2012, 23:18:41 »
Sommige vrouwen weten hoe ze een man geil moeten maken.  Anne-Maria is zo'n vrouw.

Om een of andere reden maakte ze me erg geil voor het middageten.  Om een of andere reden kon ik eigenlijk niet meer wachten om met haar de kamer op te duiken.  Om een of andere magische reden zou ik mijn eten bijna hebben laten staan.  Om een of andere raadselachtige reden zou ik vandaag al erg vlug op kamer belanden.

Na het eten stond ze met een man aan de bar te praten.  Ik ging dan maar een handdoek halen bij het onthaal bij de knappe theke en wou dan maar mijn eten wat laten uitbuiken in de HWP boven.
Ik liep haar opvallend voorbij, met de handdoek onder mijn armen.  Ze keek naar mij toen ik voorbijliep.  Ik keek naar haar en gedroeg me niet onopvallend.  Ik keek nog eens naar haar vooraleer ik de trappen opging.  Zij keek weer naar mij.  Ik had het toen eigenlijk al in het snuitje.  Ze had haar zinnen meer op mij gezet dan op die andere man.  Van boven op de trappen keek ik nog eens onopvallend en heel even naar haar en ik zag dat ze precies het gesprek met die man aan het afronden was.  Ik zette een paar passen sneller en dook plat in een sofa die daar stond.  Ik stopte me een beetje weg, hoewel ik ook wel wist dat dat enkel maar in een speels effect zou resorteren.  Natuurlijk vond ze me direct toen ze boven aankwam.  Ze kwam pardoes op mij liggen (met mijn volle maag verdorie).  Ze begon na wat korte small talk meteen ondeugender te worden.  Dit voorspel zou ik bewust een beetje rekken en haar meteen ook de hoop gegeven op een lang verblijf op kamer (wat ook zo zal zijn als ik me goed amuseer en als ze neer zou zetten wat ze liet uitschijnen).  In de sofa speelde zich eigenlijk al een halve sessie af.  Lekker geknuffeld, gestreeld en een beetje onder dwang had ik haar ook al gebeft en gevingerd, heerlijk getongzoend en een rodeorit kreeg ik ook al als voorsmaakje te proeven.  Meteen ook het startsein voor de wandeling naar de kamer.  Van aan de HWP's boven in Sharks naar de kamers aan de andere zijde van Sharks, het is een hele wandeling. 

De reden dat ik het voorspel bewust wat getrokken had, was omdat ik eigenlijk niet goed kon inschatten of het nu een spektakel op kamer zou worden of dat ze héél erg professioneel is en op kamer wat routineuze zou worden.

Voor we de trappen afdaalden vond ik het nodig om ze nog even staande te houden.  Even nog lief vastgenomen, even over haar rug gestreeld, gekust, beetje tongzoenen en een mini-schoudermassage gegeven.
Bovengekomen aan de andere trappen, plakte ik ze speels tegen de muur en likte ik ze even speels tussen haar benen.  Ze liet zich dat allemaal overkomen maar ze was ietsjes meer gehaast om de kamerdeur te kunnen dichtrekken dan ik. 

Op kamer duwde (deze keer ik) ze een beetje dwangmatig op bed toen zonder dwang ik te horen kreeg dat ze zich eerst even wou gaan opfrissen.  We speelden dan op bed nog kort even voort.  Dat opfrissen moest echter toch koste wat het kost gebeuren.  Ze zat een beetje op een weer.  Ik heb ze dan haar zin maar laten doen, anders kom je vaak in grote problemen met vrouwen.  Ik heb dat nochtans niet graag.  Ik vraag me altijd af wat ze dan gaan doen.  Ik ga er vanuit dat de dame fris op zoek gaat naar een nieuwe klant, net zoals ik fris rondloop in de club.  Als er dan toch moet opgefrist worden, moet dat maar samen onder de douche buiten kamertijd.  Goed, het is niet altijd zoals je zelf zou willen.  Dat is het leven. Geven en nemen.  Het eerste kleine negatieve puntje dus op kamer.
Meestal komen ze dan volledig naakt terug de kamer op maar zij gelukkig niet.  Ze had haar tijgerpakje nog steeds aan.  Mooi zo! 

Nadat ik de tijger een beetje getemd had was het mogelijk om te tongzoenen.  Tongzoenen à volonté en erg goed.  Ze komt ineens op mij gekropen en begint te droogneuken.  Daarna komt ze nog meer naar boven gekropen --> face sitting was een feit vanaf dat moment.  Ze ging nogal tekeer.  Tegelijk was ik lief.  Door haar haar strelen was geen probleem.  Over haar gezicht aaien wel.  Schmink die afgaat, weet je wel. Jammer.  Het is misschien maar een detail maar buiten de kamer kon dat wel.  Dat brak toch wel heel even het geheel.  Een kleine remming op het spel.  Zij genoot ondertussen precies enorm van de face sitting. 
Na een tijdje stelde ze voor om gewoon gebeft te worden maar zo ging de vlieger in eerste instantie niet op bij mij.  Standje 69 was toch het minste.  Daarna heb ik ze toch op haar rug gelegd om haar nog beter te kunnen beffen.  Ze werd behoorlijk nat van het likken en dan wil ik er wel eens goed vóór gaan liggen.  Handjes onder haar kont, zo kan ik er allemaal nog veel beter aan.  Ze had er duidelijk genot van.  Ze kreunde helemaal niet gemaakt totdat ze ineens vier versnellingen hoger schakelde en een orgasme fakete.  Tot net voor haar fake orgasme wond het me heel erg op.  De vingers mee in de kut en aan de aars was absoluut geen taboe. 
Ik bef graag en zeker als de dame lekker nat wordt en je heerlijke zoete sappen van haar poesje kan proeven.  Ze duwde bij momenten mijn hele gezicht als het ware in haar grotten.  Het maakte me zo geil dat ik me ongecontroleerd heb laten gaan en net voor ze fakend klaarkwam, een spontaan hoogtepunt kreeg. 
Dit deed ik ook deels omdat er qua GFE-dingetjes al enkele tegenstribbelingen van haar kant waren opgedoken.  Ik wou niet meemaken dat de rest van de sessie met nog wat kleine teleurstellingen zou verlopen.  De totale sessie zou daardoor in score gedaald zijn.  Misschien zouden er plots nog wat dingetjes not done worden, misschien zou ze weer over een massage beginnen.  Ze had daar al twee keer iets over gezegd maar door de band ga ik niet op kamer voor een massage.

Nog net voor ik wilde "opruimen", kwam toch wel weer de massagevraag zeker.  Dada en bedankt!

Klaarkomen op de manier zoals ik het nu liet begaan, komt maar zelden voor en wijst er ergens op dat alles niet helemaal was zoals ik het graag zou hebben.  Herhaling zit er voor mij dus niet in.

Alles bijeengenomen was ze de € 50 meer dan waard.  Zeker als je neemt van het voorspel op de sofa over het wandelen naar kamer en het halfuur op kamer zelf.

Ik ben nogal gevoelig aan sommige dingen.  Wie daar allemaal niet om maalt, moet gerust met dit seksbeest naar bed gaan  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man