Auteur Topic: Annabel  (gelezen 1764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Annabel
« Gepost op: 24 juni 2010, 14:14:07 »
Naam:       Annabel
Land/Taal:  Duitse           
Leeftijd:      27           
Lengte/Model: 1,63m / volslank
Cup/Kont:   D       
Haarkleur/-lengte:   blond / schouderlang
Service:   PZC / NMC / Likken   
Pre:     
Contra:     
Extra:


[/font][/size]Ben in 2008 met deze Duitse Meid met een diamantje op een tandje naar de kamer geweest.[/font]
[/size]
Niet pijpen, niet kussen, enkel neuken met condoom, als het al neuken was.
Kreunend naar het plafond starend, voor mij de allerslechtste beurt ooit in een saunaclub. en dan nog eentje waar ik nog steeds geen plezier aan heb.
Na 12 minuten stond ik, onafgewerkt weer beneden.
Soms zeg ik, 't was zo slecht dat het goed was, deze Meid deed niet eens haar best me het aangenaam te maken, van het moment dat ze de sleutel ging halen was het plezier over.
Voor de rest van de dag ook geen blik van haar gekregen, enkel tegen sluitingstijd lachte ze weer vriendelijk.
Laatst in LR sprak ze me er nog over aan, "de man die slechte dingen schrijft over haar"

Voor mij herhalingsgevaar 0, en ik geef haar dus ook en 0, en dan krijgt mijn tweede slechtste ervaring een dikke 10+.

Te harde woorden? Misschien, maar als ze me dan zo wil bedotten, moet ze met mij de kamer niet op. Ik kan best begrijpen dat de klik er niet was, langs haar kant, maar ga dan de kamer niet op, en zoek beertjes waar het wel een beetje mee klikt. Bespaart velen een onaangename verrassing...


sexmachine



[/font][/size]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal