Auteur Topic: Lorie (?)  (gelezen 7057 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Lorie (?)
« Gepost op: 2 december 2015, 22:08:01 »
Even vooraf:
ik zie bij de topics Flori en Lori wel een naam, maar beide beschrijvingen voldoen volgens mij niet aan de dame waarmee ik gekamerd heb, daarom heb ik dit topic aangemaakt. Mocht zij toch 1 van beide voorgenoemde dames zijn, dan kan mijn bijdrage daar worden neergezet:

Ik trof Lorie aan de bar. Haar ietwat verlegen lachen intrigeerde mij. na een redelijk leuke babbel vertrokken we naar de hal. In het verlaagde deel, bij de metalen open haard, zaten we ' op de trein te wachten' met ook een volle bank tegenover. Blijft een grappig idee: er is zoveel neuk-belangstelling, dat de koppels op hun beurt - in dubbel opzicht! - moeten wachten. Lorie reageerde rustig en ervaren, ze had dit duidelijk vaker gedaan. Naar haar eigen zeggen had ze al in verschillende clubs in Duitsland gewerkt. Ah.
Ik twijfelde eerlijk gezegd een beetje of ik een goede keus had gemaakt doordat Lorie niets aan teasen deed op de wachtbank, maar gelukkig vergiste ik mij toen we eenmaal op de kamer waren:

ik ging ontspannen op bed liggen, Lorie nestelde zich aan mijn voeten. Rustig begon ze mij te pijpen, heel ervaren. Hmm, best OK.... Goh, niet verkeerd....Goh, toch eigenlijk wel heel lekker!.... Jeetje, die gaat goed diep er in... en ik voelde haar zuigen... o ja, en ze likt ook nog prima, zo te voelen!.. Kijken, kijken: tjonge, wat oogt dàt mooi... en wat voelt het nog steeds heerlijk...!
Kortom: wat mij betreft een van de betere pijpbeurten van dit jaar!
Daarna haar heerlijk van voren genomen.... en zowel in haar mond als van onderen kon Lorie mij goed hebben.

Lorie is slank. Ik schat 2e helft twintig, maar als ze dertigster is ook OK. Haar borsten hangen wel wat, maar zijn wel naturel.
Haar lippen onder staan flink naar buiten. Met een kleine piercing. Net als een wat grotere in haar tong... Zou ik die nu zo ervaren hebben?
Lorie bedankt, het was top.
Een goede sessie wat mij betreft! Echt lekker.

Herhalingsgevaar: zeker. 
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Lorie (?)
« Reactie #1 Gepost op: 2 december 2015, 23:55:27 »
Even vooraf:
ik zie bij de topics Flori en Lori wel een naam, maar beide beschrijvingen voldoen volgens mij niet aan de dame waarmee ik gekamerd heb, daarom heb ik dit topic aangemaakt. Mocht zij toch 1 van beide voorgenoemde dames zijn, dan kan mijn bijdrage daar worden neergezet:

Ik laat het staan totdat iemand zich meldt dat deze topic met een andere kan worden samengevoegd!

Gr, Sjeuf  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke